چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۰۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 1 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۷:۲۷    
درباره خودتان اظهار ضعف نکنید که تجربه خوبی خلق نمی کند و فراموش نکنید هرکس سزاوار فرصت دیگریست اما نه برای تکرار همان اشتباه!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۷    
رئیس اداره اوقاف خمینی شهر با اعلام اینکه سال جاری در 70 پایگاه و مرکز قرآنی سطح شهرستان طرح حفظ قرآن دنبال شده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۰    
سردار سرلشگر فاتح نبرد سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی وعده صادق خود را عملیاتی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۶    
بعد از دریافت 630 اثر به دبیرخانه این همایش 72 نفر به عنوان مجموعه منتخبان برگزیده می شوند، که 27 نفر برگزیده و 45 نفر نیز شایسته تقدیر شناخته خواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۳    
حمام وزیر واقع در کوچه 33 خیابان ابن سینای اصفهان، از دهه هفتاد تاکنون بعد از بازسازی به ایستگاه شماره هفت کانون پرورشی کودکان و نوجوانان تبدیل شده است تا در تربیت فرهنگی کودکان منطقه نقش داشته باشد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۳    
همزمان با هفته گرامی داشت بسیج، شب شعر شاعران شرق اصفهان با حضور شاعران و فعالان امور فرهنگی در کوهپایه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۲    
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، گفت: مردم فارغ از هرگونه جناح بندی های سیاسی پای انقلاب ایستاده اند و با تمام توان و ظرفیت خود در ابعاد و موضوعات مختلف در خدمت نظام هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۷    
دبیر شورای عالی جامعه مداحان استان اصفهان گفت: موضوعات قابل مطرح در نشست مجمع عالی بسیج مداحان استان، بررسی مشکلات و موانع موجود بر سر راه مداحی و هیئت داری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۱    
جانشین معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان با بیان اینکه تفکر بسیجی توانست داعش را شکست دهد، گفت: جنگ امروز جنگ فرهنگی است که باید تک تک بسیجیان هوشیار باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۳    
نشست مجمع عالی بسیج مداحان عصر امروز همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور مسئولان و مدیران استان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۹    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: بی شک ماندگارترین، مؤثرترین و والاترین امور خیرات و مبرّات، سنت حسنه وقف است و در حال حاضر در شهرستان موقوفاتی وجود دارد که 150 یا 200 سال قدمت دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۳    
رئیس اداره مخابرات فریدونشهر علت قطع شده یک ساعت و نیمه همه ارتباطات شهرستان را عملیات کابل برگردان بیان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۸    
مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان گلپایگان در خصوص افزایش قیمت نان در گلپایگان گفت: نانوایان گلپایگانی تا اطلاع رسمی از طرف فرمانداری و اتحادیه نانوایان حق هیچ گونه افزایش قیمت نخواهند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۶    
عرب مختاری معاون فرهنگی تبلیغی ستاد نماز جمعه نصرآباد گفت: در چند روز گذشته 140 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی از نصرآباد به مناطق زلزله زده ارسال شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۸    
فرمانده بسیج برخوار با اشاره به اجرای یکصد ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در برخوار، گفت: غبار روبی مزار شهدای اسلام آباد، حضور همه بسیجیان در نماز جمعه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۲    
این مداح اهل بیت(ع)گفت: گاهی نقاط ضعف و آسیب هایی در مداحی دیده می شود که می توان با برنامه ریزی های مدون و آموزش های تخصصی توسط اساتید مجرب و با تجربه آن مشکلات را رفع و به روند رو به رشد مداحی کمک ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۲    
مسئول موکب یادمان شهدای برخوار اسکان زائران، تغذیه، حضور تیم پزشکی، امور فرهنگی، برپایی نماز جماعت، سخنرانی و عزاداری و امور گمشدگان و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۷    
مدیر شرکت آب و فاضلاب اردستان گفت: با اجرای عملیات شستشوی شبکه فاضلاب اردستان 42کیلومتر از شبکه های اصلی و فرعی و یک هزار و100 حوضچه با استفاده از ماشین های مخصوص واترجت در مدت 10 روز شستشو می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۶    
مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای آران و بیدگل در آموزشگاه ابریشم چی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۰    
حیدری رئیس آموزش و پرورش بن رود گفت: آگاهی بخشی به مادران در زمینه فضای مجازی و شناخت آسیب های وارده از این فضا می تواند فرزندان را از قرارگرفتن در معرکه مخرب شبکه های اجتماعی بازدارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان شهرستان مبارکه در قالب هشت دستگاه اتوبوس به سرزمین های نور اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در سال گذشته در استان اصفهان بیش از 13 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام ها در استان انجام شده که در زمره مهم ترین خدمات دامپزشکی برای مبارزه با بیماری های مختلف به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، ضمن اعلام جمع آوری 10 کامیون کمک های مردمی کاشان و ارسال به مناطق زلزله زده، از برنامه های هفته بسیج در 400 پایگاه بسیج شهرستان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۴    
شهردار دستگرد گفت: شهرداری به منظور زیباسازی و خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان این شهر اقدام به نقشه برداری، زیرسازی، جدولگذاری و سنگ فرش کردن پیاده رو های سطح شهر کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۲    
مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: چهارمین المپیاد ورزشی در رشته های مختلفی از جمله والیبال، بدمینتون، تنیس، فوتبال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۹    
امام جمعه تیران گفت: کشور ایران اسلامی در شرایط کنونی نیاز به وحدت و هم دلی دارد و این موضوع در پیام سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب به خوبی نمایان بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۳    
کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت: استفاده زیاد جوانان و نوجوانان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نوعی منزل گریزی و والد گریزی را به همراه خواهد داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار با اشاره به پیام سردار قاسم سلیمانی به امام خامنه ای، گفت: طبق برنامه ریزی که رژیم عربستان، اسرائیل و آمریکا کرده بودند، داعش با هدف ایجاد ناامنی در ایران به وجود آمد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۰    
امام جمعه نطنز بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز تاکید کرد و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در همه موارد بر دشمن پیروز شده است، فرمودند: جوانان مؤمن با نابود کردن داعش امریکای مستکبر را به زانو درآوردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۳    
امام جمعه آران و بیدگل گفت: پیروزی به دست آمده و نابودی داعش در ایام ولادت رسول اکرم(ص) عیدی بسیار شیرین جبهه مقاومت به امت اسلامی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۱    
مسئول پژوهش مرکز تحقیق رایانه ای حوزه علمیه،گفت: همایش های سبک زندگی ایرانی اسلامی بخشی از پروژه خانواده و سلامت عاطفی و زناشویی است که به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان و با همکاری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۴    
رصد ماه و سیارات در 253 اُمین برنامه رصد عمومی زیرآسمان اصفهان روز پنجشنبه دوم آذرماه برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۱    
نمایشگاه دستاوردهای بسیج، آخرین دستاوردهای علمی، فنی، تخصصی و اشتغال زایی بسیجیان را در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برای عموم مردم به نمایش گذاشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۲    
متخلفان شکاری که در پوشش کویرنوردی اقدام به شکار کرده بودند توسط محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان شناسایی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف بیش از 27کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری ام وی ام و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۳    
امام جمعه اصفهان با اشاره به لزوم توجه آموزش و پرورش به گرایش معلمان، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید بهترین افراد را برای معلمی انتخاب کند/
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۴    
شهردار اصفهان با بیان اینکه روزانه بین 18 تا 20 هزار نفر در اصفهان از مترو استفاده می کنند، گفت: توانایی جابجایی روزانه 200 هزار نفر را دارا هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۰    
نمایشگاه دستاوردهای بسیج استان اصفهان، ظهر امروز افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۵    
هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان با میزبانی نمایندگان اصفهان پیگیری می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
کیفیت هوا در میدان امام حسین(ع) اصفهان، در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
بارش اولین برف پاییزی در فریدونشهر آغاز و از شب گذشته موجب مسدود شدن راه ارتباطی هفت روستا شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۷    
برنامه های هفتۀ بسیج با شعار اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی، اعتلای فرهنگی اجتماعی و اندیشه ورزی و تولید علم و.. انجام و اجرا خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۴    
کارشناس و مشاور خانواده و کودک، گفت: کودکان همچون لوحی سفید بوده که هر چیزی را می توان روی آن نوشت و بنابراین ما باید با ساخت برنامه های اخلاق مدار و ایمان محور آن ها را به بهترین نحو تربیت کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۵    
این اقلام که شامل پتو، وسایل گرمایشی، نان، کنسرو ماهی، خرما، البسه گرم، نان، برنج است، به همت پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها و سطح شهر خوانسار جمع وآری شده و در قالب سه کامیون ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر، با بیان این که 65 برنامه برای هفته بسیج با عنوان هفته بسیج، مردم سالاری دینی در این شهرستان تدارک دیده شده است، به تشریح این برنامه ها پرداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۶    
سرلشکر سلیمانی سرباز رهبر انقلاب، گفت: تا کمتر از سه ماه دیگر داعش از بین خواهدرفت و کمتر از دو ماه تمام شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهین شهر و میمه، گفت: دومین جشنواره زعفران و بوم گردی روستای ازان با هدف معرفی ظرفیت های بالای منطقه، برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۷    
هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل با برگزاری شش بازی به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۱    
نماهنگ زیبای برادر با صدای پرویز پرستویی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۹    
تشکیل نشدن منظم جلسات مدیریت بحران، نقصان در بانک اطلاعاتی، کمبود اعتبار برای انجام مطالعه و تأمین تجهیزات موردنیاز و وضعیت نامناسب سیل بندها، ازجمله مسائل مطرح شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۷    
گذری بر تاریخ باستان و حضور یهود در دوره اشکانیان
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۲    
شهردار مهاباد اردستان، گفت: اماکن تاریخی خوبی در شهر مهاباد وجود دارد که در صورت سرمایه گذاری بهترین پتانسیل برای ایجاد اشتغال خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۶    
در پیام هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان آمده است: این پیروزی مبارک را به سردار بزرگ عرصه جهاد و مبارزه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۶    
شهردار شهر گوگد با اشاره به اینکه طول این المان با ارتفاع 14 متر به نیت 14 معصوم طراحی شده، گفت: این المان دارای سه درب ورودی به لحاظ دفن سه تن از شهدای گمنام در این محل در نظر گرفته شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۷    
جانشین قرارگاه امام علی(ع) سپاه اصفهان، گفت: دینداری و تلاش برای عمل به دستورهای شرعی، و برخورداری از روحیه انقلابی، مهمترین ویژگی بسیجیان هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۰    
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن، گفت: دشمنان برای زنان جامعه نقشه هایی دارند و به منظور از بین بردن ارکان خانواده و به دنبال آن از بین بردن نظام اسلامی با توطئه و تخریب در قشر بانوان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۲    
زلزله کرمانشاه، با تمامی تلخی ها و مصیبت هایی که برای مردم کشور به همراه داشت، حجم گسترده و آمادگی بسیار بالای مردم در همدلی و یاری به هموطنان را به خوبی اثبات کرد و آمادگی کامل مردم برای اجرای ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۳    
تا نیم قرن پیش حضور پلنگ در کوهستان های صعب العبور خوانسار و مشرف به فریدن، در منطقۀ درّۀ غار مشاهده شده بود، یوزپلنگ هم دیگر گربه سان بزرگی است که در خوانسار وجود داشته است.