سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۴۹Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 13 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۸    
هزاران یمنی با تجمع در مرکز شهر صنعاء، بازگشت امنیت به کشور و خنثی شدن فتنه دشمن را جشن گرفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۷:۲۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به بازدید بیش از هشت هزار نفر از نمیش شناسنامه یک ملت از رضایت بیش از 95 درصدی بازدید کنندگان از این نمایش خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهرضا گفت: تشکیل شورای اندیشه ورزی متشکل از متخصصان، صاحب نظران و افراد دلسوز و دارای ایده های خوب و ارزشمند برای ارتقا سطح کیفی طرح های اجرایی در حوزه مدیریت شهری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، گفت: 99 باشگاه کتابخوانی با یک هزار و 500 عضو که بیشتر آنها در مدارس شهرستان هستند، تشکیل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۷    
سالن تیراندازی شهرستان گلپایگان، با فعالیت هایی همچون دارت، تیرو کمان و تیراندازی برای معلولان افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۷    
سینما، این فرزند چند ساله هنر این روزها حال خوبی ندارد با توجه به اینکه مسئولان به گسترش سینما و مجهز کردن آن رغبت نشان می دهند اما مردم دیگر علاقه زیادی به سینما رفتن ندارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۷    
عبدالملک بدرالدین رهبر انصارالله یمن، گفت: امروز یک روز استثنایی و بزرگ و روز ناکامی توطئه است، ملت ما از این توطئه بزرگ عبور کرد، هدف از این توطئه ضربه زدن به پایداری ملت یمن در برابر متجازوان بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۷    
رحله دوم اسکان موقت مناطق زلزله زده تا پایان آذر ماه به اتمام می رسد، دو تُن مواد غذایی فاسد به ارزش130 میلیون ریال در فریدن معدوم شد، اجرای طرح پرسشگری شاخص های تن سنجی کودکان در شهرضا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۷    
کارشناس مسائل دینی برداشت غلط از روایاتی که مرتبط با مباحث مهدویت است را یکی از آسیب های جدی در این حوزه دانست و گفت: ما باید ترفندهای دشمنان در زمینه مهدویت را بدانیم و با آن ها مقابله کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۷    
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه کاشان گفت: تامین اشتغال در روستاها از اولویت های دولت بوده که با استفاده از تسهیلات منابع صندوق توسعه ملی محقق می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۷    
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، زندان را نقطه آخر یک آسیب اجتماعی دانست و بر لزوم امر پیشگیری از طریق اطلاع رسانی و شناسایی مصادیق جرم تأکید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۷    
رئیس اداره هواشناسی شهرضا با بیان اینکه دمای هوای شهرضا صبح امروز به 9- درجه سانتی گراد رسید، گفت: شهرضا صبح امروز کم ترین دما از ابتدای مهر امسال تا کنون را تجربه کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۷    
مسابقه تنیس روی میز انتخابی تیم شهرستان با حضور 30 دانش آموز در سمیرم برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۲    
دانش آموزان دختر بسیجی چادگان، عصر امروز با دو دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۲    
معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اسامی سهامداران اولیه شرکت زراعی تیران و کسانی که وکالت مردم را بر عهده گرفته اند دارای ابهام است و تا مشخص نشدن دقیق این افراد نمی توان انتخاباتی برگزار کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۲    
وی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بخش کوهپایه با اشاره به کمبود در موقوفات قرآنی در بخش کوهپایه، گفت: خیرانی که امکان وقف اموال برای آن ها مقدور است با وقف در این زمینه به گسترش و ترویج فرهنگ قرآن کمک ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۱    
همزمان با هفته وحدت، نهمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان اصفهان با حضور ورزشکاران هیئت ورزش روستایی وبازی های بومی ومحلی خوانسار و 400 ورزشکار از دیگر شهرستان های استان به میزبانی فلاورجان در ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۱    
شهرداری خوانسار با هدف تکمیل و تجهیز امکانات شهری، نصب مجموعه بازی کودکان، اجرای زیرسازی و آسفالت پیست دوچرخه سواری پارک عسل، تکمیل آسفالت محوطه شهربازی کودکان در خوانسار را به انجام رسانده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی نطنز با تاکید بر این که شرایط بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری و احیای آثار تاریخی شهرستان نطنز فراهم شده است، گفت: مرمت قلعه طرق رود، مرمت قلعه تاریخی هنجن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۱    
وزارت کشور یمن با انتشار بیانیه ای رسمی، خبر مرگ علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق این کشور را تایید و اعلام کرد که ساقط شدن طرح فتنه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۳    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با بیان این که دشت شهرهای بادرود و خالدآباد به عنوان دشت های نمونه کشوری در بحث ذخیره آب انتخاب شده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۳    
نیروهای عراقی موفق شدند در جریان پاک سازی مناطق شمال غربی استان نینوا، دو گور دسته جمعی پیدا کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن در طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی، 545 نفر حافظ را به ثبت رسانده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۳    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اردستان گفت: دو نفر مردی که در میوه فروشی فعالیت داشته اند شب را در همان مکان خوابیده و برای گرم شدن از زغال استفاده کرده اند و با گاز منوکسید کربن مسموم شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۰    
معاون فرماندار آران و بیدگل، گفت: نرخ مشارکت زنان در حوزه اشتغال آران و بیدگل 17/5 درصد است که سهم قابل توجه آنان در حوزه اقتصاد شهرستان را نشان می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۰    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدن، گفت: دو تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد، به ارزش ریالی 130 میلیون ریال که در سه ماهه اول سال 96 در شهرستان فریدن جمع آوری شده بود معدوم شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۵    
قهرمان و اسطوره کودکان ایرانی کیست؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۰    
یک مدرس حوزه و دانشگاه، گفت: امسال همه بانوان سعی کنند وحدت را در خانواده های خود ایجاد کنند چرا که مهمترین رکن وحدت در خانه ها خانم های خانه هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۰    
رئیس اتاق اصناف برخوار گفت: منبت کاران، برای استفاده روی چوب برای انجام منبت نیاز به نفت دارند، اما متاسفانه اکثر کارگاه ها از این ماده اولیه بی بهره اند و این در حالی است که با پیگیری هایی که انجام ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۰    
دلگیری ها را مبنای تعامل قرار ندهیم و بر مدار مشترکات دست به دست هم بدهیم تا دشمنِ مشترک خود، یعنی شیطان و شیطان صفتان عالم را بر زمین بزنیم، همانگونه که مولایمان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۰    
نماینده نطنز گفت: تبعیض واقع شده مورد اعتراض شدید مردم است و قابل تحمل نیست، در حالی که میزان برداشت آب از چاه های عمیق در شهرهای اطراف فقط 18 درصد کاهش یافته است ولی این میزان کاهشِ برداشت در نطنز ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری رقابت پسران هوگوپوش شهرضا، بروجن و سمیرم، گفت: پس از رقابت یک روزه 125 تکواندوکار در قالب 9تیم، مقام های اول تا سوم رده های سنی اعلام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، گفت: 300 هزار نفر در استان اصفهان از خدمات سازمان مجموعه بهزیستی استفاده می کنند، که 120 هزار نفر از این افراد دارای نوعی معلولیت هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۵    
رئیس مرکز بهداشت شهرضا، گفت: طرح پرسشگری شاخص های تن سنجی، بررسی شاخص های تغذیه ای و رشد و تکامل کودکان زیر پنج سال همزمان با کل کشور در شش مرکز ارائه خدمات جامع سلامت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۰    
جنگ نوین بیولوژیک، در دستور کار سازمان های ترور
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۰    
سهراب مرادی، وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی کشورمان، موفق شد در رقابت های قهرمانی جهان رکورد جهان را چهار کیلوگرم ارتقا بخشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۰    
رئیس اتاق اصناف آران و بیدگل، گفت: کسبه و بازاری های شهرستان از بازار روز استقبال نمی کنند و اجناسی که فروخته می شود، غالبا بی کیفیت و نامناسب است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۰    
استاندار اصفهان، به مناسبت 12آذر روزجهانی معلولان از خیریه توانبخشی معلولان ذهنی محمودیه خمینی شهر، بازدید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
مسئول روابط عمومی دهیاری روستای محسن آباد شهرستان برخوار، گفت: از آن جا که این مکان ملک شخصی مالک بوده و دهیاری باید نسبت به پرداخت هزینه آن با توافق طرفین، برای رفع سد معبر اقدام کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۰    
حجت الاسلام علیرضا پناهیان: اندوه یعنی کفر، اندوه یعنی ناسپاسی، اندوه یعنی بی خدایی، بی عقلی....
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۵    
در اولین روز از مسابقات چهارجانبه فوتسال در اصفهان، دیدار دو تیم قزاقستان و روسیه با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۰    
رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: مرحله دوم اسکان موقت آغاز و تا پایان آذر ماه به پایان خواهد رسید و وارد مرحله اسکان دایم زلزله زدگان غرب کشورمان، خواهیم شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۵    
رییس اتاق اصناف اصفهان، گفت: توریسم و رفت و آمد گردشگران، بازار مسکن اصفهان را از رکود خارج می کند و باعث رونق این صنعت و ساخت و ساز بیشتر در این استان خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۰    
حوزه علمیه نرجس خاتون(س) دولت آباد، در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و شهرستان، افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۰    
همین چند شب گذشته بود که اتفاق زیبایی در سالن سرو شهرضا، روی داد. اتفاقی که شاید بعد از پایان جنگ تحمیلی مشابه آن به این زیبایی در شهر نبوده یا کمتر بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۰    
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتسال چهارجانبه اصفهان، مقابل تیم ملی فوتسال آذربایجان به تساوی رسید.