تقریبا بی همه چیز !
سایر منابع:
سایر خبرها
یک دقیقه سکوت به احترام اعلی انصاریان در جشنوار فجر
فرادید | نشست خبری فیلم مصلحت در چهارمین روز از جشنواره فجر، همزمان با انتشار خبر فوت علی انصاریان، برگزار شد. نشستی که تحت تأثیر درگذشت علی انصاریان قرار گرفت و با یاد و خاطره این بازیکن فوتبال و بازیگر سینما که امروز بر اثر کرونا درگذشت، آغاز شد. همه حاضرین در سالن به احترام علی انصاریان یک دقیقه سکوت کردند. علی انصاریان امسال در جشنواره فجر فیلم سینمایی "رمانتیسم عماد و طوبا" به کارگردانی کاوه صباغ زاده را داشت که کلیپی از علی انصاریان نیز پخش شد. دانلود فیلم اصلی کد ویدیو یک دقیقه سکوت به احترام علی انصاریان در جشنواره فجر ...
جشنواره فجر با رمانتیسم عماد و طوبا شروع و با مصلحت تمام می شود
بهمن زنجان فیلم یدو ساعت 15 و رمانتیسم عماد و طوبا ساعت 18اکران و در سینما روشا نیز رمانتیسم عماد و طوبا در ساعت 15 و یدو در ساعت 18 اکران شد. زمان اکران فیلم ها در دو سینمای زنجان برعکس است تا علاقه مندان بهتر بتوانند به فیلم های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. امسال فیلم های "ابلق" نرگس آبیار،"بی همه چیز" محسن قرایی،"تک تیر انداز " علی غفاری، تی تی" آیدا پناهنده، "خط ...
اکران فیلم های جشنواره فجر در سیستان وبلوچستان
به گزارش ایسنا حسین مسگرانی افزود: فیلم ها با رعایت پروتکل های بهداشتی 15لغایت 22بهمن درسینماهلال زاهدان اکران خواهد شد. وی ادامه داد: فیلم های ابلق به کارگردانی نرگس آبیار، بی همه چیزبه کارگردانی محسن قرایی، تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری، تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده، خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی، رُمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده، روزی روزگاری، آبادان به ...
یک تلاش ناموفق براساس الگوهای موفق
عشق میان عماد و طوبا بنا کرده و دیگر اجزا را که متاسفانه اندک و ناچیز هم به نظر می رسند، حول محور این دو شکل می گیرند. پس با فیلمنامه ای شخصیت محور مواجه ایم که یکی از تم های ابدی سینما با عنوان عشق آنها را به هم پیوند زده و قصه را به جلو هدایت می کند. صباغ زاده هم به مانند بسیاری از فیلم اولی ها، قصه اش را خوب و بدون لکنت شروع کرده و به نقطه عطف نخست می رساند اما پس از آن یک شیب نزولی را ...
نمایش آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بجنورد آغاز شد
به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ششمین سال برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره یک هفته ادامه دارد که فیلم های برگزیده از امروز در 2 نوبت 15 و 18 عصر به نمایش درمی آید و این رویداد تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. حسین فرخنده افزود: فیلم های مامان به کارگردانی آرش انیسی، ابلق به کارگردانی نرگس آبیار، تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری، مصلحت به کارگردانی حسین دارابی، بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی، ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی، بدو به کارگردانی مهدی جعفری، رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده در بجنورد اکران می شود. وی گفت: آثار منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی، خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی، گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی، تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده، زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روشن به کارگردانی سیدروح الله حجازی و روزی روزگاری آبادان ...
اکران فیلم های یدو و رمانتیسم عماد و طوبا در نخستین روز جشنواره
ساعت 18 اکران خواهد شد. رمانتیسم عماد و طوبا رمانتیسم عماد و طوبا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ زاده محصول سال 1398 است، تهیه کنندگی کار بر عهده مهدی صباغ زاده بوده و الناز حبیبی و علی انصاریان از بازیگران این فیلم هستند. رمانتیسم عماد و طوبا روایت دو قهرمان اصلی این اثر عماد با بازی حسام محمودی و طوبا با بازی الناز حبیبی از 6 سالگی عماد و چهارسالگی طوبا تا ...
هنرمندی که دیگر به سیمرغ فجر فکر نمی کند
محمدرضا میرزامحمدی، یکی از طراحان صحنه و لباس سینمای ایران است که در کارنامه اش، فیلم هایی چون سر به مهر ، رگ خواب ، بهت و زنبور کارگر را دارد. او امسال با رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. رمانتیسم عماد و طوبا ، فیلمی با فضایی فانتزی است که دیروز (یک شنبه 12 بهمن) در نخستین سانس از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، در سینما رسانه (برج ...
3 سینما استان میزبان فیلم های جشنواره فجر| 30 درصد ظرفیت سالن ها در اختیار تماشاگران
وحید محمدی افزود: امسال علاوه بر سینما شهرتماشای کرمان ، سینما قدس سیرجان و سینما گلستان امین رفسنجان هم به عنوان میزبانان اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر انتخاب شده اند. او گفت: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از 15 تا 22 بهمن در استان های مختلف کشور برگزار می شود و 16 فیلم در بخش سودای سیمرغ حضور دارند. به گفته محمدی به دلیل شرایط کرونایی ظرفیت پذیرش مخاطب در ...
کوتاه درباره فیلم های بی همه چیز و رمانتیسم عماد و طوبا
یعنی بی همه چیز . رمانتیسم عماد و طوبا و چند توصیه اخلاقی کاوه صباغ زاده بعد از نخستین تجربه موفق فیلمسازی اش ایتالیا ایتالیا این بار هم با دستمایه قرار دادن مناسبات زناشویی تلاش داشت با نگاهی فانتزی حقایقی گاه کوچک اما تاثیر گذار زندگی مشترک را به تصویر بکشد. فیلمساز اگر در ایتالیا ایتالیا با نگاه کم رنگ روانشناسانه تلاش کرده بود در فضایی مفرح و واقع بینانه و گاه تلخ ...
روزنامچه فجر 1/ دو اقتباس از دو نویسندۀ سوئیسی در یک روز!
سالن همایش های برج میلاد برگشت. و پردیس ملت نیز مخصوص منتقدان و عوامل فیلم ها شد. فیلم ها در هر دو سالن یکسان خواهند بود با این تفاوت که سالن میلاد، همراه با کنفرانس خبری و پرسش و پاسخ بعد از نمایش فیلم خواهد بود. فیلم های به نمایش درآمدۀ روز اول در سالن اصحاب رسانه (برج میلاد) به این ترتیب هستند: رمانتیسم عماد و طوبا/ کاوه صباغ زاده بی همه چیز/ محسن قرایی ...
مهدی صباغ زاده: می خواستیم حال مخاطبان بعد دیدن رومانتیسم عماد و طوبا خوب باشد
تأثیر می گذارد. مهدی صباغ زاده در رابطه با دغدغه هایش راجع به این فیلم، گفت: من وقتی فیلم نامه را می خواندم با فضاسازی که نویسنده برایم ایجاد کرده بود، جذابیت داشت اما نگرانی ام اقتصاد فیلم بود و اینکه با شرایط مناسب تمام شود و خوشبختانه همه تلاش مان را کردیم و خوشبختانه نتیجه هم خوب بود. تجربه کار کردن با فیلم اولی ها وی درباره ریسک تهیه کننده ها برای قبول کردن فیلم های اول یا ...
رُمانتیسم عماد و طوبا فیلمی خانوادگی برای همه اقشار جامعه است/ برای علی انصاریان نمایش ویژه می گذارم
درباره ویژگی مهم این فیلم گفت: رُمانتیسم عماد و طوبا یک فیلم خانوادگی است که فضایی کاملاً متفاوت با جو غالب سینمای ایران دارد، در این فیلم مضامینی همچون مناسبات خانوادگی، عشق، تحکیم خانواده و ارتباط والدین با کودکان با زبانی ساده و روان و قاب بندی های جذاب ارائه شده است. بیشتر بخوانید: رُمانتیسم عماد و طوبا یک فیلم عصر جمعه ای و پر رنگ و لعاب صباغ زاده اظهار کرد: مخاطب ...
درک بیشتر در فهم روابط و ضعیف تر در ساختار سینمایی
...> رمانتیسم عماد و طوبا با بازی نسبتاً خوب و دلنشین دو بازیگر اصلی اش آغاز می شود که همین بازی خوب حاصل شناخت کارگردان از آنچه در ذهن دارد، است و الناز حبیبی مثل سارا بهرامی در ایتالیا ایتالیا بازی خوب و دلنشینی دارد و نشان می دهد که صباغ زاده کاراکترهای زنش را بهتر می شناسد و می داند که از بازیگرش چه می خواهد و در نتیجه از بازیگران زن بازی بهتری می گیرد اما در ادامه رمانتیسم عماد و طوبا ریتم خوب و ضرباهنگ دلنشین خود را از دست می دهد و به فیلمی یکنواخت، قابل پیش بینی و البته تکراری تبدیل می شود. علی ناصری کاوه صباغ زاده رمانتیسم عماد و طوبا سی ونهمین جشنواره فیلم فجر ...
رمانتیسم عماد و طوبا ؛ یک قطعه رنگی در پازل سینمای ایران
کسب جایزه شد را این بار با روایت داستان این فیلمساز ادامه داده و به حضور در پشت دوربین اکتفا کرده است. عماد و طوبا محور این رمانتیسم هستند که به خوبی هم از پس آن برآمدند. در واقع یکی دیگر از موفقیت های صباغ زاده در این فیلم بهره گیری از حضور بازیگرانی است که مخاطب پیشنیه ذهنی زیادی از آنها ندارد و طبیعتاً بهتر می تواند با آنها در این مسیر پرفراز و نشیب عاشقی همراهی کند. الناز حبیبی در نقش ...
یک تله فیلم مفرح/ نگاهی به فیلم رمانتیسم عماد و طوبا
، طراحی صحنه و لباس و..)، در محتوا چنگی به دل نمی زند. چرا؟! شاید چون قصه اش تکراری است. کنش و هیجانی ندارد. ایرانیزه شدن داستان دوباتن، از اساس ارزش محتوایی آن را مخدوش ساخته است. رابطه طوبا و عماد هم همانند تمام روابط مرسوم زن و مرد، از همان جنس و عیار است و چیزی فراتر در آن وجود ندارد که آن را متفاوت و قابل توجه سازد. مرور فصل های زندگی این زوج هم، همه چیزش به روال است. ابتدا، میانه و جاده رو به ...
رونمایی از بی همه چیز با هدیه تهرانی و پرویز پرستویی / فردوسی پور روی فرش قرمز / چرا هر روز نابه هنجاری ...
انصاریان و مرتضی علی عباس میرزایی خلاصه داستان: وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را رو به روی هم قرار داد، هر دو خوب می دانستند که عشق، بیشتر شبیه یک مهارت است، تا هیجان و تپش قلب. فیلمسازی با رویاهای فانتزی کاوه صباغ زاده با فیلم "رمانتیسم عماد و طوبا" در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. او متولد 1359 است و به واسطه پدرش مهدی صباغ زاده از دوران ...
ویترین خالی روز اول
چشم می خورد و از آن بیشتر، فیلم هایی متوسط با چند سکانس یا لحظه سینمایی خوب. رمانتیسم عماد و طوبا کمدی رمانتیک جدید کاوه صباغ زاده یکی از این متوسط هاست که لااقل از لحاظ تنوع لحن و قالب و جاذبه های محتوایی، انتخاب متفاوتی است. در سینمای ما که اساساً سنت کمدی رمانتیک ندارد و عاشقانه هایش عموماً با درام اجتماعی یا ملودرام خانوادگی در هم تنیده می شوند، این فیلم یادآور ظرفیت های لحن روایی در شکل دادن ...
عقبگرد تا ایتالیا/ قهرمان ترسو
به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در نخستین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دو فیلم رمانتیسم عماد و طوبا و بی همه چیز به نمایش درآمد که تحلیل و نقدی کوتاه بر این دو فیلم داشته ایم. عقبگرد تا ایتالیا بعد از دیدن ایتالیا ایتالیا به عنوان نخستین ساخته کارگردانی جوان، همه از صباغ زاده در دومین فیلم خود انتظار بیشتری داشتند. رمانتیسم عماد و طوبا به گفته کارگردان ...
رمانتیسم عماد و طوبا یک فیلم عصر جمعه ای و پر رنگ و لعاب/ کلیشه ها همیشه جواب می دهند!
داستانی کاملاً قابل پیش بینی که فراز و فرودهای یک عشقِ خوش رنگ ولعاب را در پیرنگی خطی و ساده، روایت می کند. نقظه قوتِ فیلم جدید کاوه صباغ زاده نه تیم بازیگرانش است، نه سناریو و نه کارگردانی. مزیت رقابتی رمانتیسم عماد و طوبا در طراحی صحنه و لباس است. رنگ آمیزی باطراوتِ قاب ها و استفاده از ظرفیت بصری جنگل های شمال، فیلم را به اثری چشم نواز تبدیل کرده است. غنای بصری فیلم البته آن قدری نیست ...
رمانتیسم عماد و طوبی نگاهی متفاوت به زندگی مشترک دارد
: رمانتیسم عماد و طوبی نگاه متفاوت تر به زندگی زناشویی دارد، و تلاش داریم نگاه جدیدی به زن و شوهرها بدهیم وکسانی که ازدواج نکردند تشویق می شوند ازدواج کنند. *** رمانتیسم عماد و طوبی عقبگرد فیلمساز است ایزد مهرافرین در برنامه سودای سیمرغ رادیو گفتگو عنوان کرد: فیلم رمانتیسم عماد و طوبی صباغ زاده عقب گرد برای فیلمساز و فیلمی لخت و ضعیف است، از سویی بی همه چیز محسن قرایی نیز روح و خون ...
دو نیمه متفاوت در اولین روز نمایش سینمای رسانه؛ یک رومانتیک معمولی تا اقتباسی موفق بر پرده نقره ای
.... هرچند که یک یادآوری غم انگیز بود و جز دعا و آرزوی سلامتی کاری از دست مخاطبان این فیلم و عوامل سازنده آن بر نمی آمد. غافلگیری بازی خوب و پرانرژی باران کوثری در یک نقش مکمل با گریمی سنگین در بی همه چیز و البته موسیقی متن و فیلمبرداری درخشان آن. ستاره نداشتیم! یعنی در روز اول ستاره ای که بدرخشد و ماه مجلس شود نداشتیم. از رُمانتیسم عماد و طوبا که اصلاً نباید انتظاری داشت. بی همه چیز همه اگرچه ساختاری قوی و بازی های یکدستی داشت، اما برای اطلاق نام ستاره به یکی از عوامل یا بازیگران شاید آن هنوز زود باشد. انتهای پیام/ ...
یک روز کاملا معمولی
: من فکر می کنم تا به این جا مخاطب با فیلم ارتباط برقرار کرده و حال همه با آن خوب بود و همه با حال خوب از سینما خارج شدند و این موضوع مهم ترین اصل است . او تأکید کرد: این اثر درباره تحکیم بنیاد خانواده است و امیدوارم مورد استقبال مردم قرار بگیرد . کاوه صباغ زاده با تاکید براینکه فیلم من بیشتر در فضای شاد است تا رمانتیک، افزود: برای فیلم بعد ی ام، نمی خواهم خودم را تکرار کنم و درامی رئال و ...
جای خالی انصاریان درجشنواره فجر
...: رُمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده، نخستین فیلمی بود که در سینما رسانهِ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، روی پرده رفت. آن چه در نمایش این فیلم و نشست خبری پس از آن بسیار احساس می شد، جای خالی علی انصاریان بود. عوامل فیلم رُمانتیسم عماد و طوبا ، بارها از او نام بردند و جای او را خالی دانستند. حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی، سانیا رمضانی و سام ولی پور در فیلم رُمانتیسم عماد و طوبا به ایفای نقش پرداخته اند. ...
حاشیه و متن اولین روز جشنواره فیلم فجر| افتتاحی سرد با دو فیلم بحث برانگیز/ چرا پرویز پرستویی خودش را ...
در هاله ای از ابهام قرار دهد. مردم علیه سلبریتی های مبلّغِ "خرید ملک در دبی"/ بازیگر قدیمی سینما هم عذرخواهی کرد نشست خبری "بی همه چیز"| هدیه تهرانی نیامد، فردوسی پور روی فرش قرمز رفت!/ درگیری لفظی تهیه کننده به خاطر شهاب حسینی! نشست خبری "رمانیتسم عماد و طوبی"| غیبت راوی، نقش اول مرد و علی انصاریان/ تلاش پدر و پسری به نام صباغ زاده که کمدی را رمانتیک کنند! جزئیات 16 فیلم سی ونهمین جشنواره فیلم فجر؛ از بازیگران تا داستان های آنها انتهای پیام/ ...
صباغ زاده: در فیلم هایم از رئالیسم فرار می کنم/ برخلاف اغلب فیلم های امروز سینمای ایران در فیلم من هیچ ...
صباغ زاده در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تهیه کنندگان جرأت ریسک ندارند و از این رو ما شاهد تولید انبوه فیلم های کپی شده در سینما هستیم! ما در سینما نیاز به فیلم های شاد و با مضامین متنوع داریم. ما در سینما نیاز به فیلم هایی مانند جهان با من برقص داریم تا مردم بتوانند لحظاتی در سینما شاد شوند. وی ادامه داد: فیلم های ما تنوع ندارند همه از روی دست هم کپی می شوند. فیلم های امروز سینما هیچ امیدی به جامعه تزریق نمی کنند و بالعکس یأس و ناامیدی را رقم می زنند. مردم نباید پول بدهند و بلیت فیلمی را بخرند که لحظه به لحظه آن را با پوست و گوشت و استخوان شان در جامعه تجربه کرده اند؛ این فیلم ها قرار اس ...
نخستین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر چگونه گذشت؟
می شود و مخاطب می تواند در قالب یک داستان فانتزی به تماشای نقش آفرینی الناز حبیبی، سارا بهرامی و علی انصاریان بنشیند. رمانتیسم عماد و طوبا کاوه صباغ زاده کارگردان اثر معتقد بود : فیلمی که روی پرده دیدید، بهترین کاری بود که از دست ما برمی آمد و فکر نمی کنم بهتر از این می توانستیم کاری انجام دهیم. نمی توان فیلمی فانتزی ساخت که هیچ بخش رئالی در آن نباشد و از دل همین تضاد میان ...
گزارش دوربین تسنیم از اولین روز جشنواره فیلم فجر/ از آغاز سرد کرونایی تا طفره تهیه کننده "بی همه چیز" از ...
کردیم تا از هر لحاظ بدون دغدغه و مشکلی، فیلم ها در معرض نگاهِ رسانه ای ها، منتقدین و در سینمای مردمی، در معرض نگاه مخاطب قرار بگیرد. محمود گبرلو منتقد سینما درباره اولین فیلمی که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد گفت: رمانتیسم عماد و طوبا فیلمی است از کارگردان خوش فکری به نام کاوه صباغ زاده که می توانست با یاری پدرش به اتفاق بهتری هم تبدیل شود. البته مخاطبینی خواهد داشت اما خیلی برای ...
روز بزرگ سینما
حاضر در فیلم دست به انتخاب می زنند و کسی از قصه و محتوای فیلم ها خبری ندارد. به هر روی در روز نخست پردیس های کوروش ، آزادی و ایران مال هم جزو سالن های سینمایی پرمخاطب تاکنون بودند. برج میلاد، که محل اصلی نمایش فیلم هاست، در روز اول میزبان دو فیلم سینمایی با نام رمانتیسم عماد و طوبا با کارگردانی کاوه صباغ زاده و سینمایی بی همه چیز با کارگردانی محسن قرایی بود. هرچند هنرمندانی چون ...
رمانتیسم نان زیر کباب و رادیو چهرازی
مسعود میر روزنامه نگار سینما از این فیلم ها هم می خواهد. اگر با همین جمله کنار بیایید دیگر تماشای رمانتیسم عماد و طوبی برایتان تراژیک نیست. دومین فیلم کاوه صباغ زاده مانند فیلم اول دغدغه رابطه و مدیریت زندگی دارد و البته تا دلتان بخواهد فانتزی. این بار به جای موتور وسپا، فولکس قورباغه ای دلبری می کند و به جای آوازهای کلاسیک ایتالیایی، خواننده در جاده شمال از مست چشمان یار می خواند. ...