چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 1 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۴    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر تجمیع ظرفیت های فرابخشی به منظور توسعه زوایای مختلف صنعت گردشگری کشور از جمله گردشگری مذهبی تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۶    
دکتر عادل هاشم مسئول پرونده سلامت حضرت آیت الله محمد اسحاق فیاض از مراجع نجف اشرف از اتمام معاینات معظم له به دست پزشکان عراقی مقیم در لندن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۳    
به جریان انداختن پرونده حقوقی زنگنه و تیم وی توسط قوه قضائیه در ماجرای کرسنت، تنها عامل مؤثر و برگ برنده ایران در تغییر نتیجه حکم دیوان داوری بین المللی درباره بخش دوم پرونده کرسنت خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۶    
میلاد پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) مبارک باد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۳    
مسوول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: بازی رایانه ای حاج قاسم سلیمانی با عنوان فرمانده مقاومت منتشر خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۲    
حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه حکمت عملی، جامعه را مسلمان کرد، گفت: انبیاء و وجود پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) آمدند تا این راه های عملی را به جهان نشان دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۰    
آیت الله مظاهری تصریح کرد: سیری در سیره نورانی رسول خدا(ص) به خوبی نشان می دهد که وجود مبارک حضرت سرشار از فضیلت های اخلاقی و صفات پسندیده انسانی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور از پیشرفت 60 درصدی پروژه احداث سومین بیمارستان نیشابور خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۸    
همزمان با برگزاری مجمع ماهیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، انتخابات کمیسیون تشکیلات، هیئت رئیسه و هیئت عالی نظارت این اتحادیه برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۶    
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس کشور از نیمه دوم تا آخر آبان ماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط مد نظر بازگشایی می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: نرخ تورم 12 ماهه منتهی به شهریور ماه سال جاری برای کل خانوار استان 47.2 درصد بوده که نسبت به ماه قبل 0.9 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۵    
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی مشهد گفت: اولین نمایشگاه پارک هنرهای دستی مشهد این مجموعه که به خلق و عرضه زنده هنرهای سنتی خراسان خصوصا شهر مشهد می پردازد در قالب غرفه های ده گانه با ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: آماده ایم در توسعه فناوری هسته ای در جهت رفاه مردم و جوامع اسلامی با کشورهای جهان اسلام همکاری کنیم تا همه با هم مسیر تمدن نوین اسلامی را هموارتر کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۳    
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یک روزه ضمن تمجید از سامانه بازارگاه برای تامین نهاده های دامی، اعلام کرد: به ویژه از آبان ماه به بعد تولید جوجه یک روزه به اندازه کافی خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۳    
در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خانواده چهارقلوی مشهدی تحت حمایت این آستان قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در مقاوم سازی منازل مسکونی در روستاها هنور به درصد نرمال نرسیده ایم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۴    
گزارشی از 658 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر در مهر ماه سال 1400 منتشر شده و نشان می دهد بیشترین فراوانی مربوط به فیشینگ سایت های داخلی بوده که بیشتر از 230 مورد را شامل می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به سخنان اردوغان گفت: ترس از اقوام، سهم حکومتی است که با داغ و درفش با آنان روبرو می شود نه ایران که گلستانی از اقوام است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۸    
شورای عالی مناطق آزاد، ثبت آماری و ورود لوازم خانگی با نشان تجاری ساخت کره جنوبی به محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را ممنوع اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) و هفته وحدت را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۵    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی در مغازه ها 55 تا 60 هزار تومان و در میادین میوه و تره بار 43 هزار تومان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۲    
جواد اوجی وزیر نفت دستور لغو استخدام دختر عضو کمیسیون انرژی را صادر کرد. هم چنین فرآیند جذب همه قبول شدگان در آزمون جذب مدت معین نوین که در دوران زنگنه به صورت غیرشفاف و در برخی موارد رانتی برگزار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به رشد اقتصادی ایران در فصل دوم سال 2021 علیرغم آسیب های ناشی از کرونا، تاکید کرد: این امر نشان می دهد که اقتصاد ایران به طور قابل توجهی از رکود خارج شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با تشریح جزئیات جدید تسهیلات قانون جهش تولید مسکن، گفت: در یکسال اول امکان احداث یک میلیون واحد مسکونی وجود ندارد، ولی طی چهارسال، 4 میلیون ساخته می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز پژوهش های صدرا بیان کرد: شکل گیری امت واحده، یکی از نیازهای ضروری ایجاد تمدن نوین اسلامی به شمار می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۷    
مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با تاکید بر اینکه طبق آیات و روایات وحدت مسلمانان از واجبات دین مبین اسلام است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۷    
یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم بزرگداشت و تکریم پیامبر (ص) را واجب اعلام کرده است، گفت: گرامیداشت میلاد پیامبر (ص) اجرای فرمان خدا را در زمینه مهرورزی، تکریم و ترفیع ایشان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۸    
رئیس پلیس راهور ناجا در پی شهادت افسر وظیفه شناس پلیس راه خراسان رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
همزمان با شب و روز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) ویژه برنامه های متعددی به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۳    
فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) در دیدار با سربازان اهل سنت این نیرو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: موکب های دهه آخر ماه صفر، نباید منحصر به یک دهه باشند، بلکه باید با فعالیت مستمر و اشاعه فرهنگی رضوی، جامعه را از نظر روحی و معنوی سیراب کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۵    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تعداد شهدا و فوتی های کادر بهداشت و درمان در پیک پنجم حداقلی بوده و کم تر از انگشتان 2 دست است اما در پیک اول ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسالت روحانیت به عنوان تبار رسول الله(ص) مقابله با جاهلیت و برچیدن سفره جاهلیتی است که با تولیت استکبار در جهان گسترده شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۰    
وزیر امور خارجه به گفتگوهای اخیر با اتحادیه اروپایی در تهران و ادامه آن در بروکسل اشاره کرد و گفت: به زودی مذاکرات هسته ای با 1+4 از سر گرفته خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۸    
آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه اصلاح و تکمیل ماده یک اساسنامه دانشگاه فرهنگیان را برای اجرا ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۷    
اول آبان ماه سالگرد شهادت فرزند تاثیر گذارترین شخصیت تاریخ معاصر ایران است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 3 هزار و 458 تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۱    
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سالانه 4 هزار و 200 مورد مرگ به علت شکستگی ناشی از پوکی استخوان در کشور اتفاق می افتد و این رقم بالایی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۱    
حسین مهربان به فجرشهید سپاسی پیوست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۳    
معاون اجتماعی پلیس راهور اعلام کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۳    
داده های وزارت بازرگانی چین نشان می دهد، حجم استفاده واقعی این کشور از سرمایه خارجی در ژانویه تا سپتامبر سال جاری میلادی /9 ماهه/ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، 19.6 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه درخواست خون توسط بیمارستان ها و مراکز درمانی در یک ماه گذشته به واسطه افزایش اعمال جراحی 40 درصد افزایش پیدا کرده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۵    
در آیین معارفه زین العابدین خرم رضوی استاندار آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت وی سیلی زد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فقط مردان مجردی می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند که قبلا ازدواج کرده و اکنون مجردِ سرپرست خانوار تعریف می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سه مورد ابتلا به آنفلوآنزا در استان مرکزی شناسایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تلاشهای دولت برای بازگشت ثبات به اقتصاد کشور گفت: بودجه 1401 را بدون کسری بودجه تدوین خواهیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۹    
تازه ترین رنگ بندی کرونایی که نرم افزار (اپلیکیشن) ماسک منتشر کرد، مناطق نارنجی در خراسان رضوی به 4 شهرستان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۴    
سید مصطفی خمینی فرزند ارشد امام خمینی(ره) است. او از ابتدای حرکت امام خمینی(ره) علیه حکومت پهلوی وارد مبارزات سیاسی شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۱    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: سود سالیانه شستا از پنجم آبان ماه توسط سامانه سجام به حساب سهام داران واریز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کووید19 گفت: بیش از 77 درصد از جمعیت دانش آموزی 12 تا 18 سال این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۴    
فردا بعد از ظهر پس از 15 سال، ال کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید بدون حضور لئو مسی برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۵    
حسین دارابی فیلم سینمایی صورت فلکی را در سکوت خبری و با حضور بازیگرانی نظیر بهروز شعیبی و مریلا زارعی کلید زده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۵    
سلامت روانی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند توجه دولت سیزدهم به افزایش همکاری سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش و تأمین اعتبارات مورد نیاز است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۰    
دستگاه اطلاعات نظامی ارتش عراق اعلام کرد که یکی از اعضای برجسته داعش در استان الانبار واقع در غرب این کشور به هلاکت رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه مهم تر از تعداد دز واکسن تزریقی، صیانت از سلامت مردم است، گفت: اقناع افکار عمومی در موفقیت مقابله با کرونا یک ضرورت است و باید تلاش کرد سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی از شیب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی با رد حضور موافقان طرح حمایت از فضای مجازی در این کمیسیون، گفت: هدف این طرح، ورود به قانون نویسی بهتر در فضای مجازی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات به معنی قطع ارتباط با شبکه اینترنت جهانی نیست بلکه هدف، ایجاد یک شبکه قدرتمند و پر ظرفیت داخلی برای ارایه خدمات فضای مجازی در داخل کشور است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۰    
در حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و مرکز آمار ایران، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از وضعیت آمارهای نادرست گفت که قریب به اتفاق آمار بودجه ای که به دست مان می رسد واقعی نیست و به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۰    
مدیر موسسه بین المللی علوم و معارف اهل بیت: پیروی و تمسک به توحید و صراط مستقیم باعث وحدت است. نداشتن اتحاد بین مسلمانان باعث تفرقه داخلی می شود و انرژی به هدر می رود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهور گفت: آمارهای رسمی در نظام تصمیم گیری قادر است با شناساندن میزان فقر، نابرابری و بی عدالتی ها در کشور، در بررسی روند تغییرات و اتخاذ تصمیم مناسب به دولت کمک کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۴    
یک روانشناس با اشاره به تبعات تماشای فیلم و سریال های خشن و نامناسب برای کودکان و نوجوانان گفت: بسیاری از فیلم و سریال ها حاوی محتوای خشونت آمیزی نظیر پرخاشگری و خیانت زوجین هستند که مواجهه کودک و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۸    
شبکه 12 رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع اولین بحران یا رویارویی مستقیم میان رژیم صهیونیستی "اسرائیل" و آمریکا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۸    
کاروانسرای تاریخی قطور در آذربایجان غربی آخرین کاروانسرا در مسیر جاده ابریشم است و حلقه اتصال گردشگری ایران به اروپا نیز محسوب می شود که این روزها آماده ثبت جهانی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۵    
با تصمیم ابومازن برای برگزاری انتخابات شوراهای محلی و شهرداری ها در کرانه باختری، قرار است این انتخابات تنها در این منطقه برگزار شود و همین امر به محملی برای اعتراضات جدید علیه تشکیلات خودگردان تبدیل ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۵    
معاون وزیر صمت با اشاره به احیا و بازگشت 780 واحد راکد به چرخه تولید از ابتدای سال، گفت: مشکلات مدیریتی، تسهیلات بانکی، کمبود سرمایه در گردش و تامین مواداولیه از عوامل راکد شدن واحدهاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۲    
سریال سرجوخه که پیش از این تیزرهای آن پخش از 27 مهرماه را نوید می داد و سپس به دلایلی به تعویق افتاد، قرار است از دوشنبه سوم آبان به آنتن بازگردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۶    
شاید وقتی صحبت از آلودگی مازندران به میان می آید برای بسیاری از مردم کشور ما و حتی خود مازندرانی ها غیرقابل باور به نظر برسد که مگر می شود هوای مازندران با اینهمه طبیعت زیبا از جمله جنگل و دریا آلوده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۳    
زمان مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2021 به میزبانی امارات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید حمایتی زعفران توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
وزیر کشور گفت: باید برنامه ریزی و اقتصاد مکمل با همسایگان داشته باشیم تا این تبادلات به توسعه اقتصادی منطقه منجر شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۲    
فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد می گوید: به بازنشستگی از بازی های ملی فکر نمی کند و این تصمیمی نیست که دیگران بخواهند بگیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست راهبردی طرح کلان و معماری ساختار فرهنگ و رسانه کشور گفت: شأ ن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای سیاست هاست و براساس قانون در کمیسیون فرهنگی دولت به عنوان رکنی برای ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۳    
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تردد و ورود خودروهای غیربومی به جاده های خراسان رضوی و ورودی های مشهد 20 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۵    
تحویل کود اوره به کشاورزان بدون کودهای فسفاته و پتاسه ممنوع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۹    
برخی با استناد به این مسئله که بعضی افراد علیرغم تزریق دو دوز واکسن کرونا به بیماری کرونا مبتلا شده اند یا حتی فوت شده اند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
شهر بزرگ و توریستی مشهد، به سبب داشتن جاذبه های گردشگری و مذهبی مختلف، همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی، خصوصا توریست هایی که از کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس به این شهر سفر می کنند، بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۳    
عضو کمیته علمی کشوری کرونا و رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در برخی استان ها افزایشی بوده که البته این افزایش چشمگیر و قابل توجه نبوده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس سازمان غذا و دارو، در واکنش به اعتراض ها نسبت به فروش آنلاین فرآورده های سلامت بدون هماهنگی با سازمان غذا و دارو، توضیحاتی ارائه داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
روانشناس و درمانگر اعتیاد با تاکید بر اینکه اختلال های روانی تاثیر مستقیمی بر گرایش افراد به اعتیاد دارد، گفت: اضطراب، بیماری های خلقی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۵    
عظیم ترین روزهای تاریخ بشری است؛ روز ولادت آخرین پیامبرخدا(ص)، روز نزول رحمت الهی بر بندگان، روز طلوع آفتاب حیات ظاهری حبیب خدا. این روز مبارک را به همه شما خوبان و همراهان رواق تبریک می گوییم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۲    
پیامبر گرامی اسلام(ص) پیام آور مهر و رحمت و منادی وحدت و همبستگی امت اسلامی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۰    
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در حالی که اظهار کرد بارها هشدار داده ایم افراد به طمع دریافت وجه، کارت بانکی خود را به هیچ عنوان به دیگران واگذار نکنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۴    
سمیه مولوی متولد سال 1369 کارشناسی رشته حقوق است. او یکی از بانوان کارآفرین موفق استان است و نخستین خانم کارآفرین شهرستان زاوه نیز به شمار می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۸    
هیئت معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم سالانه آکادمی اسکار، فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی را به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار 2022 انتخاب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۵    
فلسطین با همه دردهای جانکاهش، با همه بیدادهایی که بیش از یک قرن است استعمار و صهیونیسم بر آن روا می دارند، با همه خانه های ویران شده و باغ های زیتون سوخته اش، سرزمین قهرمان پروری است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۳    
نشست مسکو با محور تحولات افغانستان در شرایطی خاتمه پیدا کرد که به نظر می رسد طالبان با دستی پر و شاید حتی در حدی فراتر از انتظاراتشان، این اجلاس را ترک کردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۰    
جنگ بر سر پول در فوتبال همیشه حرف اول و آخر را می زند، اما در فوتبال ایران معمولاً فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با نگاه بالا به پایین در اندیشه افزایش درآمدهای خود از این حوزه هستند و همواره باشگاه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۴    
چهره اقتصاد جهانی در دوران کرونا به علت رکود تولید و عرضه و با تزریق مالی بانک های مرکزی کشورها، متورم شده و انتظار می رود روند صعودی نرخ تورم با سیاست های حمایتی دولت ها همچنان ادامه داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۳    
تحقق عدالت آموزشی و فراهم ساختن فرصت برابر برای تمامی دانش آموزان در مناطق مختلف کشور یکی از نخستین آرمان های نظام اسلامی است ...