چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۵۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 16 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۷    
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه کاشان، دستگاه های متولی امر را موظف به هدف گذاری و تدوین برنامه جامع و واحد در زمینه اشتغال در شهرستان دانست تا از پراکنده کاری و اقدامات موازی دستگاه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۵    
رییس اداره محیط زیست شهرستان سمیرم، گفت: بعد از تعقیب و گریز و درگیر شدن محیط بانان این شهرستان با شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع محدوده روستای قلعه مختارخان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۰    
مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان(عج)، آرامش و آسایش مثال زدنی امروز کشور را حاصل تلاش مجاهدان و مدافعان حرم دانست و گفت: هدف اصلی داعش در جنگ نیابتی، انقلاب اسلامی بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۷:۲۵    
در نظام آموزشی دانشگاهی امروز، مسائل بسیاری هست که با وجود ظاهری و زودگذر بودن، توجه بیشتر افراد را به خود جلب می کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۰    
مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون با بیان اینکه همیشه آموزش وپرورش با همکاری مردم به موفقیت در امور رسیده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۱:۳۵    
کارشناس طب سنتی با بیان اینکه از نگاه حکما پیرامون ما از یکی از این چهار عنصر و یا ترکیبی از این چهار عنصر تشکیل شده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۰    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرضا در رابطه با وضعیت قیمت میوه های پرمصرف مردم، گفت: قیمت میوه هایی مانند پرتغال تقریبا نسبت به سال گذشته ثابت بوده و تفاوت چندانی نداشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۰    
همزمان با 16 آذر، روز دانشجو، عصر امروز مراسمی به همین مناسبت توسط بسیج دانشجویی، کانون فرهنگی هنری اندیشه و دانشجویان دانشگاه پیام نور چادگان با حضور مسئولان شهرستان در این دانشگاه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۵    
رئیس دانشگاه پیام نور کوهپایه با بیان این که مقوله فرهنگ در دانشگاه ها جایگاه مناسبی ندارد، گفت: برای بهبود فرهنگ دانشگاه ها باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد و دانشجویان علاوه بر کسب علم و مهارت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۰:۱۵    
مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان گفت: متأسفانه در استان حدود شش هزار و 500 نفر تحصیل کرده در رشته های مختلف از خانواده ایثارگران و جانبازان بیکار هستند و بنیاد شهید در صورت وجود ردیف استخدام دولتی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۵    
فرماندار چادگان گفت: مراکز علمی ضمن برخورداری از فضای سیاسی، باید اصالت علم آموزی خود را از دست ندهند، و وظیفه ما بستر سازی برای فعالیت های آزاد و قاعده مند است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۵    
نماینده شاهین شهر و میمه، نگاه غیر انقلابی در تخصیص بودجه را زمینه تضییع حقوق مردم دانست و گفت: امروز بیش از 90 درصد بودجه کشور بودجه جاری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۰    
در ایام منتهی و نزدیک به روز دانشجو شاهد تلاش ناگهانی عده ای از مسئولان برای گره گشایی از مشکلات دانشجویان هستیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۵    
برنامه “عطر عاشقی” با موضوع بررسی ” شناخت واقعیت های عصر ظهور” از خمینی شهر به صورت زنده و مستقیم در شبکه پنج سیما پخش می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۵    
با توجه وجود سالی خشک و نیازمندی شدید به آب برای کشاورزی و حیات بشر، نماز درخواست باران از خداوند در خمینی شهر برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۰    
مسئول بسیج دانشجویی شهرضا گفت: اگر به دانشجویان آدرس غلط بدهیم به آنان ظلم کرده ایم، این جریان برای اینکه رسالت اصلی خود را حفظ کند، باید انسجام و اقتدار کشور را سرلوحه کار خود قرار دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۸:۱۰    
سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: روز دانشجو نماد همیشگی بصیرت، آگاهی، درک، تحلیل درست و حضور به موقع و آگاهانه قشر دانشجو درصحنه و متن مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۸:۰۵    
امام جمعه ابوزیدآباد، گفت: احداث شهرک صنعتی ابوزیدآباد با توجه به وضعیت نامناسب برای کشاورزی باید سرعت بیشتری پیدا کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۰    
رییس اتحادیه صنف نانوایان شهرضا گفت: روزانه 20 تا 24 هزار نان خانگی فاقد مجوز در سطح شهرستان توزیع می شود که 12 هزار عدد آن از خارج شهرستان توزیع می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۰    
رییس دانشگاه شهرضا گفت: رو دانشجو لازم است سیاسی بوده و از بینش و تحلیل سیاسی قوی و مشارکت سیاسی سازنده برخوردار باشد ؛ ولی از سیاست بازی و افتادن در دام جنجال های سیاسی و جناحی بپرهیزد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۵    
شهردار شاهین شهر از تعدیل 100 نفر نیروی مازاد، غیر بومی فاقد کیفیت کار تا پایان سال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی خط راه آهن شهری با حضور استاندار و یکی از وزرای دولت بزودی اغاز خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: مجموعه های دارای نقش در حوزه فرهنگی و اجتماعی، باید از جایگاه تصدی گری صرف خارج شده و در مقام کار میدانی و تحقیقاتی وظیفه خود را به درستی انجام دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۵    
مدیر آبفا روستایی اردستان گفت: عملیات احداث مخزن صد مترمکعبی روستای شیرازان اردستان با صرف اعتباری بالغ بر 700میلیون ریال به پایان رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۵    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کار بازسازی و نوسازی 14 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده در غرب کشور به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان واگذار شده است و به زودی کار آوار برداری و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۰    
جنگنده های سوری موفق شدند در یک حمله دقیق،پنج فرمانده گروه تروریستی جبهه النصره را به هلاکت برسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۰    
جلسه روشنگری امر به معروف و نهی از منکر با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدن در پایگاه مقاومت بسیج خدیجه کبری (س) داران برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۰    
رییس دانشگاه پیام نور شهرستان شهرضا، گفت: دانشجویان سخنان امام خمینی(ره) را منطق با واقعیت و کلام الله مجید و روایات اهل بیت یافتند و به همین دلیل با همه وجود از ایشان حمایت کردند و در شمار بهترین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۵    
قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اردستان، در روز دانشجو گلباران شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: گرامیداشت 16 آذر یاداور مسئولیت همه افراد جامعه در برابر ارزشهای انقلابی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۵    
رزمندگان یمنی موفق شدند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی پیشرفته را در منزل برادرزاده عبدالله صالح کشف و ضبط کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۵    
ده ها عراقی بعد از آزادسازی مناطق خود در شمال عراق، به مناطق خود بازگشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا در اقدامی روز چهارشنبه قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرده و گفت که به دولتش دستور داده فرایند انتقال سفارت این کشور از تل آویو به آن شهر را آغاز کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۰    
مردم شهرستان برخوار صبح امروز از استادان و قهرمانان مسابقات بین المللی کشور ارمنستان استقبال کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۰    
جشن رنگ ها در پیش دبستانی کوثر دانش شهر سین برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۵    
مسئولان شهرستان تیران و کرون ضمن افتتاح نمایشگاه صنایع دستی معلولان شهرستان در مجتمع نگین تیران از دو مرکز مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران اعصاب و روان و معلولین ذهنی بازدید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، گفت: 200 هزار نفر در زمان حاضر، عضو کتابخانه های عمومی استان هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۰    
جشن میلاد امام صادق (ع) و پیامبر اکرم شب گذشته، در مسجد جامع عطآباد از توابع شهرستان دهاقان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۵    
عضو هیئت مدیره انجمن دوستداران محیط زیست تیران و کرون گفت: هشت نفر از اعضای کمیته کوهنوردی انجمن دوستداران محیط زیست به قله چهار هزار و 75 متری شیرکوه یزد صعود کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۰    
مراسم جشن میلاد پیامبر رحمت و صادق آل محمد(ص) شب گذشته در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۰    
به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و روز دانشجو، مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد شاهین شهر، به بهره برداری رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۰    
مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق، با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان عاشق و دلباخته اهل بیت(ع)، در مسجد و حسینیه ائمه اطهار(ع) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۵    
محمود صادقی، به عنوان یکی از حاشیه سازترین نمایندگان مجلس دهم، از جمله نمایندگانی است که همواره سعی کرده است به هر طریقی در این فضا فالوور جمع کند و در این راه از هر دستاویزی استفاده کرده و هر روز ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۰    
همایش بزرگ پیاده روی پیامبر اعظم(ص) به مناسبت هفته وحدت، مصادف با ولادت باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(علیه السلام) در شهر فلاورجان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۵    
دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون، گفت: تصادف دو خودروی پراید و یک موتورسیکلت در محور تیران به سامان در هفت کیلومتری شهر تیران، یک نفر را به کام مرگ کشاند و 9 مصدوم بر جای گذاشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۵    
تنها یک پیام ساده برای علاقمندان به تحصیلات دانشگاهی داریم؛ اول اینکه دندان طمع استخدام دولتی را باید کشید و نباید برای استخدام تحصیل کرد چون اقتصاد دولتی ظرفیت محدودی داشته و ممکن است روزی چشم باز ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۲۰    
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان، گفت: تمام اعتبارات عمرانی حوزه بهداشت و درمان در شرایط فعلی متوقف است و مسئولان پیگیر هستند تا با انتشار اوراق بهادار و روش های دیگر اعتبار این بخش را فراهم کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا، گفت: اولویت های امروز کشور باید برای جنبش های دانشجویی مطرح شود و آن ها را نسبت به این اولویت ها حساس کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۸:۰۵    
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی این استان، گفت: فراموشی هویت دانشجویی، تاثیرگذاری حرکت های دانشجویی در مسائل روز و تصمیم گیری مسئولان و کنش های کشور را کاهش داده است.