سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۲:۳۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 9 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۹    
بسیاری از کسانی که در دنیای کاملاً مادی غوطه ور بوده اند، اما به دنبال گمشده ی خود به جستجو پرداخته اند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۶    
گنبد الله وردی خان نه از بیرون که زیر سقفِ حرم هم، رنگین کمانی از رنگ ها و نورها را درهم تنیده و بهشتی ساخته از کاشی و نقش، که به گفته کارشناسان نظیرش را در معماری جهان اسلام کمتر می توان دید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۵    
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها از نهایی سازی کارآمدترین نظام پرداخت رفاهی و پرداخت یارانه جهت استفاده در لایحه بودجه 1401 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: از یکم آبان سرشماری آزمایشی در 5 منطقه همدان، بجنورد، پیرانشهر، کاشان و اهواز آغاز شده و تا 20 آبان، ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۰    
استان سمنان با یکهزار و 767 واحد صنعتی یکی از قطب های صنعتی شرق کشور محسوب می شود که با داشتن ظرفیت معدنی، دانشگاهی، و فناوری های نوین، برای نقش آفرینی بهتر در چرخه اقتصادی کشور نیازهایی دارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۸    
سران دولت پادشاهی سعودی در سال های اخیر و حتی پیش از آن، اشتباه های بزرگی را مرتکب شده اند که فهم چرایی آن برای بسیاری آسان نیست! ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۶    
عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و مصونیت بخشیدن به نوجوانان و جوانان در مقابل اینگونه تهدیدها، مسابقه کتابخوانی با عنوان نبرد با شیطان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۳    
این گروه متشکل از جوانان نخبه در حوزه پزشکی اند که از عید غدیر امسال به صورت رسمی کار خود را آغاز کردند. اغلب خدمات این گروه برای افراد نیازمند و خانواده های معظم شهدا است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۴    
امام صادق (ع) دربارۀ وضعیت مردم در آخرالزمان فرموده اند که اگر روزی بر مردی بگذرد که در آن روز گناهی بزرگ، مانند هرزگی یا کم فروشی یا انجام کار حرام یا می خوارگی نکرده باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۱    
آتیلا پسیانی با انتشار پستی درباره مصاحبه حاشیه ساز اخیر خود توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۸    
نویسنده کتاب سنگ و سینه گفت: منابع و آثار مکتوب کمی درباره نوحه ها وجود دارد و هر کس که سراغ این حوزه و موسیقی مذهبی می رود تنها تعزیه را مد نظر قرار می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: از ابتداء امسال تاکنون 130 شغل پایدار برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ایجاد شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۷    
در سکانسی از قسمت اخیر سرجوخه در مکالمه یک افسر ضد جاسوسی و مافوقش، به نوعی حمله سایبری به جایگاه های سوخت و نحوه مدیریت چنین عملیات هایی پیش بینی شده بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۱    
با پیشرفت فاز نخست طرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام، عملیات اجرایی برای فراهم کردن زمینه به منظور احداث فاز دوم حرم حسینی به عنوان صحن امام حسن علیه السلام با تخریب اطراف حرم آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۹    
پذیرش مسافر در سفرهای برون شهری (شناورها، اتوبوس ها و قطارها) تا 80 درصد ظرفیت و برای حمل و نقل هوایی تا 100 درصد ظرفیت از ابتدای آذر امکان پذیر می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۱    
دبیر شورای صنفی نمایش با اشاره به بازگشت رونق به سینماها با درخواست بیشتر فیلمسازان برای نمایش آثار خود، گفت: طی اواخر آبان ماه و اوایل آذر 4 فیلم جدید در سینماها نمایش داده خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نشست این کمیسیون با موضوع بررسی حمله سایبری اخیر به شبکه توزیع سوخت کشور خبر داد و گفت: با توجه به گزارش دستگاه ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۲۵    
دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اطلاعیه ای درباره حواشی اخیر صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۶    
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر 79 درصد گروه هدف بالای 12 سال دُز اول و 43 درصد هم دُز دوم را دریافت کرده اند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۸    
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ضرورت " ایجاد انسجام و پیوستگی بین شبکه تامین و توزیع مواد غذایی و کالاهای اساسی" و "بسیج همه امکانات و ظرفیت ها از جمله اتحادیه ها و اصناف برای اعمال نظارت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۹    
تهیه کننده سریال میدان سرخ که مدتی است از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، اظهار کرد: سریال میدان سرخ شاید سریال ممتازی نباشد، اما جایگاه خودش را پیدا می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۲    
رئیس دستگاه قضا با اشاره به مشکلات و مطالبات جامعه پزشکی، اظهار داشت: قطعاً پزشکان با مسائل مختلفی مواجه هستند که باید حل شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۹    
جواهری بسیار قدیمی، مهره ای با قدمت 23 هزار سال و احتمالا متعلق به دوره پارینه سنگی در ژاپن کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۳    
رئیس جمهور در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیات دولت بر لزوم رفع نگرانی های مردم و سرمایه گذران خرد در بورس تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۷    
وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر لزوم مدیریت واردات اظهار کرد: تا پایان امسال بیش از پنج میلیارد دلار صادرات خواهیم داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل دفتر تامین منابع مالی و مجری طرح های بهینه سازی مصرف برق شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: تعویض کولرهای فرسوده گازی با در نظر گرفتن اقساط 24 ماهه برای مردم اجرایی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۴    
افزایش قیمت گوشت در ماه های آینده با رشد 40 درصدی عرضه دام به کشتارگاه های کشور نسبت به سال گذشته از هم اکنون پیش بینی می شود و دولتمردان باید به فکر باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۹    
دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کووید 19، درباره سرانجام تزریق واکسن به کودکان زیر 12 سال در کشور توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۵    
برخی منابع غربی مدعی تجمع نیروها و تجهیزات نظامی روسیه نزدیک مرز با اوکراین و نگرانی آمریکا و متحدان این کشور در اروپا شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
روسای جمهور ترکیه و آمریکا در حاشیه اجلاس گروه 20 در ایتالیا دیدار و گفت وگو کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای گفت واشنگتن در حال مذاکره با شرکای خود برای بازگرداندن ایران به توافق هسته ای است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین بر موضع کشورش در خصوص "سیاسی و نادرست" بودن گزارش اخیر نهاد اطلاعاتی ارشد آمریکا درباره منشاهای کووید-19 و فقدان وجود مبنای علمی برای این گزارش تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۶    
وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست گروه 20 گفت که هرگونه تعدیل در شکل اصلی توافق هسته ای برای ایران غیرقابل قبول بوده و مسکو نیز این موضع را کاملا تایید می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۳    
یک فرد مسلح به چاقو در یکی از واگن های قطار مترو در پایتخت ژاپن 15 نفر را زخمی کرده و با پاشیدن بنزین، آتش سوزی به راه انداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۲    
پرورش دهنده موفق زالو در تربت حیدریه بانوی جوانی است که کارش را از صفر شروع کرده و حالا توانسته با یک وام خود اشتغالی کمیته امداد 200 قطعه زالو را تبدیل به 900 هزار زالو کند و بیش از 140 نفر را سرکار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۲    
شاگردان مهدی مهدوی کیا در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک برابر تاجیکستان به پیروزی رسیدند تا به عنوان صدرنشین این گروه راهی مرحله نهایی انتخابی المپیک فرانسه شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۵    
کوچک شدن قالب پنیر در برخی برندها این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا تولیدکنندگان این محصولات اقدام به کم فروشی می کنند یا اتفاقی دیگری در این بین رخ می دهد؟ سوالی که یکی از اعضای هیات مدیره ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۹    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد ویروس کرونا SARS-CoV-2 می تواند گوش داخلی را نیز آلوده کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۰    
محمدکاظم کاظمی، شاعر با استقبال از استقلال بنیاد شعر و ادبیات داستانی به ویژگی های مدیر این مجموعه اشاره کرد و گفت: در انتخاب مدیر باید دقت کرد؛ چرا که همه اهالی شعر، مدیر نیستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۱    
مالک باشگاه شهر خودرو خراسان شب گذشته به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان مراجعه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۶    
مدیر کل دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انگ اجتماعی، ارائه خدمات برای اختلالات سلامت روان را تحت الشعاع قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۳    
حسن یزدانی قهرمان صاحب عنوان کشتی ایران و جهان در خصوص برنامه اش برای مسابقات آتی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت با آمریکا هم عنوان کرد: به تمریناتم ادامه می دهم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۷    
آمار و ارقام پایه پولی در سال جاری نشان می دهد در 4 ماهه اول امسال که دولت تدبیر و امید بر سر کار بوده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۱    
داستان طلب مربی سابق شهرخودرو، این باشگاه را در خطر کسر امتیاز قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۹    
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شرط سقف و سابقه برای واردکنندگانی که افزایش صادراتی نسبت به سال گذشته داشته باشد، از ابتدای سال 1401 برداشته خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
قسمت دوم از فیلم ابرقهرمانی ونوم تا رسیدن به جایگاه دومین فیلم پرفروش گیشه پساکرونایی آمریکای شمالی تنها یک آخر هفته فاصله دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
در حالی اخیرا عملیات اجرایی اولین پروژه قانون جهش تولید مسکن در کشور آغاز شده که موجودی زمین داخل محدوده شهری حدود 7500 هکتار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۳    
به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکنون 3100 پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال از پایان پاکسازی این محور از مواد حاصل از انفجار صخره 5 هزار تنی خبر داد و گفت: تردد در منطقه یک آزادراه تهران- شمال تا دو روز دیگر دوباره برقرار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه کسری بودجه بزرگترین آسیبی است که در دولت سیزدهم با آن مواجه شدیم گفت: در آذرماه اخبار خوبی به گوش مردم خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
رئیس هیات عامل ایمیدرو از تولید سالیانه 30 میلیون تن شمش فولاد خبر داد و اعلام کرد که تا سال 1404 به هدف 55 میلیون تنی فولاد خواهیم رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۰    
کارگردان سریال قصه هزار افسون درباره این اثر کودک و نوجوان که به صورت گسترده ای در آن از ویژوال افکت و قابلیت های سریال سازی روز جهان در آن استفاده شده است، توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۷    
سرهنگ حسین میش مست: با همکاری مردم در سال گذشته، تصادفات جاده ای در خراسان رضوی 50 درصد از کاهش یافت. در سال جاری به دلیل افزایش سفرها، تصادفات جاده ای هم 14 درصد بیشتر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۹    
اتاق بازرگانی تهران به بررسی کارنامه تجاری ایران در هفت ماهه سال 1400 پرداخته که نشان می دهد در میان شرکای اصلی تجاری ایران جابجایی خاصی صورت نگرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۴    
علیرغم سپری شدن 3 سال از تصویب قانون جدید چک، هنوز هم در عمل شاهد انبوهی از تکالیف بر زمین مانده و نبود آموزش همگانی مناسب در زمینه چک های صیادی هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: چهار فروند کشتی اقیانوس پیما امروز، یکشنبه 9 آبان در اسکله غلات بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۸    
میزان آب ورودی به سدهای کشور در سی و هفت روز ابتدای سال آبی جدید (مهرماه 1400 تا آخر شهریور1401) نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش 27 درصدی را نشان می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۵    
یک کارشناس بورس با بیان اینکه در حال حاضر اکثر سهام بازار ارزنده شده، گفت: بازار بورس محل پس انداز و نه سرمایه گذاری کوتاه مدت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره توافقات اولیه با عربستان توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب بازیکن خارجی در بلاتکلیفی بسر می برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۴    
سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بسته های حمایت از هنرمندان، از احیای قانون خرید آثار هنری، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۱    
ستاره منچستریونایتد که در بازی مقابل تاتنهام نمایش درخشانی داشت به توضیح شرایط تیم پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۸    
مهاجم سوئدی میلان در یک مصاحبه جدید اظهاراتی جنجالی درباره باشگاه پاری سن ژرمن انجام داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۵    
رییس جمهور سابق ایران در پیامی، هجمه به آیت الله صافی گلپایگانی و تضعیف جایگاه مرجعیت را تقبیح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۲    
رییس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی راهداری خراسان رضوی گفت: 56 روستای دارای بیش از 100 خانوار جمعیت در این استان از نعمت راه روستایی آسفالته محروم هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۲    
عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد چگونگی صدور مجوز برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۹    
قهرمان شمشیربازی کشورمان پس از مشخص شدن تکلیف مصدومیتش در مورد حضور در بازی های آسیایی تصمیم می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی گفت: طبق برنامه اعلام شده دستگاه های اجرایی استان در سال جاری متعهد به ایجاد 170 هزار و 649 فرصت شغلی هستند که در نیمه نخست امسال 11 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۷    
سرهنگ حسین میش مست: با همکاری مردم در سال گذشته، تصادفات جاده ای در خراسان رضوی 50 درصد از کاهش یافت. در سال جاری به دلیل افزایش سفرها، تصادفات جاده ای هم 14 درصد بیشتر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۵    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و رئیس بنیاد بهره وری موقوفات با اشاره به جایگاه فرهنگی و اجتماعی حاج حسین ملک در ترویج سنت حسنه وقف اظهار کرد: صیانت از موقوفات حاج حسین ملک ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۳    
وزیر امور خارجه در حکمی معاون حقوقی و بین المللی این وزارتخانه را منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۰    
وزارت بهداشت اعلام کرد طی شبانه روز گذشته 8427 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۴    
جدیدترین آثار اهدایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در موزه آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۴    
وزارت بهداشت مجوز مصرف اضطراری واکسن فخرا را صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۴    
صبح امروز یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی، شهید وحدت، رجبعلی محمدزاده با حضور سردار فتح الله جعفری، مسئول مرکز مطالعات دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۱    
ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۸    
وزیر امور خارجه در دیدار دبیر امور مناطق آزاد، گفت: با استفاده از ظرفیت های دستگاه دیپلماسی کشور برای ارتقای همکاری های اقتصادی با دیگر کشورها در صدد تقویت بخش های اقتصادی وزارت خارجه و نمایندگی های ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۸    
سیروس مقدم اگرچه در کارنامه اش انبوهی از سریال های تلویزیونی متمایز دارد که هر یک کم و بیش با کلیت نگاه او همسو هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۹    
قهرمان کشتی جهان که به مشهد سفر کرده است، روز یکشنبه از مجموعه آسایشگاه معلولان ذهنی شهید بهشتی این شهر دیدن کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی ایمان شمسایی را به عنوان مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تشریح جزئیات حمله هکری به سیستم توزیع سوخت کشور گفت: این حمله به حمله سایبری به راه آهن و بندر شهید رجایی شبیه است و از نظر ما این حمله به طور قطع به وسیله آمریکایی ها و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۴    
همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری مانور آماده بکاری مولدهای برق اضطراری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل همزمان با سراسر کشور در هفت شهرستان استان همدان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۴    
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی نیشابور گفت: خانه مشکاتیان به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۴    
شهر مشهد به سبب میزبانی از حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین داشتن جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی فراوان، به یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران بدل شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۴    
رئیس سازمان اورژانس کشور به مناطق زلزله زده اندیکا سفر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۴    
جزیره زیبای کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی ست. این جزیره به سبب داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان، مورد توجه علاقمندان به سفر در مناطق جنوبی ایران قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از مشاهده و ثبت رسمی عقاب خال دار بزرگ برای اولین بار در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۸    
امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: امروز فرهنگ ما می توانیم به توانستیم تغییر پیدا کرده و این مهم برای دنیا یک درس است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۸    
توجه به کشت پسته در استان سمنان به خصوص تمرکز این محصول در دامغان به مثابه برند سازی در تولید بوده و باعث شده تا آینده ای روشن پیش پای اقتصاد این محصول قرار گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۲    
بازیگر سریال تلویزیونی سرجوخه از ویژگی های ایفای نقش در این اثر و بازخوردهای مخاطبان گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: باید حقوق های نجومی و قراردادهای متنوع لایحه خدمات کشوری تعیین تکلیف شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۰    
در راستای حمایت از نویسندگان ایرانی به تازگی پویشی از سوی رضا فیاضی و نشر آواژ با عنوان ایرانی، کتاب ایرانی بخوان راه اندازی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۲    
اولین اظهارات الک بالدوین درباره قتل هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم سینمایی زنگار منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری متهمی که در فضای مجازی گل و ماریجوانا می فروخت، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۹    
در حالی که رییس جدید سازمان صدا و سیما اولین جلسه رسمی خود را با برخی اهالی سینما برگزارکرده، اما از سوی این سازمان هیچ حمایت جدی برای فیلم های در حال اکران دیده نمی شود و صاحبان فیلم ها نسبت به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۶    
شبکه تماشا مجموعه پایتخت سیروس مقدم را به زودی روی آنتن می برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۳    
رواج پدیده تک فرزندی باعث شده فرزند سالاری، آن هم به شیوه نوین در خانواده ها حکمفرما شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۷    
رئیس هیئت ناشنوایان خراسان رضوی گفت: تیم ملی جودوی ناشنوایان کشور با حضور 2 نماینده از خراسان رضوی(علی سلحشور و مصطفی سفیدی) حائز عنوان سوم تیمی در مسابقات جودوی قهرمانی ناشنوایان جهان شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۸    
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: نوجوانان مقیم مراکز اصلاح و تربیت و خانواده آن ها ...
  • ۱