سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۲۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 16 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۵    
حسین دارابی هم اکنون دومین فیلمش را نیز با حمایت حوزه هنری با عنوان صورت فلکی جلوی دوربین برده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۶    
سید محمدرضا هاشمی در تشریح مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، بیان کرد: پیگیری مصوبات سفر مهم ترین برنامه ما است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۵    
هویت پیکر مطهر شهید فیض الله غضنفری یکی از شهدای جاویدالاثر شهرستان سوادکوه پس از 36 سال شناسایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۳    
محمد شب به خوابم آمد و گفت مادر! فردا میهمان داری، کوچه را آب و جارو کردم، دیر که کردید، اول فکر کردم دیگر نمی آیید، اما می دانستم محمد همین طوری حرفی نمی زند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۷    
عدم تمکین آبفای مشهد از رأی دیوان عدالت اداری در خصوص لغو تبصره3، موضوعی است که باعث اخذ مبالغ بیشتر از شهروندان آن هم به شکل غیرقانونی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۸    
صبح دیروز در دیدار محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تامین لوازم خانگی ضروری به زلزله زدگان استان مورد موافقت قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۳    
بانک مرکزی در قالب نامه ای خطاب به مدیرعامل های بانک های کشور، سهمیهٔ بانکی و سقف فردی تسهیلات موضوع ساخت نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف را ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۲    
همایش دیوار بلند با حضور مسعود سلیمانی و سیدمجتبی عطاردی با هدف بررسی مصادیق استعمار علم و فناوری برگزارشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۷    
نمایشگاه طراحی حسین طادی از هفتم تا 18 آبان ماه در گالری والی برپاست. در این نمایشگاه، این هنرمند طراحی 50 متری به همراه 9 طراحی در ابعاد کوچک را در معرض دید مخاطب گذاشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۱    
مستند محمدعلی جمالزاده با نام مرکب محو دی ماه آماده نمایش می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین حق بیمه کارگران ساختمانی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۰    
معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از 8 هزار امام زاده در کشور داریم که مسئولیت اداره آن با اوقاف است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۵    
کمتر از یک هفته گذشته خبری مبنی بر سرقت میلیاردی از کارخانه بازیافت زباله کرج توسط یکی از اعضای شورای شهر مطرح شد که با ارائه مستندات از سوی شورای شهر دستگاه قضا استان به قضیه ورود کرد و مسئله در حال ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر زاهدان که با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی حاشیه شهر برگزار شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۱    
مریم وحیدزاده بازیگر سریال سرجوخه درباره قصه، کارگردانی و تجربه حضور در این سریال گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۸    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید بدون اشاره به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل در سال 2018 توسط کشورش، در مصاحبه ای ادعا کرد: آمریکا آماده بازگشت به مذاکرات هسته ای است!
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۲    
رئیس قوه قضائیه در نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری بیش از پیش همه قوا در شرایط فعلی به منظور خدمت به مردم و ایجاد امنیت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهور گفت: وزرا و مسئولان اجرایی به خبرسازی و ادعاهای کذب، بلافاصله پاسخ دهند و اجازه ندهند ذهنیت منفی در جامعه به وجود آید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۶    
فیلمبرداری دنباله فیلم ابرقهرمانی پلنگ سیاه به دلیل مصدومیت یکی از بازیگران اصلی به طور موقت متوقف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۰    
مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: هم اکنون وضعیت بانک خون در خراسان شمالی خوب است و استان آمادگی ارسال خون به سایر استان ها را نیز دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۴    
نشستن بر سفره ای که میزبان اصلی اش حضرت رضا(ع) است، آداب متفاوتی دارد؛ هم برای میهمان و هم برای خادمانی که توفیق میزبانی دارند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۱    
معاون فنی گمرک در رابطه با ترخیص کالاهای گروه 4 ممنوعه ابهامات و سؤالاتی را مطرح کرده است که مسؤولان وزارت صمت باید شفاف سازی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۵    
اجرای ناقص قانون جدید چک و عدم اعتبارسنجی دارندگان دسته چک باعث شده است تا هنوز هم شاهد بروز تخلفات متعددی در حوزه چک های صیادی باشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه های طراحی شده برای اصلاح صنعت خودروسازی به خوبی در حال اجرا است و تا دو سال آینده شاهد صنعتی به روز با تولیداتی با مصرف سوخت پایین و باکیفیت خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۶    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار طی حکمی از طرف رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۷    
نخستین جشنواره "برترین قلم ها" گرامیداشت و تجلیل از 20 نویسنده بانوی برتر دفاع مقدس کشور همراه با معرفی کتاب های برگزیده در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۵    
استاندار خراسان رضوی با مدیران حوزه انرژی استان دیدار و آخرین وضعیت تامین سوخت زمستانی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره تزریق دوز سوم واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس شورای نظارت و ارزشیابی درباره ساز و کار اعطای مجوز اجرای تئاتر از طریق سامانه صدور مجوز آثار نمایشی توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۴    
فیلم تلویزیونی راحیل به تهیه کنندگی امیرعباس مجذوبی و سفارش سازمان صدا و سیما به زودی روانه آنتن شبکه پنج تلویزیون خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۳    
شهردار مشهد در احکام جداگانه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی شهرآرا و شهردار منطقه چهار مشهد را منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۰    
در روزهای اخیر ایجاد صف های طویل در مرز سرو در آذربایجان غربی موجب گلایه مندی و نارضایتی رانندگان خودروهای ترانزیتی در این مرز شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۴    
وزیر کشور دستور داد که برای ارائه به هیات وزیران و به منظور افزایش ابتکار عمل استان ها و تمرکززدایی بیشتر، اختیارات استانداران به طور ویژه پیگیری و بازنگری شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۳    
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۰    
وزارت کشور عراق امروز یکشنبه بیانیه ای را در تشریح جزئیات حمله پهپادی به منزل نخست وزیر این کشور منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو در این کمیسیون و تعیین شرایط واردات خودرو خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در منطقه سالوک شهرستان اسفراین تاکنون 52 راس حیات وحش را تلف کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۸    
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش، سامانه پدافندی 15 خرداد نیروی پدافند هوایی ارتش موفق به انهدام هدف متخاصم شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۲    
دیدار رفت استقلال تهران و پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر در روزی غیر تعطیل برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس حضور همزمان عضو جدید شورای عالی بورس، در رأس هیات مدیره یکی از بانک های خصوصی را مصداق بارز تعارض منافع برشمرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۲    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بازگشایی مدارس شامل شهرهای قرمز کرونایی نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور به صورت سرزده از خوابگاه کوی دانشگاه تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و نقطه نظرات دانشجویان قرار گرفت .
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۶    
مربی تیم ملی کامپوند با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران اعزامی به قهرمانی آسیا در اردوی کیش، گفت: تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در بنگلادش داشته باشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۱    
مأموران فرانسوی با ماشین آبپاش و گاز اشک آور به تجمع حدود هزار و دویست معترض به تغییرات اقلیمی در یکی از شهرهای فرانسه حمله کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از جمعی از بانوان نیکوکار روستای دُرُخش از توابع شهرستان درمیان خراسان جنوبی که با قالیبافی در تعمیر و بازسازی مسجد روستای خود مشارکت کرده اند تجلیل کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: قیمت عرضه مرغ گرم 31هزار تومان و مرغ منجمد 20هزار تومان می باشد و با متخلفین برخورد شدید قانونی صورت خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۸    
معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از برگزاری اولین جشنواره بین المللی"نوای معروف" در تهران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۵    
تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی نوار زرد در حالی ادامه دارد که بازیگران جدیدی به آن پیوسته اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۹    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، بیش از 150 نفر از سرشبکه ها و سرکرده های اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس (unique finance) در 19 استان کشور شناسایی و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۶    
وزیر امور خارجه سوء قصد به نخست وزیر عراق را خلاف ثبات و امنیت کشور عراق برشمرد که از سوی بدخواهان عراق و در جهت بر هم زدن آرامش عراق انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۰    
در پی انتشار نامه آیت الله آذری قمی به رهبر معظّم انقلاب و طلب حلالیت از ایشان، برخی مدعی شدند که این نامه از اصالت برخوردار نبوده و چنین نامه نگاری صورت نپذیرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۷    
نسخه تصویری نمایش ملاقات کننده با بازی شهاب حسینی برای نخستین بار در سامانه هاشور عرضه می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۷    
قلم قرمز سرمربی تیم ملی بر روی نام یکی از موفق ترین لژیونرهای ایران واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا را به همراه داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۸    
استاد گروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره بین المللی عروسک امید از برگزاری نخستین دوره این رویداد با هدف تجسم بخشیدن به امیدها و آرزوها در دوران سخت کرونا و ایجاد فضایی امن و خیال انگیز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۹    
مرتضی سرهنگی درباره چرایی عدم ترجمه خاطرات دفاع مقدس می گوید: ما با کمبود محتوا مواجه نیستیم، با کمبود آثاری مواجهیم که دنیا ترجمه آن را بپسندد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۳    
دبیر سومین دوره جایزه سال استیکر درباره تفاوت های این دوره از جشنواره توضیح داد و به اهمیت پرداختن به فضای مجازی و دیجیتال اشاره کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۱    
کلیفورد رُز بازیگر نقش فرمانده کسلر در سریال ارتش سری در 92 سالگی درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۹    
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 99/5 درصد گاز توزیع شده در این استان مربوط به صنایع، پتروشیمی ها، نیروگاه ها و حمل و نقل است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۳    
رییس دادگاه کهریزک گفت: 15 نفر از کارکنان و پیمانکاران شهرداری کهریزک به جرم اختلاس، تسهیل مال نامشروع و دریافت رشوه دستگیر و بازداشت شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۷    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه ظرفیت صادرات غیرنفتی با کشورهای همسایه بسیار بالاست، گفت: در دولت مردمی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۷    
کارخانجات تایرسازی از ابتدای امسال تا پایان مهرماه امسال 149 هزار و 371 تن انواع تایر سبک و سنگین تولید کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۸    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از مشارکت شرکت های دانش بنیان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن با تاکید بر سه عامل زمان، کیفیت و هزینه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۵    
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از افزایش 9 درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۲    
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست که برای گرانی ها فکری کند و جلوی گرانی ها را بگیرد، چرا که مردم روزهای سختی را سپری می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۹    
آمارهای سامانه همتا نشان می دهد که در طول 2.5 سال گذشته، حدود 3 میلیون گوشی لوکس به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار وارد کشور شده که در این میان برند اپل بیش از 1 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ارتقای تعاملات تجاری با کشورهای منطقه از سیاست های اصلی دولت است که پاکستان به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۳    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از تحویل باقی مانده سهمیه مهر ماه ذرت و جو به دامداران تا آخر هفته جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن سوءقصد به نخست وزیر عراق، گفت: این گونه حوادث در راستای منافع طرف هایی است که به ثبات، امنیت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود 58 درصد از جمعیت هدف زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی در گروه بالای 18 سال، دُز اول و دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حوزه اصلاح نظام پولی و بانکی کشور، اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: بی انضباطی های سیستم پولی و بانکی کشور باید برطرف شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۴    
کتاب خاطرات پل نیومن ، بازیگر و کارگردان صاحب نام هالیوودی و معروف ترین چشم آبی تاریخ سینما، 14 سال پس از مرگش در سال 2022 منتشر خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۱    
فیلمنامه مصور تل ماسه که آلخاندرو خودوروفسکی در سال 1970 قصد ساخت آن را داشت، در حراجی کریستیز به مزایده گذاشته می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۸    
تهیه کننده سری فیلم های جومانجی اعلام کرد که دنباله این فیلم تهیه و راهی سینماها خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۵    
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس با هشدار نسبت به تبعات افزایش افسارگسیخته قیمت برق مردم خواستار اقدام وزارت نیرو در این زمینه شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۵    
بهمن گودرزی از آخرین جزییات فیلمبرداری سریال ساخت ایران 3 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۹    
ابوالقاسم طالبی خطاب به مسئولان صداوسیما گفت که زمان پخش سریال طلاق شهامت به خرج دهند زیرا قرارست به خیلی ها بربخورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت 38 میلیاردی یک نمایندگی پخش و فروش روغن موتور در تعزیرات حکومتی تربت حیدریه به اتهام گرانفروشی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۶    
رئیس سازمان سینمایی کشورطی حکمی مهدی آذرپندار را به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۶    
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی از رشد 7.1 درصدی تعداد وقایع ازدواج ثبت شده از فروردین تا پایان مهر ماه سال جاری در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۳    
در تاریخ ایران به ویژه در دوره معاصر، نقش علما در هدایت قیام های مردمی علیه ظلم و استبداد، بسیار پررنگ و انکارناپذیر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۱    
مرد میانسالی که در پوشش مأمور درِ خانه زن های سالخورده و تنها را می زد و طلا و جواهراتشان را با زور ضرب و شتم به سرقت می برد با تلاش مأموران دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی ردزنی و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۲    
شهرستان زرخیز جغتای، جزو شهرستان هایی به شمار می رود که نوع مطالبات آن به دلیل وجود ظرفیت ها و نیز برخی چالش ها و محدودیت ها متفاوت است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۲    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: جهاد کشاورزی استان پیگیر این موضوع است که برای کوتاه کردن دست دلالان از بازار انار، این محصول را در بورس عرضه کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۹    
نماینده مردم خمین از دپوی داروهای موردنیاز مردم در انبارهای سازمان اموال تملیکی و عدم تعیین تکلیف آن توسط سازمان غذا و دارو انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش گفت: اجرای عملیات آب-خاکی از پیچیده ترین عملیات نظامی در سطح دریا و ساحل است که در رزمایش مشترک ذوالفقار اجرا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۳    
نزدیک به سه ماه از سلطه طالبان بر کابل می گذرد و اگر چه این مدت برای قضاوت در مورد آینده حکومت داری طالبان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۷    
تصاویر ارسالی دوربین های صدا و سیما به منظور پوشش بازی های لیگ بیست و یکم، یادآور خاطرات اوایل دهه 60 است، روزهایی که مرحوم بهرام شفیع در جریان گزارش می گفت: دست به گیرنده های خود نزنید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۱    
روز دوم از مسابقات هفته چهارم رقابت های لیگ برتر عصر دیروز با انجام چهار بازی پیگیری شد که تیم فوتبال نفت آبادان تنها تیم پیروز این چهار بازی بود و در سایر بازی ها نتیجه ای بهتر از تساوی بدست نیامد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح مدیریت تعارض منافع موافقت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۸    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که بعضی از وزرا هنوز در ماه عسل انتصابات به سر می برند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۶    
سید مهدی رحمتی که در دو فصل قبل دروازه بان و سرمربی شهرخودرو یا همان پدیده بوده این روزها مورد توجه تراکتوری ها برای جانشینی فیروز کریمی قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۶    
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 99 متهم پرونده موسوم به ثبت سفارش خودرو با قرائت ادامه کیفرخواست توسط نماینده دادستان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 104 هزار و 463 مسافر خارجی از طریق فرودگاه بین المللی مشهد وارد شده که نسبت به سال 99 بیش از 800 درصد رشد داشته است
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در گفت و گو با قدس آنلاین: 80درصد مدارس از ایمنی برخوردار هستند. تا پایان سال میزان مدارس نوساز به بیش از 14000 هزار کلاس درس می رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۷    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قیر حواله ای تا شنبه هفته بعد در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۷    
صبح هشتم آبان ماه امسال دیوار دبستانی دخترانه در علی آباد کتول استان گلستان پس از گودبرداری غیراصولی یک واحد مسکونی فرو ریخت و جمعی از دانش آموزان و معلمان را با خود به زیر آوار برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۴    
بخشدار زاینده رود گفت: ریزش کوه در روستای چم کاکا خسارت جانی نداشت و خسارت مالی افرادی که برای مسطح کردن زمین هایشان هزینه کرده بودند، پرداخت می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۱    
شهرستان سراب به عنوان قطب تولید سیب زمینی در آذربایجان شرقی است که به طور سالیانه 100 تا 120 هزارتن سیب زمینی در این شهرستان تولید و به کشورهای همسایه صادر می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز 16 آبانماه با افزایش چشمگیر حجم آلاینده ها در هوای تنفسی شهروندان برای دومین روز پیاپی در وضعیت هشدار قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۸    
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با کارآفرینی و حمایت از مشاغل خُرد می توان اقتصاد حاشیه شهر را رونق داد که این رویکرد مورد تاکید شورای شهر است.
  • ۱