چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۴۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 9 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۷    
کیفیت هوای اصفهان امروز سه شنبه، برای افراد بیمار و گروه های حساس، در شرایط ناسالم قرار دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۰    
متخلفان شکار و صید در مناطق آزاد شهرستان کاشان، دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن گفت: 16 آذر مظهر ایستادگی، استقامت و استکبار ستیزی است و ما وظیفه داریم که میراث استکبار ستیزی را نسل به نسل منتقل کنیم...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۷    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، از دستگیری سارقان کتیبه گور دخمه طاقچه بت شهرستان سمیرم، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۲    
شامگاه پنجشنبه، با حضور نماینده مجلس و فرماندار خوروبیابانک، مراسم نکوداشت خیّر بیمارستان ساز، ابوالفضل ساغر یغمایی در آمفی تئاتر شهید خسروی خور برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۷    
کارشناس طب سنتی اصلی ترین عامل جداکننده طب کلاسیک از طب سنتی و اسلامی را نوع نگرش به انسان دانست و گفت: در طب کلاسیک نگرش به طور کل جزئی است و کلیت بدن و چگونگی ارتباط اعضا مورد توجه نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۶    
فرماندار برخوار با بیان اینکه، تلاش خواهیم کرد سهم زنان در نظام مدیریتی و اجرایی شهرستان افزایش یابد، گفت: با اقدامات فرهنگی و آموزشی، جامعه زنان شهرستان از انزوا خارج می شوند...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۰    
کارشناس مسائل مذهبی گفت: مسئله اندیشه نجات خواهی و باور به ظهور یک منجی تقریبا یک مسئه بین الادیانی است و در همه ادیان آسمانی و غیرآسمانی که ریشه در تعالیم وحیانی هم ندارند، مسئله منجی مطرح است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۷    
در آستانه دهه وحدت در محفل انس با قرآن کریم، از خادمان طرح قرآنی تلاوت نور رد خوروبیابانک، تقدیر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۵    
زردپوشان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور مقابل تیم استقلال خوزستان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۵۰    
معاون خدمات شهری منطقه دو کاشان، گفت: آگاهی و مشارکت شهروندان، عاملی مهم در جلوگیری از دفع غیر اصولی زباله است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۷    
کنفرانس تخصصی باروری، ناباروری و چالش های جمعیت ، در بیمارستان شهید آیت الله صدوقی استان اصفهان، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۱    
استاد گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: دانشجوی دانشکده های پزشکی امریکا، باید بتواند از بیمار شرح حال معنوی بگیرد و آنها این مورد را می آموزند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۶    
شب شعری با حضور مسئول کانون هنری ناحیه امام علی (ع) و شاعران و بسیجیان به میزبانی حوزه بسیج پنج امام محمد باقر (ع) جرقویه علیا در کانون قرآن و عترت برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۵    
آیین تجلیل از حاج احمد ابریشم چی خیر مدرسه ساز و بنیان گذار خیریه امام رضا(ع) در آران و بیدگل برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۶    
فرمانده قرارگاه سیدالشهداء استان های اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه درآمدهای حاصل از انجام طرح های قرارگاه خاتم الانبیا را برای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم هزینه می کند و نسبت به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گلپایگان گفت: رکود بازار مسکن باعث شده بیشتر بنگاه های معاملات املاک گلپایگان به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده و بنگاه داران با مشکلات اقتصادی مواجه شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۹    
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل، گفت: سومین دوره جشنواره ققنوس در حوزه نماهنگ های انقلابی برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۴    
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه بابیان اینکه ایدز یک بیماری عفونی واگیردار قابل درمان و درمان آن رایگان است، گفت: پایگاه مشاوره ایدز در شهرهای مبارکه، دیزیچه، زیباشهر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۸    
یادمان شهدای گمنام شهرضا باحضور شهردار و اعضای شورای شهر شهرضا افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۹    
امان الله حدادهرندی گفت: هیأت کوهنوردی بخش جلگه بهره برداری و استفاده از طبیعت خدادادی برای پر کردن اوقات فراغت مردم بخش به خصوص جوانان و ورزش دوستان را در رأس برنامه های خود قرار داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس روسای دانشگاه های سطح یک کشور و افتتاح چند طرح علمی به اصفهان سفر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۸    
مراسم گرامیداشت 9 آذر روز حماسه و ایثار شهرستان نطنز صبح امروز با حضور پرشور مردم، خانواده های معظم شهدا، و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ورزشی کرکس نطنز برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۷    
رئیس مرکز پژوهشی معماری و شهرسازی دانشگاه کاشان از برگزاری نشست علمی با حضور سفیر اسپانیا و استاد مرمت دانشگاه پلی تکنیک والنسیای اسپانیا خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۵    
اولین مراسم ویژه تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران شهرستان برخوار روز جمعه در دولت آباد برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۹    
هشت مورد عملیات توسط آتش نشانان کاشانی در 24ساعته گذشته انجام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۶    
دبیر همایش شهید مدرس اردستان گفت: همایش ملّی شهید مدرس در 10آذر سال 1397 برگزار می شود که پوستر آن امروز در این همایش رونمایی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
معاون فرهنگی سپاه قدس کشور با تاکید بر این که قدرت بسیج در عراق و سوریه معادلات را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد، گفت: بسیج نیروهای جهان اسلام هرجا قدم گذاشتند، داعشی ها در آن جا کاری از پیش نبردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۳    
شهدای گمنام شهرضا را غریبانه در زیرزمینی دفن کردند و نمادی بتنی روی محل دفن آن ها ساختند، که با هیچ یک از سازه های ایرانی اسلامی ما مطابقت ندارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۴    
چندی است که خبری در شبکه های اجتماعی شهرستان لنجان مبنی بر واگذاری بخش عمده ای از زمین های شهرستان لنجان به شهرستان نجف آباد در حال دست به دست شدن است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۶    
گردهمایی استادان و نخبگان سطوح عالی بسیجی حوزه علمیه اصفهان، با سخنرانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۴    
فرمانده سپاه اصفهان، گفت: مادامی که ما بر صراط اسلام بایستیم و ناشر تفکر بسیجی باشیم، پیروز خواهیم شد اما هرجا از این تفکر عدول کردیم، به جای پیروزی با شکست مواجه شدیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۵    
محقق و استاد دانشگاه، گفت: زندگی فردی و اجتماعی شهید مدرس برای نسل نوجوان و بزرگسال ما می تواتد الگو باشد و دست پاک بودن، دل نبستن به اجانب و ظلم ستیزی شهید مدرس می تواند الگوی مدیریتی مسئولان باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۹    
محسن فرنگی، جوان برخواری توانست، در دومین المپیاد جهانی مخترعان کشور چین، مدال نقره را به دست آورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۶    
دومین گرهمایی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در شهرهای کاشان و آران و بیدگل، صبح امروز با حضور جمعی از رزمندگان گردان امام محمد باقر(ع)، لشکر هشت نجف اشرف و لشکر 14 امام حسین(ع) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۱    
امسال نمایشگاه هفته بسیج، بسیار زیباتر و شکیل تر از سال گذشته بوده و تعداد غرفه های ویژه زنان هم بیشتر از سال قبل است که شامل غرفه های حجاب و عفاف، صنایع دستی و حوزه می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۱    
باید بعضی چیزها یادمان نرود. در همین کاشان، گروه هایی برای مقابله با سیاست های جمهوری اسلامی و به خاطر کدورت با انقلاب، تقلا می کردند حضور نظامی در عراق و سوریه را تخطئه کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: تا امروز بیش از 10 درصد بودجه هشت ماهه وزارت علوم هنوز تخصیص پیدا نکرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۲    
مدیر هیئت رزمندگان اسلام شهرستان فلاورجان، گفت: 120 دستگاه هیتر برقی توسط چند نفر از خیران شهرستان فلاورجان با هماهنگی هیئت رزمندگان آن شهرستان به مردم زلزله زده غرب کشور اهدا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۳    
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شهرضا، گفت: یکی از کارهای دولت برای افزایش توان واحدهای اقتصادی و تولیدی، واگذاری تسهیلات یارانه دار با نرخ سود بازپرداخت 18 درصد به کارآفرینان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۰    
رییس دانشگاه صنعتی اصفهان، با بیان اینکه بودجه های دولتی دانشگاه های کشور شاید یک پنجاهم بودجه دولتی دانشگاه های هم تراز دنیا است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۴    
وزیر علوم دولت دوازدهم، گفت: باید طوری طرح ریزی شود تا جوانان پس از فارغ التحصیلی توان کارآفرینی داشته باشند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۱    
نیروهای جبهه مقاومت مستقر در جنوب غرب استان حلب موفق شدند، چند شهرک دیگر را به طور کامل آزاد کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۶    
مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان، گفت: دشمن در همه حال وهر لحظه، به دنبال ایجاد تفرقه بین آحاد امت اسلامی است و نقشه های شومی برای برهم زدن جامعه اسلامی و مسلمان دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۷    
رییس اجلاس رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور، گفت: جامعه توقع کمک از جامعه دانشگاهی برای توسعه هر چه بیشتر کشور را دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۴    
مدیر اجرایی هیئت رزمندگان شهرستان دهاقان، گفت: جوانان به عنوان قشر فعال و پرشور در جامعه می توانند در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) نقش اثرگذاری داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۸    
عضو شورای هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان، گفت: در این برهه حساس کنونی لازم است هیئت های مذهبی نقش بسزایی را برای ایجاد اتحاد و همدلی بین امت اسلامی و دوری از تفرقه افکنی ایفا کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۵    
پیشرفت تکنولوژی به حدی زیاد بوده که هر چند سال تفاوت اساسی در زندگی مردم ایجاد می شود اما آیا مفاسد و مصالح این ابزار ها کنار یکدیگر بررسی کردیم؟ حکم شرعی استفاده از این ابزار ها و نرم افزار ها را می ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، گفت: از سال 93 به منظور اعطای وام مشاغل خانگی مبلغی بالغ بر 967 میلیون ریال صرف شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۹    
رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرضا، گفت: با تلاش و پیگیری این اداره، دو پروژه مرمتی بناهای تاریخی انجام و در حال اتمام است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۹    
کانون قرآن و عترت دانشگاه اصفهان، با همکاری شورای فعالیتهای قرآنی محفل قرآنی خود را در تاریخ دوشنبه 13 آذر ماه در تلار صائب این دانشگاه برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۳    
حضرت آیت الله خامنه ای، برگزاری همایش سالانه برای ترویج زکات از بزرگترین توفیقات الهی دانستند و با بیان اینکه ما مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید از کم کاری در اقامه زکات ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۵    
مشکلات اخلاقی در جامعه چه بصورت پنهانی و چه آشکارا وجود دارند و این نه تنها روشنفکری نیست، بلکه مسئله از هم گسستی خانواده هاست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۰    
رییس دانشگاه صنعتی اصفهان، از تدوین طرح تحول این دانشگاه در یکی دو سال اخیر خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۷    
بازدید فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه درچه، از طرح های اقتصاد مقاومتی که با تسهیلات بسیج سازندگی ایجاد و توسعه یافته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۶    
شانزدهمین نشست روسای دانشگاه های سطح یک کشور، با حضور وزیر علوم در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۳    
وقتی با یک بازی فوتبال می توان دل های جامعه را به هم نزدیک کردT چرا آن را با بازی های سیاسی از هم دور می کنیم؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۸    
یک مسئول توانبخشی شهید مدرس شهرضا، گفت: تیم صدف از دختران توانخواه مرکز توانبخشی شهید مدرس عنوان نایب قهرمانی مسابقات ورزشی توانخواهان این شهرستان را کسب کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۹    
نیروهای امنیتی سوریه، مستقر در شهر حمص، موفق شدند دو عملیات تروریستی را قبل از انجام خنثی کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۶    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون، گفت: کمک های اهدایی مردم تیران و کرون به زلزله زدگان کرمانشاه با ارزش تقریبی 53 میلیون تومان ارسال و مبلغ 13 میلیون تومان به حساب هلال احمر واریز شد.