سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۹:۲۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 23 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۱۵    
شاخص فعلی کیفیت هوای مشهد بر روی عدد 130 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد اما 6 منطقه از جمله سرافرازان، خاقانی، کریمی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۲    
نویسنده کتاب سایه روشن های تقوا در فضای مجازی ، گفت: کسی که مساله اش زندگی متقیانه در فضای مجازی باشد، مخاطب این کتاب محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۹    
گونه ای جدید از ماهی که از سوی یک تیم تحقیقاتی ایرانی آلمانی کشف شده است به نام علی دایی Glyptothorax alidaeii نامگذاری شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۶    
گمرک تایید کرد که 5 هزار تن ذرت در فاصله زمانی 92 تا 99 در بنادر جنوب کشور مانده و فاسد شده که این حجم به معنی از دست رفتن یک میلیون و 750 هزار دلار ارز 4200 تومانی از بیت المال است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۹    
چاپ جدید اجوبة الاستفتائات؛ مطابق با آخرین فتاوای مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، سیزدهمین چاپ از این کتاب است که در قالب طراحی جلد و کتاب سازی جدید توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۳    
مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از برپایی 35 موکب ایرانی و عراقی در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام رحلت این بانوی با کرامت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۷    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: معرفی زعفران به گردشگران در هیچ کجا همانند تربت حیدریه وجود ندارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۷    
همزمان با برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان 588 برگزیده دوره قبلی این رقابت ها شامل 404 نفر از برادران و 184 نفر از خواهران شرکت کننده تقدیر می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۴    
آیت الله خاتمی گفت: اینکه برخی استقلال حوزه را به معنای درگیری با دولت دانسته و حوزه مستقل را حوزه ای می دانند که ارتباطی با دولت ندارد، تفسیر صحیحی نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۹    
مدیر انجمن کلیوی استان زنجان گفت: کمک های مردمی به انجمن کلیوی توان مقابله با تورم را ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۴    
به مناسبت رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آیین های سنتی متنوعی در بارگاه بانوی کرامت برگزار می شود تا عرض ادبی به خواهر بزرگوار امام رضا علیه السلام صورت گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۸    
معاون اجرایی و رییس ستاد بحران ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی تمامی یگان های واکنش سریع، امدادی و درمانی ارتش در استان هرمزگان خبر داد تا در صورت نیاز به کمک هموطنان عزیز بشتابند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۰    
مرکز توسعه حل اختلاف با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، آزمون داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضایه را برگزار می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو گفت: این شرکت در یک سال اخیر با تمرکز بالایی در حوزه طراحی و توسعه پلتفرم های برقی فعال بوده و در حوزه سخت افزار و نرم افزار موفق به طراحی و نمونه سازی و توسعه پلتفرم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۸    
مدیر کل مهندسی راهبری شرکت توانیر گفت: با وقوع زلزله 6/4 ریشتری استان هرمزگان در جزیره قشم، یک پست انتقال برق به طور کامل از مدار خارج و باعث قطعی برق در شمال حوزه بندرعباس شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۰    
طرح های سراسری عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اجرا می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۱    
ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: طی هفت ماه ابتدای سال 1400 با توجه به مقایسه ارقام صادرات و واردات در استان تراز بازرگانی خارجی گمرکات خراسان رضوی مثبت و معادل 451 میلیون دلار بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۸    
جامعه کتابخوان ، زمانی محقق می شود که حداقل بخش قابل توجهی از کارگزاران و مدیران جامعه کتابخوان باشند و مردم اثرات انس با مطالعه و کتابخوانی را در گفتار، رفتار و نوع تصمیم مدیرانشان مشاهده کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۲    
شهردار گناباد از ارتقای درجه شهرداری گناباد خبر داد و گفت: با پیگیری هایی متعددی که انجام شد، ارتقاء درجه شهرداری گناباد از درجه هفت به هشت ابلاغ شد که این نشان از رشد شهرداری است و بدون شک این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، از اصلاح قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار در روزهای آینده خبر داد و گفت: سیاست دولت در بلندمدت پرهیز از قیمت گذاری دستوری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۵    
عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی گفت: از صداوسیما می خواهیم که براساس ظرفیت ایجاد شده در آئین نامه داخلی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۷    
در نشست امروز هیات دولت علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۷    
رییس جمهوری با بیان این که رویه دولت این است که با حضور در میدان، مشکلات را شناسایی و حل و فصل کند، گفت: نظارت بر همه قیمت گذاری های جدید در ستاد تنظیم بازار متمرکز شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۲۰:۲۹    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت: 50 درصد بیماران دیابتی به دنبال درمان نمی روند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۲۰:۰۵    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما امروز به فضل الهی تسلط دریایی خود را حفظ کرده و پهنه دریایی را گسترش داده ایم، گفت: امروز فناوری های نوین دریایی در اختیار ما است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۶    
رئیس قوه قضائیه عصر امروز یکشنبه در نشست با اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس همفکری و همکاری قوای سه گانه برای دیدن آسیب ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۴۴    
طبق گزارش ها، در میان تنش های فزاینده و نگرانی ها درباره "حمله احتمالی" روسیه، صدها تن از نیروهای ویژه انگلیس آماده اند تا در کمترین زمان، به مرزهای اوکراین اعزام شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۴۱    
یک تیم امنیتی امارات، تیم ملی فوتبال این کشور را که قرار است سه شنبه به مصاف تیم ملی لبنان می رود، تا بیروت اسکورت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، غربی ها به جای تصمیم گیری و کمک به پناهجویان در مرزهای بلاروس، در مورد تهدیدات "ترکیبی" هشدار می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۲    
مدیر سرویس فدرال همکاری فنی-نظامی روسیه گفت، مسکو روند تحویل موشک های اس-400 را به هند آغاز کرده و این تحویل موشکی بر اساس برنامه در حال اجراست و نخستین بخش از آنها دسامبر به هند می رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۲    
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، با وجود حمایت اکثر آمریکایی ها از بودجه 1.2 تریلیون دلاری بایدن برای زیرساخت و یک لایحه معلق بودجه حدودا دو تریلیون دلاری برای برنامه های اجتماعی و طرح های اقلیمی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۹    
وزارت دفاع ارمنستان ازاوضاع متشنج در خطوط مرزی با جمهوری آذربایجان و دفع حمله نیروهای این کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۶    
رسانه ها از نامزد شدن سیف الاسلام قذافی برای انتخابات ریاست جمهوری لیبی خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۳    
به دنبال وقوع دو زمین لرزه به بزرگی 6.4 و 6.4ریشتر در مناطق لافت و فین هرمزگان، تاکنون هشت پس لرزه در مقیاس چهار و 3 ریشتر در مناطق مختلف این استان اتفاق افتاده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل شرکت سازنده و صادرکننده تسلیحات دولتی روسیه گفت مسکو با رعایت دقیق قوانین بین المللی و قوانین هر 2 کشور روسیه و ایران، به همکاری های نظامی-فنی با تهران ادامه خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۱    
معاون رئیس جمهور آمریکا که در فرانسه به سر می برد، به سوال یک خبرنگار درباره آماده شدنش برای ریاست جمهوری، جواب سربالا داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۵    
فرماندار شاهرود گفت: عملیات برای جست وجوی چهار تن از 26 کویرنورد گمشده در جنوب شرقی شاهرود همچنان در حال انجام است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نوسازی وتوسعه ناوگان هوانوردی، تنظیم عرضه و تقاضا و رقابتی شدن بازار بلیت هواپیما را از جمله برنامه های خود در این صنعت اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: زلزله شدید عصر امروز یک فوتی و 8 مصدوم سرپایی به دنبال داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هگان گفت: تاسیسات آبی هرمزگان در پی وقوع زلزله آسیب ندیدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: زلزله هرمزگان خسارتی به نیروگاه اتمی بوشهر وارد نکرده و همه تأسیسات، تجهیزات و ساختمان های نیروگاه در صحت کامل هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۷    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به وقوع دو زلزله نسبتا شدید به میزان 6.4 ریشتر در سطح استان، گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۱    
صدراعظم اتریش اعلام کرد از روز دوشنبه میلیون ها نفر از جمعیت این کشور که به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه نشده اند، در قرنطینه قرار می گیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۱    
یک بازیگر عرصه تئاتر و تلویزیون گفت: ما هنوز سالن نمایش سیاه بازی و سالن نمایش آئینی سنتی نداریم پس تا وقتی که با این عرصه چنین رفتاری می شود هنر نمایش های آئینی سنتی نه تنها تعالی نمی یابد بلکه هرچه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۵    
وزیر خارجه ترکیه به منظور دیدار و گفتگو با همتای ایرانی خود به تهران می آید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۷    
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از تحویل 30 واگن که قرار است در خط سه قطارشهری مورد استفاده قرار بگیرند، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۱    
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل براین باور است که نیمار بهتر از مسی و کریستیانو رونالدو است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل فرودگاههای هرمزگان گفت: فرودگاههای هرمزگان آمادگی انجام هرگونه پرواز امدادی را دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۲    
منچسترسیتی از شرط خود برای فروش ستاره انگلیسی به بارسلونا پرده برداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۹    
زمین لرزه های پی در پی در بخش فین استان هرمزگان منجر به حضور مردم در خیابان ها و بوستان ها در نقاط مختلف استان هرمزگان و استان های همجوار شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهور برای برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان در جنوب کشور دستور فوری صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۰    
منچستریونایتد با استفاده رونالدو و واران در تلاش است که زیدان را برای رسیدن به نیمکت تیم متقاعد کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: وقوع زمین لرزه ای با قدرت با 6 و چهار دهم ریشتر در عصر امروز موجب ترک خوردگی ترک خوردگی دیوار منازل در شهرهای تخت و شمیل بندرعباس شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۴    
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد شرایط تیم ملی و اتفاقات پیرامون این تیم صحبت های جالبی مطرح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۱    
در پی وقوع 2 زلزله شدید به قدرت 6.4 و 6.3 ریشتر در جنوب ایران، تیم های ارزیاب و امدادی جهت کمک رسانی و آغاز بررسی خسارات احتمالی این زمین لرزه به کانون زلزله اعزام شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل مجموعه توچال از نوسازی کامل خطوط تله کابین این مجموعه طی مدت دو سال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۲    
پیشکسوت تیم ملی مصر از سرمربی سابق ایران انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۹    
در پی وقوع 2 زلزله شدید به قدرت 6.4 و 6.3 ریشتر در جنوب ایران، تیم های ارزیاب و امدادی جهت کمک رسانی و آغاز بررسی خسارات احتمالی این زمین لرزه به کانون زلزله اعزام شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۶    
ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: تا آخر عمرم هیچ گونه نمی توانم مسابقه با ایتالیا در المپیک توکیو را فراموش کنم و یکی از بدترین اتفاقات زندگی ام بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۳    
کیلیان امباپه با درخشش در دیدار انتخابی جام جهانی توانست رکوردی خارق العاده به ثبت رساند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۰    
در مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد مصاف مدعیان و ملی پوشان لیگ را جذاب تر خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۷    
تیم های ملی فوتبال فرانسه و بلژیک با برتری برابر حریفانشان به جام جهانی 2022 قطر راه یافتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: تعیین تکلیف مدارسی که در شهرستان های قرمز هستند بهتر است به تصمیم ستادهای شهرستانی واگذار شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۴    
در پی وقوع 2 زلزله شدید به قدرت 6.4 و 6.3 ریشتر در جنوب ایران، تیم های ارزیاب و امدادی جهت کمک رسانی و آغاز بررسی خسارات احتمالی این زمین لرزه به کانون زلزله اعزام شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۴    
تیم ملی فوتبال سوریه تنها یک بار و آن هم در سال 1352 موفق به شکست تیم ملی ایران شده است و حالا به دنبال شکستن این رکورد 48 ساله است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۱    
زمین لرزه شدید 6.4 ریشتری لافت در هرمزگان، در استان کرمان هم به شدت احساس شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۸    
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اسامی ورزشکاران دوپینگی در یک سال گذشته را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری بازی تیم های ملی سوریه و کشورمان را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۰    
فدراسیون فوتبال اردن بعد از شکست تیم ملی فوتبال بانوان این کشور برابر تیم ملی بانوان ایران تحقیق درباره جنیست بازیکن ایرانی را خواستار شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۷    
قهرمان سنگین وزن کشتی جهان می گوید که تقدیم مدال طلایش به آستان قدس رضوی صرفا یک کار دلی بوده و هرگز به دنبال تشریفات در این خصوص نبوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۴    
تمرین امروز دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال با نظر کادرفنی آن ها تعطیل شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۲    
جزئیات قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۹    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است، تیم ملی در مقطع فعلی شرایط صعود به مرحله دوم مسابقات جام جهانی را ندارد و بعد از برگزاری سه دیدار مرحله گروهی به خانه بازمی گردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۶    
پست در ایران قدمت تاریخی دارد که به دوره هخامنشی بازمی گردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۶    
ما در کشورمان هر ساله شاهد ماه ها یا مراسمی هستیم که ریشه در اسلام و مذهبمان دارند. از محرم و صفر گرفته تا ماه رمضان یا روزهایی نظیر ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) که در هر یک از این روزها و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۶    
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور با حضور در تبریز معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۳    
کاپیتان پیشین تیم ذوب آهن اصفهان گفت: باعث افتخار من است که در یک نسل طلایی بازی کردم، اگر زرنگی های فوتبال را بلد بودیم می توانستیم قهرمان آسیا شویم اما این اتفاق نیفتاد و حسرت آن به دل ما ماند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۱    
رهبر انقلاب اسلامی در حکمی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای دوره جدید منصوب کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۸    
توپ والیبالی که نقش مقابل تام هنکس را در فیلم دورافتاده بازی می کرد، در یک مزایده به قیمتی استثنایی چکش خورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۸    
در حراجی اخیر آثار قرن بیستم کریستیز دو اثر هنری از اندی وارهول که در آن ها محمد علی کلی و ژان میشل باسکیا به تصویر کشیده شده اند به فروش رسیدند و در این بین پرتره باسکیا به گران ترین اثر فروخته آن ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۲    
دبیر شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر با اشاره به استقبال مخاطبان از اجراهای مجموعه تأکید کرد سالن های تئاتر ایمنی لازم برای استفاده از ظرفیت کامل را دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۳    
شورای شهر تهران با تغییر نام کوچه بیمه به نام رضا مقدسی روزنامه نگار فقید موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۳    
محمد رسول اف با فیلم شیطان وجود ندارد بالاترین جایزه جشنواره فیلم سیدنی را دریافت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۰    
شورای صنفی نمایش از اکران 5 فیلم تازه در سالن های سینما خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۸    
قیمت سکه در بازار تهران امروز (یکشنبه، 23 آبان ماه) با 90 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم 12 میلیون و 610 هزار تومان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۸    
سایه سنگین کرونا با گذشت حدود 2 سال از تولد این ویروس کشنده کاملا قابل درک است، ویروسی که زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده و عامل تخریب اقتصاد، آموزش، تولید و بیکاری در نقاط مختلف دنیا شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۵    
طی 16 سال گذشته به طور خالص حدود 171 میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج شده است که در چند سال اخیر اوج آن را در خرید و سرمایه گذاری مسکن در کشورهای همسایه مانند ترکیه می بینیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۲    
وزیر ارتباطات اعلام کرد: افزایش ظرفیت شبکه ترانزیت کشور از اهدافی است که ایران را به قطب منطقه ای ترافیک اینترنت تبدیل خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۶    
سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 56 هزار و 100 پرونده قاچاق در 35 گروه کالایی با مجموع ارزش دفتری 55 هزار میلیارد ریال جهت تعیین تکلیف در اختیار این سازمان قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: سالانه بیش از 400 هزار کیسه خون در خراسان رضوی تولید می شود که به استان های همجوار نیز خدمت رسانی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در پایان معاملات با رشد 3341 واحدی همراه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۳    
به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری (علیه السلام)
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۳    
انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با تاکید بر اینکه لوازم خانگی تولید داخل که با برچسب برند خارجی در بازار عرضه می شوند فاقد اصالت خارجی و فاقد تکنولوژی روز شرکت صاحب برند خارجی هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۰    
آثار اظهارات 10 سال پیش مقام معظم رهبری، امروز در صنعت نفت آمریکا قابل مشاهده است. بازگشت کابوس وابستگی شدید به ذخایر نفتی خاورمیانه و استفاده از فرصت رشد قیمت نفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۷    
23 پروژه اولویت دار و کلان ملی برای تحقق دولت الکترونیک شناسایی شده اند. 52 درصد از پروژه ها به صورت قابل قبول در حال پیشرفت هستند، 44 درصد نیازمند پیشبرد و 4 درصد نیاز به بازبینی دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۶    
وقوع شدیدترین بارندگی قرن در ایران طی 72 ساعت آینده شایعه ای است که در برخی از صفحات اجتماعی به چشم می خورد اما کارشناسان هواشناسی کشورمان اعلام کردند که این شایعه حقیقت ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۸    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به تخلف یکی از شرکت های دولتی از قانون بودجه گفت: با وجود الزام قانونی اما تاکنون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی از متمرکز کردن حساب ها در بانک مرکزی استنکاف ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران به دنبال رفع تحریم ها و استفاده از فناوری های روز دنیاست، گفت: موضوع احیاء قراردادهای خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ قابل پیش بینی نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۶    
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: کمک های بلاعوض از سوی این بنیاد برای بازسازی خانه های آسیب دیده در کالپوش میامی در شرق استان سمنان به دلیل رانش زمین اختصاص می یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۳    
کرونا آسیب های جدی به رونق کتابخانه های عمومی در شهرستان های فارس زد و حالا کتابخانه ها با برنامه های مجازی سعی دارند کتاب خوان ها را همچنان پویا و فعال نگه دارند.
  • ۱