سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۳۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 17 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۰    
مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه شب های شفاهی گفت: نقد آقازاده ها و ژن های خوب در سینما سریعا ممیزی می شود، در حالی که حرف زدن درباره غرایز آزاد است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۰    
نماینده بسیج دانشجویی شاهین شهر و میمه ، 16 آذر را نماد استکبارستیزی و روز بیداری دانشجویان در شناخت راه های نفوذ دشمن دانست و گفت: دشمن می خواهد با تزویر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۰    
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان اصفهان، گفت: هرجا ایمان باشد آرامش هست و به همین دلیل با وجود تهدیدها و تحریم ها در جایگاه خود محکم ایستاده ایم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۵    
نماینده دانشجویان انقلابی اصفهان و عضو بسیج دانشجویی، گفت: با توجه به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، شاید این اقدام رئیس جهمور آمریکا برای جبران شکست هایشان باشد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۰    
مراسم تشییع باشکوه حجت الاسلام فخرالله فخرالدین از روحانیون سرشناس آران و بیدگل عصر امروز با حضور گسترده مردم برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۵    
دانشجوی کارشناسی دانشگاه صنعتی مالک اشتر، گفت: درمان دردهای انکار ناپذیر این روزهای ما، نیاز به پیچیدن نسخه ای غیرسیاسی و غیرجناحی از جنس تکیه به درون نظام و مقاوم سازی انقلاب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۰    
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سید محسن حسینی عصر امروز، در شهر مبارکه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۰    
متخصص طب سنتی، اسلامی، گفت: طب سنتی اسلامی برای هر فعالیتی در زندگی بخصوص امر ورزش و فعالیت های بدنی، راهکار و راه حل دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۵    
مدیر دانشجویی دانشگاه شهرضا، در رابطه با وضعیت خوابگاه های این مرکز، گفت: این دانشگاه در حال حاضر دو خوابگاه خودگردان در اختیار دارد و با مشکل کمبود خوابگاه مواجه نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۵    
یکی از فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور چادگان، گفت: دانشگاه در طول مدت تحصیل، برای هر جوانی باید به آموزش حداکثری مسائل تربیتی بپردازد و جای تأسف دارد که بیشتر طلاق هایی که در سراسر کشور صورت می گیرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۰    
رزمندگان یمنی موفق شدند، حمله های خود را علیه نظامیان رژیم سعودی در چند جبهه جدید افزایش دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۰    
سازمان بسیج هنرمندان، با هدف نخبه پروری و توانمندسازی هنرمندان بسیجی اولین جشنواره تولیدات هنری بسیج را برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۰    
سلسله نشست های نقد و بررسی در دانشگاه اصفهان برگزار می شود و این بار کتابی به قلم علی هاشمی به نقد کشیده می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۵    
مردم مومن و نمازگزار شاهین شهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، در راهپیمایی دشمن شکن خشم و انزجار خود از تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس شریف را محکوم کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۰    
فرمانده سپاه دهاقان، گفت: 80 نفر از پیشگامان بسیجی دهاقانی از یادمان های اروند کنار، شهدای شلمچه، هویزه و موزه خرمشهر بازدید می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۰    
هزاران فلسطینی در شهرهای مختلف کرانه باختری، تظاهراتی گسترده در حمایت از قدس برگزار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، گفت: موضوع پیوست فرهنگی در شهرک های صنعتی و مسکونی توسط دستگاه های مرتبط با حوزه اقتصادی مدنظر قرار گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۵    
امام جمعه کاشان، گفت: گروه های سیاسی عامل و منشأ تفرقه نشوند و تلاش کنند در مسیر وحدت و انسجام گام بردارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه شهر بهارستان گفت: امروز آمریکا با تمام هیبت و عظمتش در مقابل ملت های مسلمان شکست خورده و اراده ملت های مسلمان آن ها را به خاک ذلت نشانده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۵    
مردم مومن و شهیدپرور دهاقان در پاسخ به یاوه گوئی های رئیس جمهور آمریکا که قدس را پایتخت اسرائیل معرفی کرد به خیابان ها آمده و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
امام جمعه فریدونشهر، با محکوم کردن انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس، آن را اثبات تداوم خباثت آمریکا دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۵    
ترویج روحیه جهادی و صیانت دانشجویان از ارزش های انقلاب، سرخط مطالب مطرح شده در خطبه های این هفته نماز جمعه لنجان بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۰    
نمازگزاران جمعه در مناطق و شهرهای مختلف استان اصفهان، امروز و بعد از پایان خطبه های نمازجمعه، با پریایی راهپیمایی در خیابان ها و معابر شهرهایشان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۵    
مردم انقلابی شهرستان نطنز بعد از نمازهای جمعه در شهرهای نطنز و بادرود با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود را به خاطر توطئه علیه قدس شریف سر دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۰    
نمازگزاران جمعه شهرستان تیران و کرون، در پاسخ به سخنان ترامپ علیه قدس راهپیمایی اعتراض آمیزی را برگزار کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۵    
نمازگزاران جمعه کاشان بعد از اقامه نماز این هفته، در محکومت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس راهپیمایی کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۵    
امروز و پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران و مردم آران و بیدگل در محکومیت اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل آویو به بیت المقدس راهپیمایی کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۰    
راهپیمایی نمازگزاران چادگانی در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، بعد از نماز جمعه امروز در سطح شهر چادگان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۰    
مردم نمازگزار شهر بهارستان بعد از برگزاری نماز جمعه علیه اقدامات استکباری جهان کفر، راهپیمایی کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۵    
امام جمعه شهر گرگاب شاهین شهر، دانشجوی مطلوب را دانشجوی زمان شناس و دشمن شناس دانست و گفت: فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است و تا زمانی که غده سرطانی اسراییل در منطقه وجود دارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۰    
توطئه های جدید دشمن علیه قدس شریف، دغدغه های فرهنگی، روز دانشجو و مطالبات دانشجویان، هفته وحدت و لزوم همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان و خنثی شدن فتنه جدید در یمن از جمله مهم ترین مطالب مطرح شده در ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۵    
امام جمعه رضوانشهر تیران، گفت: قدس متعلق به اسلام و مسلمانان است و کشورهای اسلامی باید در توان خود با استکبار جهانی مقابله کرده و حرکتی کوبنده علیه آمریکای جنایتکار و صهیونیست آدم کش داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۵    
مردم برخوار پس از اقامه نماز جمعه انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و محل سفارت ایالات متحده را محکوم کردند و شعارهایی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم سر دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام حجتی فرد، گفت: ادعای اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونسیتی و انتقال سفارت آمریکا به شهرقدس، اوج ذلت و خواری و ضعف فرعون های زمان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۵    
راهپیمایی ضد ترامپ و اسرائیل امروز بعد از نماز جمعه اردستان با حضور پرشور مردم انجام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه سمیرم، گفت: ادعای امروز استکبار و در راس آن آمریکا برای انتقال پایتخت کشور اشغالگر اسرائیل به قدس شریف از روی عجز و ناتوانی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه گلپایگان، گفت: نظام آموزش عالی ما باید دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۰    
نیروهای عراقی از ساعتی قبل مرحله دوم عملیات آزادسازی مناطق غربی عراق را، آغاز کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۰    
امام جمعه اردستان، گفت: اقدام ترامپ موجب برانگیخته شدن انزجار یک میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمان در سراسر جهان خواهد بود و تصمیم جدید او زوال اسرائیل را تسریع می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۵    
مردم ولایتمدار شهرستان برخوار، پس از اقامه نمازجمعه همراه با سراسر کشور با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی راهپیمایی ضد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۰    
امام جمعه موقت خور، گفت: همان طور که جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه، مشکلات را پشت سر گذاشته است و در داخل با وحدت بر مشکلات فایق شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۰    
مردم خوروبیابانک پس از نماز جمعه با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام بیت المقدس به عتوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه شهرضا، گفت: اسراییل از تفرقه ای که در میان مسلمان وجود دارد استفاده کرده و طرح انتقال پایتخت خود را مطرح کرده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰    
گروه های انقلابی از مردم خواستند، برای حمایت از قدس تظاهرات گسترده ای را در شهرهای خود برپا کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰    
صبح امروز همایش پیاده روی بزرگ شهر زیار در شرق اصفهان، با حضور شهروندان زیاری و همچنین مسئولان محلی و شهرستانی همراه با برنامه های شاد و اهدا جوایز برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۵    
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لنجان گفت: افرادی که می خواهند دانشجو و دانشگاه سیاسی نباشد یا پیرو هوای نفس اند و از لرزیدن پایه های میز ریاستشان می ترسند یا واقعا پیاده نظام دشمن اند و حالت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۰    
تیم ایزی پایپ کاشان با پیروزی مقابل ستارگان ساری، جواز حضور در فینال چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان را کسب کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۰    
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط دولت آمریکا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، گفت: معلولان نیازمند ترحم نیستند، بلکه خواهان حقوق حقه خود هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰    
سه حادثه جداگانه استنشاق گاز منوکسیدکربن در رهنان، شاهین شهر و شهرضا و همچنین و یک حادثه رانندگی در دیزیچه مبارکه، هفت نفر را راهی بیمارستان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۰    
جمعی از فعالان قرآنی شهرستان سمیرم، در محل آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و گلستان شهدای این شهر تجلیل شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۵    
رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر، ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای همکاری با بخش خصوصی گفت: عهد می بندم که جلوی فسادهای مختلف در شهرداری بایستم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۵    
در جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان، برخی از مشکلات روستای محسن آباد برخوار مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، گفت: ورزش های بومی-محلی نماد هویت ملی است و هر چه این هویت تقویت شود، استعداد جوانان نیز بارورتر خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۵    
مرگ یک فعال دانشجو و حرکت دانشجویی، گذار از خط عدالت خواهی با خط کش ولایت و قرار گرفتن ذیل چتر جناح های سیاسی انحرافی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۵    
جشن قرعه کشی حکایت ظهور در دولت آباد برخوار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۷:۴۵    
وصیت مفصل حضرت رسول اکرم(ص) به ابوذر غفاری جامع ترین اخباری است که آخرین فرستاده خدا، بنا به درخواست آن صحابی گرامی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۷:۱۵    
رئیس دانشگاه شهرضا در رابطه با وظیفه دانشگاه و اساتید در جهت دادن به جنبش دانشجویی و تعمق به نگاه دانشجویان، گفت: برای کمک به دانشجویان برای حرکت درمسیر انقلابی و آرمان خواهی ...