دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۹:۰۴Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 18 آبان 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آبان 1400 قدس آنلاین 2 آبان 1400 قدس آنلاین 3 آبان 1400 قدس آنلاین 4 آبان 1400 قدس آنلاین 5 آبان 1400 قدس آنلاین 6 آبان 1400 قدس آنلاین 7 آبان 1400 قدس آنلاین 8 آبان 1400 قدس آنلاین 9 آبان 1400 قدس آنلاین 10 آبان 1400 قدس آنلاین 11 آبان 1400 قدس آنلاین 12 آبان 1400 قدس آنلاین 13 آبان 1400 قدس آنلاین 14 آبان 1400 قدس آنلاین 15 آبان 1400 قدس آنلاین 16 آبان 1400 قدس آنلاین 17 آبان 1400 قدس آنلاین 18 آبان 1400 قدس آنلاین 19 آبان 1400 قدس آنلاین 20 آبان 1400 قدس آنلاین 21 آبان 1400 قدس آنلاین 22 آبان 1400 قدس آنلاین 23 آبان 1400 قدس آنلاین 24 آبان 1400 قدس آنلاین 25 آبان 1400 قدس آنلاین 26 آبان 1400 قدس آنلاین 27 آبان 1400 قدس آنلاین 28 آبان 1400 قدس آنلاین 29 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۱    
به گفته محققان، دو اسید چرب اُمگا 3 موجود در روغن ماهی ممکن است به بهبود عملکرد مغز در افراد مسن که به نوعی بیماری قلبی مبتلا هستند کمک کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۷:۲۱    
وزیر کشور ساماندهی معتادان متجاهر را اولویتی جدی در کشور دانست و گفت: بخش مهمی از مسئولیت ساماندهی این افراد در شهر تهران به شهرداری تهران واگذار شده و امید بر این است که با ظرفیت سازی مناسب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۸    
داوران قطری بازی ایران و لبنان از انتخاب جام جهانی را قضاوت خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۰    
رییس دانشگاه ارومیه گفت: کارخانه لبنیات این دانشگاه که سال 1358راه اندازی اولیه شده و راکد مانده بود، پس از 42 سال دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۴    
معاون فنی و مهندسی شرکت گل گهر گفت: به منظور تامین به موقع قطعات و با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۲    
تولیت آستان قدس رضوی فرصت گره گشایی از مشکلات، گرفتاری ها و رنج دیگران را برای خیران یک توفیق و نعمت الهی دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۷    
استاندار خراسان رضوی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی گفت: هنر شما این هست در همان سطوحی که فعالیت می کنید، مطالبات مردم را به اهداف عملیاتی تبدیل کنید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۵    
حسین مرعشی و غلامحسین کرباسچی در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به ترتیب به عنوان دبیرکل و رییس کمیته سیاسی این حزب انتخاب شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۸    
احمد وحیدی گفت: با گسترش واکسیناسیون 2 دوز، محدودیت های اجتماعی و ترددها کمتر می شود و انجام تست pcr منفی هم می تواند جایگزین تزریق واکسن شود ولی از آنجا که هزینه بیشتری دارد شاید در سفرهای داخلی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۲    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از رفع تصرف و اعاده به وضع سابق بیش از یک میلیون و 200 هزار متر مربع اراضی ملی و منابع طبیعی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۲    
الناز شاکردوست و هوتن شکیبا، این بار در سریال پرنده آبی ، باردیگر در نقش یک زوج بازی خواهند کرد و ایفاگر نقشِ دو شخصیت تاریخ تئاتر ایران به نام های عبدالحسین نوشین و لرتا هاپراتیان خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۰    
یک کارگردان سینما گفت: سینمای ما به جای ژانر محور بودن، موج محور است و هر چند وقت یک بار موجی از تولید یک فیلم در جامعه ایجاد می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۵    
هوانگ دونگ-هیوک نویسنده و کارگردان سریال بازی مرکب ، از ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۶    
استودیو یونیورسال پیکچرز قسمت دوم از فیلم اکشن-کمدی فرار نیمه شب (Midnight Run) را می سازد که اولین بار در سال 1988 با بازی رابرت دنیرو و چارلز گرودین روی پرده رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۶    
محمدمهدی اسماعیلی، از تشکیل سازمان صنایع فرهنگی، برای ارتقای اقتصاد فرهنگی، خبر داد و گفت: این سازمان یکی از برنامه های مهمی است که در آینده به انجام خواهد رسید اما هنوز تصمیم گرفته نشده که زیرمجموعه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۲۲:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا طی نامه ای به کنگره این کشور وضعیت اضطراری ملی در قبال ایران را که در سال 1979 در پی اشغال لانه جاسوسی اعلام شد، به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۲۰:۲۹    
رئیس جمهور گفت: بودجه سال 1401 باید با نگاه عدالت محور و برگرفته از آمایش سرزمینی باشد تا بتوان عادلانه تقسیم امکانات کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۹    
فرانسه با اعزام ناو جدید "اوورنی" خود به شرق مدیترانه، قدرت نظامی اش را به نمایش گذاشت؛ اقدامی که به گفته کاپیتان این ناو با هدف نشان دادن اهمیتی است که پاریس برای تضمین امنیت و ثبات در این منطقه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۶    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور ترکیه به انجام کارهای نمایشی در سطح بین المللی با هدف افزایش محبوبیت داخلی خود اعتیاد پیدا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۳    
رئیس جمهوری پیشین آمریکا گفت "احتمالا" پس از انتخابات میان دوره سال آینده، تصمیمش برای نامزد شدن یا نشدن در انتخابات 2024 را اعلام خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در سخنانی بر لزوم دیدار مجدد پوتین و بایدن تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی طالبان هشدار داد تداوم حمایت آمریکا از جبهه پنجشیر، توافق 2020 دوحه را از اعتبار خواهد انداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۹:۴۷    
نیوز آرمنیا از بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبر داد که بر اساس آن، باکو وزیر دفاع ارمنستان را تهدید کرد تا از سفر به قره باغ خودداری کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۹:۳۵    
منابع سوری اعلام کردند که وزیر خارجه امارات در سفری که پس از سال 2011 سفر عالی ترین مقام اماراتی به سوریه محسوب می شود، به دمشق سفر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۹    
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کریم باقری مربی این تیم واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۵    
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو به دلیل انتشار پستی علیه رییس انجمن و سرمربی پیشین تیم ملی دوومیدانی در فضای مجازی 6 ماه از شرکت در مسابقات داخلی و برون مرزی محروم شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۰    
مربی تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال ایران، با بیان اینکه فقط 2 اردوی10 روزه پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان داشتیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۷    
رسانه لبنانی از پخش نشدن دیدار تیم ملی این کشور با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۱    
رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام از امدادرسانی نجاتگران امداد و نجات پایگاه بین شهری خرم آباد یادمان شهید فیاض به حادثه برخورد سمند با خاور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۱    
خانواده اسطوره فقید آرژانتین از باشگاه ناپولی و وکیل سابق پدرشان شکایت کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۶    
واکاوی پروژه انتقال آب از دریای عمان به مشهد بیانگر وجود ابهامات گسترده است و پروژه های انتقال آب از دریا فارغ از مساله کارشناسی باید به طور ویژه ای مورد نظارت دستگاه های ناظر قرار گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اخیرا در نشستی که با پاکستان داشتیم توافق شد تا کامیون های ما از کشور پاکستان مستقیما به چین بروند و کامیون ها آنها نیز از ایران به اروپا تردد کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۸    
سرمربی فصل گذشته تیم خوشه طلایی به عنوان دستیار اکبر میثاقیان در پدیده انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۴    
درگیری دو ملی پوش بدنسازی ایران در مسیر بازگشت به فرودگاه اسپانیا تنها بخشی از حواشی اخیر تیم ملی بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۱    
سرمربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران بابت اتفاقات چند روز اخیر از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و حق را به طارمی داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۵    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار اعلام کرده امسال قطعا 10 فیلم را در شاخه بهترین فیلم بلند به عنوان نامزد معرفی خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به فرانسه سفر کرده است با مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه دیدار و رایزنی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۲    
زمانی گفت: نشان حلال با این هدف طراحی و تجاری سازی شد که نشان دهد یک ماده غذایی باید چه حداقل هایی داشته باشد که از نظر فقه اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۹    
قیمت کاغذ تحریر در بازار آزاد دوباره با افزایش ناگهانی به مرز 700 هزار تومان نزدیک شده است. افزایش و کاهش های پی در پی این بازار اعتماد مشتریان را سلب کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۶    
در آستانه اکران عمومی منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی از تیزر این فیلم سینمایی رونمایی شد. . منصور از چهارشنبه 19 آبان روانه پرده سینماهای سراسر کشور اکران می شود. ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس جمهور در ادامه نشست های تخصصی با نخبگان و کارشناسان حوزه های مختلف، امشب میزبان تعدادی از اقتصاددانان کشور خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۳    
برخی دلالان با پرداخت 450 هزار تومان به هر فرد، سهمیه ارزی 2200 دلاری سالانه آنها را می خرند و به طور متوسط با خرید هر سهمیه، 900 هزار تا یک میلیون تومان سود به دست می آورند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۷    
قیمت جدید کارخانه ای محصولات شرکت سایپا در آبان ماه 1400 ویژه مشتریان نهایی مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت خواست که اعلام کند چه تعداد از افراد شاغل در وزارت نفت، بیش از 30 میلیون تومان به صورت ماهیانه دریافت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۵    
با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از 150 نفر از سرشبکه ها و سرکرده های اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس (unique finance) در 19 استان کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۵    
باشگاه تراکتور با یک مربی اروپایی برای حضور در تبریز به توافقات اولیه دست یافته است و قرار است این مربی به زودی راهی تبریز شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۹    
مسوولان بهداشت و درمان کشور از 21 ماه گذشته به این سو، هر روز شمار فوتی ها، مبتلایان، بهبود یافتگان و همچنین بستری شدگان ناشی از کرونا را اعلام می کنند و آن روزی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۹    
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: به دلیل فشردگی مسابقات و غیبت تماشاگران ناچار هستیم دربی را شنبه و در روز غیرتعطیل برگزار کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۹    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان های ما قدیمی و عمدتا دچار مشکلات هستند به طوری که در حال حاضر 177 مرکز بهداشت و درمان در استان فرسوده و قدیمی می باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۳    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تخلیه فرارگونه آمریکا از منطقه اتفاق افتاد، گفت: حضور دشمن در جنوب غربی آسیا جزء "هزینه و خسران" چیزی برایش ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۸    
رئیس صداوسیما در پشت صحنه یکی از سریال ها خواستار پایان بسته قصه شد و در این گزارش به دلایل این سخن و مرور برخی از سریال هایی که پایانشان باز ماند پرداختیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۵    
وزیر امور خارجه، برنامه دفاعی ایران را حق حاکمیتی هر کشوری عنوان کرد و افزود: بی اعتنا به رفتار غیرسازنده تحریمی آمریکا بر افزایش توان دفاعی کشورمان با قدرت ادامه می دهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۶    
لئوناردو دی کاپریو همواره یک بازیگر بسیار جذاب بوده است، از بازی های تاثیرگذارش به عنوان یک بازیگر جوان به نقش آفرینی ها متفکرانه اش در قالب یک ستاره جا افتاده هالیوودی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۷    
نخستین نشست قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار و استاندار خراسان رضوی تشکیل قرارگاههای شهرستانی نهضت ملی مسکن به مسوولیت فرمانداران و دبیری اداره های راه و شهرسازی را ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۱    
یازدهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با معرفی مسئولین و رده های منتخب و برگزیده به کار خود پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۲    
رئیس هیات هندبال استان سمنان گفت: سرمربی و چهار بازیکن از تیم کات شاهرود به اردوی تیم ملی بزرگسالان هندبال فراخوانده شدند
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس جمهور در جلسه اخیر هیات دولت بر ارتقای وضعیت فرهنگی عمومی کشور تاکید کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۲    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه بخش پژوهش در حوزه اجرایی نیازمند حمایت و تقویت بیشتر است گفت که تجاری سازی پژوهش و تحقیقات دانشگاهی باید به شرکت های دانش بنیان واگذار شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۳    
رامبد جوان درباره پخش نشدن برنامه تلویزیونی خندوانه توضیحاتی داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۰    
تصویربرداری سریال "حکم رشد" به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی در خیابان های تهران ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۷    
محمد مسلمی، با انتقاد از اوضاع فعلی برنامه سازی برای کودک و نوجوان در تلویزیون، بازگشت هنرمندان و برنامه سازان باتجربه را راهی برای بهبود اوضاع توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۴    
ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست رییس جمهوری مقرر کرد وزارت جهادکشاورزی ضمن نظارت بر کالاهای اساسی به صورت روزانه قیمت اقلام خوراکی را اعلام کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۵    
استاندار خراسان رضوی گفت: برای باز شدن گره های مردم در یک فضای تعاملی و منطقی باید همه با هم کار کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۶    
رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور گفت: چهار میلیون و 400 هزار پرونده در سال توسط شوراها رسیدگی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۷    
کلاهبرداری از طریق درگاه های پرداخت جعلی از جمله کلاهبرداری هایی است که به دلیل انجام خریدهای اینترنتی زیاد شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: با دستور استاندار، رصد و پایش زنجیره تامین تا توزیع کالاهای اساسی در بازار استان، به منظور به حداقل رساندن مشکلات و جلوگیری از بروز هرگونه التهاب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۴    
گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه چاره ای نداریم جز اینکه کیفیت مدارس دولتی را از لحاظ آموزشی و تربیتی ارتقا دهیم، گفت: یکی از مداخلات و متغیرهای اصلی برای تحقق این مهم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۴    
راهبرد دولت برای واردات برنج، هر چند با استقبال مردم روبرو شده اما کشاورزان نسبت به زمان اجرای این سیاست گلایه داشته و آن را زمینه ساز تحمیل زیان های مالی به هزاران شالیکار می دانند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۸    
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه در مسیر مذاکرات، استفاده از زبان زور و تهدید کمک کننده نیست و جمهوری اسلامی ایران تسلیم فضاسازی های واهی نخواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۵    
این روزها بازیگران پیشکسوت بسیاری داریم که علی رغم گسترش دنیای تصویر و افزایش تولید فیلم، سریال، تئاتر و همچنین حضور شبکه نمایش خانگی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۲    
سرپرست موزه بزرگ خراسان از اهدای 48 دوره روزنامه مجلد و صحافی شده مربوط به دهه 30 تا 70 شمسی توسط یک پیشکسوت مطبوعات و خیّر میراث فرهنگی به این موزه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۹    
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه تخصیص ارز 4200 تومانی واردات را از مسیر درست خود خارج کرد، گفت: شفافیت در اعطای ارز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۹    
طی 2.5 سال گذشته 52 هزار میلیارد تومان اراضی ملی در حالی از تصرف زمین خواران خارج شده که گفته می شود سودجویان با شگردهایی همچون کاشت درخت، کشاورزی، سنگ چینی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۶    
طبق گزارش ها طی 70 سال گذشته 8449 سیل در کشور گزارش شده است که نیمی از آنها مربوط به 20 سال اخیر بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۶    
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از افتتاح نخستین مجموعه مناسب سازی شده جهت ورزش کودکان معلول شرق کشور در مشهد با همت شهرداری در روز جهانی معلولین خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۱    
مسئولان نظارتی خراسان رضوی در باره حواشی گران فروشی های احتمالی تاکسی های اینترنتی پاسخ دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۵    
هزاران تن زباله در جنگل های هیرکانی دپو شده و بارها مسئولان و گردشگران با آن سلفی گرفته اند، مدیریت این طلای کثیف مطالبه جنگل نشینان از دولت جدید است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۲    
اقبال لاهوری شاعر، فیلسوف و سیاستمدار پاکستانی است که در ایران بیشتر به اشعارش شناخته می شود. فلسفه، سبک شعر و زندگی اقبال لاهوری بیشتر بر مبنای عشق به دین، قرآن و محبت پیغمبر اسلام (ص) قرار گرفته است
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۳    
وزیر ارشاد گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور تمامی دستگاه های دولتی که بودجه و ساختار فرهنگی دارند باید به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متصل شده و بر این اساس در آینده مدیریت فرهنگی کشور در اختیار این ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۰    
امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر قصد دارد به زودی فیلم بلند داستانی پانسیون خوشبختی را جلو دوربین ببرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۰    
عضو انجمن علمی روان پزشکان ایران معتقد است، آموزش روش صحیح مقابله با کرونا به مردم جامعه در دوران شیوع این بیماری می تواند از ابتلای احتمالی به وسواس چه اکنون و چه در دوره پساکرونا پیشگیری کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۴    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هنوز به ایمنی جمعی در برابر کرونا از لحاظ واکسیناسیون نرسیده ایم و خطر بروز موج ششم همچنان وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۱    
بازیگر سریال مختارنامه می گیود برای بازی در سریال حضرت موسی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا پیشنهاد بازی دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۲    
یک متخصص ویروس شناسی، با عنوان این مطلب که رعایت پروتکل های بهداشتی به پایین ترین حد خود رسیده، گفت: سویه دلتا ویروس کرونا در کشور در حال چرخش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۳    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن سینوفارم استفاده شده در کشور مورد تایید سازمان غذا و دارو است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۳    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم که خدمت در درجه اول باید صادقانه به محرومان و مستضعفین برسد، کار باید هوشمند شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این جمعیت از ابتدای سال جاری تا 17 آبان ماه به بیش از 60 هزار شهروند متاثر از حوادث و سوانح مختلف امدادرسانی کرده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست برنامه دولت را برای جبران نزولی شدن بورس توضیح دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۱    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خلیل آباد گفت: انجام عملیات بیابان زدایی و کاشت تاغ در سطح 20 هزار هکتار از عرصه ها، علاوه بر نجات 15 روستای این شهرستان از حرکت شن های روان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طرح تشویقی مدیریت مصرف گاز طبیعی از دیماه پارسال آغاز شده است که از آن زمان تاکنون 90 درصد مشترکان بخش خانگی و عمومی استان از مزایای آن بهره مند شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۲    
در جریان برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش، پهپادهای MQ-9و RQ4 آمریکایی که به منطقه FIR و محدوده ADIZ (منطقه شناسایی دفاع هوایی) ایران ورود کرده بودند، رهگیری شدند و مورد اخطار قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۱۱    
این کلیپ نوستالژی همه ی دهه شصتی هاست...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۵۰    
کیفیت زندگی، کیفیت رشد، کیفیت تحصیل، کیفیت هوا، کیفیت ارتباطات، کیفیت کالا و خدمات و... همه این ها در زندگی انسان ها جایگاه ویژه ای دارند اما در این میان ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بیمارستانی بدون ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۷    
چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به شرط حضور سینماگران مطرح در این رویداد داخلی می تواند رقابتی تنگاتنگ را میان چهره هایی از چند نسل سینما رقم بزند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۴    
... ما که نسل گذشته را دیده ایم و آگاهی درستی از خودمان داریم می توانیم زمانه موسی بن جعفر(ع) که فرزندان پرتعداد (حدود 34 فرزند) داشته اند را درک کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۸    
هر شهری در تاریخ خودش، رازهای ناگفته بسیاری دارد؛ رازهایی که گاهی در قالب قصه ها و افسانه ها، ماندگار و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۲۳    
تحولات عراق یکی ازمحوری ترین مباحث روز منطقه غرب آسیاست که همواره با حساسیت های خاصی همراه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۸    
اهالی تئاتر در دو سال کرونا بیشترین آسیب را دیدند، جمعیت زیادی از اهالی این هنر که بخت راهیابی به پروژه های تصویری را پیدا نکردند، روزهای سختی را از نظر کاری و معیشتی پشت سر گذاشتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۲    
دوشنبه و در جریان دومین روز از رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران، زیردریایی های طارق و غدیر به مقابله با اهداف سطحی و زیرسطحی پرداختند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۷:۵۳    
لایحه رتبه بندی معلمان علاوه بر افزایش کیفیت آموزش و پرورش، به دنبال ارتقای جایگاه مادی و معنوی فرهنگیان کشور است.
  • ۱