دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۸:۲۸Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 17 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۴    
در روزهایی که گذشت، برگزیده جایزه بوکر معرفی شد و این تندیس به آفریقا رفت، برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب شارجه، تصمیم گرفتند این رویداد فرهنگی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۰    
10 عنوان کتاب از نویسندگان ایرانی حوزه کودک ونوجوان که با حمایت طرح گرنت ایران به زبان چینی ترجمه و منتشر شده است در آستانه بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات فرهنگی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی گمرک گفت: ایران در هفت ماه امسال به 142 کشور دنیا کالا صادر کرده و از 110 کشور نیز کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۲    
دبیر سابق کارگروه عسل اتحادیه سراسری زنبورداران گفت: 3500 تن خمیر شیرین فاسد و غیر قابل استفاده که ارزش غذایی برای زنبور ندارد بلکه به علت وجود مواد سمی برای زنبور کشنده است بین زنبورداران توزیع می ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۶    
پشت صحنه جذاب و اکشن سینمایی ماموریت غیرممکن 4: را فردا از قاب شبکه پنج سیما تماشا کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: سرانه آموزشی شهر مشهد بویژه حاشیه این شهر ، زیبنده شهر امام رضا(ع) نیست و باید برای ارتقاء این سرانه ها، آموزش و پرورش برنامه مشخصی داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۸    
در حالیکه در گزارش های اخیر مرکز پژوهش های مجلس درباره وضعیت مسیرهای ترانزیتی ایران و مخاطرات کاهش سهم ایران در این زمینه اطلاعاتی منتشر شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۵    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از چهارشنبه شب خبر داد و گفت: بارندگی ها دوباره در غربِ نوار ساحلی خزر و شمال غربی کشور آغاز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۷    
دفتر یونسکو در پاریس روز گذشته شهر جهان را به عنوان شهر خلاق خوراک انتخاب کرد که کرمانشاه هم به عنوان تنها شهر ایران در این لیست قرار داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۸    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام علی(ع) را برجسته ترین الگوی زمام داری در یک حکمت اسلامی خواند که در این نوع حکومت مسئولان نباید به فکر دنیاطلبی و مقام خواهی و مال اندوزی باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۲    
حجت الاسلام قمی هیئات مذهبی و تشکلهای دینی را سرمایه عظیم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ما در طول تاریخ هرچه داریم به برکت مجالس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۹    
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان تبلیغ را مهمترین رسالت طلاب ذکر کرد و گفت: طلاب و مبلغان برای پاسخگویی به شبهاتی که از سوی مخاطبان مطرح می شود با مطالعه زیاد و حدیث شناسی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۶    
چهارمین سالگرد شهادت شهید نوید صفری روز پنج شنبه 20 آبان ماه در قطعه 53 گلزار بهشت زهرای تهران برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۳    
در چهار هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی خشن ترین و سپاهان خوش اخلاق ترین تیم حاضر در این مسابقات هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۷    
آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: حال که ثروت های ارزشمند معنوی در دست ماست، باید آن را به دنیای تشنه حقیقت و معنویت برسانیم و این امر مهم به بهترین نحو انجام شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۷    
فیلم سینمایی منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور، در شهرهای فاقد سینما از سوی سامانه عماریار اکران خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۱    
ترانه علیدوستی در نقش ورزشکار شناگری بازی کرده که رکوردزنی اش با حواشی مواجه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۹    
امام جمعه کلات با انتقاد از عملکرد برخی مدیران ناکارآمد در این شهرستان گفت: اگر این افراد عملکردشان را اصلاح نکنند و وظیفه ذاتی شان را درست انجام ندهند کاری که نباید انجام شود را انجام خواهم داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۵    
سیامک انصاری، بازیگر سریال های کمدی همچون پاورچین ، قهوه تلخ ، در حاشیه ، دورهمی ، صفر بیست و یک و .. ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۵    
یک هنرمند انگلیسی با استفاده از مشتی سنگ ریزه در ساحل، جنگل و کوه های تایلند آثار هنری جذاب و تماشایی خلق می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۷    
پیشکسوتان استقلال پس از مدت ها سرانجام زیر یک سقف دور یکدیگر جمع شدند تا شاید با نسخه مصطفی آجورلو راه حلی برای ایجاد شرایطی مطلوب پیدا کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۹    
منابع سوری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حمص و مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در این استان خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۱:۴۰    
دادستان کل کشور گفت: گرانی های اخیر پشت پرده هایی دارد و پشت پرده های گرانی ها را دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۱    
رییس جمهوری در تماس تلفنی با آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی برای ایشان سلامتی و طول عمر مسالت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۵    
فرماندار گناباد گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان به حدود 40 درصد کاهش یافته که این می تواند زنگ خطری برای افزایش شیوع ویروس کرونا در آستانه موج ششم آن باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۳    
وزیر کشور گفت: در مورد بنزین توطئه ی دشمنان به سرعت خنثی شد که این نشانگر وجود یک دولت مردمی است و برای این دولت بن بستی وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۴    
مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور، خبرسازی برخی کانال های خبری مبنی بر توبیخ سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد به علت موضوع بورس در جلسه هیئت دولت را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۲    
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدگفت: ناوگان اتوبوسرانی فقط 1.5 درصد سبب آلودگی هوا می شود. بنابراین ما باید بیشترین تمرکز را روی کاهش خودروهای شخصی انجام دهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور در سومین نشست گفت وگوی امنیت منطقه ای به هند سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی برای انقلاب هم خون داد هم خون دل خورد، گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۵۷    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بعد از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست کمیسیون، گفت: 8 سوال از آقای عبدالملکی مطرح شد که 7 نماینده به وزیر مهلت قانونی دادند تا پاسخگو باشد اما یکی از نمایندگان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، جزئیاتی از نشست امروز اعضای این کمیسیون با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۰    
استاندار خراسان رضوی گفت: از 5400 واحد تولیدی داخل و خارج واحدهای صنعتی استان فقط تعداد 4700 واحد آن فعال هستند که در قالب یک برنامه عملیاتی باید 700 واحد باقی مانده احیا شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۲    
همزمان با تحت فشار قرار گرفتن دولت بایدن برای کنترل قیمت های رو به رشد امور مربوط به انرژی در آمریکا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۹    
منابع عراقی از سفر سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس به بغداد و دیدار با رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۶    
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: رانندگانی که پلاک خودروهای خود را برای انجام هرگونه تخلف دستکاری می کنند، خودروی آنها توقیف و اعمال قانون خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۶    
رئیس مخابرات شهرستان های تایباد و باخرز گفت: اکنون تمام روستاهای این 2 شهرستان از خدمات پوشش ارتباطات بهره مند است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۰    
مهاجم پیشین استقلال گفت: مهدی طارمی پسر خوش قلبی است و اینکه بازیکنی مقابل سرمربی جبهه بگیرد را دوست ندارم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۴    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربیت حیدریه گفت: نخستین جشنواره گردشگری زعفران با هدف معرفی این محصول ناب و باارزش به سایر نقاط کشور و جهان از 16 تا 23 آبان ماه در محل رباط طبسی این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا فقط به مدارسی که شرایط ابلاغی را دارا باشند، مجوز برگزاری کلاس حضوری داده می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۶    
سکانس های مربوط به دیدار شهید ستاری و مرحوم هاشمی رفسنجانی از فیلم سینمایی منصور حذف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۶    
وزیر امور خارجه گفت: عادی سازی روابط تجاری با ایران یکی از تعهداتی بوده است که طرف مقابل در برجام پذیرفته است و این موضوع باید به نحو کاملی در مذاکرات وین محقق شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش از شلیک موفق موشک های کروز قادر، قدیر و نصر در این رزمایش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۰    
به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب شارجه، چهلمین دوره از این نمایشگاه بزرگ ترین نمایشگاه کتاب جهان محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۷    
تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای خدمت رسانی شایسته به زائران در نوروز 1401 تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۲    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای برای مبارزه با فساد و حل مشکلات دارد که باید هر سه قوه برای تحقق آن کمک کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۲    
کرونا نه به شدت قبل اما همچنان در کشور قربانی می گیرد و بعضی از کارشناسان هشدار می دهند که اگر روند افزایشی شهرهای قرمز به سرعت مهار نشود، با خطر جدی موج ششم کرونا مواجه خواهیم شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۶    
یک بازرس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با بیان اینکه پرخاشگری یکی از ابزارهای دفاعی موجودات زنده برای بقاء به شمار می رود، گفت: پرخاشگری افزایش یافته در سطح اجتماعی به عواملی نظیر فقر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۶    
مهدی هاشمی ؛ کشاورز و مخترع تویسرکانی ماشین مکانیزه برداشت محصولات باغی را برای اولین بار در کشور با این حد از امکانات ساخته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان هلال احمر در نجف مراحل پایانی را سپری می کند، از موافقت رئیس جمهوری در راستای تخصیص اعتبار به بیمارستان امام علی (ع) هلال احمر در نجف خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۱    
گزارش منتشر شده در بیست و ششمین اجلاس آب وهوایی سازمان ملل در گلاسکو حاکی است تولید ناخالص داخلی 65 کشور بسیار آسیب پذیر تا سال 2050 به طور متوسط 20 درصد و 64 درصد تا سال 2100 کاهش می یابد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۵    
رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام مقدس یا رسول الله (ص) که از روز یکشنبه آغاز شده است، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و همچنین رسانه های بیشتر کشورهای عربی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۹    
رئیس جمهور با تشکر از تلاش تیم اقتصادی دولت برای تدوین لایحه بودجه سال 1401 گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح بودجه ریزی کشور باید لایحه بودجه سال 1401 بر همین اساس یعنی اصلاح ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۹    
داور زن ایرانی نامزد انتخاب به عنوان بهترین داور زن جهان در سال 2021 انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۹    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوی گفت: اشتراکات و تعاملات فرهنگی، اجتماعی و علمی بین کشورهای اسلامی مزیت اصلی و موجب رشد گردشگری سلامت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۳    
رئیس حوزه قضایی عقدا گفت: با همت شورای حل اختلاف عقدا و ایجاد صلح و سازش در پرونده یکی از کارخانه های کاشی علاوه بر راه اندازی مجدد کارخانه بعد از 7 سال از ورود قریب به 100 پرونده قضایی جلوگیری شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۳    
وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۰    
علی لاریجانی به دانشگاه بازگشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۷    
وزیر کشور گفت: اقتصادی که دو هزار هزار میلیارد یارانه می دهد اقتصاد ضعیفی نیست، یارانه پنهان می تواند در صورت توزیع درست، اقتصاد را شکوفا کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درباره اثربخشی و عوارض واکسن کرونا در کشور ما مطالعاتی در حال انجام است که نتایج آن در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۴    
40 قصه گو به بخش بین الملل بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۲    
وزیر بهداشت در اولین نشست خبری که در محل ستاد وزارتخانه برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: دولت سیزدهم حس و عزم فوق العاده ای در راستای مبارزه با فساد و حل مشکلات داخلی در همه زمینه ها از جمله تولید دارد و شخص رئیس جمهوری و اعضای دولت بر این موضوع اهتمام ویژه دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت استقبال مخاطبان از اجراهای این مجموعه بعد از پایان تعطیلی های متعدد کرونایی تأکید کرد علاقه و عادت مخاطبان برای دیدن آثار تئاتر شهر تغییر نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۳    
مجموعه تلویزیونی سایبر از 20 آبان روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۰    
کتاب مجموعه نظریات فقهی شورای نگهبان در پاسخ به استعلامات دیوان عدالت اداری به همت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در قطع وزیری به چاپ رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۰    
مسابقه همزاد من با اتمام مرحله پیش تولید ظرف روزهای آتی مقابل دوربین خواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۰    
نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه سه شرط ایران برای بازگشت آمریکا به برجام را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بازی برابر لبنان و سوریه را برای صعود به جام جهانی بسیار مهم دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۶    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از اعمال محدودیت فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس برای افراد فاقد کارت واکسن کرونا از ابتدای آذر ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۶    
با دستور وزیر نفت شکایت معاونت حقوقی این وزارتخانه از یک خبرنگار وارد مرحله جدیدی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۶    
مدال افتخار سال 2021 انجمن مدال هنری بریتانیا به استاد پرویز تناولی اهدا می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۶    
سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشدید امنیت سامانه واکسیناسیون بعد از حمله سایبری به سامانه سوخت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی باید اختلاف بین خود را با تعامل برطرف کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی ناصر سیم فروش را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 99 متهم پرونده موسوم به ثبت سفارش خودرو با موضوع قاچاق سازمان یافته خودرو به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۱    
سرپرست شرکت گاز مازندران از عدم رعایت الگوی مصرف گاز در استان خبر داد و گفت: میانگین مصرف خانگی مازندران بالاتر از سایر استانها است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: با آغاز پیک ششم کرونا احتمال تغییر در اعزام ها وجود دارد، اما امیدواریم ایجاد ایمنی جمعی از طریق واکسیناسیون عمومی از این اتفاق جلوگیری کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۸    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در هفت ماهه سال جاری 60 هزار متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در استان اجرا شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۹    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بیماری کرونا تقاضا و ورود گردشگران پزشکی به ایران را کاهش داد؛ اما متوقف نکرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه همایش پدافند غیرعامل و رسانه از تفاهم وزارت ارشاد و ساترا برای نظارت بر شبکه نمایش خانگی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۰    
کارگردان سرجوخه می گوید، داستان این سریال یک قصه خطی نبود که با سه چهار شخصیت جلو برود. با وجود برخی نقدها که به عملکرد تلویزیون وارد است، اگر کار خوبی در این رسانه بسازی همچنان مخاطب دارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۱    
ایلام از استان های محروم کشور است که مشکلات زیرساختی و پروژه های نیمه تمام زیادی دارد و اجرایی شدن مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور می تواند بخش زیادی از مشکلات استان را حل کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۸    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست درگذشت " مه لقا ملاح " مادر محیط زیست ایران را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۵    
باستان شناس و عضو هیات علمی پژوهشکده باستان شناسی کشور گفت: بزرگ ترین محوطه پیش از تاریخی در شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در دولت دوازدهم که از آن تحت عنوان دولت عبرت یاد می شود، دچار ولنگاری در فضای مجازی شدیم که دولت جدید حتما باید این خطای راهبردی را اصلاح کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۲    
آیین بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین رضا علی عزیزی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه مشهد در جوار بارگاه منور حضرت رضا(ع) برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش از علمیاتی شدن پهپاد جنگ الکترونیک و ضد تشعشع راداری امید در این رزمایش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه سه شرط ایران برای بازگشت آمریکا به برجام را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: زیرساختهای لازم برای اجرای توافقهای جدید همکاری در خصوص کریدورهای ریلی بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و کشور ترکمنستان در مرز سرخس واقع در شمال شرق خراسان رضوی فراهم است
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۱    
برنامه جدید و پیشگامانه تلفن همراه به نام GrowthMonitor به والدین کمک می کند تا اختلالات رشدی قابل درمان کودکان خود را خیلی زودتر شناسایی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۲    
مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: صاحب یک کافی نت فاقد مجوز در شهرک شهید رجایی این شهر که کارت واکسن جعلی صادر می کرد با دستور قضایی دستگیر و راهی دادگاه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۲    
براساس نتایج نظرسنجی جدیدی، اریک زمور صاحب نظر راست افراطی فرانسه در کنار امانوئل ماکرون به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در آوریل راه می یابد و این تایید نظرسنجی های قبلی مبنی بر پیشی گرفتن زمور از ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۹    
خبرنگار نظامی سایت عبری زبان "واللا" در مطلبی اهداف مصر از تلاش برای میانجیگری میان رژیم صهیونستی و فلسطین را برشمرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شاهد فقدان آینده نگری در دولت حسن روحانی در کنار آینده فروشی بودیم به طوری که ماهانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان دولت فعلی باید اقساط دولت قبلی را در قالب اوراق ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰    
صادرات نخل های جنوب کشور با وجود اینکه ممنوعیتی ندارد و از قدمت بسیاری برخوردار است اما به تازگی به دلیل انتشار یک ویدئو در فضای مجازی، همه نگاه ها را به بوشهر و صادرات نخل های خشک آن جلب کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۱:۵۴    
تصحیح دیوان غزلیات بیدل به کوشش علیرضا قزوه و سیدمهدی طباطبائی پس از 10 سال توسط انتشارات مؤسسه شهرستان ادب منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۱:۵۱    
سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابو الفضل صفری که این شب ها بخش هایی از داستان آن در کشور امارات در حال روایت است یکی از پر تنوع ترین سریال های چند سال اخیر تلویزیون به لحاظ تعدد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۵    
ئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان درباره برگزاری جشنواره بین الملل فیلم فجر همزمان با جشنواره ملی اظهار داشت: ممزوج شدن این دو بخش جشنواره پیامدها و برآیند خوبی دارد.
  • ۱