سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۱:۴۸Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 27 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۸    
اسماعیل زارعی کوشا، هجدهمین استاندار کردستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور وزیر کشور معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
مراسم ترحیم آیت الله شبستری از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح روز دوشنبه اول آذرماه در مهدیه تهران برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 30 آبان با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استان های واقع در غرب و جنوب غرب، استان فارس، شمال بوشهر و غرب اصفهان بارش خواهیم داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۴    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: 30 درصد از مدارس کشور پس از انقلاب توسط خیران ساخته شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۲۸    
روند بورس در هفته چهارم آبان نشان می دهد، شاخص کل بازار سرمایه به یک مقاومت جدی برخورد کرده است و سهامداران می توانند امیدوار باشند، شاخص کل وارد کانال پایین تر نخواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۷    
حتی دین نیز در منظر استاد خارج از دایره عقل نیست و آنچه دین مطرح می کند نقطه مقابل و در عرض عقل نیست بلکه کامل کننده عقلی محسوب می شود که خود تمنّای دستگیری دین را دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۸    
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: تمام تحولات نیم قرن اخیر در جهان اسلام ناشی از بازگشت به مبانی قرآن است و به این تحول برمی گردد و هر میزان که ما متحول شده ایم جهان اسلام نیز متحول شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۸    
یکی از علمای حوزه علمیه نقل می کند: از تفسیر المیزان در حضور علامه طباطبایی تعریف کردم. ایشان فرمود، تعریف نکن که خوشم می آید و ممکن است خلوص و قصد قربتم از بین برود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۰    
در کش وقوس آغاز سال تحصیلی و کمبود نیروی انسانی که بسیاری از نقاط کشور از جمله نیشابور با آن مواجه هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۲    
امیر سرلشکر موسوی: همه افراد در مواجهه با مسئولان بایستی براساس آیین نامه ها و قوانین رفتار کنند و لازم است در گزارش دهی ها نسبت به استفاده از القاب و یا صفاتی که جنبه تملق و چاپلوسی دارند اکیدا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۷    
چهلمین نشست هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلا دادگستری ایران برگزار شد و در این نشست تصمیماتی درباره منابع و شرط سنی ثبت نام در آزمون وکالت سال هزار چهارصد اتخاذ شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۶    
مسئول طرح و برنامه ریزی معاونت امور باغبانی کشور با اشاره به نیاز بخش باغبانی به حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۳    
فرماندار کوهسرخ گفت: به رغم کوهستانی بودن کوهسرخ اما در این شهرستان از امکانات ماشین آلات راهداری مناسب در مواقع بحرانی محروم هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۷    
استاندار خراسان رضوی در دیدار با سفیر اندونزی بر افزایش مناسبات تجاری این استان با کشور اندونزی تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۱    
کارشناس ارشد مسائل راهبردی با بیان اینکه ایران به دنبال برداشته شدن نمایشی تحریم ها نیست، گفت: فشار حداکثری غرب به رهبری آمریکا شکست خورده و اکنون نوبت جمهوری اسلامی ایران است که با استفاده از ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۲    
وزیر راه و شهرسازی از تامین زمین ساخت 2.4 میلیون مسکن در کشور خبر داد و گفت: 240 هزار مسکن مهر هنوز نیمه تمام است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۰:۴۴    
وزیر امور خارجه هدف مشارکت فعال ایران در مذاکرات آینده هسته ای را لغو تحریم های غیرقانونی اعمال شده علیه ایران دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۵    
اردشیر زاهدی از وزرای خارجه رژیم پهلوی و آخرین سفیر ایران در آمریکا در دوران رژیم پهلوی، در سوئیس درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهور روسیه گفت: دیپلماسی این کشور باید در راستای مقابله با تلاش غرب برای یکجانبه گری و دیکته کردن خواسته هایش باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۸:۵۶    
رییس جمهوری گفت: همواره باید به مسئله فرهنگ در تمام کشور توجه شود و چهره های فرهنگی و فرهیختگان در جهت توسعه فرهنگی درکشور تلاش کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۷:۵۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۷:۴۱    
رئیس مرکز ملی پیش بینی وضع هوا از آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت از پنجشنبه تا شنبه (27 تا 29 آبان ماه) و ورود سامانه بارشی از نوار غربی به کشور در اواخر وقت شنبه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۵    
وزیر نفت با تاکید بر اینکه مشترکانی که گاز را بهینه مصرف یا در سقف الگوی مصرف هستند، تشویق می شوند، گفت: آن دسته از مشترکانی که بدمصرف بوده و بالاتر از الگو گاز مصرف می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۰    
دبیر انجمن قلم گفت: همزمان با هفته کتاب از 10 پیشکسوت شعر و سه ناشر برتر در حوزه نشر تجلیل می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۰    
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از هم وطنان گرامی درخواست کرد در شرایط بحرانی فعلی و پس از وقوع زلزله و پس لرزه ها به شهر بندرعباس مسافرت نکنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۳    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی از وارد مدار شدن نخستین نیروگاه خورشیدی حرارتی کشور به ظرفیت 17 مگاوات در سال 1402 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
وزیر امور خارجه گفت: رفع تحریم ها و استیفای حقوق ایران علاوه بر آثار مثبت اقتصادی و انسانی، بی تردید به حضور قوی تر و موثرتر جمهوری اسلامی در ترتیبات همکاری منطقه ای از جمله آیورا نیز منجر خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۹    
راه اندازی اقامتگاه بومگردی درب سنگی روستای بهاباد شهرستان گناباد، تعداد اقامتگاههای بومگردی این شهرستان گناباد را به 15 اقامتگاه افزایش داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۹    
سرمربی استقلال قبل بازی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر گفت: هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز بازی است اما می دانیم بازی سختی را در پیش داریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۱    
مصرف گاز در بخش خانگی در حالی به 508 میلیون متر مکعب در روز رسیده که بر اساس بررسی های صورت گرفته روزانه معادل 2 فاز پارس جنوبی در این بخش گاز تلف می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۹    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته دمای هوای تمامی شهرستانهای خراسان رضوی به زیر صفر و کمینه دمای هوا در شهرستانهای تربت حیدریه و فریمان به 10 درجه زیر صفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۳    
رییس جمهوری گفت: اجازه نمی دهیم تولید در این کشور دچار وقفه شود، باید کارخانه روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت کار کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۷    
طباطبایی ، شاعر در گفت و گو با قدس: میتوان طاهره صفارزاده را یکی از چهره های شعری مطرح ادبیات معاصر اون هم از منظر شعرهایی که خانم ها سروده اند معرفی کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۷    
هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور امروز با انجام 3 بازی آغاز می شود که دو تیم موقعیت صعود به صدر جدول را دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۸    
یک رسانه برزیلی مدعی شد باشگاه استقلال برای جذب ستاره سری B برزیل عزم خود را جزم کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۱    
سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پرداخت دیه متوفیان سانحه نفتکش سانچی گفت:تنها کسانی که انحصار وراثت نکرده یا مدعی زنده بودن دریانوردان هستند، دیه نگرفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۱    
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه باید برای محرومیت زدایی تلاش کنیم گفت: با حکمرانی و تصمیم سازی های درست و تلاش مضاعف نباید بگذاریم فقر در جامعه وجود داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۵    
پس از اقدام اخیر عربستان سعودی علیه یک بنیاد خیریه مرتبط با حزب الله، دادستانی کل کویت نیز 18 نفر را به ادعای تأمین مالی جنبش حزب الله لبنان بازداشت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۹    
سرپرست مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، روند بستری در شهرستان های قرمز کرونایی را صعودی دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۹    
گرچه حمایت مجموعه حاکمیت از شرکت های داخلی و ممنوعیت واردات در موضوع لوازم خانگی، فرصتی برای ارتقای تولید داخل است، اما کارشناسان و دست اندرکاران امر معتقدند باید با بهره گری از فرصت ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: اسلام مداری و حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راهکار حل مشکلات است و رویکرد ما در استان نیز همین است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۱    
رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: طبق گزارش قوه قضائیه، خراسان رضوی طی یک سال گذشته جزء سه استان برتر در حوزه صلح و سازش بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۸    
معاون اول قوه قضاییه گفت: از مجلس و دولت می خواهیم در موضوع استخدام کارکنان شورای حل اختلاف و موضوع بودجه با قوه قضاییه همراهی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه به هیچ وجه اجازه رهاسازی پساب در دریا را نخواهیم داد، گفت: به دنبال تعطیلی پالایشگاه هایی هستیم که چندین بار تذکر گرفته اند و پرونده های آن ها مطرح شده است و ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار در کشور با رفع موانع تولید گفت: این امر در سطح کشور برای همه واحدهای تولیدی باید اجرایی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۹    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یگان های حفاظت از دستگاه های اجرایی کشور حافظ سرمایه های ملی و مردمی هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۹    
ثبات نداشتن قیمت کاغذ، اضطراب ناشران برای تأمین هزینه ها و گردش مالی، حضور مردم در فضای مجازی و احساس نیاز نداشتن به کتاب، اجرا نشدن قانون کپی رایت در کشور، بی انگیزه شدن نویسندگان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۳    
پیکر آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در تهران تشییع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد گفت: یکی از الزامات اجرای طرح های مختلف برای گلزار مطهر شهدا هماهنگی و ابلاغ طرح های عمرانی مصوب از سوی بنیاد شهید است بنابراین این سازمان برای اجرای هرگونه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۱    
افتادن نهادهای انقلابی در دام فرمالیسم سینمایی آن چیزی است که با مرور فیلم های تولید شده در چند سال اخیر نهادی همچون سازمان هنری رسانه ای اوج قابل بررسی بوده و غلبه چنین آفت بزرگی را بر پیکره ژانر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۵    
... در سبک زندگی منتظرانه چون انسان کامل در ساختار و اضلاع تمدن سازی قرار دارد محوریت با رشد کوثری و مبتنی بر تعالی و سعادت دنیوی و اخروی است و دیگر با سنجه های دنیایی سنجیده نمی شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۲    
رییس جمهوری با حضور در محل کارخانه سرجین بافت زنجان برای رفع مشکل این واحد نساجی در کمتر از یک ماه به وزیر صمت و استاندار زنجان ماموریت داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۹    
رییس جمهوری گفت: مشکلات اعضای تعاونیهای مسکن در زنجان پیگیری و رفع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۳    
مدیران گالری های پایتخت وضعیت استقبال مردم از نمایشگاه های هنری پس از بازگشایی مجدد گالری ها را تشریح کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۰    
رحیم العبودی، از رهبران جریان حکمت از نشست شورای هماهنگی گروه های شیعی خبر داد که قرار است در منزل نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون برگزار شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۷    
دهقانی ، مستندساز در گفت و گو با قدس: مستندساز مالکیتی بر واقعیت ندارد و فقط مالک راش های خودش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۷    
علیرضا پاکدل هنرمند کارتونیست ایرانی به عنوان یکی از اعضای هیأت داوران یک جشنواره بین المللی کارتون در کشور ترکیه انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۴    
هرچند مدیران شهرخودرو با انتقال تمرینات خود از مشهد به تهران تلاش کردند اخبار این باشگاه را از دید هواداران مشهدی دور نگه دارند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۱    
درشب پیروزی 3 برصفر مقابل تیم ملی فوتبال سوریه بازهم سردار آزمون در نقش گلزن مأموریت خود را به خوبی ایفا کرد و توانست راه پیروزی مقابل سوریه را هموار کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۵    
فوت نخبه 19 ساله کنکور به دنبال تزریق دارو برای عمل زیبایی بینی توسط افراد غیرمتخصص در یکی از کلینیک های شهر اهواز، فوت یک بیمار در اثر تزریق آمپول اشتباهی در 11 آبان امسال ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۲    
یک سریال نمایش خانگی با اقتباسی از کتاب عبور از خط قرمز نشر ثالث ساخته می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۶    
یکی از مهم ترین ویژگی های راهبری و امتیازات یک رهبر این است که برای رسیدن به اهداف مد نظر، مسائل خرد و پیش پا افتاده را مبنای تغییر رویه ها قرار ندهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۶    
تورنتو قصد دارد بیش از پیش تبدیل به یکی از مراکز اصلی تولید فیلم و سریال در آمریکای شمالی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۳    
شاپور بهیان گفت: دلیل توجه مردم به این سریال بازی مرکب این است که محتوای این اثر همان ایدئولوژی نظام سرمایه داری است که توسط هژمونی رسانه ای آن به مردم القا می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۵    
جواد افشار جزئیات ساخت سریال حضرت معصومه را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهور در جریان سفر به استان زنجان با حضور در کارخانه سرجین بافت این شهر،دستور رسیدگی به مشکلات این شرکت را در سریعترین زمان صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۶    
یمن به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد و از طریق تنگه باب المندب به عنوان یکی از مهمترین آبراهه های تجارت دریایی در جهان، شرق را به غرب متصل می کند، موضع طمع ورزی های کشورهای طماع ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال جاری تکلیف زمین 4 میلیون واحد مسکن مشخص می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۴    
با پیگیری پرونده های رسوبی مفتوح در دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی 10 نفر از سارقان حرفه ای و تحت تعقیب در حالی دستگیر شدند که تا به این لحظه بیش از 73 نفر از شهروندانی که از سوی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
از سال گذشته اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه مشترکان خانگی، تجاری و اداری آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۲    
ملازهی ، تحلیلگر مسائل افغانستان در گفت و گو با قدس: چین، روسیه، پاکستان و برخی از کشورهای اروپایی در پی بستن توافق های اقتصادی با افغانستان هستند. ایران نباید از تعامل اقتصادی با افغانستان عقب بیفتد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۹    
وضعیت مدیریت و مصرف برق در کشور چندان خوب نیست. کاهش شدت مصرف انرژی کشور، یکی از اصلی ترین اهداف اجرای قانون هدفمند کردن یارانه هاست که در دولت های یازدهم و دوازدهم به طور کامل مورد غفلت واقع شد،
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۳    
طاهره صفارزاده؛ شاعر، پژوهشگر و مترجم قرآن برای نخستین بار ترجمه ای دوزبانه از قرآن به انگلیسی و فارسی را انجام داد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۸    
نایب رییس انجمن صنفی مالکان ناوگان مسافربری خراسان رضوی گفت: کاهش شدید تمایل رانندگان حرفه ای به اشتغال در اتوبوس های برون شهری تبدیل به چالش اصلی در حوزه حمل و نقل جاده ای و جابه جایی مسافران شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخمگذار خراسان رضوی گفت: افزایش سن و به تعبیری پیر شدن گله های مرغ تخمگذار موجب کاهش 50 درصدی تولید تخم مرغ در این استان شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۲    
محصول زعفران که به دلیل ارزآوری خاص خود "طلای سرخ" نامیده شده است، علاوه بر تاثیر در اشتغال و کارآفرینی، در رونق اقتصادی مناطق مختلف همچون خطه کویری گناباد واقع در جنوب خراسان رضوی جایگاهی ویژه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۴    
رئیس جمهور و شماری از اعضای هیات هیات دولت در سفری یک روزه وارد استان زنجان شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: هزینه نگهداری راه های استان اردبیل یک هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۵    
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در جریان دهمین سفر رییس جمهوری وارد استان زنجان شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۲    
رییس جمهوری گفت: استان زنجان ظرفیت های بسیاری در بخش های کشاورزی، صنعتی، معادن و به ویژه نیروی جوان و مردمانی اهل تلاش و کار دارد که باید کارهای زیادی برای آن انجام شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۸:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۸:۱۳    
مسوول محیط زیست شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی ایران گفت: سهم نیروگاه ها در آلایندگی هوا (ذرات معلق) 6 درصد در 85 هزار مگاوات ظرفیت منصوبه نیروگاهی است که سهم ناچیزی محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۷:۵۵    
رسانه های عربی بامداد پنجشنبه از حملات وحشیانه ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن خبر دادند.