چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۴۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 13 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۲    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای درباره ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص مطالبه کمبودها توسط مردم در سفر وزیر بهداشت به شهرستان دامغان توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۵    
بررسی وضعیت اشتغال به تفکیک بخش و اشتغال در سال 1399 نشان می دهد که99,1 درصد از جمعیت شاغل دارای اشتغال رسمی در بخش رسمی فعالیت می کنند این در حالی است که 66 درصد جمعیت شاغل دارای اشتغال غیررسمی در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۶:۴۴    
وزیر نفت از تخصیص 10 لیتر سهمیه اضافی بنزین به خودروها خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۲    
مدرس حوزه و دانشگاه و مسوول دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه کاشان با اشاره به لزوم تجدیدنظر نسبت به درک مفاهیم نهج البلاغه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۹    
دومین هم اندیشی قاریان، اساتید و دعا خوانان در مجتمع امام خمینی(ره)، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۶    
اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که پرسپولیس بهترین های لیگ را در اختیار دارد و شکست اول فصل بهتر از شکست آخر فصل است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۳    
اسماعیلی با اشاره به کارکردهای متنوع مسجد در جریان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بسیاری عرصه های دیگر گفت: باید نهضت بازگشت به مسجد برای ارتقای فرهنگ و هنر شکل بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۵    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رفع توقیف محموله کاغذهای واردشده از سوی یکی از واردکنندگان کاغذ و توزیع آن بعد از انتقال به انبار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۳    
یک جوان 30 ساله مسیحی اهل جمهوری موریس در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۸    
تزریق دوز سوم واکسن کرونا (بوستر) و آنفولانزا به صورت رایگان از شنبه 15 آبان ماه ویژه بیماران خاص و صعب العلاج از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در بیمارستان ناظران مشهد آغاز می گردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۱    
فصل هشتم برنامه تلویزیونی خندوانه از روز 17 آبان ماه روی آنتن شبکه نسیم می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۸    
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه زیان تورم سیاست ارز دولتی به اقشار کم درآمد بازمی گردد، گفت: تداوم عرضه ارز ترجیحی در دراز مدت میزان خط فقر را بیشتر می کند اما ممکن است حذف ارز ترجیحی در کوتاه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۱    
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در آغاز به کار دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر از این دبیرخانه بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار ثبت نام دانش آموزان استان نسبت به سال گذشته با افزایش 70 هزار نفری روبه رو بوده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۶    
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به حمایت این نهاد از حدود 700 هزار دانش آموز نیازمند در سراسر کشور، گفت: از این تعداد 3400 نفر دانش آموز نخبه و استعداد برتر هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۱    
فواد حسین وزیر امور خارجه عراق و فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در تماس های جداگانه ای ضمن احوالپرسی از حسین امیرعبداللهیان به اختصار در خصوص موضوعات مورد علاقه طرفین از جمله روابط دوجانبه و تحولات ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۳    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: به بخش درمان اعلام می کنیم اگر کسی طرحی در حد تجاری سازی دارد و می تواند به واسطه آن تحریم ها را دور بزند و قیمت خدمات ارائه شده به مردم را کاهش دهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۶    
رییس جمهوری با اشاره به ضرورت همراهی با تولید تا جای ممکن تاکید کرد: هیچ کارگاه و کارخانه ای نباید به خاطر مطالبات بانکی تعطیل و کارگران بیکار شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۹:۱۴    
وزیر نیرو بابیان اینکه طی چهار سال آینده 30 هزار مگاوات برق به شبکه توزیع کشور اضافه می شود، گفت: توسعه نیروگاه های تجدید پذیر به تحقق این مهم کمک خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۳۳    
نشانه هایی از وجود آب در کهکشانی در فاصله ی 12.8 میلیارد سال نوری از زمین کشف شده و این دورترین فاصله ای است که تاکنون در آن آب یافت شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۲    
حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت 13آبان بیانیه ای صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۷:۲۱    
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۲    
رییس جمهوری در دیدار با نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما نمی خواهیم به مردم وعده ای بدهیم که عملیاتی نشود، بلکه وعده ها به مردم باید عملی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۸    
فرماندار سرخس گفت: به دنبال توافقات اخیر بین مسوولان 2 کشور ایران و ترکمنستان، صادرات کالا توسط کامیون از پایانه مرزی سرخس به کشور همسایه در مقایسه با هفته قبل سه برابر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۳    
سرانجام پس از درخواست فعالان و مقامات کارگری از وزیر کار برای تشکیل جلسه شورای عالی کار، دعوتنامه ها برای حضور در این نشست ارسال شد و به این ترتیب نخستین جلسه شورای عالی کار دولت سیزدهم با دو دستور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۳    
اسطوره باشگاه بارسلونا برای جدایی از باشگاه السد و بازگشت به نیوکمپ اقدام نهایی را انجام می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۰    
رییس خانه معدن ایران با بیان اینکه تاکنون به معنای واقعی سرمایه گذاری بزرگ و کوچک جذب بخش معدن نشده است، گفت: دلیل این مساله ترس سرمایه گذاران از حضور در این بخش یا نداشتن شناخت کافی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۳    
اولین نشست شبکه زنان جریان ساز ایران(هینا)، با هدف توسعه و جلب مشارکت های مردمی در حوزه زنان و خانواده و استفاده از ظرفیت نخبگان و دلسوزان این عرصه، برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۶    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح گسترده بیمه همگانی سازمان تامین اجتماعی با عنوان بیمه خانواده ایرانی به زودی آغاز به کار می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به بیش از 90 میلیون دُز رسیده است و 80 درصد از جمعیت هدف، یک دُز و 54 درصد نیز دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۲    
پکن در واکنش به گزارش روز گذشته پنتاگون در خصوص شتاب چین در تقویت توان هسته ای اش، واشنگتن را به نادیده گرفتن حقایق در این ارتباط متهم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۳    
اقدام ایالات متحده برای سرقت نفت ایران و مقابله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این تلاش ارتش تروریست آمریکا، امروز در رسانه های شنیداری، نوشتاری و تصویری روسیه بازتاب گسترده ای داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۱    
واردات تلفن همراه در 12 ماه گذشته به میزان 18 میلیون و 300 هزار دستگاه رسیده است که از این تعداد، 17 میلیون و 640 هزار دستگاه وارد شبکه ارتباطی کشور شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: 2 برد خیلی خوب و روحیه بخش را برابر پاراگوئه و ژاپن به دست آوردیم و با این نتیجه صعودمان را قطعی کردیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۰    
وزارت خارجه لبنان امروز، امروز بیانیه ای را در زمینه آنچه "تلاش برای حمله با دو پهپاد انتحاری به عربستان" مطرح شده، صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۱    
مدیر محیط زیست و توسعه پایدار شهری شهرداری مشهد گفت: محل اصلی تمرکز موش ها در هسته مرکزی شهر است که کنترل آنها نیز بسیار پیچیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۵    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار توافق بر سر یک برنامه سیاسی برای مرحله کنونی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۹    
هافبک ملی پوش پرسپولیس بر خلاف فصول گذشته روند نزولی در ترکیب این تیم داشته تا باعث نگرانی کادرفنی و هواداران سرخپوش شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۰    
13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه است؛ به همین مناسبت سراغ سید حمید روحانی رفته ایم تا با او درباره مبانی دینی و قرآنی نهضت امام خمینی(ره) صحبت کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۴    
نمایشگاه نقاشیخط اردشیر قیاسی از روز جمعه 14 آبان در تالار آسمان برج آزادی برپا می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۸    
علمای بزرگ شیعه در دوران غیبت کبری سختی ها و زحمات فراوانی را برای حفظ میراث الهی اهل بیت(ع) و رساندن آن به دست نسل های بعد، متحمل شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۵    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست هیات علمی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد ضمن طرح این نکته که ادبیات را برای نمایش ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۶    
رئیس جمهور در اجتماع 13 آبان سمنان در واکنش به دزدی دریایی آمریکا، ضمن قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دزدی دریایی آمریکا عملی قبیح و زشت بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس در گفت و گو با قدس آنلاین: روش ارزی فعلی به سفره مردم نمی رسد و مفاسدی را در پی دارد.حذف یارانه نقدی باعث ایجاد تورم در برخی کالاها می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۸    
تولیت آستان قدس رضوی یوم الله 13 آبان را نماد حق طلبی و مبارزه علنی ملت ایران برابر استکبار و شکست ابهت و اقتدار آمریکا دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۸    
یاد پاییزها و زمستان های استخوان خردکن دوران راهنمایی و دبیرستان افتاده ام با آن تلویزیون های 14 اینچ جان سخت پارس ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۹    
جمعه عصر در لیگ برتر شاهد نبردی جذاب و جالب بین شاگرد و استادی خواهیم بود که پس از سال ها به هم می رسند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محور کار ما در دوره جدید این است که مردمی سازی کنیم و آن جز از راه مساجد ممکن نیست چون مهمترین کانون بروز تجلی دولت مردمی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۰    
نسل های گذشته به خوبی دلیل نفرتی را که سال هاست در حافظه تاریخی مردم ایران از سیاست های آمریکا وجود دارد درک می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۱    
توسعه روابط با منطقه و همسایگان و تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی یکی از برنامه های اصلی دولت اعلام شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۵    
فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ افروزی آمریکا در جهان، گفت:بیش از 40 جنگ بزرگ در 40 نقطه جهان محصول سیاست آمریکا در عالم است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۲    
استاندار خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد و نظام اسلامی پس از چندین دهه همچنان با اقتدار و قوت پابرجاست و در برابر دشمنان ایستاده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۷    
فیلم سینمایی کلید ساز به دلیل حادثه ای که در صحنه فیلمبرداری زنگار رخ داد و منجر به کشته شدن فیلمبردار این فیلم شد، از تفنگ اسباب بازی برای صحنه های خود استفاده می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۴    
بنیاد و دال کانونی نظام واره فکری انقلاب اسلامی، مسئله مهم فرهنگ است تا بدان جا که در مضمون و بروندادهای بیرونی و ملموس انقلاب این جستار شکل دهنده بنیادین کنشگری ها بوده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۸    
ابوالفضل جلیلی که شب گذشته برای اکران تازه ترین فیلمش مسیر معکوس در فرانسه راهی این کشور شد، گفت: خوشبختانه فرانسه با سینماگران ایرانی همکاری کرد و واکسن های ما را پذیرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۲    
امروز سیزدهم آبان ماه و مصادف با تسخیر لانه جاسوسی به نام روز دانش آموز نام گذاری شده است. خالی از لطف نخواهد بود نیم نگاهی به فیلم هایی بیندازیم که با محوریت نوجوانان و در قامت یک دانش آموز ساخته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۹    
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد اجرایی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دیروز (چهارشنبه) 243 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری شدند که نسبت به 10 روز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۳    
معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: مشکل بزرگ بر سر راه تولید، تحریم های داخلی است که باید با رفع مشکلات آنها را برطرف کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۰    
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری روز پنجشنبه ضمن حضور در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان به شهدای این شهر در گلزار شهدا ادای احترام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۷    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر رفع مشکلات و مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴    
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری امروز در نخستین برنامه سفر به استان سمنان به صورت سرزده در میان عشایر منطقه سنگسر شهرستان مهدیشهر حضور یافت و به درد دل آنان گوش داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴    
اقدام آمریکایی ها در منطقه دریای عمان از چند جهت قابل بررسی است. اولاً آن ها وجهه جدیدی به موضوع دزدی دریایی بخشیدند. در ماجرایی که دیروز رسانه ای شد، ما برای نخستین بار شاهد دزدی دریایی دولتی هستیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۸    
مجموعه ای از قدیمی ترین روزنامه ها و نشریات ایران، در آرشیو مطبوعات آستان قدس رضوی نگهداری می شود که در آن ها می توان قدیمی ترین خبرهای منتشر شده از حرم مطهر امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی را پیدا و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۵    
آستان قدس رضوی در راستای کمک به نهادهای حمایتی برای پشتیبانی از محرومان و اقشار آسیب پذیر، 10 قطعه زمین از اراضی موقوفه شهرستان سرخس را به کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار کرده تا ظرف دو سال حدود 40 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۵    
از چند روز پیش انتشار بخش تقطیع شده اظهارات رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه درباره عدالت خواهی به سوژه داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۲    
رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان از افتتاح چهار پروژه فناوری و نوآوری در استان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۹    
جمعی از معلمان بازنشسته و شاغل تبادکان مشهد که سال ها پیش با خون دل یک قطعه زمین کشاورزی در حصارسرخ شاندیز خریده اند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۰    
مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: امروز فناوری اطلاعات یک ابزار مهم در همه کسب وکارهاست و یکی از بازیگران اصلی در توسعه شبکه ملی اطلاعات که نقش مهم و خطیری در این زمینه دارد شرکت مخابرات است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۷    
وزیر دادگستری در قالب نهمین سفر استانی هیأت دولت به استان سمنان از طرح ارتقای ظرفیت تصفیه خانه گرمسار بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور از کارخانه تعطیل شده پاکریس در شهرستان مهدی شهر دیدن کرد و قرار شد این واحد تولیدی به زودی راه اندازی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۴    
لایحه بودجه 1401 در حالی آذر ماه تقدیم مجلس خواهد شد که دولت از همان ابتدای کار با کسری بودجه 6 ماهه نخست امسال روبه رو بوده و برای جبران آن به دنبال تحول در ساختار بودجه ریزی کشور است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۱    
محققان دانشگاه آکسفورد در حال انجام آزمایشی هستند تا دریابند که اسپری های بینی واکسن کرونا چه میزان در انسان موثر هستند و کارشناسان امیدوارند که این اسپری ها حتی موثرتر از تزریق باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۸    
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بارندگی شدید صبح امروز (پنجشنبه) در این استان لغزندگی جاده ها، ترافیک و تصادف خودروها را در پی داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۵    
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قوچان گفت: بالغ بر 40 درصد مدارس شهرستان قوچان نیاز مبرمی به نوسازی دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۹    
آخرین شاخص های آماری نشان می دهد، اکنون 90 میلیون و 354 هزار و چهار اشتراک اینترنت سیار در کشور فعال است که ضریب نفوذ اینترنت را به 106.34 درصد رسانده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت:از اطلاعات اقتصادی در دسترس درباره سطح رفاه خانواده ها به درستی استفاده نمی شود و این عامل باعث تعلل در حذف ثروتمندان و افزودن نیازمندان یارانه نقدی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۳    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هم اکنون بیش از 60 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان وجود دارد که بخش زیادی از آن ناشی از اثرات کرونا بر وضعیت اقتصادی خانواده هاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی بارندگی صبح امروز در شهرستانهای شمالی استان سطح جاده ها به ویژه بزرگراه های اصلی قوچان- مشهد و سبزوار -مشهد بارانی و لغزنده گزارش شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۰    
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سرمازدگی و خشکسالی از پارسال تاکنون موجب کاهش 30 درصدی تولید محصول گردو در این استان شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۷    
در ابتدای سفر یک روزه هیئت دولت به استان سمنان در کنار رئیس جمهور، مردم مرکز استان میزبان وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۷    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب در هشت شهرستان استان خراسان رضوی باران بارید که بیشترین میزان آن مربوط به قوچان با 9 میلیمتر بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۶    
دبیرکل انجمن پسته ایران گفت: رقیب پسته ما با برنامه وارد بازار شده و ما برنامه ای نداریم و بعضا برنامه ها تولید را هدف قرار داده و اگر اشتباه کوچکی داشته باشیم بازار 100 ساله را از دست می دهیم و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۳    
رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از کسب رتبه برتر بین المللی پروژه پلنگ ایرانی که بخش موثری از آن به صورت پایلوت در منطقه دهگاه شهرستان بجنورد در جریان است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهوری امروز در سفر به خوزستان از شهرک صنعتی شماره 2 اهواز بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۷    
رییس جمهوری در ورود به استان سمنان گفت: ظرفیت های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۷    
معاون فنی مرکز سلامت وزارت بهداشت در گفت و گو با قدس آنلاین: برای پیشگیری از کرونا در مدارس بهتر است زمان کلاس ها را کوتاه تر کنیم. بعد از رفتن دانش آموزان تمامی درها و پنجره ها باز گذاشته شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۲    
در صورتی که قصد بازدید از نمایشگاه های هنری را در پایان این هفته دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از گالری ها، موزه ها و نگارخانه هایی که در آخر این هفته باز هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۶    
کوروش کمالی سروستانی با اشاره به نحوه شکل گیری آرشیو ملّی هنر ایران ، درباره بخش های مختلف این مجموعه فرهنگی و هنری و همچنین بی نظیر بودن آن در سطح جهان می گوید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۳    
همزمان با تثبیت شرایط اجراهای نمایشی در سایه تسریع واکسیناسیون، تاکید سرپرست معاون امور هنری وزارت فرهنگ بر حمایت از تئاتراستان ها و تمدید ثبت نام گروه های هنری و تماشاخانه های آسیب دیده از کرونا تا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه آزادراه حرم تا حرم یک پروژه ملی است، گفت: با توجه به عقب ماندگی های جدی موجود باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۸:۲۵    
رئیس جمهور در فرودگاه سمنان گفت:مسائل و مشکلات بررسی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۸:۱۴    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در نهمین سفر استانی امروز از فرودگاه سمنان وارد این استان شد.