سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۳:۲۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 24 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۰    
رئیس مرکز فنی و حرفه ای آران و بیدگل، گفت: با تجهیز مرکز آزمون ها، تمام آزمون ها به صورت الکترونیکی برگزار می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۰    
نماینده مردم برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی، از موافقت وزیر راه و شهرسازی با بهسازی بخشی از محور شرق اصفهان، از مسیر حبیب آباد در شهرستان برخوار خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۵    
بیش از 230 بانوی گلپایگانی، در همایش دوچرخه سواری بانوان شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۸:۴۰    
مشاور وزیر نفت، گفت: برای پروژه گاز رسانی خوروبیابانک، ایستگاه مادر در شهر نایین و ایستگاه های دیگر در شهرها و روستاهای مسیر در حال آماده سازی است و تا قبل از پایان سال 96 شاهد روشن شدن و رسیدن گاز ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۸:۳۵    
سرمربی سینا صنعت، با بیان این که از نتیجه مسابقات جام جهانی کشتی راضی نیستم، گفت: خوشحالم مزد زحمات بازیکنان را گرفته و نایب قهرمان جهان شدیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۰    
حسن رنگرز، سرمربی بیمه رازی، با بیان این که تیم ما شایسته قهرمانی مسابقات جهانی کشتی بود، گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و تیم در بحث میزبانی اصفهان عالی عمل کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۹    
همایش بزرگ پیاده روی با همکاری اداره تربیت بدنی،شهرداری تیران و سایر ارگان های دولتی با حضور پرشور مردم از ورزشگاه تختی به سمت میدان معلم تیران برگزار و پس از آن جام دیجیتال در پارک آزادگان افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۹    
چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، از صبح روز پنجشنبه در سالن شش هزار نفری 25 آبان شهر اصفهان آغاز شد و بعد از ظهر امروز جمعه، با مشخص شدن تیم های برتر به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۲۴    
شهردار اصفهان گفت: می دانستیم اگر مسابقات جام باشگاه های جهان به بهترین شکل ممکن انجام شود، اصفهان می تواند مرکز برگزاری مسابقات جهانی و جذب سرمایه و توریسم در شاخه های ورزشی باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۴    
مدیر هیئت رزمندگان شهر بهارستان، گفت: راهکار مناسب برای مقابله با استکبار جهانی و حمایت از قدس شریف، اتحاد و انسجام هر چه بیشتر ملت های مسلمان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان، گفت: یادواره شهدا باید این باور را در جامعه زنده کند که ما بدانیم امنیت و عزت امروز ما مرهون مجاهدت ها و ایثار شهداست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۴    
مدیر هیئت رزمندگان اسلام جنوب اصفهان، گفت: اسرائیل به آخرین روزهای عمر خود رسیده و با بیداری امت اسلامی در سراسر جهان، روزهای نابودی رژیم غاصب اسرائیل نزدیک خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۴    
چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان، در دیدار های رده بندی و فینال با حاشیه هایی همراه شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۹    
امام جمعه گلپایگان، با اشاره به لایحه بودجه یک هزار و 194 میلیونی سال 97 و تقدیم آن به مجلس، گفت: افزایش هزینه های جاری و کاهش اعتبارات عمرانی به معنای افزایش ریخت و پاش ها و ادامه رکود و بیکاری و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۴    
دو تیم بیمه رازی اصفهان و سینا صنعت ایذه، در فینال جام باشگاه های جهان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم بیمه رازی اصفهان، عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۹    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، از وجود حجم انبوهی از پرونده ها در دستگاه قضایی کشورمان، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
تیم بیوک شهیر ترکیه، به مقام سوم چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا علیه السلام بادرود، با بیان این که 220 نفر در مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام بر ابراهیم شرکت کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
امام جمعه خمینی شهر، گفت: شمر و یزید زمان آمریکا و اسرائیل هستند و باید با گفتن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شمر و یزید زمان را لعن و نفرین کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۴    
وحدت حوزه و دانشگاه، لزوم پژوهش و علوم دانش بنیان، بودجه سال جاری، درخواست رسیدگی مسئله آب شرب شهرستان، تحریم های جدید آمریکا و. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۴    
بیان و تبیین مسائل سیاسی منطقه از جمله مسدله قدس شریف، تاکید به موضوع حمایت از اقشار کم در آمد توسط نمایندگان مجلس در بررسی لایحه بودجه و موضوع وحدت حوزه و دانشگاه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۹    
طرح ملی جنگلانه ، پیش از ظهر امروز همراه با برنامه پیاده روی از پارک سرچشمه تا پارکینگ هواشناسی خوانسار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۹    
امام جمعه شهر بهارستان، گفت: دانشگاه و حوزه دو نهاد اثرگذار در کشور محسوب می شوند به طوری که وحدت این دو نهاد از اول انقلاب اسلامی تاکنون موجب حفظ و استجام نظام جهوری اسلامی شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۴    
مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان، گفت: در حادثه تصادف نیسان و پراید دو کد اورژانسی به محل اعزام شدند که متأسفانه در این حادثه دو مرد و یک زن جان خود را از دست دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه سمیرم، از مسئولان وزارت خارجه و دستگاه سیاست خارجی دولت دوازدهم خواست، در برابر اقدام ضد انسانی و زشت دولت فرانسه واکنشی قاطع و کوبنده نشان دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۴    
جنگ ائتلاف سعودی علیه مردم یمن، مساله قدس، قانون گریزی مسئولان، مقاومت، وحدت حوزه و دانشگاه و سرمازدگی محصولات کشاورزی از جمله مهم ترین مطالب مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته در نطنز و بادرود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۹    
امام جمعه اژیه اصفهان، با اشاره به مشکلات مردم شرق اصفهان، گفت: مشکلات مردم عزیز در مبحث مهم امرار معاش و حل مشکل کشاورزان منطقه شرق اصفهان پیرامون بازگشایی و فرستادن آب و کشت پاییزه این مردم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۴    
امام جمعه رضوانشهر تیران و کرون، با اشاره به تحویل لایحه بودجه 97 توسط دولت به مجلس شورای اسلامی، گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۹    
کتاب مرد مردم با موضوع زندگی مجاهدانه مرحوم حاج علی بدیعی در هفتمین روز درگذشت این پشتیبان جنگ نرم در کاشان، رونمایی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۴    
یکصد و سیزدهمین کوهگشت خانوادگی، با استقبال بی نظیر شهروندان کاشانی به مقصد ارتفاعات جزه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
مشکلات لایحه بودجه 97 دولت و برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی با استعمارگران، سرخط مطالب مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنجان بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
امام جمعه اردستان، گفت: مدیران تشریفاتی نمی خواهیم بلکه مدیر باید دلسوز مردم بوده و ضمن وقف کردن خود برای ملت، شبانه روز تلاش کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۴    
امام جمعه خور، گفت: حرکت ترامپ کشورهای اسلامی و غیراسلامی را علیه اسراییل متحد کرد و ان شا الله وعده رهبر انقلاب در مورد نابودی اسرائیل محقق خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۹    
مقام ها و عناوین پنجم تا دهم، در مسابقات روز دوم کشتی جام باشگاه های جهان در اصفهان، مشخص شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۹    
امام جمعه موقت شهرضا، گفت: اتحاد جهان اسلام و بصیرت در مقابل اقدام هایی که از سوی کشورهای استکباری انجام می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴    
امام جمعه اصفهان، با اشاره به لزوم وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: مملکت را این دو گروه می توانند اداره کنند و دشمن همیشه قصد جداسازی این دو قشر از هم و از مردم را داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۹    
رزمندگان یمنی موفق شدند، در یک کمین موفقیت آمیز، ده ها شورشی وابسته به رژیم سعودی را به هلاکت برسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۹    
اولین همایش تجلیل از حامیان ورزش کاشان، به همت موسسه فرهنگی حامیان ورزش کاشان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۹    
نیروهای مقاومت موفق شدند، با حمله های موشکی سنگین خود علیه جبهه النصره، ده ها تروریست را کشته و زخمی کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۴    
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان، گفت: علم و دانش وقتی که با هم آموخته می شود نتیجه آن را در پژوهش باید دید که در ایران پژوهش فعال است اما ضعف آن این بوده که با اقتصاد و صنعت ارتباط چندانی برقرار نشده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۴    
دو دیدار نیمه نهایی این رقابت ها صبح امروز برگزار شد، که سینا صنعت ایذه، با نتیجه هفت بر سه از سد تیم گئورگین کلاب گرجستان گذشت و بیمه رازی اصفهان نیز، با نتیجه هشت بر دو بیوک شهیر ترکیه را شکست داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۹    
کارشناس دینی، شاه کلید امر به معروف و نهی از منکر را انجام این فریضه مهم الهی به صورت محبت آمیز (خیر خواهانه)، مخفیانه و با بیان خوب عنوان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۷:۵۹    
حضرت امام محمدباقر(ع) فرمودند: شباهت حضرت مهدی(عج) به حضرت عیسی(ع)، جهانگردی و نداشتن مکان خاص است.