سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۷:۴۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 5 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۴    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد، افراد سیگاری، اگر این عادت را تا 45 سالگی ترک کنند، می توانند 87 درصد از افزایش خطر ابتلا به سرطان ریه را که به عنوان فرد سیگاری با آن مواجه هستند، از بین ببرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۹    
حجت الاسلام حائری زاده استاد حوزه و دانشگاه، درباره امکان توبه و هدایت بشر پس از مرگ توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۴    
وزیر بهداشت طی حکمی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو را منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۶    
هفته گذشته بود که دارالافتاء مصر در صفحه رسمی فیس بوک خود در پاسخ به پرسش یکی از کاربران درباره حکم توسل به پیامبر(ص)، به استناد روایتی که از علمای اهل سنتی چون نسائی، ترمذی و ابن ماجه نقل شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۶    
در ساعت 9:40 دقیقه شاخص کل بورس با افت 3 هزار و 210 واحدی بر روی پله یک میلیون و 390 هزار واحدی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۱    
به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۹    
با پیام رئیس کمیته امداد، 500 مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در کشور به صورت همزمان افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۹    
همدان- رئیس کل دادگستری استان همدان از اجرای طرح وکلای مصلح در همدان خبر داد و گفت: وکلایی که بیشترین مصالحه را داشته باشند به صورت خاص تقدیر می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۵    
گیاهان دارویی از دیرباز در درمان و پیشگیری بیماری ام اس (MS) به کار برده می شوند. طبق تحقیقات انجام گرفته، گیاهان دارویی نظیر کندر، زعفران و شاهدانه در کاهش علائم و حملات این بیماری مؤثر هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۶    
همایش سراسری معاونین تبلیغ و امور فرهنگی مراکز مدیریت حوزه های علمیه استانها با حضور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۳    
مستند کمدین کاری از واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما، پنج شنبه 6 آبان ساعت 22 از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۳    
وزیر کشور طی حکمی، جواد حمیدی را به عنوان شهردار بجنورد مرکز خراسان شمالی منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۸    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با تاکید بر مشارکت افکار در حوزه های مختلف گفت: باید از پشت میزنشینی پرهیز کرد و با تمام توان کارهای پیش رو را جلو برد چرا که ارزشمندی ما به کارایی ما است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۵    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه مسائل زنان به صورت مستقل دیده و مشکلات آنان مرتفع شود، گفت: معاونت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۲    
عربستان اعلام کرد که موسسه قرض الحسنه وابسته به حزب الله را در لیست تروریستی خود قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۲    
رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنجشنبه وارد فرودگاه اهواز شد و در بدو ورود اعلام کرد که قوه سه گانه مصمم هستند که تمام توان خود را برای رفع مشکلات کشور و خوزستان به کار گیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۳    
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تکمیل پنج تصفیه خانه فاضلاب استان تا سال آینده، در صورت تخصیص اعتبار لازم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۴    
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: بر اساس نتایج طرح آمایش سرزمینی این نهاد با کمبود 12 هزار نیرو روبروست که با مصوبه شورا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۳    
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: کتاب کالای فرهنگی جمهوری اسلامی است و اگر قرار باشد زبان، هویت، ایرانی بودن و دین را از طریق ابزاری گسترش دهیم، کتاب است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۷    
علیرضا زاکانی شهردار تهران در اطلاعیه ای از ملغی شدن حکم حسین حیدری مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری های نوین و نوآوری شهری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۹    
در جلسه رفع مشکلات بیماران پروانه ای به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور بر پیگیری دستور آیت الله رییسی در مورد بیماران EB تأکید شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۲    
دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی دو بر یک شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی نشست امروز درباره افغانستان در تهران را بسیار سازنده خواند و نوشت: صلح تنها از دولت فراگیر و احترام به خواست مردم افغانستان حاصل می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۹    
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در سخنانی از وقوع حملات سایبری به تأسیسات هسته ای کشورش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۶    
وزارت خارجه عربستان سفیر لبنان در ریاض را فراخواند و مراتب اعتراض خود به اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان در محکومیت تجاوزات سعودی علیه یمن را تسلیم او کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۳    
کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق صبح امروز (چهارشنبه) از آغاز بازشماری دستی آرا در بیش از دو هزار حوزه أخذ رأی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۰    
طبق بیانیه دفتر ریاست جمهوری فرانسه، رئیس جمهور این کشور در گفت وگوی تلفنی با همتای چینی خود بدون اشاره به کم کاری های غرب از ایران خواست تا به مفاد برجام پایبند باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۷    
رؤسای جمهوری ترکیه و جمهوری آذربایجان در جریان نشست مشترک در روستای آغ علی شهر زنگیلان در منطقه قره باغ کوهستانی، ادعاهایی درباره کریدور زنگه زور مطرح کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از آغاز مذاکرات برجامی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۰    
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور خدمت رسانی به موقع به بیماران احتمالی موج ششم شیوع کرونا تمامی بیمارستان های این دانشگاه به حال آماده باش درآمده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مهمترین رسالت طرح صالحین بسیج هدایت جامعه اسلامی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۶    
وزیران خارجه کشورهای همسایه افغانستان بعلاوه روسیه با صدور بیانیه مشترک تاکید کردند: تنها راه حل مسائل افغانستان یک ساختار سیاسی فراگیر و گسترده با مشارکت همه اقوام است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی اکبر صفایی را به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۰    
معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری حمل ونقل جاده ای کشور گفت: یکی از مشکلات اساسی امروز تأمین قیر بوده به طوری که در حال حاضر 3 هزار و 500 کیلومتر راه آماده آسفالت در استان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال در فصل جدید تیم بسیار خوبی است، اما ما هم با اضافه شدن بازیکنان جدید نسبت به هفته اول متفاوت شده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۴    
نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران درباره تأیید واکسن های ایرانی کرونا گفت: پروسه آماده سازی دیتاها و تحلیل آن ها از نظر اثرگذاری واکسن ها و عوارض جانبی احتمالاً تا آخر امسال یا اوایل سال بعد آماده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۸    
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بنزین در 17 جایگاه سوخت در محدوده تحت مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با نرخ 1500 تومان به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۸    
سریال تلویزیونی سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۵    
از قیطریه تا اورنج کانتی اتوبیوگرافی (زندگی نامه خودنوشتِ) زنده یاد حمیدرضا صدر همان طور که در مهرماه پرفروش بود در شهریورماه نیز پرفروش است و در کنار آن کتاب برخوردها در زمانه برخورد نوشته ابراهیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۶    
حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی از احمدرضا معتمدی هنرمند فیلمساز و استاد دانشگاه عیادت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۶    
دو تن از مدال آوران کشتی جهان از کشورهای گرجستان و روسیه برای حضور در لیگ کشتی وارد ایران شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰    
وجود 50 قاری و حافظ قرآن کریم در روستای نردین، نشان از تدین و علاقه مندی مردم این روستا به فرهنگ و معارف دینی و اسلامی دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: در تلاش هستیم تا با سفر معاون بازسازی بنیاد مسکن به کالپوش، تسهیلات بلاعوض جدیدی را برای مردم این منطقه کسب کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۷    
حکم 4 سال حبس مدافع فرانسوی بایرن مونیخ بخشیده شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی قطار یزد – تهران در محدوده شهرستان نایین خسارت جانی نداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۴    
وضعیت شکننده و قرمزی رنگ برخی شهرها به واسطه سفرهای غیرضرور و عادی انگاری ها شمار مناطق پرخطر کرونا و فوتی ها را بالا برده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۴    
سرمربی سابق شهرخودرو می گوید با وجود اتفاقات رخ داده در این تیم، حاضر نیست شکایت کند و کار شهرخودرو را را به تعلیق بکشاند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۱    
استاندار کرمان گفت: در استان کرمان امروز بیش از 50 درصد از جایگاه های سوخت فعال است و هیچ مشکل سوخت رسانی در استان نداریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۱    
سرمربی احتمالا جدید تیم پدیده گفت: باشگاه قول داده مشکلات مالی تیم را حل کند و اجازه نمی دهیم مجدد بازیکنان اعتصاب کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۸    
وزیر امور خارجه از انتشار بیانیه نشست همسایگان تهران تا ساعتی دیگر خبر داد و گفت: این بیانیه همه کشورهای شرکت کننده در نشست است و دربردارنده طیفی از موضوعات است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه حل مشکلات شهرک های صنعتی استان باید در دستور کار قرار گیرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۵    
رییس هیات مدیره انجمن مجسمه سازی ایران درباره برگزاری دو مجمع عمومی انجمن هنری و انجمن صنفی، علت لزوم حضور انجمن صنفی مجسمه سازان، فعالیت های انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران در سال های اخیر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۲    
نشست وزرای امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان به همراه روسیه، در تهران و با محوریت حل و فصل بحران این کشور برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال دسته دومی ایمان سبز شیراز گفت: اگر اختلافی هم در تیم فجر شهید سپاسی وجود دارد، باید بروند در اتاق دربسته صحبت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۹    
بیست و یکمین جشن حافظ 29 آبان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۹    
مربی پیشین تیم استقلال گفت: این تیم در 2 هفته گذشته کاملا با برنامه نشان داده و در فاز دفاع و حمله بسیار خوب عمل کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۶    
طبق اعلام مدیر عامل صندوق اعتباری هنر بیش از هزار و 300 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور در مرحله دوم سال جاری سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۶    
پارک جنگلی 71 هکتاری کویری عمرانی شهرستان گناباد خلع ید شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی بیان کرد که جشنواره جهانی و ملی به صورت یکپارچه برگزار می شود و این ادغام و تغییر تقویم زمانی برگزاری به معنای خروج جشنواره از فیاپف نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۸    
گناهکار ، جاده های سرد ، لوراکس و آفتاب سرخ تنها برخی از فیلم های آخر هفته تلویزیون هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۵    
رئیس اداره مخابرات بردسکن یکی از مشکلات جدی منطقه ترشیز را نشست زمین و بعضا خسارت هایی که به تاسیسات از این طریق وارد می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۰    
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد درخصوص سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام میراشرف العالم ، استاد حوزه و دانشگاه و مدیر موسسه محبین اهل بیت(ع) بنگلادش: اسامی اغلب مسلمانان بنگلادش محمد، حسین و فاطمه است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۱    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با 5.98 دلار کاهش به 1786.93 دلار رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۸    
عروسک غول پیکر سریال نتفلیکسی بازی مرکب به مدت سه ماه در پارک المپیک شهر سئول نصب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۵    
آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع)، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار انقلاب اسلامی مجتمع آیه ها برگزار و سردار غیاثی سکاندار سپاه امام رضا(ع) شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۲    
گزارشی که اخیرا توسط سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس درباره دانشجویان بورسیه قرائت شد، هم اکنون به وزارت علوم دولت سیزدهم ابلاغ و از آنها خواسته شده ضمن رفع تخلفات صورت گرفته گذشته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۹    
معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معرو ف و نهی از منکر با اشاره به وجود برخی البسه و پوشاک نامناسب در بازار تاکید کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۹    
گزیده اشعار گروس عبدالملکیان از سوی انتشارات سوژه فرلاگ به زبان آلمانی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور اطلاعیه ای درباره حمله سایبری با سامانه هوشمند توزیع سوخت، از پیگیری قانونی این موضوع خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۹    
پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در حالی از عصر امروز تا دهم آبان ماه جاری در این شهر برگزار می شود که 40 گروه با هم به رقابت می پردازند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۳    
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مهاجم این تیم تا اطلاع ثانوی قادر به همراهی تیم نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۷    
به دنبال بروز اختلال در جایگاه های سوخت از روز سه شنبه کار سوخت گیری دستی در استان های مختلف کلید زده شد، هم اکنون عمده پمپ های بنزین به مدار برگشته اند و پیگیری برای رفع مشکل ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۷    
از مردم به خاطر مشکل پیش آمده عذرخواهی و به خاطر همراهی و صبوریشان تشکر می کنم. اوجی: در جلسه امروز هیئت دولت هم، رئیس جمهور از اعتماد مردم به خادمان خود در دولت تشکر کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۱    
مدیر عالی حرم مطهر رضوی جزئیاتی از تغییرات اعمال شده در آیین نامه جدید خدمت در حرم مطهر امام رضا(ع) را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۵    
دومین تست کرونای سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم مثبت اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۲    
رئیس اداره بندر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی آستارا انعقاد قرارداد خواهرخواندگی بین این بندر و بندر آستاراخان روسیه را زمینه ساز تحول و رونق در فعالیت ها و تجارت و ترانزیت دریایی و بندری دانست و از ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۹    
تعدادی از هواداران تیم فوتبال پدیده با حضور مقابل ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان به وضعیت تیمشان معترض شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۹    
انیمیشن آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر با روایتی از شاهنامه فردوسی که در نود و دومین جایزه اسکار در سال گذشته حضور داشته است در فرهنگسرای رسانه اکران می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمهور در بازدید از وزارت نفت گفت: در مسیر وضع جایگاه های عرضه سوخت را بررسی کردم که خوشبختانه شرایط مساعد بوده و سوخت گیری در جریان است و تلاش ما باید این باشد که مردم هیچ گونه نگرانی نداشته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۴    
نشست تامین سوخت مصرفی نیروگاه های استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۸    
نمایش مستندهای منتخب درباره عباس کیارستمی (هنرمند سرشناس ایرانی) پایان بخش برنامه های عکس پنج با همکاری سینما تک خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی قوه قضاییه: مسئولان و مدیران ارشد نظام باید لیست اموال خود را به دستگاه قضا ارائه کنند و این قانون لازم الاجرا است و در دستور کار است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۲    
رایان گاسلینگ و درک سیانفرانس کارگردان قرار است یک بار دیگر در فیلم مرد گرگی همکار شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۲    
فصل اول از مجموعه گاندو به کارگردانی جواد افشار از 6 آبان در شبکه تماشا پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۲    
استاندار خراسان رضوی به جایگاه با اهمیت کلانشهر مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: آستان قدس رضوی، شهرداری، استانداری و مجموعه دستگاه های دولتی می توانند در حفظ توازن شهری مشهد نقش آفرینی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۶    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسلام توانست در مقابل قدرت های شرور عالم که در منطق نابرابری و یک جهالت نوین جهان را توصیف می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۶    
فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی و تهیه کنندگی هومن سیدی در شمال کشور در حال فیلمبرداری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۴    
رییس سازمان سینمایی کشور طی حکمی مسعود نقاش زاده را به سمت دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۸    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه اتکا به دولت های بیگانه نمی تواند هیچ دولتی را سر پا نگه دارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۸    
رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گسترده به نظامیان و ارتش این رژیم خبر دادند به طوری که در جریان این حمله، اطلاعات نظامیان صهیونیست افشا شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۵    
سرپرست بورس تهران درباره وضعیت عرضه های اولیه در بورس گفت: عرضه های اولیه متناسب با شرایط بازار سرمایه برای انجام معامله وارد بورس می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی ، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری گفت: عده ای قصد دارند با ایجاد بی نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۹    
معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ثبت نام عتبات از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شده است، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته اولین گروه زوار از 23 تا 30 آبان به عتبات مشرف می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۹    
رئیس شورای اسلامی رشت گفت: حکم شهرداری سیدامیرحسین علوی از سوی وزیر کشور صادرشد و وی از امروز فعالیت رسمی خود را اغاز خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود دو محموله واکسن کرونا به میزان 12میلیون دوز تا هفته آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۳    
مدیر عامل داروسازی سها هلال احمر با تاکید بر این که خودکفایی در عرصه تولید دارو در دستور کار است، از تولید داروی " ارلیستات 120 " برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها هلال احمر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به یک خدمت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سامانه امضای الکترونیکی از روز شنبه در یکی از استان ها به صورت آزمایشی آغاز به کار می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۴    
استاندار بوشهر گفت: در ششمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت سیزدهم، 750 میلیون دلار برای حمایت از صنایع دریایی این استان مصوب شد که حل مشکلات شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) در این زمینه در اولویت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۱    
مدیر پایگاه جهانی بیابان لوت کشور گفت: ایجاد پایگاه جهانی لوت در شهرستان بم با در اختیار قراردادن زمین برای احداث آن و همچنین تخصیص بودجه لازم توسط دستگاه های متولی به طور حتم در آینده رقم خواهد خورد.
  • ۱