چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۴۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 28 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۴    
رسانه ای که حرفی برای گفتن نداشته باشد باید فاتحه آن را خواند. بعلاوه اینکه امروز اینستاگرام، تلگرام، ایمو و دیگر شبکه های مجازی به عنوان رقیبی قدرتمند، در مقابل رسانه های سنتی ایستاده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۹    
هفت بازیکن اصفهانی به اردوی آمادگی تیم ملی هندبال کشور دعوت شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۹    
کارشناس فضای مجازی، با بیان اینکه بنا به گفته وزارت ارتباطات 64 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد، گفت: برخی از مافیا اجازه شکل گیری شبکه ملی اطلاعات را نمی دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۹    
رئیس اداره گاز جرقویه علیا اصفهان، گفت: دانش آموزان سفیران سلامت در جامعه هستند و هدف از کارگاه های آموزشی آشنایی کامل کودکان و نوجوانان و دانش آموزان با اصول ایمنی گاز و ترویج این اصول در بین مردم و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۵۹    
مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان، گفت: خانه تاریخی طباطبایی ها مورد بازسازی و مرمت قرار می گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۵۴    
ادون حسنی، بازیکن سابق تیم ملی آلبانی با حضور در باشگاه سپاهان، به این تیم پیوست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۹    
تکواندو کاران جوان اصفهانی در دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جوانان کشور، با کسب یک طلا و چهار برنز و 40 امتیاز به کار خود پایان دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۴    
مسابقات دو صحرانوردی دانشجویان دانشگاه فنی شهدا در بلوار امام رضا(ع) گلپایگان؛ برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۱۹    
تیم های فوتبال ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، در تازه ترین رده بندی باشگاه های جهان، به ترتیب در رده های 416 و 580 جهان قرار گرفتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۱:۳۴    
صدور مجوز تاسیس 18 اقامتگاه بومگردی در استان، برگزاری اولین دوره مسابقات کمربند طلایی ووشو در اصفهان، پتانسیل فراموش شده ای به نام صنف رانندگان کامیون شهرضا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۱:۰۴    
کارشناس مسائل دینی گفت: وحدت بین حوزه و دانشگاه نزدیک شدن دانشگاه به ارزش های دینی و از طرف دیگر آگاهی حوزه از جدیدترین پیشرفت های علمی و از همه بالاتر هماهنگی و وحدت بین تعهد و تخصص و نیز وحدت بین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۹    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام خمینی (ره) در ایام داغ مبارزات و انقلاب این موضوع وحدت بین حوزه و دانشگاه را مطرح کردند و از هر دو گروه خواستند که در انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۰:۳۴    
رییس اداره میراث فرهنگی شهرضا گفت: اخیراً فردی که خود را پیمانکار میراث فرهنگی معرفی کرده بود اظهاراتی را مطرح کرد که درا ین خصوص باید اعلام کنم در کل استان و حتی کشور پیمانکاری به این نام وجود ندارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۴    
کارشناس طب سنتی با بیان اینکه تولید خون زیاد در افراد دموی سبب سرخ بودن صورت آن ها می شود، گفت: این سرخی به صورتی است که گویی خون در صورت آن ها خودش را نشان می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۰:۰۴    
نمایشگاه صنایع دستی با هدف حمایت از تولید داخلی در نگارخانه صبا شهرستان دهاقان به مدت یک هفته پذیرای علاقمندان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۴    
تعداد شش کانکس از طرف حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) به مردم زلزله زده استان کرمانشاه اهدا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۹    
مسئول هیئت خواهران عترت شهرستان لنجان، گفت: بانوان نقش عمده و به سزایی در مدیریت تغذیه و سلامتی افراد خانواده بر دوش دارند و نیاز مبرم است تا این قشر از جامعه در ارتباط با تغذیه مناسب اطلاعات مفیدی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۴    
کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه آموزش، حلقه ی مفقوده ی ازدواج در جامعه امروز است، گفت: باورهای ناکارآمد در رابطه با ازدواج، خودآگاهی پایین، رفتارهای پرخاشگرانه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان بابیان اینکه تاکنون تعداد 14هزار و 932واحد ارزیابی خسارت شده است، گفت: عملیات آواربرداری 969 واحد انجام شده و همچنین تعداد 317 کانکس تحویل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۹:۰۴    
روز حمل و نقل عمومی، بهانه ای شد، تا به بررسی پتانسیلی نهفته در قلب شهرضا و راه های توسعه آن برای برون رفت از بحران اشتغال و رکود فعلی بپردازیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۸:۵۹    
مدیر هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بهارستان گفت: هیئت هایی که در کنار تاکید بر محبت اهل بیت(ع) به موضوع یاری جبهه حق در مقابل دشمنان اسلام ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۹    
رئیس هیئت ووشو استان اصفهان، گفت: مسابقات کمربند طلایی برای اولین بار در سطح کشور با پیشنهاد هیئت ووشو استان به صورت فردی در اصفهان برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۴    
رئیس دانشگاه پیام نور وزوان گفت: مسئله حاد مواد مخدر برای کل اعضای خانواده ها و اجتماع می تواند آسیب زا باشد و امروزه به عنوان مشکل اجتماعی شناخته می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۸:۱۴    
رضا چاوش پور معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش نطنز به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهر معرفی و از خدمات صادقانه علیرضا محمودی قدردانی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
بر اساس اعلام مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان، نسرین غزنوی سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان برخوار خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۹    
رئیس شورای شهر کوهپایه، گفت: لازم است آموزش، نظارت و برخورد با فعالیت های اصناف، به موقع انجام شود و دغدغه های شهروندان در این امر به آرامش خاطر و رضایت شهروندی تبدیل شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۴    
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: از غذاهای محلی که در شب چلّه استفاده می شده آش و کاچی است که از آرد ذرت تهیه شده و با گوشت شتر زواره و کشک محلی شهر مهاباد تزئین می شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۴    
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: کشور ایران در خصوص اعتیاد با بزرگترین کشورتولید کننده مواد مخدر همسایه بوده و 44درصد اکتشافات مواد مخدر در ایران انجام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۹    
آیین تودیع و معارفه مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تیران و کرون با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان برگزارشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۴    
بازنشستگان صنایع فولاد از سال 91 با مشکلاتی برای دریافت حقوق و مزایای خود مواجه هستند و از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند برای رفع این مشکلات اقدام کنند و اجازه ندهند بیش از این ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۴    
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه یک روحانی باید به روز و کارآمد باشد و نسبت به مسائل روز حساس باشد، گفت: هرکسی باید وظیفه خود را صحیح و کامل انجام دهد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
مدیر کانون بسیج مداحان خمینی شهر، گفت: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی، آگاهی و بصیرت آحاد جامعه و شناخت آسیب ها و تهدید ها است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۴    
صبح امروز فرمانده ناحیه مقاومت فریدن از کارگاه لحاف و بالش دوزی و تولید الیاف روستای گنجه از توابع شهرستان فریدن بازدید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۹    
رئیس اوقاف و امور بخش کوهپایه، گفت: وظیفه ماست که از تمام پتانسیل وقف در بخش کوهپایه به منظور رفع مشکلات مردم و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۹    
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان گفت: اکیپ های بازرسی ویژه با توجه به نزدیک بودن شب یلدا طرح نظارتی ویژه ای را در لنجان پیاده خواهند کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۴    
امام جمعه بادرود با انتقاد از بی تفاوتی برخی از مسئولان به مسئله پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: به طور حتم هزینه ها در قبال پیشگیری بسیار کم تر از درمان خواهد بود و چه بسا جبران بعضی از این آسیب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۴    
مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه اصفهان با حضور آیت الله طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۹    
رییس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویانی که در کارنامه آزمون کارشناسی ارشد در مقابل اسمشان ستاره زده شده است هیچگونه منعی برای ادامه تحصیل ندارند و حتما اطلاعات غلط به رییس جمهور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۹    
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: دین، طلب علم را بر همگان تا آخر حیات واحب کرده است. همچنین اسلام تأکید کرده علمی که برای جوامع، نافع نیست، باید از آن برحذر بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۴    
کرسی آزاد اندیشی با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه، آری یا خیر با حضور اندیشمندان حوزه علمیه امام هادی (ع) و مدرسان دانشگاه علمی کاربردی هرند برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۹    
فرمانده انتظامی استان گفت: راه اندازی مرکز مشاوره خانواده ها و کارکنان و ترویج آموزه های دفاع مقدس در بین کارکنان از جمله اقدامات فرهنگی فرماندهی انتظامی استان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۹    
مدیر کل میراث فرهنگی استان گفت: چندین درخواست تاسیس اقامتگاه بومگردی به کمیته فنی اقامتگاه های بومگردی استان ارسال شده است که از این میان با 18 اقامتگاه موافقت شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۴    
رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بی شک امنیت و آرامشی که امروز در سراسر ایران اسلامی حاکم است نتیجه فداکاری ها، جان فشانی و ایثار گری ماموران سخت کوش در همه رده های نیروهای مسلح ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۴    
امام جمعه اصفهان، بیان انکه باید همراه با ورود تکنولوژی جدید به جامعه، فرهنگ آن تکنولوژی نیز وارد شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۹    
رئیس اداره ورزش و جوانان بادرود، گفت: این ماراتن ملی با حضور 9 تیم برتر مرحله نخست رقابت ها از امروز آغاز شده است و تا سی ام آذر ماه، ادامه دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۴    
کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به حمایت های بی چون و چرای ترامپ از یهودیان و اسرائیل، گفت: ترامپ با این اقدامات خود با مسلمانان اعلام جنگ کرده و نسبت به اعتقادات ما بی اعتنا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۴    
صبح امروز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن از طرح های کارآفرینی نمونه و اقتصاد مقاومتی فریدن در روستای گنجه این شهرستان، دیدن کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۴    
نفس های خسته شهر در پاییز خشک به شماره افتاده و آلودگی هوای کلانشهر اصفهان، به مرز هشدار رسیده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۴    
کارشناس اداره محیط زیست شهرستان فلاورجان، گفت: شاخصه های آلاینده ها در فلاورجان به حدی بود که امروز و فردا باید برای گروه های سنی حساس تعطیل می شد و این گروه های سنی بجز در مواقع ضروری از منزل خارج ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۴    
مداح اهل بیت(ع)، گفت: روحانیون عزیز بر روی منبر و مداحان نیز در مدح خود باید ایجاد بصیرت و روشنگری کنند و دشمن و استکبار جهانی یعنی آمریکا و متحدانش را به مردم بشناسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۴    
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان، گفت: رعایت اصول امنیت زیستی در واحدهای پرورش طیور بمنظور پیشگیری از بیماری های مختلف بخصوص نیوکاسل و آنفلونزای فوق حاد پرندگان ضروری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۴    
مجری برنامه حالا خورشید در صحبت هایی کنایه آمیز عملکرد مسئولان، درباره آلودگی هوا را نقد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون، گفت: شهید قاسم رضایی، 22 ساله و ساکن تیران و کرون در نبرد با تروریست های تکفیری داعش در عملیات دیر الزور سوریه به شهادت رسیده و پیکر مطهرش 50 روز مفقوه بوده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۴    
نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند در درگیری با عناصر جبهه النُصره، شماری از سرکرده های اصلی این گروهدر کشور سوریه را، به هلاکت برسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۹    
یکی از مهمترین سیاستهای شرکت گاز استان اتخاذ تدابیری برای مقابله با بحرانهای احتمالی، ایجاد کانکس بحران در ادارات شهرستانی است که تاکنون 40 درصد از ادارات به این کانکس مجهز شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۱۴    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه ادارات ما در مواجهه با واحدهای صنعتی، قصد دارند از آن ها چیزی بگیرند، در صورتی که باید از صنایع حمایت کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۴    
نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند با عملیات گسترده خود،70 درصد از مناطق جنوب غربی دمشق را آزاد کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۹    
یک کارشناس سیاسی، گفت: انتظار مردم از دولت این است که صرفه جویی و پرهیز از اشرافی گری را در کار خود شروع کنند بعد بگویند مردم یارانه نگیرید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۴    
گزارش شبکه بی بی سی فارسی را در این باره ببینید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۹    
کشاورزان برخوار در بازدید فرستادگان وزیر جهاد کشاورزی از مزارع، به برخی از مشکلات خود مانند گران شدن بی رویه قبوض برق کشاورزی و عدم رعایت تبصره معافیت بخش کشاورزی در قبض های صادره اشاره کرده و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۴    
چرا با روحانی تا 1400 به 97 هم نرسید؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۴    
امام جمعه اصفهان، گفت: دشمن همواره بر طبل جدایی میان حوزویان و دانشگاهیان کوبیده که هدف شوم آن ها عدم تحقق تربیت نیروی انسانی متدین و عالم است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۹    
مراسم جشنی در آستانه شب یلدا، در خانه سالمندان گلابچی کاشان به همت یکی از بانوان خیر کاشانی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۵۹    
جشنواره بزرگ خانوادگی پرواز بادبادک ها در شهر خورزوق برخوار، برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۹    
همایش وحدت حوزه و دانشگاه، با حضور استادان، حوزویان و دانشجویانی از دانشگاه ها و حوزه علمیه، در تالار خوارزمی دانشگاه اصفهان، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۴    
آثار عکاسان شرکت کننده در دومین جشنواره کشوری سفیران شهر، مورد داوری قرار گرفت و نفرات برتر این دوره در خمینی شهر اصفهان، معرفی و تقدیر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۴    
رئیس هیأت کشتی استان اصفهان، گفت: با این که زمانی اصفهان قطب کشتی بوده، متأسفانه پس از گذشت سال ها کشتی اصفهان ضعیف شده است که امیدارم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب کشتی این استان را ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۴    
دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان، گفت: استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، گسترش و گستره زیادی بین مردم و جوانان دارد، ولی به موضوع نماز در این فضای پیچیده و فراگیر، توجه چندانی نمی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۷:۵۹    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باتوجه به اینکه حدود هشت ماه از ملی شدن صنعت سفال و سرامیک شهرضا گذشته ...