سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۵:۰۸Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 29 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۴    
پس از فراز و نشیب های بسیار بر نسخه نویسی الکترونیک در کشور بالاخره به زمان اجرای این طرح و حذف نسخ کاغذی نزدیک می شویم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۲    
افزایش نقدینگی برای سرمایه گذاری در طرح های بلند مدت از سوی گل گهر، یعنی این مجموعه برای سال های پیش روی خود خواب خوبی دیده است که تعبیر آن کسب سهم بیشتر در زنجیره ارزش صنعت فولاد خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۰    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 87 نفر دیگر از هموطنان بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۹:۳۴    
آثار چهار هنرجوی حوزه هنری اردبیل به مرحله نخست پنجمین مسابقه بین المللی نقاشی شهر صلح آمیز ژاپن راه یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۹    
این روزها 6 نمایش مضحکه میرزا چغوک ، مترانپاژ ، اعترافات یک زندگی غیر معمولی ، شیر تو شیر ، خدای کشتار و آنتیگونه آخرین سامورایی در سالن های تئاتر مشهد در حال اجراست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم زنجان در مجلس تعدد و تکثر نهادها در حوزه رفع موانع تولید را یک چالش برشمرد و گفت: باید به سمت ادغام و کاهش نهادهای موازی و هم عرض گام برداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
طبق اعلام سازمان حمایت، در هفت ماه امسال، بیشترین قاچاق مربوط به مواد غذایی، لوازم یدکی و لاستیک، کالاهای موضوع تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق، رایانه و قطعات آن و لوازم خانگی بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۵    
استاندار خراسان رضوی گفت: باید مرکز عملیات و هدایت فعالیت های اقتصادی در استان راه اندازی شود و در این مرکز نقش بانک ها، ستاد تسهیل، دستگاه های مربوطه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۵    
1- پنجم آذر 1358 که معیار و معمار کبیر انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج را بنا نهادند، تاکنون کمتر عرصه ای را می توان یافت که بسیج قابلیت و توانمندی خود را اثبات نکرده و با حضور خود مؤثرترین و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
دریادار تنگسیری با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته شش سیلی به آمریکایی ها زده ایم، گفت: اخبار بسیاری از درگیری های ایران و آمریکا در خلیج فارس منتشر نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۵    
وزیر اسبق امور خارجه گفت: اگر غربی ها بخواهند برداشتن تحریم ها را به صورت گام به گام انجام دهند، ما نیز باید در خصوص اجرای محدودیت های هسته ای، گام به گام عمل کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۵    
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: موضوع کمبود آب در استان زنجان نگران کننده است، بنابراین مدیریت منابع آبی توسط مسئولان امر بسیار حائز اهمیت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۲    
نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان گفت: یک فرد با پرتاب کوکتل مولوتف تابلوی دفتر ارتباط مردمی اینجانب در شهر رباط کریم را آتش زده و فیلم برداری کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برخی بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی سفته را به عنوان ضمانت قبول نداشته و همین برای روستاییان مشکلاتی به وجود آورده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۴    
یک تهیه کننده سینما با اشاره به ظرفیت های جشنواره فیلم فجر در مسیر پیشرفت گفت: این روزها یکی از اتفاقات مهم که در تحولات مدیریتی سینما شکل گرفته است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۵    
مرکز آمار و مدیریت اطلاعات وزارت بهداشت، آمار واکسیناسیون اساتید و دانشجویان دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب حوزه علمیه را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۷    
پژوهشگران "دانشگاه آریزونا" در پروژه جدید خود، یک دستگاه بی سیم بسیار باریک ابداع کرده اند که می تواند به پزشکان در نظارت بر وضعیت استخوان و تصمیم گیری بهتر در مورد درمان پوکی استخوان کمک کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۵    
رسانه ها از تقابل پلیس فرانسه با معترضان، پرتاب گاز اشک آور پلیس به سوی مردم و همچنین بروز یک آتش سوزی به دلایل نامشخص در مرکز این شهر خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۰    
یک مقام طالبان خبر داد که امارات متحده عربی سفارت خود در کابل را بازگشایی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۷    
در جریان تظاهرات علیه محدودیت های کرونا در شهر روتردام درهلند شماری از معترضان دستگیر و برخی مجروح شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۴    
وزیر دفاع آمریکا در جریان سفر به منامه تأکید کرد که این کشور با هم پیمانان برای تقویت سامانه های دفاع هوایی عربستان برای مقابله با چالش ها همکاری می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۱    
خطیب زاده تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ را محکوم کرد و خواستار اجرای وظایف دولت آلمان در تامین امنیت اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۳    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: اگر پوشش کافی واکسیناسیون انجام نشود و یا مردم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را نادیده بگیرند بی تردید پیک ششم کرونا را پیش رو خواهیم داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۹:۴۴    
رئیس قوه قضائیه طی دستوری به دادستان کل کشور تاکید کرد که نسبت به تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در خصوص پرونده های مواد مخدر، تسریع صورت گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۴    
بعد از آغاز به کار مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران در یک باشگاه مراکشی، فدراسیون فوتبال ایران نامه جدیدی را در این ارتباط به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۱    
فدراسیون بسکتبال ایران، در اقدامی عجیب با دریافت جریمه نقدی از محمد جمشیدی محرومیت این بازیکن را بخشیده است که باعث ناراحتی باشگاه شیمیدر شده است و در این میان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۸    
کمیته ملی المپیک عربستان بودجه قابل توجهی را برای حمایت از فدراسیون های ورزشی این کشور اختصاص داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۸    
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در صفحه توییترش به ادعاهای نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درباره تعهداتش نسبت به توافق هسته ای و اجرای آن واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۵    
سرمربی آلمانی به خاطر جعل در واکسیناسیون مجبور به استعفا شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۵    
جلسه بررسی مسائل مربوط به مشکلات آب استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و خوزستان به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: جامعه امروز با توجه به دغدغه ها و مشکلات معیشتی، بیشتر از گذشته نیاز به امید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۰    
اکثر انسان ها فکر می کنند تمام رفتار و افکار ایشان تحت کنترل خودشان است، اما روانشناسان اجتماعی نظرشان چیز دیگری است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۱    
با حضور استاندار خراسان رضوی، عملیات ساخت بیمارستان 540 تختخوابی شرق مشهد در حاشیه شهر آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۸    
فیلم اجاره نشین ها در برنامه ترین ها به عنوان بهترین فیلم کمدی دهه 60 و 70 معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از آغاز اجرای طرح پاییزه کتاب 1400 با مشارکت 980 کتابفروشی در سراسر کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۲    
مهدی گلشنی ضمن انتقاد از تبخیر فرهنگ اسلامی در جامعه و تاثیر آن در عدم تولید علم، تصریح کرد: متاسفانه ما به سفارش اسلام عمل نکردیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۲    
زلزله دریای خزر، شهرهای شمالی استان اردبیل را تکان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۹    
حجت الاسلام شهبازیان ضمن بررسی ادله موافقان و مخالفان همسر داشتن امام عصر(عج) و ذکر نکات ضعف و قوت هر دو دسته دلیل، تصریح کرد: بهترین موضع گیری، سکوت درباره این موضوع مهدوی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۹    
سینماهای کشور اتریش همزمان با آغاز قرنطینه عمومی به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا برای مدت حداقل 10 روز تعطیل می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۶    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رای اکثر نمایندگان مجلس مشخص کننده مرجع ثبت سند مالکیت خودرو خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین ارزانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به همکاری های دوجانبه و مشترک میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و بسیج اشاره کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تنها حالتی که ممکن است فوتبال ایران به جام جهانی صعود نکند این است که ما هر 4 مسابقه را ببازیم و امارات همه بازی هایش را ببرد و این چیزی شبیه معجزه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۷    
فرانسوا تروفو کارگردان فقید فرانسوی موضوع بررسی موسسه فیلم بریتانیا قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۴    
تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر برای حمایت از هنرهای نمایشی مشهد متنی مشترک در صفحات اینستاگرام خود منتشر کردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۱    
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگه داشتن قهرمانی سخت است و امیدوارم بچه ها هرچه زودتر بتوانند به خودشان بیایند تا به کادر فنی و باشگاه کمک کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۱    
دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی گفت: قانون کار سندی است که اگر به درستی اجرا شود همه مشکلات کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران حل می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه زیارت مشهد حذف نشده بلکه از ردیف اصلی به دیگر ردیف ها منتقل شده است و تلاش داریم در قالبی دیگر تخصیص یابد که این به معنای حذف آن نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
تیم فوتبال پدیده مشهد به دلیل عدم حضور مقابل مس رفسنجان 3 بر صفر بازنده اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۸    
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران با اشاره به انتخاب کرمانشاه به عنوان شهر خلاق گفت: این رویداد فرصتی مهم است تا از ظرفیت های بین المللی یونسکو و معرفی هرچه بیشتر فرهنگ ایران اسلامی استفاده کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قبل از ارسال لایحه بودجه سال 1401 به مجلس تکلیف اصلاح ارز 4200 تومانی مشخص خواهد شد زیرا در شرایط فعلی دولت ارز کافی برای تأمین نهاده های دامی با ارز 4200 تومانی در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۵    
نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب این روزها به ساخت سری دوم این سریال فکر می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه بخشی از تولیدات سینمایی، قابل دفاع و در شان یک خانواده ایرانی و مسلمان نیست، گفت: قطعا از این پس ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۳۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: چهارشنبه هم هواداران در ورزشگاه حضور خواهند یافت و هم تبلیغات محیطی توسط باشگاه انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۹    
پیش بینی ها نشان می دهد مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، میتواند بزرگترین افتتاحیه بعد از کرونا باشد و سینماها را نجات دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۸    
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: قصد داریم قراردادی با یکی از شرکت های خودروسازی داشته باشیم تا بتوانیم 200 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۳    
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: با پیگیریهای انجام گرفته از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۱    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد و گفتمان در عرصه رسانه گفت: امیدبخشی، اعتمادآفرینی و سرمایه سازی، سه محور فعالیت های رسانه ای آستان قدس رضوی خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۹    
آیت الله احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه ای روسای ستادهای کشوری انتفاضه و قدس، بزرگداشت یوم الله نهم دی و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۳    
رزمایش اقتدار جهادگران بسیج هم زمان با سراسر کشور در خراسان رضوی آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۳    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این شهرک می تواند قطب بسته بندی محصولات فرهنگی در کشور شود و وقتی این ظرفیت وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۷    
محمد کردی 35 ساله معلم و اهل بروجرد با وجود آسیب دیدگی از ناحیه کمر، نتوانست دانش آموزان خود را رها کند و با وجود خطر برای سلامتی اما به صورت درازکش در کلاس حاضر شده و تدریس می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۹    
معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شرط بازگشایی هر مدرسه ابتدا درخواست مدیر از اداره آموزش و پرورش و تائید این اداره مبنی بر آماده سازی فضای بهداشتی و فیزیکی مدرسه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۷    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: در صورتی که اراضی شهر در اختیار منطقه آزاد گذاشته شود آمادگی داریم حاشیه نشینی چابهار تا سه سال آینده با منابع منطقه آزاد رفع کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۴    
کاخ سروستان برای ثبت در میراث جهانی، مسیر طولانی را پیمود و حالا این بنای ارزشمند به عنوان پیوند دهنده معماری ایران باستان به عصر اسلامی، ظرفیت مهم گردشگری کشور به حساب می آید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۸    
پیر داغر بازیگر لبنانی سریال مدار صفر درجه و فیلم سینمایی به وقت شام به فصل دوم نجلا پیوست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۸    
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بر لغو ممنوعیت تردد شبانه تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۵    
رئیس سازمان سینمایی، گفت: ایجاد غرفه مستند در موزه سینما بسیار خوب است؛ اما این اتاق باید شامل همه مستندسازها شود و تنها مختص عده خاصی نباشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۹    
دیپلمات پیشین کشورمان داعش را ابزار و طراحی آمریکا برای نابودی کشورهای منطقه عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی توانست محور مقاومت را سازماندهی کرده و توطئه آمریکا را خنثی کند به طوری که اگر امروز از ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۳    
آخرین قسمت و پشت صحنه فصل سوم مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی امشب و فرداشب، 29 و 30 آبان ماه ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۱    
یکی از مشکلات فضای مجازی، اخبار جعلی بی شماری است که هر روز بر تعداد آن افزوده می شود. خبر جعلی و دروغ مانند ویروسی است که به سرعت گسترش پیدا می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۲    
با اهدای 5 هکتار زمین توسط آستان قدس رضوی، عملیات اجرایی احداث بیمارستان بزرگ حاشیه شهر مشهد آغاز شد تا گام بلند دیگری برای محرومیت زدایی از این منطقه برداشته شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۳    
کانون کارگردانان سینمای ایران از داریوش فرهنگ کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر در موزه سینمای ایران قدردانی می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۳    
برخی از منابع می گویند که رهبران قبایل یمنی وابسته به عربستان و دارای تابعیت سعودی در پس ممانعت شرکت های بین المللی از اکتشاف و شناسایی میدان های نفتی در بسیاری از مناطق الجوف قرار داشتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۷    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به راه اندازی سامانه سجام از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اشاره کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۷    
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: رقابت کنکور سراسری تنها به 15 درصد صندلی های دانشگاه ها اختصاص دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها تا کنون چندبار به شورای نگهبان ارسال شده که دفعات قبل به کلیات ایراداتی مطرح بود که این بار ایراداتی به جزئیات گرفته و مغایر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۱    
فوق تخصص غدد متابولیسم و رشد با هشدار نسبت به افزایش جمعیت دیابتی ها در ایران گفت: تقریبا نیمی از مردم شهر یزد به دیابت مبتلا هستند و اگر سبک زندگی به همینگونه ادامه یابد تا سال 1425 نیمی از جمعیت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۸    
قزوین جزو استان های زلزله خیز و واقع شده بر مسیر گسل ها است که یک تهدید جدی و بحران آفرین برای آن محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۵    
وزارتخانه های دفاع روسیه و چین با انتشار یک بیانیه مشترک از گشت زنی بمب افکن ها و جنگنده های دو طرف بر فراز دریای ژاپن و دریای چین شرقی خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۲    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی 4 بیمار نیازمند به عضو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۲    
فرش بافی در بیجار از قدیم به عنوان هنری ماندگار شناخته شده و فرشبافان زبردست و هنرمند این منطقه، با مهارت تمام هنر و خلاقیت را در تار و پود فرش گره می زنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۶    
استاندار خوزستان گفت: منابع آبی استان خوزستان به شدت کاهش یافته و استان به هیچ وجه در شرایط مناسب آبی قرار ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۳    
بحران آب در چهارمحال و بختیاری به عنوان سرمنشاء سه رودخانه بزرگ کشور مسئله ای است که شاید هیچکس آن را تصور نمی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۳    
17 مسابقه والیبال در سال 2022 برگزار خواهد شد که تیمهای مردان و زنان ایران در رده های مختلف در 13 رقابت حضور خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۳    
خشک شدن دریاچه ارومیه یک تهدید زیست محیطی بین المللی و احیای آن یک مطالبه عمومی است که در همین راستا پس از سال ها وعده و وعید بر زمین مانده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۴    
شهر بزرگ و دوست داشتنی مشهد، نه تنها برای افرادی که قصد زیارت دارند و می خواهند بیشتر زمان شان را در این شهر برای حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) صرف کنند، شهر جذاب و محبوبی ست ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۰    
در سالیان اخیر، اهالی سیاست و تاریخ از مرحوم اردشیر زاهدی خاطرات و تحلیل هایی غیرمنتظره شنیدند! این پدیده متعاقب گفت وگوی وی با بی بی سی فارسی در پی شهادت سردار سلیمانی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۷    
قدیریان طراح صحنه فیلم مریم مقدس گفت: دکور این فیلم سینمایی فرسوده شده و ورود به آن برای مردم خطر جانی دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۴    
لطیف العانی یکی از مشهورترین عکاسان خاورمیانه که به پدر عکاسی عراق شهرت داشت، در 89 سالگی درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۸    
نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تنش آبی‬⁩ را حاصل سیطره طولانی مافیای آب بر مدیریت آب خواند و گفت: تحقیق و تفحص‬⁩ از مافیای آب راهکاری اساسی است که در کمیسیون کشاورزی مجلس پیگیر هستم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۵    
سامان صفاری گفت که سریال سرجوخه نسبت به سریال های پلتفرمی هزینه کم تری داشت ولی توانست به لحاظ جذب مخاطب موفق باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۲    
در هفته ای که گذشت اکران سه فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیلی، حکم تجدید نظر به کارگردانی محمد امین کریمی و آپاچی ساخته آرش معیریان از 26 آبان ماه آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۷    
مروری کوتاه بر زندگی هنری مسعود رایگان
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۲    
بهرام و بهمن ارک، دو برادر فیلمساز هستند که با نخستین فیلم بلندسینمایی شان نشان دادند استعدادهای جدیدی به سینمای ایران اضافه شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۸    
صبح دیروز رسانه ها با یک اجتماع غافلگیرکننده در بستر زاینده رود مواجه شدند؛ اطراف پل خواجو میزبان هزاران نفر از کشاورزان و مردم اصفهانی بود که تنها و تنها یک خواسته داشتند؛ احیای دائمی زاینده رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۵    
معاون امور دهیاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در سالهای اخیر روند مهاجرت معکوس از شهر به روستا در کشور شتاب بیشتری به خود گرفته است به طوری که مهاجرت روستایی از 9 دهم درصد به یک دهم درصد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۷:۵۳    
بایرن مونیخ در دیدار برابر آگزبورگ با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۷:۴۷    
بر اساس اپلیکیشن ماسک، تعداد شهرستان های قرمز کرونایی رو به کاهش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۷:۳۸    
عضو شورای عالی سیاسی یمن اقدام دولت انگلیس در تروریستی اعلام کردن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را محکوم کرد.
  • ۱