چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۲۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 12 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۲    
فکر وحدت اسلامی یک فکر زودگذرِ تازه پا نیست، بلکه از اعماق دل ما می جوشد. سنّی برای خود سنّی است، شیعه هم برای خود شیعه است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان، گفت: همزمان با هفته وحدت، وقف جدیدی برای تامین هزینه های ازدواج جوانان نیازمند در شهرستان گلپایگا،ن به ثبت رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۵    
فرمانده معظم کل قوا فرمودند: امروز نیرو های مسلح به بهترین نیروی انسانی احتیاج دارند تا بتوانند آسیب ناپذیری ملت را در مقابل دشمنی ها حفظ کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۵    
امسال واقعه 9 ربیع که مصادف با آغاز امامت امام زمان علیه السلام است همزمان با کشور در اصفهان نیز جشن گرفته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۰    
به مناسبت میلاد پیامبر عیم الشان اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام، جشن میلاد پیامبر اسلام در مسجدالقُدس اصفهان، برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۰    
ارسال 289 محموله کمک های هلال احمر اصفهان به مناطق زلزله زده، 60 درصد معلولان استان در شهر اصفهان ساکن هستند، شهرداری های مناطق سلیقه ای عمل می کنند،میراث فرهنگی شهرضا قربانی بی مهری مسئولان و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۵    
کارشناس طب سنتی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) در تایید مزاج شناسی، گفت امام صادق (ع) می فرمایند شناخت انسان نسبت به نفسش این گونه است که خودش را با چهار طبیعتش را بشناسد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۰    
عضو شورای شهر شهرضا با اشاره به اینکه در این دوره از شورا، کاهش ترافیک شهر به ویژه در هسته مرکزی به عنوان استراتژی مهم و قابل توجه اعضا مدنظر قرار گرفته است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۰    
مدیر روابط عمومی بیمارستان گلدیس شاهین شهر گفت: در برخورد خودروی پژو 405 با یک دستگاه تریلی، 13 سرنشین سواری پژو که همگی تبعه افغان بودند کشته و مصدوم شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۰    
مدیر هیئت رزمندگان اسلام بویین و میاندشت گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه، وحدت است،که برای ایجاد وحدت و همدلی باید در فعالیت های مختلف به سمت همدلی و همگرایی برویم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده واگذاری ها در دولت نهم و دهم اتفاق افتاد اما دولت یازدهم علی رغم اصلاح روند واگذاری ها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۵    
رئیس بهزیستی تیران و کرون با اشاره به حضور اندک معلولان در سطح شهر، گفت: روسای دستگاه های اجرایی شهرستان باید نسبت به مناسب سازی ارگان های دولتی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۵    
فرماندار شاهین شهر و میمه، مهمترین دغدغه خانواده ها و جوانان را نبود شغل و درآمد پایدار دانست و گفت: انتخاب ناصحیح رشته تحصیلی باعث افزایش آمار بیکاری در کشور شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۹    
ویژه برنامه روز جهانی معلولان با حضور دانش آموزان مدرسه استثنایی ایثار شهرستان برخوار و آموزشگاه گلستان شهر گز در تالار ارغوان گز برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۴    
فرماندار اردستان گفت: معلولان به نوعی برکت و عصاره معنویت جامعه محسوب می شوند، لذا باید از این معنویت به عنوان الگوهای رفتاری خود استفاده کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۹    
رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: اردستان دارای یک هزار و 97 معلول است که در این بین 390 نفر دارای معلولیت جسمی حرکتی هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۹    
آیت الله ناصری گفت: مسجد خانه خدا و نمازگزاران زائران خانه خدا هستند که هروقت وارد مسجد می شوند خداوند اجری بزرگ برای آنان قرار می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۴    
نیروهای متخصص سوری موفق شدند در جریان پاک سازی مناطق آزادشده، مقادیر زیادی تجهیزات نظامی وابسته به تروریست ها را کشف و ضبط کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۴    
امام جمعه دولت آباد گفت: جریان مقاومت با تدبیر مقام معظّم رهبری مانع از این شد که دشمن به آن هدف اصلی خودش که نابودی اقتصادی و اعتقادی کشورهای مسلمان است، برسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل ظرفیت های بسیاری دارد و برگزاری برنامه های روز ایثار و شهادت با محوریت آثار هنری و فرهنگی نتایج خوبی در بر خواهد داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۹    
یک مشاور خانواده گفت: انسان به طور طبیعی به شادی، راحتی و لذت گرایش دارد و اگر خانواده این نیاز را برای او تأمین نکند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۹    
عضو خبرگان رهبری با تاکید براینکه اهل بیت(ع) در مقابل اهل تسنن، هیچ وقت به صورت علنی روی اعتقاداتی که مختص به شیعه است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۴    
صبح امروز پیکر محمدعلی ابوترابی در شهرستان نجف آباد به خاک سپرده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۹    
سی و نه قصه گو از شش استان کشور از 20 الی 22 آذرماه در اصفهان با یکدیگر رقابت می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۹    
جشن روز معلولان به مناسبت سالروز تصویب لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، با هدف متذکر ساختن حقوق آن ها به جامعه در فریدونشهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۹    
مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور از 15 آذرماه به مدت دو روز د راصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۴    
فرماندار اردستان با بیان اینکه زبان هر قومی معرف فرهنگ آن قوم است، تصریح کرد: گویش شهرستان، فرهنگی اصیل است که باید با تلاش های فراوان حفظ شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۹    
کارشناس امور توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان نطنز با بیان این که تعداد مستمری بگیران زیر پوشش این نهاد در سطح شهرستان، 209 مورد است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۴    
نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان ما باید به اندازه کسری موردنیاز بازار اجازه واردات بدهند و اگر بنابر هر دلیلی واردات برنج به خاطر محاسبات اشتباه و یا فرصت طلبی افراد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۴    
مقایسه وضعیت اجاره نشینی در ایران با آلمان و هلند
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۹    
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا گفت: حاج مهدی سامع پس از تحمل 33 سال درد و رنج جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۴    
نشست آموزشی زوج های آسمانی ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان، در مهدیه حضرت زهرا(س) برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۹    
رییس اداره بهزیستی شهرستان شهرضا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل 45 میلیارد و 700 میلیون تسهیلات اشتغال زایی بهزیستی شهرستان 294 فقره وام به مددجویان پرداخت شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۵    
فرماندار شهرستان نطنز گفت: تلاش ها برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به جامعه معلولان افزایش یافته است و تا پایان برنامه ششم توسعه سطح کمی و کیفی این خدمات بیشتر خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۵    
عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به تذکرات قبلی خود به مدیران شهری برای مناسب سازی معابر شهری، به ویژه خیابان چهارباغ ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۵    
بخش اعظمی از بودجه شهرداری شهرضا به بخش فرهنگ اختصاص یافته است، اما با این وجود، شاهد تغییرات ملموس فرهنگی در شهر نیستیم و کج سلیقی های در بحث مدیریت فرهنگی به وفور به چشم می خورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۵    
چهاردهمین جلسه شورای شهر اصفهان با تصویب طرح واگذاری خط سوم متروی اصفهان بدون هیچ تشریفاتی به شرکت های دی و رامان از زیرمجموعه های بنیاد مستضعفان و انتقاد به سلیقه ای عمل کردن شهرداری های مناطق به ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۰    
همایش خُلق عظیم به همت مرکز تخصصی اخلاق حوزه علمیه اصفهان به همراه تجلیل از اخلاق پژوهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۰    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 289 محموله کمک های مردمی و هلال احمر از روز اول پس از زمین لرزه در غرب کشور توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان به آن مناطق ارسال شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۵    
نیروهای جبهه مقاومت مستقر در محور استان حلب موفق شدند یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی جبهه النصره را به هلاکت برسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۵    
جشن بزرگ وعده صادق در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در کاشان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۰    
رئیس کمیته امداد آران و بیدگل، گفت: سال 96 بودجه ای سه میلیارد تومانی برای حمایت کمیته امداد شهرستان از اشتغال در نظر گرفته شده بود که تلاش شد این میزان دو برابر شود و به شش میلیارد تومان افزایش یابد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۵    
تیم 12 نفره مخترعان کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات کره جنوبی، موفق به کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شد که مدال برنز را مخترع جوان برخواری از آن خود کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰    
فردی که در نزاع دست به قتل دیگری زده بود، پس از سالها متواری شدن و حبس، اظهار پشیمانی فراوان، اثبات تغییر رفتار قاتل، در بند و حفظ قرآن مجید و همچنین تغییر رفتار و اخلاق ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۵    
فرمانده سپاه شهرستان مبارکه، بابیان اینکه گشت محله محور در شهرستان اجرا می شود، گفت: ایجاد امنیت با کمک و تکیه بر مردم، یکی از اهداف گشت های محله محور است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
در حالی که بازار کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری در شهر همسایه پر رونق است، خبرهای ممنوعیت و محدودیت های ورود گردشگران به کویر مرنجاب آران و بیدگل در صدر اخبار رسانه های ملی و حتی بین المللی قرار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۵    
سه دستگاه اتوبوس از مدارس شهرستان سمیرم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشورمان، اعزام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان، گفتند: برترین شخصیت ها و چهره های درخشان تاریخ ما در قرنهای اخیر، جوانان فداکاری بودند که به دفاع از کشور و انقلاب شتافتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، با بیان اینکه بالغ بر 60 درصد معلولان استان در کلانشهر اصفهان ساکن هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۰    
پای صحبت رانندگان اتوبوس های بین شهری نشستیم و درباره دلایل استفاده از لاستیک های چینی با آن ها هم صحبت شدیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان، از متلاشی کردن 110 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری و تا این تاریخ در این استان پهناور، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۰    
وقتی از شعائر الهی سخن گفته می شود در واقع نشانه های خدا و خدابینی انسان، در زمان و مکان در حال ترسیم است و بزرگداشت این فریضه می تواند افزایش تقوای الهی را به همراه داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۵    
صیانت از میراث غنی فرهنگی شهرضا، بارها از سوی مردم و دلسوزان این شهرستان مطرح شده است اما دریغ از آنکه سایه سنگین بی مهری مسئولان استان، بر بلندای میراث گرانقدر تاریخی این خطه، سایه افکنده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، گفت: 791 بیمار مبتلا به ایدز در استان اصفهان شناسائی شده اند، که در 30 سال گذشته 259 نفر در استان اصفهان به همین علّت جان خود را از دست دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۰    
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان، با صدور پیامی به مناسب درگذشت پزشک پیشکسوت دفاع مقدس، گفت: دکتر ابوترابی در کسوت پزشک جراح ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۵    
اولین مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران شهرستان برخوار به مناسبت هفته بسیج و ایام میلاد حضرت محمد (ص) در دولت آباد برخوار، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۰    
امیرحسین کمالی، عکاس نام آشنای دولت آباد برخوار، در عرصه بین المللی موفق به خلق تصاویر ناب از طبیعت شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۰    
دکتر محمدعلی ابوترابی از پیشکسوتان بهداری در دفاع مقدس بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۵    
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما بر شاخه نظامی داعش پیروز شدیم ...