چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۵۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 6 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی با هدف افزایش حجم ترانزیت، رفع موانع همکاری و گسترش همکاری های مشترک در بخش حمل و نقل با سفرای 4 کشور سوریه، ارمنستان، رومانی و الجزایر دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۴    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اهمیت موضوع زیارت و معنویت ناشی از آن، دوره ششم مدیریت شهری مشهد بر خود وظیفه می داند با ایجاد و گسترش زائرسراهای ارزان قیمت در جهت تسهیل هرچه بیشتر و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
شهریه برای یک استاد حوزه که عائله مند هم باشد، با تمام اضافات کمتر از 2 میلیون تومان است. این مبلغ برای یک منزل دو خوابه در پردیسان قم که دور از شهر هم هست، بیشتر کفایت نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۵    
دومین دوره جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما در دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی به صورت کشوری برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۹    
عضو هیئت امنای بنیاد هدایت با بیان اینکه در بین روحانیون، ائمه جماعات و امامان محله نزدیکترین ارتباط رابا مردم دارند، گفت: این قشر طعم شیرین ولایت را با عدالت، سخاوت و گذشت به مردم بچشانند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۷    
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۶    
رئیس جامعه مدرسین گفت: جریان معرفی و تکریم امامزادگان، حرکتی مقدس از سوی سازمان اوقاف و باقیات الصالحات برای دست اندرکاران این کنگره هاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۴    
استادحوزه علمیه با اشاره به خیر و برکتی که حضرت معصومه سلام الله علیها با خود به شهر قم آوردند، گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها اسلام و تشیع را با خود به این منطقه آوردند و حتی زرتشتیان قم با ورود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۸    
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه برای معرفی اسلام باید از وسیله و ابرازهای موجود استفاده شود، گفت: فضای مجازی باید باشد چرا که بسیاری از مطالب و معارف از این طریق منتقل می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۰    
وزیر نفت دقایقی پیش (جمعه، هفتم آبان ماه) با حضور در ستاد مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در جریان آخرین اقدام ها برای راه اندازی سامانه هوشمند سوخت قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی 22.3 درصد مدارس قوچان را تخریبی و 36 درصد آن را نیازمند استحکام دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۶    
در تداوم اجرای طرح "گرمای همدلی، به رسم همسایگی" و با مشارکت شهروندان شهر امام مهربانی ها، حضرت رضا (ع)، شهرداری مشهد نسبت به ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب اقدام می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس علی القاعده باید با بررسی های دقیق کارشناسانه و ملاحظات مختلف اجتماعی و سیاسی باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۰    
وزیر کشور با صدور احکام جداگانه ای شهرداران پیشنهادی شوراهای اسلامی 2 شهر پاکدشت و سمنان را منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۷    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی از کشف 94 کیلوگرم مواد مخدر در مشهد و کشته شدن یکی از قاچاقچیان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۳    
قطعنامه پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران درباره خلع سلاح هسته ای با رای مثبت اکثریت اعضا در کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۷    
مدیر جهاد کشاورزی کوهسرخ گفت: این شهرستان مهمترین رویشگاه گیاه دارویی آنغوزه در سطح استان خراسان رضوی و کشور است .
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۴    
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از نیمه آبان ماه کلاس های درس مقطع متوسطه دوم و از ابتدای آذر ماه متوسطه اول به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۰    
استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه اندازی خواهد شد، گفت: این ماموریت را به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری می دهم تا این مهم صورت گیرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۵    
وزیر اطلاعات درباره حمله سایبری اخیر توضیحاتی ارائه داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۹    
همدان- استاندار همدان با بیان اینکه در حال حاضر 96 جایگاه های فرآوردهای نفتیدر ایتان داریم گفت: 95درصد جایگاه های سوخت استان فعال هستند ،وتلاش بر این است تا صبح فردا همه جایگاه ها، آنلاین شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۶    
همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان از روز شنبه آغاز شده است از همه مردم شهرستان خواست در این سرشماری مشارکت همه جانبه داشته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جدا از 10 هزار واحد مسکنی که برای خبرنگاران در نظر گرفته شده بود، 14 هزار واحد دیگر نیز به این طرح طی تفاهمنامه ای با وزارت راه و شهرسازی اضافه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می کنیم تا در سال آینده بودجه را طوری تعریف کنیم که ساده، قابل اندازه گیری و پاسخگو باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۳    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه افزایش تولید لوازم می خواهد، گفت: بروکراسی را از جلوی پای مردم برداریم و اجازه دهیم مردم کار کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهوری گفت: رفع مشکل اشتغال با توصیه مقدور نیست و باید یک جنبش ایجاد شغل به راه انداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۵    
پایتخت روسیه از امروز همزمان با موج فزاینده ای از موارد ابتلا به ویروس کرونا و و درگیری بیمارستان ها سخت ترین اقدامات قرنطینه خود را از ژوئن 2020 اعمال کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۷    
اسطوره دو و میدانی ایران و مشعل دار بازی های آسیایی 1974 تهران صبح امروز درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهید باکری نامش برای ایران همواره ارمغان عزت و اقتدار می آورد و برای آیندگان هم افتخار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۸    
تیم فوتبال امید ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های انتخابی قهرمانی آسیا مقابل لبنان به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۰    
وزیر نفت با بیان اینکه سهمیه بنزین ویژه ای به منظور جبران این مدت برای مردم در نظر گرفته می شود، گفت: حدود 800 جایگاه عرضه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم که طلاب و روحانیون در این زمینه نقش موثری دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۱    
بر اساس گزارش ارتباطات گارد ساحلی داخلی شدت فاجعه دریایی اخیر در جزیره ونکوور بسیار بدتر از گزارش اولیه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به یوم الله 13 آبان گفت: از تشکل های دانش آموزی دعوت شده که در برگزاری نماز جمعه این هفته مشارکت داشته باشند و دانش آموزان با حضور در بخش های مختلف نماز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۹    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است تداوم پرداخت ارز 4200 تومان برای واردات کالاهای اساسی به معنای ادامه راه خروج سرمایه از کشور است و کمکی به کاهش تورم و افزایش تولید نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۱    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از افرایش بار مسافران پروازهای بین المللی "هما" از مبدا تهران به مدت سه ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی درباره کمبود پزشک در کشور گفت: متاسفانه در کشور ما سرانه پزشکی بسیار پایین است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۳    
گالری های پایتخت در دومین هفته آبان ماه 1400 میزبان گرم علاقه مندان برای بازدید از آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان عرصه هنرهای تجسمی هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۱    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان پست گفت: سامانه الکترونیکی روستا یار برای عرضه محصولات روستائیان به زودی راه اندازی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، با بیان اینکه آمار کرونا در تهران شکننده است، گفت: تجربه ما نشان می دهد که در تهران اگر مراجعین سرپایی ما از عدد 15 هزار نفر در روز بالاتر رود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در هیچ کجای دنیا فضای مجازی را به حال خود رها نمی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۶    
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه محیط زیست رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰    
وقتی کشفی اتفاقی ، چهره جوان و ورزشکاری را می تواند به بازیگری برای نقش های متفاوت بدل کند
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰    
رییس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان مشهد با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه های عرضه و فروش در ایام بحران کرونا آسیب های زیادی به همراه دارد، گفت: برگزاری نمایشگاه در چنین شرایطی کاملاً اشتباه است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۸    
مسابقات فوتبال زنان جام ملت های آسیا قرعه کشی شد و حریفان کشورمان مشخص شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۷    
وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین ویژه ای برای جبران قطعی فعالیت جایگاه های سوخت برای مردم در نظر گرفته می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۸    
رییس جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان تهران تاکید کرد: امروز یک امید و انتظار جدی در مردم برای حل مشکلات و یک احساس یأس و ناامیدی در دشمن به وجود آمده که احساس می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۳    
وزیر بهداشت گفت: ما طبیبیم، نه صنتعگریم، نه تاجر و نه سیاستمدار، باید قدر خود را بدانیم ما طبییم به آن صفت الهی، نمی توانیم درمان مردم را معطل و به تأخیر بیاندازیم و باید برای جان مردم تلاش کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت پیش بینی می شود در سال 1410 جمعیت مشهد دو برابر افزایش خواهد داشت که در این صورت دشت مشهد علاوه بر اینکه پاسخگوی نیاز آنان نیست بلکه نابود خواهد شد و ناچار ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کنیم مردم آگاه شوند و از حقوق خود شناخت داشته باشند تا بتوانند حق خود را مطالبه کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۲    
گالری های مشهد در ادامه فعالیت این هفته با هفت نمایشگاه نقاشی، طراحی، عکس، مجسمه سازی، خوشنویسی و نقاشیخط در نگارخانه های درخت، حامی، روند، گلستانه، آسمان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۴    
پیکر شهید حسین شکراییان بعد از 39سال چشم انتظاری مادرش پیدا شد؛ این خبر دیشب در حرم مطهر امام رضا(ع) به وی داده شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی اپلیکیشن شاد امکانات جدید افزوده شده به نسخه وب شبکه شاد را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۹    
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: اصنافی که واکسینه نشده باشند، از خدماتی که از جانب تشکل ها ارائه می شود محروم خواهند شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۶    
فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال نام 2 مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در میان نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2021 جهان قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۷    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه عدالت ورزی و اخلاق مداری امری ضروری است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد گفت: مردم از قضات و کارکنان قضایی، توقع گشایش کارها و رفع مشکلات را دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور در گلزار بهشت محمدی سنندج به مقام شامخ شهدای استان کردستان ادای احترام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۴    
هند اولین موشک بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته ای (Agni-V) بین قاره ای را با موفقیت آزمایش کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۴    
قاسمی ، پژوهشگر تحولات جمعیت ایران و جهان: مناسک پرهزینه فرزندآوری، یکی از دلایل مهم فرهنگی اقتصادی کاهش نرخ باروری است. وادادگی فرهنگی معمولا از طبقات مرفه آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۴    
اسدالله عباسی استاندار جدید گیلان که چهارشنبه هفته گذشته رای اعتماد هیات دولت را دریافت کرده بود، امروز پنجشنبه با حضور احمدوحیدی وزیر کشور و مسئولان ارشد استان معارفه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۸    
فرماندار قصرشیرین از اعتصاب رانندگان کامیون های عراقی بخاطر آنچه مشکلات صنفی و اعتراض به نصب ایکس ری اعلام شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۹    
دکتری ویروس شناسی پزشکی با اشاره به خیز ششم کرونا گفت: پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری در کشور مستلزم تداوم قوانین و مقررات مقابله ای در سطح فردی و اجتماعی به منظور حذف میزبان جدید برای ویروس است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۶    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از توقف روند کاهش بستری های کرونا در آذربایجان شرقی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن آخرین نفس هایش را می کشد و اراده سیاسی آمریکا دیگر نافذ نیست، گفت: فرار رسواکننده دشمنان از منطقه آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۰    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل حمایت کامل ایران از مردم فلسطین در مقاومت مشروع آنها در مقابل اشغالگری و تلاش در استفاده از حقوق مسلم خود و پایه گذاری کشور مستقل فلسطینی به مرکزیت قدس شریف را ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۰    
کارشناسان، سرمایه گذاری و حضور در جشنواره های بین المللی را برای جهانی شدن انیمشین ایرانی ضروری دانستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۷    
تولید سریال تاریخی "مهیار عیار"که قرار است به دوران صفویه بپردازد به تأخیر افتاد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۴    
امیر کوستوریتسا کارگردان برنده دو جایزه نخل طلای کن به عنوان رییس هیات داوران جشنواره قاهره انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۸    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه الگوی بازگشایی مدارس مشخص است گفت: از 15 آبان باید مدارس متوسطه دوم کارشان را با الگوی مدیر آغاز کنند. مدارس متوسطه اول نیز از ابتدای آذرماه بازگشایی می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۸    
علی نصیریان به سی و سومین جشنواره تئاتر استان های کشور پیام داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۰    
دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک به عنوان خادم افتخاری حرم حضرت رضا (ع) انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۷    
کارگردان قهرمان ، می خواهد بگوید رفتار و واکنش انسان در واقعیت با فضای مجازی گره خورده است و اگر بخواهد زندگی خود را بر مدار آن تنظیم کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۴    
یک سایت فرانسوی خبر داد باشگاه لیون تنها مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیست و تیم های فوتبال یوونتوس و رئال بتیس هم این بازیکن را زیر نظر دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزاری همایش های بزرگداشت شهیدان را وظیفه و حسنه ای بزرگ دانستند و خاطرنشان کردند: با گذشت چندین سال از دفاع مقدس ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۹    
به گفته سخنگوی وزارت نفت، اکنون بیش از 90 درصد از جایگاه های سوخت کشور در مدار است و امکان دریافت بنزین در 500 جایگاه با کارت سوخت فراهم شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۲    
میل به فرزندآوری در میان خانواده ها به شدت کاهش یافته و حتی می توان گفت بسیاری از زوجین در مسیری قرارگرفته اند که به وضعیت زندگی بدون فرزند فکر می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۶    
ترافیک در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۶    
دبیر کمیته صیانت از حریم شهر مشهد گفت: در هفته اخیر طی دو عملیات جداگانه جمعا 140 مورد باغ ویلا و مستحدثات غیرمجاز، در پهنه ای به وسعت تقریبی 110 هکتار از اراضی حریم شهر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۶    
خبر خادمی امام رضا(ع) توسط مادر شهید به محمدرضا گرایی: شنیدم مدال طلایت را با آن همه تلاش تقدیم شهید گمنامی کردی که شاید هنوز مادری چشم انتظارش باشد؛ دعای ما مادران شهید بدرقه راهت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: روند شیوع کرونا در شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه از ابتدای هفته جاری با شیبی ملایم رو به افزایش نهاده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۷    
طبق اعلام بنیاد شهید بررسی پرونده های واصله برای صدور کارت جانبازی رزمندگان از یگان های نظامی در حال انجام است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۴    
مدیرعامل شرکت تولید برق خراسان گفت: وضعیت امسال مخازن سوخت دوم نیروگاه های برق استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی نسبت به پارسال بهتر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گازهای همراه نفت نعمت خدادادی هستند و نباید همراه نفت بسوزند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۲    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد افراد دارای سابقه واکنش های آلرژیک شدید به داروها، واکسن ها یا مواد آلرژی زا، تقریباً همگی می توانند واکسن کووید 19 را به طور کامل دریافت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۹    
این روزها رسانه ها بیشتر از گذشته به رسانه تصویری تبدیل شده اند و کاربران بیش از آن که به خواندن متن علاقه داشته باشند به دیدن تصاویر اهمیت بیشتری می دهند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۳    
در آستانه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم (بیست و سوم ربیع الاول) که با استقبال گسترده ایرانیان همراه بوده است و به منظور بررسی آموزه های مهدوی و منتظرانه در سیره بانوی آب و آینه با حجت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۰    
کارشناس مسائل آب در چهارمحال و بختیاری گفت: با نگاه به آمار و اطلاعات مشخص است که منابع آبی استان طی دو دهه گذشته حدود 40 درصد کاهش یافته و احتمالا این روند ادامه دار خواهد بود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۴    
میثم ظهوریان، پژوهشگر سیاست گذاری عمومی، ضمن تبیین اهمیت مدیریت شهری و اقتصاد سیاسی شهر در کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد: هدف اصلی مدیریت شهری باید ایجاد مطلوبیت و رضایت بیشتر برای مردم باشد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۱    
وزیر کشور خدمت به مردم را اولویت دولت دانست و گفت: امروز تمام ظرفیت ها باید برای خدمت به مردم باشد و این یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ما است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۱    
مدیر کل انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: این استان هم اینک در وضعیت بحرانی برای ذخیره خون قرار دارد و به تمام گروه های خونی به ویژه گروه های خونی منفی، O+ و منفی به شدت نیازمند است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان درحالی به تشریح جریمه چند میلیاردتومانی یک کشتارکن مرغ در مشهد پرداخت که این دومین جریمه سنگین تایید شده تعزیرات حکومتی برای عاملان اصلی نابسامانی بازار فروش مرغ در استان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۲    
باانتخاب استاندار خراسان رضوی سردار یعقوبعلی نظری پس از 6 سال عهده داری فرماندهی سپاه امام رضا(ع) راهی استانداری شد و با این جابه جایی پست فرماندهی سپاه خراسان رضوی خالی ماند تا دیروز که مراسم معارفه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۹    
در حالی که قرار است جشنواره فیلم فجر تا کمتر از سه ماه دیگر 40سالگی اش را جشن بگیرد اما همچنان ثبات در روند برپایی آن حلقه مفقوده ای است که در تلاطم نبود سیاست گذاری های طولانی مدت سرگردان شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۵    
رامین مهمانپرست از چهره های شناخته شده و دیپلمات های ارشد کشور است که نه تنها به خاطر سال ها سخنگویی وزارت امور خارجه در یکی از پر چالش ترین و خبرسازترین ادوارش یعنی دولت دوم محمود احمدی نژاد معرف ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۶    
سرانجام پس از سه هفته منازعه و کشمکش میان عمران خان، نخست وزیر و ژنرال قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد ارتش پاکستان، گویا دود سفید از اسلام آباد بلند شده و غائله ختم به خیر شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۷    
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که بدون شک در مهم ترین بازی این هفته سن ایچ ساوه که با 18 امتیاز و بدون باخت در صدر جدول قرار دارد میزبان سپاهان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۴    
دیروز در آخرین بازی های هفته دوم فولاد میهمان آلومینیوم بود و پرسپولیس از نساجی پذیرایی کرد که در این دیدارها پرسپولیس و آلومینیوم توانستند با عبور از سد حریفان خود با چهره برتر بازی را تمام کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۸    
پروانه کسب نمی گیرند، مالیات نمی پردازند، اما به جای آن بد و بیراه می شنوند و هر از گاهی هم کتک می خورند تا بتوانند دست فروشی کرده و هزینه های کمرشکن زندگی خود و خانواده شان را تأمین نمایند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۲    
سی و دومین محموله واکسن کرونا حاوی 6 میلیون دُز واکسن، امروز ششم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۸:۰۳    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه وصول ارزی دولت سه برابر شده است، گفت: در هفت ماه نخست امسال 16 و نیم میلیارد دلار در سامانه معاملات نیمایی ارز معامله شده است.
  • ۱