چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
گیل خبر ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۱

کابینه دولت موقت در راستای انحصارطلبی قدرت نبود / دلیلی نداشت بازرگان با ...

16بهمن 1357، مهندس مهدی بازرگان با حکم امام خمینی به ایجاد دولت موقت و قبول جایگاه نخست وزیری موظف شد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که بختیار هنوز خود را نخست وزیر قانونی کشور می دانست و انقلاب نیز به طورکامل پیروز نشده بود اما فضای کشور نوید پیروزی زودهنگام انقلاب را می داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)