سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۴۴Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 19 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۶    
اگر مسئولان با هر سخنی و عملی تحت فشار قرار می گیرند، پس زمانی اندک نمی گذرد که میدان را برای اجنبی باز می کنند مگر نه این است که یادمان باشد پیام آفتاب- دست نااهلان نیفتد انقلاب اما گویا نااهلان هم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۱۵    
فرماندار کاشان با اشاره به اقدام غیرقانونی و تخلف صورت گرفته در یکی از خانه های تاریخی کاشان، گفت: با وجود انتقاد و حساسیت ما به این مسئله ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۰    
مرمت گور خمره ای مکشوفه در محدوده محوطه باستانی سیلک کاشان، دخالت والدین، بیکاری و اعتیاد مهمترین عوامل طلاق در خانواده ها،نزاع خانوادگی، پایه های خانواده را سست می کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۵    
تشییع جنازه علی بدیعی و تعدادی از اعضای خانواده این خادم مسجد و مردم، عصر امروز با حضور گسترده مردم کاشان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۱    
نگار همایونی و حسین حیدری برای سومین سال متوالی هدایت تیم های ملی اسکیت سرعت کشور را عهده دار شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۶    
مالکی رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرند گفت: باید دانشجویان از دوران دانشجویی کما ل استفاده را برده و نمود روحیه دانشجویی را به جامع القا کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۶    
کارشناس طب سنتی با بیان اینکه بررسی این چهار مزاج اصلی، تکلیف مزاج معتدل را نیز روشن خواهد کرد، گفت: اگر مزاج در حالت معتدل قرار گرفت و آن ماده اصلی که در بدن وجود دارد تامین شد، عمر طولانی خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۶    
رئیسی مدیر گروه حسابداری دانشگاه هرند گفت: حسابدار ها به تمام اطلاعات یک شرکت دسترسی داشته و می طلبد که راز داران بسیار خوبی باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۶    
رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان گفت: عجین شدن ورزش با همدلی و اتحاد در شهر کوهپایه روز های خوبی برای ورزش این شهر ترسیم می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا از تدوین دستورالعمل 10 ماده ای با همکاری پلیس راهور این شهرستان برای کنترل ترافیک و کاهش ناهنجاریهای ترافیکی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۶    
شهردار دستگرد، امام جمعه و اعضای شورای شهر دستگرد از آسایشگاه معلولان شهر دستگرد بازدید کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۶    
فرمانده حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) کوهپایه از برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) همراه با برنامه های تاکتیکی با حضور بسیجیان این بخش خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۱    
295 نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم شهرستان در قالب هفت دستگاه اتوبوس با بدرقه مسئولان شهرستان عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۱    
ده ها یمنی در اثر حمله های جدید رژیم سعودی در مناطق مختلف شهید و زخمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۶    
نیروهای سوری موفق شدند در جریان جسجتوی مناطق آزاد شده از گروه های تروریستی ، تجهیزات نظامی ساخت رژیم صهیونیستی کشف کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۷    
باد تندی که در شمال لس آنجلس وزیدن گرفته، با هوای خشک منطقه دست به دست هم داده اند تا کار را برای آتش نشانان ایالت کالیفرنیا سخت تر کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۷    
شورای پنجم آران و بیدگل از همان روزهای نخست کاری خود فرایند انتخاب شهردار جدید را کلید زد و در نهایت از میان چهره های پیشنهاد شده برای تصدی پست شهرداری آران و بیدگل، رضا رمضانی بر مسند شهرداری نشست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۷    
جشن روز دانشجوی دانشگاه پیام نور شهرضا با حرکت های خارج از عرف و اخلاق مجری و درخواست های نامتعارف او از دانشجویان دختر همراه بود که اعتراضات فراوانی را به همراه داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۷    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، بودجه در نظر گرفته شده برای سال آینده استان را دو هزار و 100 میلیارد تومان عنوان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۷    
هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۷    
معاون مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: بررسی های آماری نشان می دهد اعتیاد، دخالت والدین و بیکاری مهمترین علل ایجاد طلاق در خاواده ها است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۲    
کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو به زمین زده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۲    
عضو شورای شهر اصفهان، با اشاره به لزوم حفظ شان مدیران سابق شهری، گفت: ما باید از تجربه، توانمندی ها و نکات بیان شده از سوی آن ها استفاده کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۲    
نیروهای جبهه مقاومت در ادامه عملیات خود در شمال سوریه موفق شدند، چند منطقه را در جنوب استان ادلب این کشور، آزاد کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۲    
پانزدهمین جلسه شورای شهر در حالی امروز برگزار شد، که عدم تصویب لایحه گزارش مالی شرکت اتوبوسرانی، به عنوان امری نادر در این جلسه بود که وضعیت شرکت اتوبوسرانی اصفهان را بلاتکلیف گذاشت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۲    
هزاران یمنی، شهدای درگیری های اخیر با شورشیان وابسته به علی عبدالله صالح را در شهر صنعاء، تشییع کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۷    
رئیس هیئت ورزش روستایی شهرضا، گفت: تیم شهرضا با کسب عنوان قهرمانی رشته طناب زنی در جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج کشور خوش درخشید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۲    
مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل، گفت: پنج کشاورز شهرستان آران و بیدگل در سال زراعی 95-96 به عنوان کشاورز نمونه استان اصفهان انتخاب و به مرکز معرفی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۲    
زنگ نجات آب در راستای نهادینه شدن فرهنگ استفاده صحیح از این مایه حیاتی در کلیه مدارس بخش بن رود و شهر ورزنه اصفهان، همراه با حضور مسئولان نواخته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۷    
مسابقات مختلف فوتسال، والیبال و فوتبال استانی در رده های سنی مختلف در شهرستان سمیرم برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۷    
حراج سکه در بانک کارگشایی که از هفته پیش آغاز شده، پشت صحنه هایی دارد که از راز گرانی این روزهای سکه پرده بر می دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۷    
معاون فرماندار لنجان، گفت: نهادهای مسئول باید با یک خرد جمعی و در نظر گرفتن اولویت های جامعه سراغ پلمپ چاه ها بروند، که البته شکی نیست که مردم ما با آگاهی از وضعیت نامطلوب موجود در زمینهٔ کم آبی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۲    
تصاویری از واکنش جالب مردم به واردات دوغ از خارج
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۷    
دبیر علمی کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران، داشتن افق و نگاه جدید در حوزه آموزش روابط عمومی ها را لازم دانست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۷    
صبح امروز، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برخوار، 289دانش آموز دختر، در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور، اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۲    
کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه آمریکا تمام تلاشش را برای فروپاشی نظام اسلامی انجام داد، اما نتوانست کاری از پیش ببرد، گفت: آمریکا به این نتیجه رسید که باید سیاست مهار را در مقابل ایران دنبال کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۲    
رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی، 25 سال آینده را نخواهد دید
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۷    
مدیر دبیرستان شهدای زمان آباد برخوار، توانسته با اتکا بر توان و اراده و پشتکار و البته بهره گیری از کمک های مردمی و بدون حمایت نهادهای دولتی، در عرض کمتر از یک سال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۷    
غرفه دستاوردهای پژوهشی و علمی طلاب حوزه علمیه خواهران اصفهان، همزمان با هفته پژوهش، در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فنآوری استان اصفهان، برپا شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۲    
کارشناس مسائل سیاسی، گفت: آمریکائی ها در ادامه شکست های منطقه ای خود، قدس را که قلب بلاد اسلامی و فلسطین است به عنوان مرکز حکومت اسرائیل غاصب به رسمیت شناخته اند و این انتقال حکومت اسرائیل به قلب ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۷    
مسئول کمپ ترک اعتیاد یک قدم تا رهایی در تیران و کرون، گفت: کانون بازپروری و ترک اعتیاد یک قدم تا رهایی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۲    
به مناسبت هفته پژوهش، سلسله نشست ها و کارگاه های پژوهشی ویزه طلاب و روحانیون استان اصفهان، برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس شورای شهر اصفهان، با اشاره به پرداخت مبلغ کمک هزینه به فرمانداری برای برگزاری انتخابات و انتقادهایی که در این زمینه عنوان شده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۲    
دادستان کاشان گفت: رئیس کارخانه تولید کننده اجناس لوکس دکوری و تزئینی با پوشش طلا که برگزار کننده این شو غیرقانونی بوده، پنجشنبه گذشته دستگیر، و بعد از معرفی وثیقه، تا روز دادگاه آزاد شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۲    
نمایشگاه مشاغل خانگی از 21 لغایت 23 آذرماه جاری در سالن ورزشی شاپورآباد شهرستان برخوار، برپا می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۷    
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان، گفت: باید به وسیله آموزش چهره به چهره افراد، روش های انتقال و مبارزه با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تشریح شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۷    
رئیس اداره بهزیستی گلپایگان، با اشاره به برنامه های حرفه آموزی و آموزش بهزیستی برای معلولان، گفت: یکهزار و 800 معلول در این شهرستان هستند و از خدمات بهزیستی بهره می برند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۷    
یک آسیب شناس اجتماعی، گفت: یادتان باشد که زندگی مشترک رینگ بوکس و نزاع نیست و برد و باخت یکطرفه ندارد، یا هر دو نفر با هم برنده می شوند یا هر دو با هم می بازند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۲    
شروع جنبش دانشجویی در کشور، با مخالفت با سفر نیکسون، معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران همراه بود و نقطه اوج آن تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۷    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه برای سه هزار و 756 واحد، پرونده تسهیلات تشکیل شده است ...