چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۴۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 6 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۸    
دبیر همایش حوزه انقلابی؛ بایدها و نبایدها ، گفت: برداشتن گام عملی و علمی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بر لزوم انقلابی ماندن حوزه های علمیه، بررسی راهکارهای انقلابی ماندن حوزه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۷:۲۶    
داعش از بین رفت، ولی افرادی که تفکرات آن را دارند هنوز هستند و این یک خطر بالقوه برای دنیاست، چرا که این افراد با تفکرات نادرست خود همانند بمب متحرک هر لحظه ممکن است به جنایتی جدید دست بزنند...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۸    
یادواره ملی شهیده زینب کمایی و 36 هزار دانش آموز کشور، در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۶    
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی شهرضا گفت: تا کنون بیش از20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته که منجر به ایجاد 250 عرصه و اشتغال 380 نفر شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۴    
مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: بالغ بر 180 عنوان برنامه در طول هفته بسیج به همت پایگاه ها و حوزه های مقاومت در سطح شهرستان اجرا می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۳    
رئیس اداره هواشناسی شهرضا با بیان اینکه تا یک هفته آینده خبری از بارش نزولات آسمانی در شهرضا نخواهد بود، گفت: امیدواریم امسال از نیمه آذرماه سیستم های بارشی در منطقه فعال شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۴    
معاون فرهنگی حوزه های علمیه اصفهان گفت: طلبه باید منابع معتبر اسلامی را بشناسد و اگر قدرت شناخت منابع دین را نداشته باشد، مسائل باطلی را از کتب و منابعی ترجمه و بیان می کند که مغایر اصل دین است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
نشست مداحان، شعرا و هیئات مذهبی با محوریت هم اندیشی، اتحاد و همدلی عصر امروز همزمان با روز شهادت امام عسکری(ع) با حضور جامعه مداحان و عاشقان اهل بیت(ع) در مسجد آقانور برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۲    
امام جمعه آران و بیدگل با گلایه از ارتباط نه چندان محکم 800 واحد صنعتی شهرستان با مراکز آموزشی و دانشگاه های آران و بیدگل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۶    
عضو فعال جامعه بسیج مداحان گفت: یکی از موضوعاتی که امروزه در جامعه نیاز است به آن توجه کرد و همه قشر ها باید در آن فعالیت گسترده داشته باشند، موضوع مسائل فرهنگی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۴    
امام زمان(عج) مظهر ظلم ستیزی در عالم اسلام و به ویژه در میان شیعیان هستند، زندگی و حیات ایشان در طول همه سالهای غیبت بخش مهمی از حیات جوامع شیعه بوده و به عنوان نمادی از مبارزه با ستم مطرح بوده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۰    
رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه اتاق اصفهان از استارتاپ ها حمایت می کند، گفت: جوانان کارآفرین می توانند با گرفتن دست سایر جوانان آن ها را نیز مشغول به کار کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۴    
رییس اولین سمینار بین المللی مدیریت کسب وکار با رویکرد اقتصادی مقاومتی با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل جامعه صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی استان اصفهان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۵    
سائره افضل طرار وزیر بهداشت پاکستان روز گذشته برای افزایش همکاری های پزشکی وارد اصفهان شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۲    
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس گفت: در حالی که مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۱    
گردنه بیژن تنها راه ارتباطی بین دو استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در منطقه پادنای سمیرم به سمت سی سخت با بارش اولین برف پاییزی مسدود شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۹    
امام جمعه اردستان گفت: معرفی مشاهیر شهرستان در هفته فرهنگی و معرفی آثار مکتوب، شهدا و ایثارگرانی که در دفاع مقدس حضور داشتند و برجسته کردن صنایع دستی و آثار تاریخی مورد توجه خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۰    
کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه کمونیست و مارکسیست دیگر مشتری ندارند، گفت: لیبرالیسم نیز به انتهای راه خود رسیده چراکه خودشان از خط قرمزشان عبور کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم شهرضا تعداد شهرها و بخش ها را یکی از پارامترهای فرمانداری ویژه شدن دانست و گفت: برای افزایش تعداد بخش ها در شهرستان باید زیرساخت های لازم فراهم شود که توسعه جاده ها یکی از مهم ترین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۱    
رئیس مرکز نیکوکاری بقیه الله الاعظم (عج) شهر دامنه، گفت: جمع آوری کمک به زلزله زدگان عزیز غرب کشور بلا فاصله در روز بعد از اتفاق شروع و طی پنج روز تعداد 9 کامیون کمک های مردمی به ارزش تقریبی 135 ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۴    
72 اثر ادبی برتر همایش ملی شعر آیینی 72 خط اشک در اصفهان معرفی و برگزیدگان تقدیر شدند. 630 اثر امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۲    
شهید مرتضی محمدنبی و شهید سید طاهر حسینی، از شهدای مدافع حرم، از ناحیه مقاومت بسیج کاشان بر روی دستان مردم شهرستان تشییع شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۹    
نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس، گفت: یکی از مهمترین علل عدم تحقق طرحهای پیش بینی شده برای مرمت بازار تاریخی شهرضا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۷    
نیروها و رزمندگان عراقی موفق شدند، در جریان پاک سازی مناطق آزادشده، چند انبار سلاح وابسته به تروریست های تکفیری، صهیونیستی داعش را کشف و ضبط کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۸    
کارشناس نمونه بهداشت استان اصفهان اما، امیدار است این طرح از بین نرود. گرچه بیمه سلامت با مشکل روبرو شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۳    
با توجه به استقبال جوانان از کتابهای کم حجم و مختصر، کتابی در رابطه با موضوع مهم توبه و با هدف توجه دادن مخاطبین به توبه و جبران گذشته می تواند نیاز مخاطب امروز باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۷    
امام حسن عسکری(ع) از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده می کرد. به دیگر سخن، برگزیدن تقیه، به عنوان روشی برای حفظ شیعیان و عبور دادن از پیچ های تند تاریخی، مانع از تبیین حقیقت از سوی آن حضرت نبود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۱    
زن بسیجی باید زن تراز اول در خانه و در جامعه باشد؛ زن بسیجی باید در تحصیل علم، در خدمت به مردم، در حراست از اسلام، در اقتصاد، در فرهنگ و در هر زمینه دیگری الگو باشد برای دیگر زنان.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۵    
خزانه دار شورای اسلامی شهر شهرضا، گفت: باتوجه به نبود نقدینگی کافی، اولویت شیوه اجرای سرمایه گذاری مشارکت بخش خصوصی با شهرداری و روش BOT در طرحهای عمرانی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۹    
نوسنده بسیجی شهرستان تیران و کرون، گفت: مصاحبه با خانواده شهیدان کبیری، بویژه برادر جانباز آقای حاج مرتضی کبیری با آن شرایط بسیار بسیار دشوارشان در لحظه لحظه زندگی من اثر گذاشت و تمام وجودم را سرشار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۲۰    
عضو هیئت رییسه ورزشهای رزمی استان اصفهان، گفت: رزمی کاران شهرضا عناوین برتر مسابقات جام شهید همت در بخشهای هنرهای نمایشی، فایت و رقابتهای رینگی را کسب کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۵    
امام جمعه داران، در جمع بسیجیان فریدونشهری، گفت: فتنه داعش سبب شد امروز در جبهه مقاومت ارتش منسجم 50 میلیون نفری بسیج متشکل از حزب الله، انصارالله، فاطمیون، زینبیون، حیدریون ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۲    
همایش شکوه اقتدار شهرستان فلاورجان با حضور هزاران نفر از بسیجیان در پارک ساحلی فلاورجان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۸:۵۹    
یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان برخوار، در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۴    
بیشتر از دو هفته از وقوع زلزله در مناطق غربی کشورمان به ویژه استان کرمانشاه میگذرد. زندگی در معابر،کوچه ها و خیابان ها با همه سختی و سرمای هوا در جریان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۵    
برخی از ما تصور می کنیم، بسیجی یعنی رزمنده بودن هر چند که رزمنده ها انسان های ارزشمندی هستند، اما بسیجی بودن بر اساس مقتضیات زمان و در هر برهه ای از زمان می تواند شکل بگیرد.