سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۰:۰۹Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 24 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۸    
نخستین روز از رقابتهای جوجیتسو قهرمانی جهان با کسب سه مدال برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزداز آماده باش کامل نیروهای امدادی این استان برای کمک به زلزله زدگان هرمزگان خبر داد و گفت: تاکنون بنا به درخواست انجام شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۳    
مأموریت آخر حاج قاسم در مستند اوایل ژانویه سه شنبه 25 آبان روی آنتن شبکه یک می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۹    
آیت الله العظمی نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید در پیامی به به نهمین همایش کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) بانویی ولایت پذیر و محدث بود که روایات نقل شده از آن حضرت چراغ هدایت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۲    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آینده تولید در واحد صنعتی هپکوی اراک روشن است و در این راستا اقدامات و گشایش موثری رخ داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۶    
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین مسابقه از دور برگشت مقدماتی جام جهانی امشب و از ساعت 19:30 با قضاوت داوران چینی در امان به مصاف سوریه می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۲    
استاندار خراسان رضوی با حضرات آیات رجبعلی رضازاده و مصطفی اشرفی شاهرودی دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۳    
فیلم سینمایی پیرمردها نمی میرند از چهارشنبه 26 آبان در صفحه ویژه هنروتجربه در سایت هاشور به صورت آنلاین اکران می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۴    
پیش بینی وضعیت بارش در حوضه های آبریز 6 گانه اصلی تا آخر دی ماه امسال نشان می دهد که میزان بارش ها در برخی از حوضه ها، اندکی از متوسط دوره بلندمدت کشور بیشتر خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۸    
با نگاهی به فیلم هایی که در سال های اخیر در فهرست اولیه و نهایی انتخاب نماینده ایران در اسکار قرار داشته اند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۳    
به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه (س)
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۶    
بازرس کل استان هرمزگان ضمن بازدید از مناطق زلزله زده شهر فین، از نزدیک مشکلات موجود را بررسی و با مردم زلزله زده ابراز همدردی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تدوین هر چه سریعتر اساسنامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان گفت که مجلس و به ویژه کمیسیون اصل 90 این مطالبه به حق فرهنگیان عزیز را فراموش نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد، با بیان اینکه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر پیشرفت 85 درصدی داشته اظهار داشت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۶    
زباله های فضایی، ماهواره های از کار افتاده، یا موشک های یک بار مصرفی هستند که به فضا محموله ای ارسال کردند و پس از، از کار افتادن، با هدف ذوب شدن و از بین رفتن، آن ها را به سمت جو زمین هدایت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۶    
اتاق بازرگانی تهران در گزارشی جدید به بررسی فهرست اولویت های نخست صادراتی ایران پرداخته که حاکی از برخی تغییرات در این بخش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشست مجازی با معاونان وزرای خارجه روسیه و چین تصریح کرد: لغو موثر تحریم های غیرقانونی آمریکا یک ضرورت و اولویت اصلی مذاکرات پیش رو است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهور در نامه ای به دستگاه های اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای اجرا ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۶    
با وجود عدم استقراض دولت از بانک مرکزی و کنترل رشد پایه پولی در شهریورماه، افزایش رشد ضریب فزاینده باعث رشد146 هزار و 170 میلیارد تومانی حجم نقدینگی در این ماه شد و به همین دلیل بانک مرکزی از مهرماه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۵    
به دنبال ارزیابی سرمایه گذاران از واکنش احتمالی فدرال رزرو به انتظارات تورمی بالا، قیمت طلا در بازارهای جهانی کاهش یافت اما کاهش سوددهی اوراق قرضه آمریکا مانع از افت بیشتر قیمت ها شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۲    
رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می گوید احتمالا تخصیص ارز 4200 تومانی به دارو تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۶    
مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، توضیحاتی درباره تاریخچه برند دوو و نحوه ورود این برند به ایران توسط گروه صنعتی انتخاب ارائه و تصریح کرد که این برند به دلیل اینکه در ایران بومی سازی شده است و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۱    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از افزایش 10 درصدی بارشها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۱    
طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری شاهد وقوع سیلاب در مازندران هستیم که باتوجه به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و وقوع سیلاب در مازندران، مردم از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۸    
گروه استان ها- فرماندار شاهرود از پایان عملیات نجات 30 کویرنورد مفقود در جنوب شاهرود خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۹    
فرماندار گناباد گفت: افزایش روند بستری بیماران مبتلا به کووید 19 در این شهرستان در چند روز اخیر نگران کننده است و استمرار عادی انگاری وضعیت و کاهش احساس مسوولیت عمومی نسبت به رعایت پروتکل های ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۶    
بر اساس گزارش یک رسانه انگلیسی، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، اخیرا تغییری ظریف را در رنگ پرچم کشورش اعمال کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۳    
مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید گفت که معتقد است در صورت اعلام حضور رئیس جمهور سابق آمریکا و معاونش در انتخابات درون حزبی، مایک پنس موقعیتی منحصربه فرد دارد و به شدت با ترامپ رقابت خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۳    
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حضرت معصومه سلام الله علیها به مرگ طبیعی از دنیا نرفته و ایشان را به شهادت رسانده اند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
پیش از خروج کاملا ناموفق و بی دقت نیروهای آمریکایی از افغانستان در تاریخ 30 اوت سال جاری میلادی، رئیس جمهور آمریکا وعده جدی داده بود دال بر اینکه "اگر شهروندان آمریکایی در افغانستان باقی مانده باشند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
بین مقامات الهی و حجاب نسبت مستقیم است، آن که عبودیت دارد مقاماتی دارد، آن که عبودیتش بالاست مقامش هم بالا است بنابراین این عبودیت و مقامات با هم زیاد و با هم کم می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۵۰    
وزیر دفاع ارمنستان از سمت خود برکنار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۷    
آیت الله رمضانی عملی شدن انتظار فرج را در گرو عمل کردن به تمام دستورات قرآن، سنت پیامبر و اهل بیتش دانست و گفت: تربیت نسل ها باید بر اساس دستورات انسان ساز و تعالی بخش اسلام باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۷    
خبرنگار روزنامه آمریکایی به نقل از منبعی اعلام کرد تاریخ سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس اتمی به تهران در حال نهایی شدن است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۴    
نخست وزر ارمنستان اعلام کرد که جلسات شورای امنیت این کشور بر روی حمله روز گذشته نظامیان جمهوری آذربایجان به مرزهای شرقی ارمنستان با این کشور، متمرکز بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۱    
اجر زائر آن حضرت، وجوب بهشت می باشد. عقل در فهم این مساله حیران است، زیارت او، وجوب دخول جنت را ایجاب می کند، وجوب دخول، اثر زیارت فاطمه معصومه(علیهاالسلام) به قم است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۴۱    
روزنامه های چاینا دیلی و گلوبال تایمز چین از تایوان به عنوان خط قرمز دولت پکن نام برده و می گویند طرح این مسئله در نشست رؤسای جمهور چین و آمریکا از اولویت برخوردار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۸    
یکی از موضوعاتی که این روزها مبتلا به برخی می باشد استفاده از موها و مژه های مصنوعی و اکستنشن مژه می باشد، حال سوال اینجاست آیا چسباندن مژه مصنوعی برای وضو و غسل اشکال دارد؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۸    
پلیس ضد تروریسم انگلیس حادثه انفجار دیروز در لیورپول را تروریستی عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۵    
یک کارشناس دینی با استناد به آیه ای از قرآن درباره راز توفیقات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها سخن گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۲    
وزرای خارجه ایران و ترکیه در نشست خبری خود از توافق دو کشور برای آغاز گفتگو درباره نقشه راه همکاری های بلندمدت تهران-آنکارا خبر دادند که قرار است در سفر آتی رئیس جمهور ترکیه به ایران نهایی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی 16 عنوان برنامه در سطح محلات و مناطق مختلف شهر و کانون های فرهنگی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۴    
همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س) ویژه برنامه هایی به این مناسبت توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برای اجرا در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۱    
زیارت حضرت معصومه (س) تنها زیارت نامه ای است که از سوی یک امام معصوم نقل شده و این اتفاق نشان از اهمیت این زیارت نامه و لزوم دقت و توجه در آن دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۱    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر فردا و در بازی با گابن نیت به استفاده از محمد صلاح را ندارد و رسانه های مصری از این تصمیم به عنوان یک تصمیم عجیب یاد کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۵    
سرمربی سابق ایران که به برخورد ضربتی با مسائل انضباطی معروف بود نظر متفاوتی نسبت به ماجرای اسکوچیچ و طارمی دارد
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۲    
تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت هانسی فلیک به هفتمین برد متوالی خود دست یافت تا این سرمربی رکورد جدیدی از خود ثبت کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۹    
دین اسمیت، سرمربی باتجربه و انگلیسی هدایت تیم بحران زده نووریچ سیتی را به عهده خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۱    
فدراسیون فوتبال سوریه موفق شد نظر ای اف سی برای ورود تماشاگران را جلب کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۸    
رونالدو پس از باخت به شدت ناراحتی خود را نشان داد و به سرمربی پرتغال اعتراض کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کره جنوبی با آن اقتصادی که دارد، فدراسیون فوتبالش این تیم را با یک پرواز معمولی به مسابقات اعزام می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۹    
نشست اعضای کارگروه تبلیغات محیطی لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که سازمان لیگ برای واگذاری آن یک شرط ویژه برای باشگاه ها گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۹    
بازیکن سابق تیم ملی پرتغال و منچستریونایتد می گوید از کریستیانو رونالدو خواسته که به اولدترافورد برگردد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۶    
دیوان محاسبات کشور با ارائه گزارش 6 ماهه نخست سال درباره اجرای قانون بودجه 1400 به مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: فقط 20 درصد احکام بودجه 1400 اجرایی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۳    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از افزایش فعالیت شرکت های هرمی در فضای مجازی خبر داد و گفت: این شرکت ها در پوشش موضوعات کالا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۳    
نواک جوکوویچ پس از صعود تیم ملی صربستان به جام جهانی، خوشحالی زاید الوصفی از خود نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۰    
شاهرخ بیانی ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه 1360 دوباره در یک نیمکت لیگ برتری حضور دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۰    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به طرح اولین سوال از وزیر علوم در این کمیسیون گفت: نماینده چابهار سوالی را از آقای زلفی گل درباره آموزش های کاربردی و مهارتی مطرح و فرصتی یک ماهه برای پاسخ وزیر علوم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۷    
مدافع پیشین تیم ملی گفت که فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی نتوانستند در ماجرای اختلاف اسکوچیچ و طارمی یک موضوع ساده را مدیریت کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۴    
ویزای کاروان تنیس روی میز ایران برای حضوردر مسابقات جهانی آمریکا صادر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۳    
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت، سنجاب پرنده فن بسیار ریسکی و سخت است و ابراز امیدواری کرد، دیگر در شرایطی قرار نگیرد که مجبور به اجرای این فن شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۰    
مدیر پیشین بایرن مونیخ فاش کرد ژوزه مورینیو علاقه مند به حضور در این تیم بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۸    
زائرسرای آستان قدس رضوی در منطقه مرزی میرجاوه افتتاح شد تا عرصه خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا(ع) و همچنین زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین حسینی، گسترده تر شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۵    
کتاب 57 روز نوشته مهری غلام پور که با همکاری انتشارات سرو منتشر شده در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۵    
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما مربیان اگر مسئله ای را می بینیم، مسئولیم آن را مستقیما با اعضای کادر فنی تیم ملی در میان بگذاریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۹    
لیگ برتر انگلیس در آستانه ثبت رکوردی تازه در زمینه فروش حق پخش تلویزیونی در کشورهای خارجی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۶    
چهار داور ژیمناستیک ایران بدون دریافت مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش در یک مسابقه بین المللی قضاوت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۶    
عبدالحکیم بهار که از مروجین موفق کتابخوانی در روستاهای چابهار است، می گوید بعضی از کودکان این مناطق پیش از این، ذهنیتی از کتاب درسی نداشتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۳    
فدراسیون فوتبال ایران در صورت صعود به جام جهانی مبلغی حدود 324 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه ای 9 عضو شورای پروانه نمایش آثار سینمایی را منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای تخصیص امکانات به اورژانس پیگیری های لازم انجام می شود، گفت: تلاش می کنیم شغل اورژانس جز مشاغل سخت و زیان آور محاسبه شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۴    
پیکر معاون توسعه ارتباطات سازمان فرهنگ و ارتباطات با حضور خانواده وی، رئیس، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تشییع و در قطعه جانبازان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۱    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از ابلاغ بخشنامه بودجه سال1401شهرداری ها به منظور رعایت ضوابط و تکالیف مرتبط در تنظیم لوایح بودجه سال آینده شهرداری ها به معاونین هماهنگی امور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۱    
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار از تیم منتخب تیم ملی ایتالیا در تاریخ فوتبال پرده برداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۱    
فیلم سینمایی تی تی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فرانسوی تصاویر نو پارسی را از آن خود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۸    
رییس جمهوری روابط نزدیک ایران و ترکیه را به نفع صلح و ثبات در منطقه دانست و گفت: ایران و ترکیه باید با نهایی کردن نقشه راه ارتقای همکاری ها، که تدوین آن در دستور کار دو کشور است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان سینمایی از حمایت و کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سالن های سینمایی فعال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۵    
آزادسازی بخشی از منابع بلوکه شده ایران حاکی از این است که جمهوری اسلامی ایران با گامی مستحکم و با پیش شرط هایی عملی شده که بعید نیست بخش های دیگر از آن نیز طی روزهای آینده عملی شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۲    
سید صولت مرتضوی گفت: در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی اواخر هفته جاری به استان زنجان سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۹    
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن اقدامات ستادی خود را در حد توان انجام داده است، گفت: اگر می خواهیم یک حرکت جهادی و جهشی در کشور اتفاق بیفتد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۰    
همزمان با فرا رسیدن یازدهم ربیع الثانی وفات حضرت معصومه(س) بقاع متبرکه، هیأت های مذهبی و مساجد سراسر کشور برنامه های عزاداری خود را اعلام کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۷    
رهبر انقلاب در سال های گذشته مطالبات بسیار جدی در حوزه کتاب و کتابخوانی داشته اند، بخشی از این مطالبات در دیدار با اعضای هفته کتاب در سال های مختلف مطرح شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۱    
فیاضی ،بازیگر: متاسفانه شرایط کتاب و کتاب خوانی در ایران به شکل دردناکی تنزل پیدا کرده است. در حال حاضر نزدیک به 200 تیراژ چاپ می شود. از نویسندگان ایرانی باید حمایت کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس اداره پارک ملی دز از برنامه ریزی برای انتقال 20 راس گوزن زرد ایرانی از ایلام به این پارک خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در واکنش به صدور کارت واکسن تقلبی در مجموعه وزارت بهداشت، توضیحاتی ارائه داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۴    
مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا که از روز گذشته در داکا پایتخت بنگلادش آغاز شده است، امروز با پیگیری رقابت های انفرادی ریکرو و حذف کمانداران ایرانی در این بخش پیگیری شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بازگشایی محورهای هرمزگان که در پی زمین لرزه های 6 و سه دهم و 6 و چهار دهم ریشتری روز گذشته مسدود شده بود توسط یگان مهندسی این نیرو بازگشایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه های دولت در بخش های مختلف فرهنگی گفت: کاغذ مساله اول ماست؛ چون در حوزه نشر با کمبود کاغذ مواجهیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۶    
در ادامه تغییرات در تیم ملی فوتسال ایران، پیشنهاد حضور در کادر فنی این تیم به محسن حسن زاده و علیرضا افضل دو مربی لیگ برتری داده شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۴    
کتابخوانی، فنی زاینده خلاقیت که به گفته درمانگران با تخلیه هیجانات منفی همراه است، امروزه به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای درمانی از استرس ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۸    
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همان طور که توان موشکی کشور در برابر دشمنان قدرت بازدارندگی دارد، نیروهای جهادی همان تعریف را در پیش برندگی اهداف انقلاب اسلامی دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
شهرستان مرزی و 100 هزار نفری سرخس، 100 نانوایی دارد اما عوامل متعددی مردم این شهرستان را برای تامین قوت غالب خود به دردسر انداخته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۵    
برخی منابع از وقوع انفجار در منطقه کوته سنگی در یک بازار محلی در غرب کابل خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۲    
دولت ژاپن اعلام کرد که اقتصاد این کشور طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی (ژوئیه تا سپتامبر) نسبت به سه ماهه قبل در مقیاس سالانه 3 درصد کاهش داشته که اولین افت در دو فصل اخیر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۹    
سمانه شهبندی تهیه کننده کتابخند از ویژگی های این برنامه که از رادیو جوان پخش می شود سخن گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۹    
روابط پاکستان و ایالات متحده در پایین ترین سطح خود قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۹    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس تصاویر ماهواره ای و گزارش های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی وضعیت جوی استان در مشهد و مناطق شمالی استان همراه با ابرناکی و تشکیل مه پیش بینی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۶    
در حالی که ائتلاف دوله القانون اعلام کرده درهای هیأت هماهنگی گروه های شیعی عراق به روی همه طرف های سیاسی باز است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۳    
تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین مسابقه از دور برگشت مقدماتی جام جهانی سه شنبه ساعت 19:30 به مصاف سوریه می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۳    
منابع رسانه ای عراق امروز (دوشنبه) از ترور معاون ستاد فرماندهی عملیات نظامی استان کربلا در جنوب این کشور خبر دادند.
  • ۱