چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۰۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 7 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۴    
وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران را تا امروز دهم آبان ماه اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۷    
حجت الاسلام وحیدی هشدار داد که عدم توجه علمای اسلام و رهبران مذهبی به توطئه دشمنان مشترک باعث تضعیف اتحاد بین مسلمانان می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۰    
سیاست ارز 4200 تومانی در ابتدا با نیت خیرخواهانه و برای جلوگیری از فشار به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر ابلاغ شد ولی در میدان اجرا کاملا برعکس و ضد خود عمل کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۴    
همدان- مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از ارائه خدمات این مجموعه از طریق 196 پزشک خانواده در مراکز سطح یک به بیمه شدگان صندوق روستاییان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۲    
رییس جمهور آمریکا امروز و در حاشیه نشست سران گروه 20 با رهبران 3 کشور اروپایی عضو توافق هسته ای با ایران دیدار و با آن ها درباره برجام گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۴    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نسبت به تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی نگرانی داریم و باید کاری کنیم که جان بیماران به علت کمبود اکسیژن به خطر نیفتد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷    
مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با بیان اینکه با دولت اسلامی می توان جامعه نمونه اسلامی ساخت، به بررسی چرایی عدم تحقق وحدت میان مسلمانان پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۰۹    
قلیچدار اوغلو، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه، در یک سخنرانی، نسبت به سیاست های رجب طیب اردوغان انتقاد کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۶    
کمال تبریزی، در تبیین روند فیلمسازی اش در 20 فیلم سینمایی، گفت: این آثار هیچکدام از منظر انواع سینمایی شباهتی به هم ندارند و هرکدام ساز خودشان را می زنند؛ اما محرک اصلی و مشترک همه آن ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۳    
رییس کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: بسیج دانش آموزی در برابر هجمه های فرهنگی غرب کوتاه نیامده و هرگز اجازه نفوذ دشمن به عمق روح نوجوانان را ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۳    
استاندار خراسان رضوی رصد لحظه ای، تصمیم لحظه ای، هماهنگی و هم افزایی را چهار اقدام موثر برای فرمانداران در رویارویی با موضوعات گوناگون بیان کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۵۴    
نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی درباره رویکرد مجلس یازدهم‬⁩ برای محدود کردن پیام رسان های خارجی اظهاراتی بیان کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۸    
بزرگداشت ابراهیم وحیدزاده دوشنبه 10 آبان ماه در سالن سینماتوگراف موزه سینما برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۲    
کاهش شمارگان کتاب مسئله ای است که در این چند سال اخیر گریبان صنعت نشر را گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۲    
روند افزایشی شهرهای قرمز کرونایی در دو هفته اخیر، حکایت از این واقعیت دارد که وارد پیک ششم شده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۷    
اخبار مثبت از طرف استرالیا به کمک بازار رمزارزها آمد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۹    
وزیر کشور با اشاره به بازدیدش از مناطق زلزله زده گفت: با توجه به صعب العبور بودن منطقه از امکانات سایر مناطق و لزوم تفکیک پروژه ها از همدیگر و تعیین مسئول پروژه قرار است از استان های معین کمک بگیریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در خصوص تحولات اخیر سودان اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران این تحولات را به دقت رصد می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۴    
استاندار خراسان رضوی به منظور بررسی آخرین وضعیت فعالیت جایگاه های عرضه سوخت استان از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۱    
شماره سیصد و دوازدهم هفته نامه خط حزب الله با عنوان جهاد رزمندگان بدون سلاح منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۸    
مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد از تصادف دو خودرو در محور تربت حیدریه مشهد و مصدومیت 7 نفر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۳    
اگرچه فیلم های ترسناک پای ثابت جوایز اسکار نیستند؛ برخی از شاهکارهای این ژانر طی دهه های گذشته موفق شدند در شاخه های مختلف به جایزه اسکار برسند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۷    
در آستانه 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ منتخبی از فیلم های ضد استعماری ایران و جهان روی آنتن شبکه نمایش می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۹    
قیمت نفت برنت در معاملات امروز بازار جهانی انرژی رشد نسبتا خوبی به ثبت رساند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۶    
وزیر نفت گفت: باتوجه به مشکلات ایجاد شده برای کارت های سوخت، برای افرادی که دچار مشکل شده اند سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده که تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۳    
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جمالی، خادم با سابقه حرم مطهر امام رضا(ع) را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۸:۲۱    
فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با پست جدیدش رکورد مسی را شکست دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۸    
سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: من ابومسلمی هستم و امیدوارم به ابهت بازی های آسیایی برگردیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۵    
باشگاه پرسپولیس برای انتقال مطالبات گابریل کالدرون مذاکراتی را با بانک مرکزی انجام داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۲    
دادگاه حکمیت ورزش (CAS) باز هم اعلام رأی خود در پرونده سرمربی بلژیکی پیشین تیم ملی را به تعویق انداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۷:۵۴    
امام جمعه قم گفت: قم اکنون درگیر هجوم فرهنگی و اخلاقی دشمن است و باید برابر نوک پیکان دشمن که قلب اسلام، اهل بیت(ع)، حوزه علمیه و مراجع عظام تقلید را نشانه گرفته ایستادگی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۷:۵۱    
ازجمله شرایط و زمینه ها، وجود اصحاب و یارانی است که حضرت را یاری رسانند و اهداف و منویات امام علیه السلام را به اجرا درآورند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۷:۴۵    
آیت الله محمد حاج ابوالقاسم می گوید: آنکه در موقعیت امن می نشیند، نمی تواند مدعی باشد دنبال شهادتم، بلکه باید خود را در خط مقدم حساسیت های دشمن قرار دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۷:۴۲    
شهدا از دایره های تنگ دنیا و اخلاقیات پست گریختند و به فضای فراخی رسیدند. به قول شاعر: اندیشه را به درک حریم تو راه نیست، از بس که بلند سِیر و بلند آشیانه ای.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۹    
وزیر نیرو گفت: توسعه صنعت برق، نخستین برنامه ما در وزارت نیرو است که مجبوریم عقب ماندگی چند سال گذشته را به سرعت جبران کنیم و این یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۶    
بازار ارز اولین هفته آبان ماه را آرام و کم نوسان پشت سر گذاشت. با وجود طرح مباحث مختلف درباره مذاکرات هسته ای و وقوع برخی تحولات اقتصادی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۳    
نتایج تحقیقات اخیر سازمان ملل نشان می دهد، دولت های جهان سالانه صدها میلیارد دلار برای یارانه سوخت بودجه تخصیص می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۰    
کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ورود سامانه بارشی از غرب به کشور برای بیشتر مناطق غربی و مرکزی کشور بارش باران را پیش بینی کرد و نسبت به آبگرفتگی معابر و کاهش دید در گذرگاه های کوهستانی استان های ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۷    
معاون تولید شرکت دخانیات ایران با تشریح جزئیات قرارداد جدید این شرکت با شرکت جی تی آی ژاپن، گفت: در این قرارداد تولید حداقل 4 میلیارد نخ سیگارت در مجتمع گیلان شرکت دخانیات پیش بینی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۴    
رئیس سازمان شیلات کشور گفت: در برنامه چهار ساله تحولی شیلات، افزایش دو برابری تولید محصولات شیلات پیش بینی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۱    
وزیر نفت گفت: مشترکانی که در سقف تعیین شده مصرف کنند قیمت پارسال را پرداخت خواهند کرد و آنهایی که بیشتر از سقف تعیین شده برای مصرف گاز، مصرف کنند به طور قطع باید هزینه بیشتری هم بدهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی شرکت ملی پخش گفت: تمامی جایگاه های سوخت در سراسر کشور وارد مدار شده اند که از این 3800 جایگاه، 1450 جایگاه با کارت سوخت بنزین سهمیه ای به خودروها عرضه می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۸    
وزیر نیرو با اشاره به مشکلات ایجاد شده در تابستان برای صنعت برق گفت: در تابستانی که پشت سر گذاشتیم به دلیل رشد کم صنعت برق که در چند سال گذشته اتفاق افتاده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تا کنون 40 درصد از پمپ بنزین های کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان دریافت بنزین یارانه ای در آنها وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۳    
رئیس جمهور لبنان رسما از روسیه درخواست کرد تا تصاویر ماهواره ای متعلق به روز انفجار بندر بیروت را در اختیار این کشور قرار دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۷    
فروش پهپادهای ترکیه به چندین کشور خارجی، امتیاز و دستاوردهایی برای دولت اردوغان به همراه آورده اما در عین حال تنش هایی ایجاد کرده که یکی از آنها، نگرانی مسکو از فروش بیرقدار به اوکراین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۶    
رییس انجمن صنفی مدیران تولید بیان کرد رکود در سینما ربطی به شیوع ویروس کرونا ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۰    
امروز سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور می شود. همچنین روزهای یکشنبه و دوشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک رخ می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: طبیعتا بازی راحتی نداریم ولی به دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۸    
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۹    
امام جمعه مشهد با بیان اینکه دشمن اکنون تنها دو ابزار توطئه و تحریم را در دست دارد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه نمی کند تا آمریکا و اسرائیل هر غلط و جسارتی که می خواهند بکنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۳    
دبیر اجرایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، روایتی از دیدار اعضای این شورا با آیت الله رئیسی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۲    
عضو کمیسیون انرژی گفت: سامانه کارت سوخت باید به روز رسانی می شد اما دولت گذشته اعتقادی به کارت سوخت نداشت و این سامانه را به روزرسانی نکرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۴    
ایران درودی، نقاش مطرح، کارگردان و منتقد هنری در سن هشتادوپنج سالگی از دنیا رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۰    
حجت الاسلام رئیسی برای بررسی وضعیت زلزله زدگان شهرستان اندیکا وارد استان خوزستان شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان قول داد که تیمش چین را شکست دهد در غیر این صورت از سمت خود استعفا کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۸    
وزیر کشور، به منظور بازدید از نواحی زلزله زده در شهرستان اندیکا و گفتگو با مردم در این نواحی به خوزستان سفر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۲    
رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: توسعه تعاملات با اعضای سازمان همکاری های شانگهای، فرصتی بی نظیر برای افزایش چندین برابری صادرات غیر نفتی و بهبود شرایط اقتصادی در اختیار کشور قرار خواهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۴    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با صاف شدن تقریبی آسمان و پایدار شدن وضعیت جوی، دمای هوای خراسان رضوی از امروز رو به افزایش خواهد گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۸    
دکتری فیزیولوژی پزشکی گفت: یکی از عوامل اصلی شیوع کرونا و قرار گرفتن هر کشور در پیک کرونا هم عدم تزریق واکسن برخی شهروندان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۱    
منابع یمنی از ثبت 279 مورد نقض آتش بس در استان الحدیده یمن توسط ائتلاف سعودی طی 24 ساعت گذشته خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۲    
دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی آزاد معتقد است رقم قراردادها در لیگ برتر کشتی اصلاً قابل قیاس با رشته هایی دیگر نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۴    
رقابت های هفته سوم لیگ برتر روز شنبه با انجام 4 مسابقه آغاز می شود که در مهم ترین مسابقه استقلال میزبان تیم تراکتور تبریز است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۲    
هانس گروندبرگ، فرستاده سازمان ملل به یمن، با ابراز نگرانی از وضعیت "وخیم" در این کشور، خواستار پیشرفت طولانی مدت در این بحران شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۸:۲۱    
علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران در مذاکرات جدید وین برای لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به دنبال کسب نتیجه ملموس برای مردم کشورمان است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۸:۱۳    
در پی نامه حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور به وزیر نیرو در خصوص تشکیل ستاد احیای زاینده رود دستور بررسی و اقدام داد.