سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۲:۰۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 4 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۶    
ایوان نقاره خانه یکی از مهم ترین و مشهورترین بناهای موجود در حرم مطهر امام رضا(ع) است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۶    
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: بنابر آمار اعلام شده سالانه 4 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
مدیریت روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران از برگزاری آئین اختتامیه چهارمین سوگواره هنری اربعین با حضور شخصیت های فرهنگی - هنری کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۰    
اولین جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه ناامنی های افغانستان توسط داعش ایجاد شده است، گفت: امیدواریم اجلاس وزرای خارجه همسایگان افغانستان بتواند دست آمریکایی ها را از منطقه قطع کند و راه حلی هم برای حل مشکلات ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۳    
برندگان مسابقه عکاسی خبری صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان زندگی کودکان در دوران کرونا معرفی شدند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۱    
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی با بیان اینکه میانگین سرانه فضاهای آموزشی در خراسان رضوی برای هر نفر 4/5 مترمربع است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در احکام جداگانه ای، معاون سازمان و رییس مرکز نظام ایمنی هسته ای و معاون سازمان و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها را منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۷    
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی در خصوص هک شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام گفت: اصلی ترین عامل هک شدن صفحات کاربری اینستاگرام بی توجهی به نکات امنیتی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۷:۲۵    
رئیس جمهور گفت: حوادث تروریستی در افغانستان دل هر انسانی را به درد می آورد و تردیدی وجود ندارد که آمریکایی ها در این گونه حوادث دست دارند و نمی خواهند مردم افغان به آرامش و امنیت برسند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۵    
در ابتدا نقص فنی سامانه سوخت رسانی، علت عدم ارائه بنزین در جایگاه ها عنوان شد اما در ادامه و با بررسی های بیشتر مشخص شد که حمله ای سایبری به زیرساخت های سامانه توزیع بنزین در ایران صورت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۹    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بسیاری از بزرگان و مشاهیر موفقیت های خود را مدیون همسران خویش هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۹    
امیرحسین زارع، قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان، نخستین مدال طلای جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۷    
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت رعایت عدالت در توزیع آب در کشور، خواستار تسریع در اجرای طرح های حوزه آب برای تأمین آب شرب پایدار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۰    
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش گفت: پیش بینی می شود سوخت گیری با کارت سوخت از طریق سامانه در جایگاه ها تا ظهر فردا فعال شود و مردم بتوانند با استفاده از سهمیه های خود بنزین بزنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۸    
پارلمان ترکیه در نشست امروز مجوز مأموریت برون مرزی ارتش این کشور در عراق و سوریه را به مدت 2 سال تمدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۵    
وزیر خارجه دولت طالبان در دوحه با وزیر خارجه چین دیدار و به وی هدیه ای را اهدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۲    
عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر شامگاه دوشنبه لغو وضعیت فوق العاده در این کشور را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۹    
فرانک والتر اشتاینمایر، رئیس جمهور آلمان از مرکل خواست تا زمان تشکیل دولت جدید، وظایف خود را انجام دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۹    
وزیر خارجه انگلیس در هم نوایی با مقام های آمریکایی، مدعی شد اگر ایران به طور معنادار در مذاکرات برجامی وین شرکت نکند، همه گزینه ها روی میز خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۶    
رهبر کره شمالی طی سخنانی با تمجید از روابط میان پیونگ یانگ و پکن، تاکید کرد که روابط میان کره شمالی و چین با خون مُهر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۳    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید واشنگتن خواستار جبهه متحد با اروپایی ها در قبال ایران است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۰    
رئیس شورای انتقالی سودان تأکید کرد که نیروهای مسلح این کشور برای برآورده کردن خواسته های مردم درباره تشکیل دولت مدنی از هر آنچه توانستند، کوتاه آمدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آیین معارفه و تکریم معاونان توسعه مدیریت و منابع، روابط کار و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: تغییر دولت ها، پنجره ای را برای تحول ایجاد می کند و هر فردی تا زمانی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۴    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هم اکنون ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی 90 میلیون تن است که این ظرفیت با تکمیل 65 طرح فعال تا سال 1406 به 135 میلیون تن افزایش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید به بازیکنانش توصیه کرد در زدن ضربات آخر دقت کنند و بتوانند هر چه زودتر دروازه رقبا را باز کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی از توافق ایران و ترکمنستان در کمیته های کارشناسی برای ارتقا روابط در حوزه های حمل و نقل، انرژی و تجارت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۱    
مدیر توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی: هم اکنون حدود 50 درصد جایگاه ها وارد مدار سوخت رسانی دستی شده اند و در برخی از جایگاه ها امکان عرضه سوخت با کارت فراهم شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۸    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی بروز مشکلاتی در روند سوخت گیری و اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز 7 آبان سامانه بارشی از مرزهای غربی کشور وارد می شود و در استان های واقع در شمال غرب و غرب کشور، بخش هایی از جنوب غرب و دامنه های مرکزی زاگرس ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: پژوهشگاه ارتباطات باید مغز متفکر و دیده بان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی بر ایجاد وحدت و همکاری اسلامی برای قلمروسازی بدون تعارض در فضای مجازی تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۲    
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از 16 تا 19 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران توسط شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۹    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه از نظر جابه جایی و انتقال سوخت هیچ مشکلی وجود ندارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۶    
دو هفته پیش مایکروسافت از دسترسی هکرهای ایرانی به اطلاعات شرکت های دفاعی آمریکا و اسرائیل خبر داده بود، که البته در ایران به این خبر چندان پرداخته نشد!
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۳    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که تمامی زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی کشور بدون هیچ مشکلی در حال خدمات رسانی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۳    
پیگیری میدانی خبرنگار ما از جایگاه های سوخت سطح شهر تهران حاکی از آن است که سوخت گیری از پمپ بنزین ها با نرخ آزاد سرعت گرفته و صف خودروها برای دریافت بنزین، رو به کاهش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۲    
مهدی حاج محمد پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت در میانه زمین دچار مشکلاتی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۱    
دبیر کل جدید فدراسیون فوتبال گفت:ما عاری از اشتباه نیستیم و در کارهایمان حساب شده پیش رفتیم ولی اینکه در ادامه با این شرکت کار کنیم یا خیر در آینده مشخص خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۸    
فرگوسن با بخش اصلی هیئت مدیره تصمیم گرفتند که به سرمربی نروژی منچستریونایتد یک شانس دیگر بدهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۲    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: هافبک ها همچنان مهم ترین کانال موفقیت در فوتبال روز دنیا محسوب می شوند و پرسپولیس در این بخش ضعف دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۲    
صف های طولانی که برای دریافت بنزین بعد از اختلال در سامانه هوشمند سوخت در پمپ بنزین ها از پیش از ظهر امروز تشکیل شده بود، با بازگشت تدریجی جایگاه های سوخت به مدار عرضه، فروکش کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۰    
مرکز ملی فضای مجازی درخصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت اطلاعیه داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۷    
جزئیات فعالیت جایگاه های عرضه بنزین آزاد به تفکیک استان ها اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۱    
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 2 مصوبه ستاد کرونا مرتبط با افرادی که واکسن کرونا نزده اند در حوزه کارکنان دولت و صنوف از ابتدای آبان ماه در حال اجراست و با متخلفان در این زمینه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون انرژی مجلس پیگیر حل اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در سال تحصیلی جاری با کمبود 23 هزار معلم مواجه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۲    
داده های تجاری نشان می دهند که قیمت گاز طبیعی اروپا دوباره در بورس بین المللی لندن از 1,100 دلار برای هر هزار متر مکعب فراتر رفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۲    
معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به روند انتخاب استانداران، گفت: وزارت کشور تلاش کرد که کمتر از انگشتان یکدست، استانداران از میان نظامیان باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۹    
امروز نامه ای منتشر شد که در آن عنوان شده در روزهای پایانی دولت دوازدهم آقای روحانی خطاب به رئیس وقت سازمان برنامه از خالی بودن خزانه سخن گفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۳    
بر اساس سند تازه منتشر شده از مکاتبات مسئولان دولت دوازدهم، ,واعظی در پاسخ به درخواست رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص بودجه برای یک پروژه عمرانی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۷    
حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت های انتخابی مسترز آلمان با شکست نفر سوم جهان شگفتی ساز مسابقات شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۴    
رسانه آلمانی از مصدومیت بلندمدت ستاره دورتموند خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۲    
خطر موج ششم کرونا در کمین است و خبرهای خوبی از شمار مبتلایان وفوتی ها به گوش نمی رسد، شاید دلیل اصلی به صدا درآمدن زنگ خطر این موج که کارشناسان آن را سهمگین تر می دانند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: اکنون 40 درصد از جایگاه های سوخت سراسر کشور به صورت دستی به مدار فعالیت بازگشته اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۹    
سفیر اسبق ایران در ایتالیا و افغانستان گفت: ویلیام برنز رئیس CIA به تحولات افغانستان امیدوار است و تصورش این است که می تواند شرایطی را به ایران تحمیل کند که از سر ناچاری مجبور شود در زمین بازی برجام ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۶    
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی اعلام کرد: در پی مشکل فنی به وجود آمده در جایگاههای عرضه سوخت هم اینک برخی جایگاهها به صورت دستی فعال شده و در دیگر جایگاهها نیز این عملیات ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: در حال حاضر 15 جایگاه سوخت در تهران برای ارائه بنزین با نرخ آزاد فعال شده است که در مابقی شهرها نیز این پمپ بنزین ها در حال فعال شدن و عرضه سوخت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۴    
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از جهش 74 درصدی ترانزیت کالاهای کانتینری طی هفت ماه نخست سال جاری در بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۱    
رئیس انجمن جایگاه داران سوخت خراسان رضوی ضمن تایید خبر ایجاد نقص در سوختگیری خودرو، گفت: مشکل سوختگیری به زودی مرتفع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۱    
چهار کتاب نمایشنامه به قلم نویسندگان و نمایشنامه نویسان مهم جهان که تاکنون به فارسی برگردانده نشده بودند توسط نشر نیماژ به بازار کتاب عرضه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۴    
رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال فعالیت سامانه جدید بارشی، نخستین برف پاییزی نواحی شمالی استان را سفید پوش کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۹    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از تعیین تکلیف 160 قرارداد مربوط به طرحهای صنعتی راکد و رها شده در مساحتی به میزان 100 هکتار طی برگزاری نشست های حل اختلاف و داوری در هفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۳    
وزیر کشور با اشاره به مزیت های نسبی گلستان در بخش های کشاورزی، گردشگری و دسترسی به تبادلات مرزی گفت که توسعه این استان با اتکا به این ظرفیت ها و استفاده از وحدت و انسجام موجود منطقه امکان پذیر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۰    
رئیس بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: طی نشستی که روز گذشته برگزار شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گفت وگو با وزیر ورزش و جوانان پیرامون عنوان فرهنگی در مجموعه های ورزشی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۸    
فرمانده کل سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در عرصه های موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، فضایی و همچنین جنگال (جنگ الکترونیک) به شکل متوازن و در عین حال شتاب داری در حال پیشرفت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۶    
سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز مشخص می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۶    
رئیس پلیس راهور تهران درباره پیشنهادات مطرح شده در شورای ترافیک درباره تغییر ساعات طرح ترافیک و برداشته شدن محدودیت تردد شبانه با ستاد ملی مقابله با کرونا توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۳    
تحقیقات نشان می دهد سم مرگبار عقرب می تواند به از بین بردن سویه های جدید کووید 19 کمک کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 30 بازی و 30 فینال داریم، این بازی هم دومین فینال پرسپولیس است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۰    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتشار فراخوان هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۷    
وزیر کشور تاکید کرد: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است که به زودی رفع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۴    
به دنبال بروز اختلال، جایگاه های سوخت در استان های مختلف کشور از مدار توزیع سوخت سهمیه ای خارج شدند، هم اکنون توزیع سوخت به صورت آزاد در حال انجام است، اما ماجرای هک بیلبوردهای تبلیغاتی چیست؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۴    
دومین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی مقدس نما با محوریت پوستر و گرافیک با موضوع بهائیت محفل خیانت برگزار می گردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۸    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران و ترکمنستان بیش از یکصد سند همکاری دارند، از بازنگری در سند همکاری های مشترک دو کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۸    
شبکه یک سیما با وجود سریال های آماده ای که در آرشیو خود دارد، ترجیح داد بازپخش سریال زیرخاکی را در اولویت خود قرار دهد و توضیحی هم برای این انتخاب ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۲    
در پی قتل فیلمبردار هالیوودی سر صحنه فیلمبرداری، کمپین منع استفاده از سلاح واقعی در فیلم ها راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: یک کشتارگاه صنعتی مرغ استان به علت تخلف به پرداخت 87 میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده است و بر همین اساس شرکت ملی پخش سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است تا مردم با قیمت آزاد و پرداخت نقدی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۶    
تعدادی از تابلوهای شهری و تابلوهای پمپ بنزین های اصفهان امروز هک و مطالب غیر اخلاقی روی آن درج شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۳    
تمرین امروز تیم فوتبال شهرخودرو باز هم با حواشی عجیب و غریب همراه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۰    
دادستان زبرخان گفت: پرونده اهانت شهردار منتخب درود به منتقدانش در حال تحقیق و بررسی اولیه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۱    
با تصمیم رئیس سازمان سینمایی جشنواره های ملی و جهانی فیلم فجر از سال آینده (1401) به صورت یکپارچه و واحد برگزار می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۶    
مراسم اختتامیه سومین دوره آموزشی نقاره چیان افتخاری حرم مطهر رضوی با حضور خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: قانون بر واگذاری بنگاه های اقتصادی تأکید دارد و اگر خصوصی سازی اشکال دارد باید ایرادات آن برطرف شود نه جلوی آن گرفته شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۳    
رایزن پیشین ایران در جمهوری آذربایجان با اشاره به رقابتی شدن فضای بین المللی تاکید کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باید دراین عرصه توان فعالیت لازم را داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۰    
وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای ترکمنستانی خود گفت: ما امروز توافق کردیم سند همکاری های مشترک دو کشور را مورد بازنگری قرار دهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به ورود فاضلاب شهرهای در مسیر کارون در این رودخانه، گفت: علیرغم وجود سه رودخانه مهم کشور در خوزستان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۱    
بررسی سیره پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) و اهل بیت(علیهم السلام)، به معنی استخراج اصول زندگی آن بزرگواران است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۱    
به نظر می رسد سریال سرجوخه قصد دارد به سایت های شرط بندی و اینفلونسرهای کثیف که دست به هر کاری می زنند تا دنبال کننده برای خود جذب کنند، اشاره دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: آمادگی دائمی و ارتقای دائمی توان رزمی مطالبه همیشگی فرمانده معظم کل قوا از ارتش، سپاه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۳    
حجت الاسلام عباسی گفت: پرداختن به مفاخر و مشاهیر علم و فرهنگ هر زاد و بومی یکی از مؤلفه های هویت ساز محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین ابطحی، حضور کمرنگ جوانان در مساجد را بزرگترین مصیبت خواند و گفت: امروز به جای افزایش جمعیت جوانان در مساجد، شاهد افزایش میز و صندلی برای افراد مسن در مساجد هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۶    
استاد جامعة المصطفی العالمیه واحد گلستان گفت: با توجه به فضای حوزه و دانشگاه گفتمان علمی وحدت اسلامی باید در میان مذاهب تقویت شود و تکیه بر مسائل مشترک دینی از مهمترین و بهترین راهکارهای انسجام امت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۰    
دولت ژاپن به منظور نشان دادن ادامه همبستگی خود با ملت ایران در مواجهه با فوریت کووید19، تفاهمنامه کمک مالی به ارزش 6 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۷    
مهاجم پیشین تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی این تیم پرتغالی تمجید ویژه ای کرد و اظهار داشت مهدی بازیکن متفاوتی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۴    
تنها کارخانه شیر ایلام بنا به دلایلی تعطیل شد و ضمن بیکاری 50 نفر، برخی از دستگاه های اصلی نیز از استان خارج شده که نیازمند ورود جدی دستگاه های نظارتی برای رفع مشکلات است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۴    
دبیر کمیته علمی ستاد ملی کرونا با هشدار نسبت به خطر شیوع پیک ششم کرونا در کشور، گفت: بازگشایی ها به صورت تدریجی، آرام و آرام و براساس شرایط جامعه انجام شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز ثبت نام سفر به عتبات پس از لغو ویزای عراق برای سفرهای هوایی گفت ...
  • ۱