چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۱۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 8 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۵:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دست اندرکاران کنگره ی شهدای زنجان: این کارِ بزرگداشت شهیدان و کارهایی را که در اطراف این قضیّه انجام میگیرد، نباید یک کار معمولی و عادی دانست؛ نه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: فردی به بهانه کاریابی و کسب درآمد در شبکه های اجتماعی، اقدام به کلاهبرداری از کاربران کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ابزارها و سیاست های تنظیم بازار از حلقه اول (تولید) تا حلقه آخر (توزیع) با مدیریت هوشمند انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۷    
استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به اهمیت ظرفیت معادن استان گفت: قوانین مرتبط با حوزه معادن باید به نحوی مدیریت شود که حداکثر بهره برداری برای استان بدست آید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۵    
حجت الاسلام رفیعی یکی از موضوعات مهم اخلاقی که روحانی باید به آن آراسته باشد را صفت کرامت دانست و گفت: هرچقدر روحانی خویشتندار باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۲    
کنفرانسی با عنوان آیا مساجد به اندازه کافی محافظت می شوند؟ بود. در این کنفرانس که با حضور برخی از مسئولان دولت فدرال آلمان و همچنین مدیران سازمان های اسلامی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۱    
بیست و نهمین و سی امین قسمت فصل سوم برنامه چراغ یکشنبه 9 آبان و سه شنبه 11 آبان ماه بروی آنتن شبکه 5 سیما می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۵    
رمضانی گفت: با اشاره به اهمیت تبلیغ فرهنگ اهل بیت (ع) در فضای مجازی مخصوصاً برای قشر جوان، عنوان داشت: نسل عظیمی از جوانان در هندوستان وجود دارد و باید بر تربیت دینی آنان اهتمام بیشتری شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۷    
13 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر که در آزمون سراسری کنکور امسال، بدون احتساب سهمیه، رتبه های زیر 100 کشوری را کسب کردند، در مراسمی تجلیل خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۴    
همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از افزایش 26 درصدی تردد در جاده های همدان در هفته گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود برخی ادعاهایی که در سطح جامعه مطرح می شود، طب سنتی ایرانی هیچ مخالفتی با واکسیناسیون ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۱    
قبل از آخرین اعزام مادرش به او گفت: برای اربعین همه به کربلا می روند، تو داری به سوریه می روی؟ محمدحسن جواب داد: حضرت زینب (س) تنهاست؛ می روم تا تنها نباشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۰    
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: زنان ماهیگیر برای اولین بار مجوز می گیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۵    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد جلسه با رئیس سازمان بورس گفت: براساس توافق صورت گرفته، سود همه شرکت های بورسی از دو ماه آینده از طریق سامانه سجام واریز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۹    
شهردار ساری با بیان اینکه مازندران به عنوان پایتخت گردشگری 2022 کشورهای عضو اکو معرفی شد، گفت: 13 تا 20 آبان، هفته این استان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۹    
وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، قیمت خرید حمایتی دام روستایی را ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
رئیس کمیسیون اصل90 با اشاره به لزوم پرداخت سود شرکت های بورسی از طریق سجام گفت: در جلسه ای که با رئیس سازمان بورس داشتم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۸    
قیمت پایین، خام فروشی، عدم حمایت های دولت از صادرات زعفران، واسطه ها، هزینه های کارگر و از سوی دیگر قاچاق فصل برداشت را به کام زعفران کاران تلخ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۸    
سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری عدم تمدید هشدار ریسک پذیر بودن فضای آسمان ایران توسط آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۰    
یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت(ع) هستند بدین معنا است که درخواست کنندگان از ایشان نتیجه می گیرند، گفت: عفاف و عبودیت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۰    
استاندار خراسان رضوی گفت: در مرزهای استان از نظر ورودی های غیرمجاز و رعایت پروتکل های بهداشتی مراقبت ها باید تشدید شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف و تلفن همراه خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با مجرمانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند، مماشات نخواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۳    
ادامه فهرست بهترین های سال 2021 فوتبال جهان از سوی فدراسیون بین المللی آمار و ارقام منتشر شد و این فهرست به بهترین دروازه بان های سال اختصاص داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۸    
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر آیت الله رئیسی به سمنان در اواخر هفته جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۱:۰۵    
رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست وزیر انگلیس و صدر اعظم آلمان طی بیانیه مشترکی نگرانی خود را از پیشرفت های برنامه هسته ای ایران ابراز کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۹    
بازیکن ایرانی برنتفورد در دیدار مقابل برنلی موفق به گلزنی شد اما تیمش در نهایت شکست خورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۳    
استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با یک گل از سد تراکتور عبور کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۴    
موضوع گرانی مرغ و عرضه بالاتر از نرخ مصوب نقل هر محفلی شده، به طوری که هر کیلو مرغ گرم تا 40 هزار تومان هم در سطح خرده فروشی ها عرضه می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۱    
چندی پس از سخنان مقام معظم رهبری در اردیبهشت 99، با همکاری چندین نهاد و دستگاه و سازمان، پنجره واحد شروع کسب وکار در خرداد 1399 افتتاح و راه اندازی شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۵    
مشاهده وضعیت بازار لوازم خانگی نشان از آن دارد که نه تنها لیست شرکت ها اصلاح نشده بلکه قیمت ها از 5 تا 20 درصد هم افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۲    
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، عباس عسکرزاده به سمت معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۹    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ساخت بیش از 534 هزار واحد مسکن ملی در سراسر کشور در حال اجراست و 2 میلیون و 61 هزار واحد مسکونی مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون تحویل متقاضیان شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۶    
گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوق العاده محصول هایما S7 پلاس را روز چهارشنبه 12 آبان ماه به اجرا می گذارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۶    
بانک مرکزی در جدیدترین گزارش خود از کاهش قیمت مسکن در تهران طی مهرماه 1400 خبر داد. نرخ اجاره بها نیز در پایتخت 48.4درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۳    
پاپ فرانسیس از تمایل خود برای سفر به کره شمالی درصورت دعوت رسمی این کشور خبر داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۰    
شیوع دوباره کرونا در 14 استان چین مقامات این کشور را مجبور به اعمال محدودیت های جدید در نقاط مختلف این کشور بخصوص پایتخت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۱    
ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا، اجلاس سران گروه 20 را آغاز کرد و از رهبران خواست تا در مواجهه با چالش های جهانی متحد شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سؤالی درباره تلاش آمریکا برای گره زدن برنامه موشکی ایران به مذاکرات هسته ای ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۲    
موج سواری اصلاح طلبان بر سخنان آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پی نقد یک پایگاه خبری بر آن، لباس گشادی است که اصلاح طلبان به تن کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۶    
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۸    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مطالعات اسلامی باید از رویکرد مطالعات اسلامی آموزه محور به مطالعات اسلامی نیاز محور تبدیل شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۸    
امام جمعه شهر ریوش گفت: 80 سال از تأسیس کوهسرخ می گذرد، بیکاری، آسیب های اجتماعی، ازدواج دیرهنگام، مشکل در تهیه جهیزیه و طولانی شدن دوران عقد از مهم ترین آسیب های جدی در این شهرستان است و جوانان این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از انتخاب حقوقدان شورای نگهبان برای جایگزینی محمد دهقان در این شورا در هفته جاری در مجلس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۱    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای مصاف با تراکتور مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۸    
فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا 2022 با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نگاری کرده و منتظر پاسخ این نهاد است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۲    
آرسنال در هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل لستر سیتی به پیروزی دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۳    
یک سایت لبنانی تاکید کرد با وجود تلاش فدراسیون فوتبال لبنان برای حضور تماشاگران در بازی با ایران، این تلاش ها بی نتیجه است و با تصمیم فیفا، مسابقه دو تیم در ورزشگاه خالی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۷    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: شرکت های زیرمجموعه آستان قدس رضوی در سال 99 فعالیت خوبی در حوزه صادرات داشتند که این اقدامات به دو صورت صادرات مستقیم ارزی و صادرات غیر مستقیم در ابعاد حدود 22 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۴    
اسقف اعظم پورفیریه، پاتریارخ و چهل و ششمین اسقف اعظم صربستان با تأکید بر اینکه روابط با ایران از اهمیت بنیادین برای کلیسای اتدوکس صربستان برخوردار است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۱    
تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم معرفی ابعاد مختلف شهید سلیمانی به عنوان الگویی از قهرمانی واقعی به نسل جوان تأکید و ترویج سیره این شهید بزرگوار را موجب مصونیت جامعه دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۸    
حشمت الله قنبری بیان کرد: از نگاه حضرت امیر(ع) خداباوری و مردم داری دو بال قدرتمند برای به پرواز درآوردن همای سعادت در جریان خدمت گزاری به مردم است و باید دانست که با تکبر نمی شود کار را پیش برد و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۳    
آیت الله فاضل لنکرانی با محکوم کردن اهانت به مراجع تقلید، از همه علاقه مندان به انقلاب، خواست نگذارند که مرجعیت تضعیف شود، ادامه داد: تضعیف مرجعیت بدون تردید مساوی با تضعیف انقلاب است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۰    
تعرفه گذاری غلط آب سبب شده شاهد ضرر سالانه 8.5 هزار میلیارد تومانی به زیرساخت آب شرب کشور باشیم و همین مسأله از عوامل اساسی فرسودگی شبکه و نشت 2 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۵    
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: از نیمه دوم آبان ماه 8 مرکز گرمخانه در مشهد آماده خدمت رسانی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۰    
در حالی که دستگاه های مجری پروژه های عمرانی از مصوبه اخیر مجلس در خصوص اختصاص قیر رایگان خوشحال بودند، در روزهای اخیر قیمت قیر یک میلیون تومان در هر تن در بورس کالا افزایش قیمت داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک های کشور در سال های پیش رو، باید پیشقراول گشودن جبهه های جدید در سرمایه گذاری های بزرگ در کشور شوند که این امر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۱    
نایب رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: بنابر آمار تاکنون بیش از یک میلیون هکتار گندم در مناطق سرد کشت شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۱    
پس از انتشار آمارهایی که نشان داد نرخ تورم آمریکا همچنان بالا مانده است و با افزایش ارزش دلار، قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی به کمترین سطح در بیش از یک هفته گذشته کاهش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت رئیسی باید ماهانه بین 10 تا 12 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت سابق را پرداخت کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۵    
بررسی آمار ارائه شده از سوی وزارت صمت نشان می دهد که شکر با 71 درصد افزایش قیمت در صدر گرانی ها قرار دارد و بعد از آن برنج ایرانی و گوشت گوساله با 63 درصد و گوشت مرغ با 58 درصد قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۲    
اما درباره مصدومیت مسی هیچ نگرانی وجود ندارد و این بازیکن برای دیدار پیش رو مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۹    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: با کمبود شدید نیروی انسانی در قالب کارگر ساده و تکنسین در واحدهای تولیدی و صنعتی این استان مواجه هستیم که باید نسبت به این مسأله فکر اساسی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۶    
معاون فنی گمرک از فاسد شدن هزار تن کالای اساسی که با ارز ترجیحی وارد کشور شدند خبر داد و گفت: در حال حاضر 2550 تن اقلام دارویی شامل سرم، شیرخشک و غذاهای متابولیک معطل مجوزها برای ترخیص است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۶    
کاهش جوجه ریزی، کمبود و گرانی نهاده های دامی، نوسانات ارزی، عدم ترخیص به موقع نهاده ها از بنادر، تخلف برخی شرکت های وارد کننده و از همه مهمتر نبود یک مدیریت مناسب و منسجم موجب کلاف سردرگم در صنعت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۰    
همزمان با انتشار تریلر آمریکایی فیلم قهرمان توسط آمازون استودیو، نشریات معتبر سینمایی درباره این فیلم و حضور آن در جمع نامزدهای اسکار نوشتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری از صدور دستور پیگیری موضوع "اهانت به آیت الله صافی گلپایگانی"خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۴    
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای خودرو سازان نمونه سازی می کنیم، گفت: توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نهاجا وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۱    
معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: زیارت نماد قالب استان در نمایشگاه گردشگری دوبی خواهد بود و حوزه گردشگری سلامت و سایر گروه های نمایشی در اولویت های بعدی قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در ساختار جدید آستان قدس رضوی و بر اساس سند سیاست های کلان این آستان مقدس ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۷    
احمد معظمی گفت: سریال سرجوخه در فضای ساختاری و محتواییش نو آوری دارد. این موازی بودن قصه ها و شخصیت هایی که در این کار به آن پرداخته شده است تقریبا در تلویزیون بی نظیر است و ما سعی کرده ایم که فضای ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه جزییات عفو و تخفیف مجازات سه هزار و چهارصد و پنجاه و هشت تن از محکومان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۳۴    
نشریه معتبر فرانسوی درباره آخرین وضعیت مسی توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۳۱    
سرمربی تیم ملی امید توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی مقابل تاجیکستان ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۸    
سمیرا ایمانی فولادی برای مربیگری در تیم والیبال پورتو به کشور پرتغال می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۲    
مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: دین مردم ایران در تصمیمم برای پیوستن به استقلال مهم بود و همیشه دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۹    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تجربه چهل سال گذشته نشان داده هر جا دشمن به ما آسیب بزند و زخمی وارد کند، آن موضع را تبدیل به نقطه قوت می کنیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۹    
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید خبر "ارائه طرح ورود زنان به ورزشگاه ها به مجلس" صحت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۶    
هجدهمین شب شعر مردمی "فیض حضور" به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) در مشهد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۶    
مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان و همینطور استون ویلای انگلیس، با امضای قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۳    
یک سایت روسی از دردسر بزرگ برای سردار آزمون مهاجم ایرانی در روسیه پرده برداشت. در این خبر عنوان شده یکی از دلایلی که سردار می خواهد روسیه را ترک کند پرونده ای است که او را دادگاهی می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۳    
رییس اداره تعاون روستایی تربت حیدریه گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی، زعفران نگین کیلویی 20 میلیون و 500 هزار تومان، زعفران شبه نگین کیلویی 16 میلیون تومان، پوشال مرغوب کیلویی 15 میلیون و 500 هزار تومان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۳    
عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها می گوید: این کمیته از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته است تا زمان بیشتری به باشگاه های ایرانی بدهد تا مدارک خود را تکمیل کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۹    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز دشمن مساجد و مراکز فرهنگی را هدف قرار داده است و به دنبال تسخیر دل های نوجوانان و جوانان ماست تا حب اسلام ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور از اهتمام جدی دولت برای حمایت از سیاست های جمعیت و افزایش نرخ فرزندآوری در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۸    
با صدور حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۲    
جیک کاسدان و دواین جانسون کارگردان و بازیگر جومانجی برای تولید فیلمی حادثه ای بار دیگر با هم همکاری می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۹    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۹    
یک منتقد سینما گفت: وقتی رقابت در سینما نباشد، مردم انتخابی جز آثار سطحی و سخیف ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۳    
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه بیمه نامه پلنگ، تعارض بین این حیوان ارزشمند و دامداران را به حداقل می رساند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۰    
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان اینکه طرح امداد هوشمند، طرحی کارآمد در جهت حغظ عزت نفس وکرامت انسانی نیازمندان است، گفت: این طرح جهت ارائه خدمات بهتر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۸    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: همه جایگاه های سوخت در استان تا صبح روز یکشنبه 9ابان ماه به روند عادی عرضه سوخت بازخواهند گشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۹    
علی صادقی بازیگر تلویزیون و سینما با همراهی علی امیرشاهی آهنگساز به زودی با انتشار یک اثر موسیقایی بی کلام با نامی متفاوت فصل تازه ای از فعالیت های خود را آغاز می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۶    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۰    
نمایشگاه عکس های 50 ساله سید محمد احصائی دیروز 7 آبان ماه در گالری گلستان افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۰    
مربی اسبق استقلال گفت: استقلال با تدابیر کادرفنی خود و تلاش بازیکنانی که جوان و با انگیزه هستند می تواند در لیگ 21 موفقیت های بزرگی را کسب کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۰    
آیت الله سید ابراهیم میرباقری استاد سطح یک حوزه علمیه تهران، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و پیکر مطهر ایشان فردا یکشنبه در قم تشییع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
انیمیشن حیات به نویسندگی و کارگردانی متین احمدی در قالب طرح حمایت از فیلمسازان نوجوان از سوی کانون پرورش فکری تولید شد.
  • ۱