چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۲:۰۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 3 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
روزنامه البناء لبنان نوشت، پیام رسانه ای شدن نقش ژنرال سلیمانی در نبرد بوکمال رد ادعای واشنگتن در تفاهم با روسیه برای محدود کردن نقش ایران در سوریه و عزم قاطع ائتلاف جبهه مقاومت برای آزادسازی مناطق ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۱۲    
بارزانی در بحث رفراندوم شکست خورد، اما کناره گیری بارزانی فقط یک بازی است و احتمال دارد مجددا برای انتخابات بعدی وارد عمل شود و باید ببینیم دولتهای دیگر در مورد آنها چه تصمیمی می گیرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۲    
باید به صورت کلان به بحران های جوانان نگریست، زیرا وجود ایرادها و مشکلات عدیده در فضای فرهنگی جامعه ناخواداگاه جوانان را قربانی ندانم کاری های بسیاری از سیاستگذاران فرهنگی کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۳۶    
یادواره شهدای مدافع حرم روستای سنوچی با حضور بسیجیان و مسئولان شهرستانی و بخشی در روستای سنوچی از توابع بخش جلگه اصفهان، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۲۱    
همایش رژه موتوری به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان شهر ورزنه و بخش بن رود همراه با در دست داشتن عکس شهدای مدافع حرم توسط بسیجیان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر اینکه بسیج تمام شدنی نیست و روحیه بسیجی باید فراگیر شود تا کشور بتواند بار هدایت الهی و سعادت انسان ها را به سر منزل مقصود برساند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۱۹    
پیش از ظهر امروز اعضاء حلقه های صالحین کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید رجایی داران و شبکه بهداشت و درمان فریدن در محل نماز جمعه شهر داران گرد هم آمدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۰۱    
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و به منظور تقویت و حفظ انسجام بسیجیان همایش میقات صالحین در مصلاهای نمازجمعه شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۲:۴۳    
گروه سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی فریدن در نمازجمعه امروز شهر داران به 210 نفر از همشهریان خدمات بهداشتی ارائه دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۴    
رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان، گفت: پانسیون یا خانه ای به عنوان پزشکان متخصص خارج از شهرستان برای حضور آنها فراهم خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۰۳    
بالغ بر 15 روز است که فرماندار سابق شهرضا، به عنوان مدیرکل امور روستایی استانداری انتخاب شده و در این میان صحبت های زیادی پیرامون فرماندار جدید مطرح شده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۸:۲۱    
سرپرست فرمانداری مبارکه، بابیان اینکه بسیج درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بسیج مظهر اقتدار و عظمت ملی و پاسدار حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس است و امروز به نیرویی فراتر از مرزها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۴    
مسئول امور پایگاه های اورژانس شهرستان گلپایگان، گفت: هفت نفر در حادثه برخورد یک پراید با گاردیل کنار جاده در محور روستای هنده این شهرستان مصدوم شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۵    
بیان اهداف، خدمات و دستاوردهای بسیج، شکست فتنه استکبار با سرنگونی گروهک تروریستی داعش در منطقه و تاکید بر تلاش مضاعف در رسیدگی به اسیب دیدگان زلزله غرب کشور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۲    
فرمانده ناحیه بسیج سپاه گلپایگان، گفت: مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف که نیاز انقلاب و نظام بوده ورود پیدا کرده و به بهترین نحو به وظایف خود عمل کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۳    
تشریح مسائل مربوط به منطقه و جهان، زلزله کرمانشاه، نابودی داعش، گرامی داشت هفته بسیج و مشکلات کشاورزان شرق اصفهان در موضوع آب و کشت پاییزه از مهم ترین مطالبی بود که در خطبه های نمازجمعه شهر ورزنه و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۰    
نیروهای مسلح و گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج شهرستان چادگان، در همایش بزرگ شکوه مقاومت شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۶    
فرمانده سپاه نطنز در این همایش گفت: حلقه های صالحین ثمرات بسیار مثبتی را برای بسیجیان به همراه دارد که آگاهی های آن ها از مسائل روز در جامعه و به دنبال آن روشنگری و پیشرفت های فکری و فرهنگی از جمله ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۱    
امام جمعه موقت فریدونشهر، گفت: منش و تفکر بسیجی وحشتی ترین و شیطانی ترین گروه تروریستی جهان را به خاک مذلت نشاند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۵    
امام جمعه سمیرم، گفت: آمریکا راهی جز تسلیم در برابر اسلام ندارد و تنها خودزنی می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۰    
با سرمایه گذاری خیر نیک اندیش، سید تقی صادقی و همکاری شهرداری خوانسار از سال 93 ساخت فرهنگسرای بانوان در این شهرستان آغاز شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۷    
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان، گفت: قدمت مسجد بنکویه شهر زواره به دوران سلجوقی می رسد و مناره مسجد دومین مناره کتیبه دار کشور است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۴    
بسیجیان شهرستان همزمان با هفته بسیج حضور پرشوری را در نماز جمعه داشتند و حلقه های صالحین پایگاه ها با حضور در میعادگاه های نماز جمعه، پیش از خطبه ها جلسات خود را برگزار کردند..
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۱    
امام جمعه موقت شهرضا، گفت: پیروزی بر داعش نتیجه ایستادگی انقلابی مردان مؤمن در برابر داعش بود و این پیروزی فتحی بزرگ و دستاوردی ماندگار برای همیشه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه موقت گلپایگان گفت: روحیه و تفکر بسیجی و جهادی نسخه ی بی بدیل دردهای اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا، گفت: سردار سلیمانی پیش از زمانی که اعلام کرده بود بر داعش پیروز شد که این رفتار باید الگویی برای دولتمردان در عمل به وعده ها باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۹    
تشریح خدمات بسیج و ویژگی بسیجیان، بسته شدن پرونده داعش در کشورهای عراق و سوریه، مزاحمت های کارناوال عروسی، شکست آل سعود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۶    
امام جمعه تیران، گفت: سردار سلیمانی پس از شهادت شهید حججی وعده نابودی داعش را داده بود و این گروهک با وجود حمایت های گسترده از طرف دولت های عربی و آمریکا شکست خورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه شهر بهارستان، گفت: شکست داعش تحقق وعده الهی، تحقیر استکبار، آمریکا و صهیونیسم بود و موجب عزت و عظمت دوباره اسلام و مسلمین در جهان شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۴    
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرضا، گفت: مسابقات جایزه بزرگ قوی ترین مردان در وزن منهای 105 کیلوگرم در شهرضا درحال برگزاری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۵۱    
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه ناحیه خوانسار و جمعی از پرسنل سپاه صبح امروز با حضور در بیمارستان فاطمیه این شهرستان از بیماران این بیمارستان عیادت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۸    
امام جمعه خور، بسیج را برکت و ذخیره ای برای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: کشورهایی مانند عراق و سوریه با الگو برداری از بسیج در ایران و تأسیس حشد الشعبی، توانستند بر دشمنان خود فائق آیند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۲    
پیروزی محور مقاومت و شکل گیری بسیج جهان اسلام و داشتن روحیه جهادی سرخط مطالب مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنجان بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۶    
امام جمعه اردستان، گفت: افتخار ایران است که بگوییم بسیج داعش را شکست داد و فرمانده بسیجان هم سردار سلیمانی خود را یک بسیجی معرفی می کند که او شخصیتی فرامرزی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه کلید خوشبختی در زندگی مودت است، گفت: بسیجی نیروی مخلصی است که با محبت و مودّت نوکری مردم را می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۱    
امام جمعه دامنه، گفت: خواب عمیق دستگاه های عریض و طویل فرهنگی کشور در مواجهه با ضد ارزش ها تأسف بار است و باید توجه جدی به این مقوله شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۱    
پیوند آسمانی زوج جوان آران و بیدگلی همزمان با روزهای آغازین ماه ربیع الاول، در جوار گلزار شهدای امام زاده هادی بن سجاد(ع) آران، صورت گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان، گفت: امروز شاهد صدور فرهنگ، تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی، به واسطه تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۳:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گفت: بسیج یعنی مردمی که کمر همت بسته اند تا در مقابل استکبار و سلطه گران بایستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۷    
مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، از نخستین روز حادثه با تجهیزات پیشرفته خود کنار مردم زلزله زده کرمانشاه در شهر و روستا هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۱    
مسئول سازمان بسیج علمی اصفهان، گفت: وقتی بازخوردگیری خوبی از بازار وجود دارد، که نخبگان هم ورود کنند آنگاه کارخانه ها و شرکت ها ورشکست نمی شوند و آنها رصد و مشکلاتشان را رفع می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۹    
لالیگای اسپانیا، پیراهن رئال مادرید را به فاطمه حمامی هنرمند و توانیاب نصرآبادی اهدا کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۳    
فرماندار گلپایگان با تاکید بر مقاوم سازی ساختمان های ادارات و لزوم توجه به مسائل ایمنی، گفت: یکی از مشکلات شهرستان گلپایگان قدیمی بودن ساختمان های این منطقه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۱    
فرمانده حوزه بسیج خواهران صدیقه طاهره(س) از ویژه برنامه پیام مادران شهدای دفاع مقدس منطقه کراج و براآن جنوبی در قالب از شلمچه تا دمشق در هفته بسیج خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۲    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون، گفت: کمک های اهدایی مردم شهرستان تیران و کرون برای زلزله زدگان غرب کشور به کمیته امداد امام خمینی (ره) ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۵    
به مناسبت هفته بسیج، قبور مطهر شهدای شهر درچه، با حضور مردم و بسیجیان این شهر گلباران و عطرافشانی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۱    
مسئول موسسه حماسه یاران با بیان اینکه مردم ایران مردمی هستند که همواره از ابتدای این انقلاب همواره با گذشت و جان فشانی در میدان ایستاده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۵    
همایش آیینه های مقاومت، با تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان بسیج با همکاری حوزه امام موسی کاظم علیه السلام ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۲    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان، گفت: هم اکنون بسیج جامعه زنان بر اساس نیاز روز فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی، سازندگی، مددرسانی و خدمات، نوآوری را انجام می دهد...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۶    
مزار قبور مطهر امامزادگان و شهدای شهر حبیب آباد و دستگرد همزمان با هفته بسیج عطرافشانی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۳    
در اولین پنج شنبه آذرماه و همزمان با هفته بسیج مراسم عطرافشانی مزارهای مطهر شهیدان گلپایگان عصر امروز برگزار شد.