سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۲۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 28 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۱    
عدم رعایت بهداشت دست و پوشش ماسک در نانوایی ها و عدم رعایت فاصله گذاری و نبود تهویه مناسب در کلاس های درس مدارس، بیشترین شکایت های بهداشتی را طی سوم تا دهم آذر ماه 1400 به خود اختصاص داده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۶    
پیشکسوت فوتبال روسیه خواهان فروش سردار آزمون توسط زنیت در نقل وانتقال های زمستانی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۳    
طلبه ها باید بدانند آرزوی رسیدن به یک امر، لزوماً به معنای کسب آن امر نیست و این نکته ای است که غفلت از آن منجر می شود تا برخی از طلاب بین خود و دیگران دیواری بکشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۹    
وقتی کتاب و سینما مطرح می شود، عموما بحث اقتباس ادبی را مطرح می کنند و این که کتاب ها چقدر برای خوانش و روایت سینمایی مورد استفاده قرار گرفته اند یا سؤال مهم تر این که چقدر سینما از این ظرفیت به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۸    
وزیر امور خارجه گفت: راه حل سیاسی فلسطین در برگزاری رفراندوم با مشارکت ساکنان اصیل فلسطین (مسلمان، یهودی، مسیحی) نهفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۹    
نمایشگاهی از آثار هنرمند ایتالیایی جانی فورنارِزیو با عنوان ژکوند با حضور این هنرمند در تهران از روز گذشته افتتاح شد و تا هشتم آذر میزبان علاقه مندان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۲    
کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف یک انبار حاوی 350 تن کود شیمیایی اوره که به صورت غیرمجاز در بسته بندی هایی پوششی قرار گرفته و آماده ارسال به خارج از کشور بود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۶    
تا مدتی زمان پخش مسابقه دورهمی در اختیار مسابقه تهمتن قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۵    
محمد خزاعی، تاکید کرد در شرایطی که رستوران ها، اتوبوس ها و هواپیماهای مسافربری از 100 درصد ظرفیت خود استفاده می کنند، سینماها هم باید بتوانند به طور کامل بلیت فروشی داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۲    
فیلم هندی پیروزی بهیم جایگاه فیلم های بزرگ تاریخ سینما چون پدرخوانده و رستگاری در شاوشنک را در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۸    
امروز در بازارهای جهانی سه عامل اصلی باعث شد قیمت نفت به کمتر از 80 دلار برسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۲    
مراسم نماز جمعه تهران از هفته آینده در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۹    
سیروس مقدم سریال های بی شماری را کارگردانی کرده و حالا پس از تجربه خوابزده با جزیره به شبکه نمایش خانگی آمده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام با اشاره به اجرای بیش از 110 برنامه مختلف در هفته بسیج با شعار بسیج؛ پاره تن مردم ، گفت: حفظ موازنه قدرت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۳    
مشکل حوضه آبریز زاینده رود تحت تاثیر مثلث مدیریت ناکارآمد منابع آب، اظهارات غیر مسئولانه مقامات دولت های گذشته و خشکسالی به مسئله ای دشوار بدل شده اما با اتخاذ راهکارهای کارشناسی در کنار عزم دولت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۸    
پخش دو مجموعه جدید در شبکه تماشا از امروز آغاز می شود و این هفته در بخش صحنه گران، شبکه نمایش میزبان آثار تام هنکس بازیگر محبوب سینما خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۲    
با توجه به سرفصل هایی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رییس سازمان سینمایی مطالبه کرده است، به نظر می رسد سیاست های جدیدی در حوزه حضور سینمای ایران در بخش بین الملل در دست تدوین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۶    
هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار پس از وقفه ای دو هفته ای پیگیری شد که در نهایت ذوب آهن، آلومینیوم اراک ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۲۱:۱۵    
مقایسه قیمت کالاهای اساسی در شهریور امسال نسبت به ماه فروردین نشان می دهد که قیمت انواع برنج، شکر و گوشت در نیمه اول امسال بین 2 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۲    
بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران، ارایه گواهینامه پایان کار ساختمان های جدید از ابتدای سال 1402 منوط به رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۱    
دیدار تیم های استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران امروز(جمعه) با تساوی بدون گل به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۲    
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سه تن از برادران عزیز، دلیر و غیور نیروی انتظامی حین انجام مأموریت در کرمان، برای آن شهدای معزز علو درجات مسألت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۴    
دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در دهمین سفر استانی رییس جمهوری به زنجان، به نمایندگی از دولت به شهرستان طارم سفر کرد که حامل خبرهای خوبی برای مردمان زحمتکش این منطقه از جمله افزایش 2 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۱    
یک مقام آمریکایی گفت که وزیر دفاع این کشور در جریان سفر به بحرین از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهد خواست تا روابط خود را با دولت سوریه بهبود نبخشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۱    
سردار فدوی در حاشیه برگزاری رزمایش اطلاعاتی سپاه در 6 استان کشور گفت: اقتضای پیروزی در جنگ های جدید افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۸    
افزایش موارد مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان باعث شده دولت این کشور دوباره وضعیت اضطراری ملی اعلام کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۸    
شورای امنیت در بیانیه ای از انصارالله یمن خواست سفارت آمریکا در صنعا را ترک کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین به احتمال تحریم دیپلماتیک المپیک زمستانی پکن از سوی دولت آمریکا واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شرط بازگشت آمریکا به برجام، برداشتن تحریم ها به صورت موثر، یکجا و قابل راستی آزمایی است و امضای رئیس جمهور آمریکا قابل اتکا نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۹    
نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از اقدام دولت انگلیس در تروریستی اعلام کردن کل گروه حماس و ممنوع کردن هرگونه فعالیت آن، استقبال کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۹    
دو قانونگذار آمریکایی به دنبال تصویب قطعنامه ای در کنگره این کشور هستند که براساس آن ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین بعد از پایان دوره دوم ریاست جمهوری وی به رسمیت شناخته نشود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۹    
رییس انجمن دارت خراسان رضوی گفت: مسابقات زیرگروه دارت قهرمانی کشور، رده آقایان با قهرمانی "جواد بیات" ورزشکار این استان به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۶    
استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون نابسامانی های اداری در جامعه وجود دارد، اما در بزنگاه ها باید از این نابسامانی ها عبور کنیم و در این راستا همه ظرفیت ها باید در خدمت به مردم بسیج شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۳    
پیشنهاد وزارت نفت برای افزایش جهشی قیمت گاز در پلکان های بالای مصرفی نه تنها باعث کنترل مصرف این اقشار می شوند بلکه مانع از سرازیر شدن یارانه پنهان به جیب افرادی می شود که خود غالبا ثروتمند هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۳    
استقلال امروز با نخستین حضور علیرضا رضایی درون دروازه و قرار گرفتن نام ژستد و یامگا در میان نفرات اصلی، به مصاف نساجی می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۰    
سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری بازی با اورتون خبر از ابتلای ستاره بلژیکی تیمش به کووید19 داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۴۰    
آمریکا در آستانه اجلاس 2 دسامبر اوپک تلاش می کند با یارگیری های جدید ثبات قیمت نفت را بر هم زند. اعضای اوپک آن را ایجاد تنش از سوی آمریکا مطرح کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۷    
با وجود آنکه این روزها از اقتصاد ترکیه اخبار خوبی به گوش نمی رسد، لیر هر روز ارزش خود را از دست می دهد، بیکاری در این کشور روزافززون شده، گردشگری 65 درصد کاهش یافته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۴    
یورگن کلوپ در خصوص بازگشت اسطوره لیورپول به لیگ برتر انگلیس در قامت سرمربی استون ویلا توضیحاتی را ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا از بررسی تحریم دیپلماتیک بازی های المپیک زمستانی پکن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۲    
سرمربی ایتالیایی واتفورد حاضر به مقایسه رونالدو و مسی نشد و گفت دوست دارد هر دو را در اختیار داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۳    
لیگ برتر با یک شبکه پخش کننده آمریکایی ، قراردادی فوق العاده امضا کرد و به سودآوری زیادی رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۳    
وزیر نیرو گفت: از کشاورزان اصفهانی عذرخواهی می کنیم که نمی توانیم آن طور که لازم است برای کشت آن ها آب تهیه کنیم؛ امیدواریم با عنایت خداوند در ماه های آینده بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۱    
عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران می گوید با حذف ارز 4200 تومانی، بخش مهمی از قاچاق معکوس دارو از ایران متوقف خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۸    
پس از پایان بازی های ملی، تیم پاریس سن ژرمن با شوک بزرگی مواجه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۹    
طبق تحلیل نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از وضعیت بازار سکه و طلای داخلی طی یک هفته اخیر، کاهش قیمت اونس جهانی طلا از یک سو و کاهش نرخ ارز در داخل از سوی دیگر سبب شد که در کنار کاهش تقاضا و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۳    
توماس توخل اطمینان دارد که چلسی فردا در زمین لستر توان کسب سه امتیاز را خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۰    
یک رسانه روسی از تمایل سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران برای بازی در بوندس لیگا آلمان خبر داد و تاکید کرد باشگاه زنیت هر کاری می کند تا آزمون به عنوان بازیکن آزاد جدا نشود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۰    
طبق منابع اسلامی یکی از فعالیت های مهم حضرت عسکری (ع)، زمینه سازی ایشان برای آگاهی شیعیان از چگونگی دوران غیبت و نحوه رابطه با حضرت مهدی (عج) بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۴    
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را در مورد حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۴    
دو ملی پوش فوتبال ایران از زهره کودایی حمایت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۴    
مدیر حوزه های علمیه به تنظیم سند مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه اشاره کرد و گفت: این سند به تصویب شورای عالی حوزه رسیده و برای آن هم براساس مصوبه هفته قبل شورا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۱    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع 5629 دستگاه چادر امدادی در میان زلزله زدگان هرمزگانی، ارزش اقلام امدادی و زیستی توزیع شده را تاکنون، 25 میلیارد و 230 میلیون تومان اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۱    
منابع سوری از حملات راکتی گروه های تروریستی به مناطق مسکونی در حومه حماه خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی را دیگر مصوبه طرح مهم کمیسیون فرهنگی مجلس برشمرد و تصریح کرد: بعضی گمان کردند که اینترنت می خواهد بسته یا محدود شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۵:۰۲    
وزیر اقتصاد ملی قزاقستان از قصد کشورش برای افزایش حجم تولید نفت تا سال 2026 میلادی، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۳    
رئیس جمهور حفظ محیط زیست را موجب قدرت، امنیت و نوعی سرمایه گذاری بلندمدت و رشد تولیدات کشور دانست و گفت: برای صیانت از محیط زیست باید ارتباط دانشگاه با دستگاه های اجرایی تقویت شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۰    
معاون حفاظت، بهره برداری و امور اجتماعی حوضه آبریز فلات مرکزی گفت: امسال در طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی 10 هزار و 500 حلقه چاه غیرمجاز باید تعیین تکلیف و مسدود شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۰    
صبح امروز مردم و کشاورزان اصفهان با حضور در کنار پل خواجو دغدغه های خود در خصوص احیای دائمی زاینده رود را بیان کردند و از مسؤولان خواستند تا نسبت به مشکلات زاینده رود رسیدگی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۴    
مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد توضیحاتی را در مورد دلایل بازگشت عبدالله ویسی به این تیم و جدایی محسن عاشوری ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۱    
امام جمعه مشهد با بیان اینکه آمریکا می خواهد با باز و بسته کردن شیر نفت بر جهان مسلط شود، گفت: نفت مستقل جهان فقط متعلق به ایران است و اگر کسی با ما معامله نفتی کند دیگر سایه آمریکا بالای سر آن نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۵    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تأکید کرد: تحول در نماز جمعه یکی از اقداماتی است که باید صورت گرفته به نحوی که مطالبات مردم باید در این تریبون مطرح شده و مسئولان و مدیران نیز پاسخگوی عملکرد خود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۹    
مهلت ثبت نام برای شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر تا 30 آبان ماه تعیین شده و دو روز دیگر این فرصت پایان می یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۲    
معاون امور مجلس رییس جمهوری، یوسف نوری را عضوی از خانواده آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با حوزه های مختلف تعلیم و تربیت و مسائل آن چون کسری بودجه و طرح رتبه بندی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۹    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان با کفیل رییس شورای عالی قضایی ارمنستان دیدار و دو طرف راه های افزایش همکاری ها بین تهران و ایروان را در حوزه قضایی بررسی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۶    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما در مناطق مختلف این استان تا روزهای میانی هفته آینده ادامه یافته و حدود 10 درجه افزایش خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۳    
مراسم تشییع آیت الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و پیکر پاک این عالم جلیل القدر پس از اقامه نماز توسط آیت الله نوری همدانی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۷    
رئیس شبکه دامپزشکی تایباد گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی 2 تن آلایش مرغی از غرفه های گمرک دوغارون کشف و معدوم شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۸    
هفته پنجم رقابت های لیگ برتر که از روز گذشته آغاز شد امروز نیز پیگیری می شود و در این هفته از لیگ صرف نظر از سه دیدار روز گذشته که در جریان آن آلومینیوم به طور موقت به صدر رسید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال با تمجید از ملی پوش ایرانی باشگاه پورتو پرتغال گفت: مهدی طارمی بهترین بازیکن تیم فوتبال پورتو است که در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی ایران می تواند یک مجموعه متعادل را تشکیل دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰    
طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، در راستای اجرای تکلیف قانون بودجه و شفاف سازی پرداخت حقوق کارکنان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۵۱    
عوامل سریال طلاق برای ضبط بخش هایی از این سریال به زودی عازم خارج از کشور می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۵    
بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ با بیان اینکه برای عید سال 1401فصل جدید این مجموعه ساخته نمی شود، ابراز امیدواری کرد که نوروز 1402 نون خ 4 ساخته شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل دفتر اشتغال و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون 104 فرصت سرمایه گذاری در این استان برای جذب سرمایه گذاران خارجی شناسایی شده که تنوع مطلوبی دارد و مهمترین آن در بخش انرژی های ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۵    
نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه ها با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری درباره مهاجرت نخبگان تاکید کرد: وظیفه همه مسئولان در دولت و مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی است که برای این ماجرا ایده های نو داشته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۴    
آخرین گزارش های منتشر شده نشان می دهد که درآمدهای مالیاتی دولت در 6 ماه نخست سال1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 62.5 درصدی همراه شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۸    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از جنوب غرب کشور از فردا(شنبه) و نیز وقوع بارش برف یا باران در نواحی با اقلیم گرم همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۶    
تیم ملی فوتبال ایران در رده هفتم شکست ناپذیرترین تیم های فوتبال جهان قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از آمادگی برای اجرای طرح قرنطینه هوشمند در استان تهران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه تلاش های جدید تحریمی آمریکا را در ادامه سیاست شکست خورده فشار حداکثری ترامپ و اقداماتی از روی استیصال و فاقد مشروعیت خواند و محکوم کرد.