چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۷:۴۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 20 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۱    
انتقال آب ونک سمیرم برای پسته های رفسنجان، جز یک هدف سیاسی نمی تواند چیز دیگری باشد، اما ظاهرا موضوع منتفی شده انتقال آب بار دیگر نقل محافل شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۶    
سرپرست منطقه چهار شهرداری کاشان، گفت: 13 هزار و 500 اصله درختچه، گلدان و نشای فصلی در منطقه چهار شهرداری کاشان کاشته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۰۱    
شو جواهرآلات کاشان، اقدامی غیرقانونی و تخلف بوده است، واکنش رهبر انقلاب کشورهای مسلمان را علیه رژیم صهیونیستی بسیج کرد،معابر شهری شهرضا مناسب سازی می شوند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۰    
مسئول سینما سلام در تیران و کرون گفت: فیلم های پینوکیو، عامو سردار و ریسلی، قهرمانان کوچک، زرد و دریاچه ماهی در این هفته در تیران اکران خواهد شد و در صورت استقبال مردم فیلم سینمایی خالتور آماده اکران ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۵    
عصر امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور مسئولان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۰    
جلسه تکریم و معارفه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان امروز با حضور مسئولان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۵    
شیوه ابلاغ برنامه های مالی و اعتباری دولت برای اصلاح وضعیت اقتصادی، رونق تولید و توسعه کارگاه های تولیدی و اشتغال زایی بیشتر به بانک ها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۵    
مسئولان شهرستان دهاقان از کارگاه های مختلف توانبخشی موعود بازدید کرده و هدف از بازدید را هویت بخشی به قشر توانخواه دانستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۵    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، گفت: مسئولان استانی نگرانی مردم از مشکلات مربوط به هماهنگی های اداری را از بین ببرند و دست آنان را برای حضور در فعالیت های اقتصادی باز کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۰    
شبکه ای گسترده از دختران که با هماهنگی تعدادی از افراد داخلی و خارجی اقدام به راه اندازی و ارائه اسکورت در دبی کرده بودند بعد از گذشت 3 سال از شروع فعالیت شان شناسایی و دستگیر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۵    
وضعیت نابسامان معابر و میادین شهر بهارستان باعث پدید آمدن مشکلاتی برای اهالی شهر و بروز حادثه شده است و می طلبد شهرداری بهارستان برای حل این مشکل اقدام فوری و اساسی دردستور کار خود قرار دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۵    
نماز طلب باران در مصلای شهرستان دهاقان برگزار و مردم این شهرستان برای نزول باران و رحمت الهی دست به دعا برداشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۵    
سرپرست اداره راهداری اردستان گفت: طرح زمستانه اداره راهداری اردستان شروع شده که اکیپ راهداری در دو نقطه روستای بغم و روستای ظفرقند با امکانات همچون گریدر، لودر، و نمک پاش مستقر هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۵    
رئیس هیات کنگ فو شهرستان نطنز گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان و خردورزان، در بخش آقایان و در رشته ممای یا اجرای فرم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۰    
حضور مسئولان ارشد استان در مراسمی که تصاویر نگاتیو سران فتنه بر روی سن آن نصب شده است، نه تنها اقدامی تامل برانگیز است، بلکه قانون شکنی و مخالفت با نظام اسلامی و نص صریح دستورات رهبری محسوب می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: 120 نفر از دانش آموزان متوسطه دوم دختر شهرستان با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی در قالب سه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۰    
فرماندار اردستان گفت: تصادفات منجر به فوت امسال شهر اردستان یک مورد بوده که نسبت به 3نفرفوتی سال گذشته 66 درصد کاهش داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۵    
برای بچه شیعه یک گنجینه خیلی با ارزش است که به او بگویند بیشترین دعای قنوت مولایت امیرالمومنین چه بوده است. آیه 74 سوره فرقان بسیار کوتاه است و حفظ کردن آن آسان.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۰    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: محتوای درسی هم در آموزش و پرورش و هم در دانشگاه باید تغییر کرده و متناسب با نیاز جامعه تنظیم شود که قانونی برای تحقق این امر تصویب کرده ایم اما این امر به صورت تدریجی در ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۵    
فرمانده انتظامی اردستان گفت: دو نفر سوداگر مرگ پس از گذراندن مراحل قانونی و تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی مستقر در اردستان شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۵    
کارشناس مسائل سیاسی، موفقیت یا عدم موفقیت آمریکا در نقشه خود را بسته به نوع حرکات جریان مقاومت در منطقه ارزیابی کرد و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی اصفهان، گفت: از دست دادن اعضای خانواده و همچنین ویرانی خانه ها و از طرفی هم ترس اولیه که در نخستین لحظات زمین لرزه اتفاق می افتد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل گفت: تیم های کارگران چهارسوق و هما بیدگل دیدار افتتاحیه این بازی ها را از ساعت 14 روز سه شنبه برگزار خواهند کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۰    
معاون عمرانی شهرداری شهرضا، گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و اتمام فصل مناسب برای آسفالت معابر، شهرداری شهرضا عملیات زیرسازی معابر برای پروژه های آینده را انجام می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۵    
امام جمعه دولت آباد، گفت: فریاد اعتراض همه مسلمانان در گوشه و کنار دنیا هم اکنون بلند است و آمریکا با اعلام انتقال سفارت خود به بیت المقدس، دهن کجی به بسیاری از قطعنامه های بین المللی انجام داده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۵    
مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی همزمان با سراسر استان در بین 32 آموزشگاه شهرستان برخوار با حضور حدود چهار هزار و 500 دانش آموز امروز برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس و بازرسان اتاق اصناف برخوار در بازدید سرزده خود از بازار روز دولت آباد، مشکلات این بازار را بررسی کردند و راهکارهایی برای حل این مشکلات به شهرداری دولت آباد ارائه دادند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۵۰    
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل، گفت: خیران و مردم آران و بیدگل در سال جاری تاکنون یش از 13 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۵    
امام جمعه موقت اصفهان، گفت: یکی از راه های بسیار مفید و مؤثر برای اثبات وجود مقدس قلب عالم امکان و مولای عالمیان، حضرت صاحب الزمان عج ، تشرف به محضر نورانی آن بزرگوار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۰    
صدها فلسطینی، در اعتراض به اقدام های اخیر ترامپ در خصوص قدس، تظاهرات گسترده ای را در مسجدالاقصی برگزار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۵    
مرحله اول و دوم درس آمادگی دفاعی دانش آموزان سال دوم متوسطه مدارس بخش مرکزی شهرستان شاهین شهر و میمه، آغاز شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
نیروهای مقاومت توانستند، در ادامه عملیات خود، چند شهرک دیگر در جنوب ادلب سوریه را آزاد کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، با چاپ و ارائه 13 مقاله علمی پژوهشی و ISC در کنفرانس ها و مجله های داخلی، به عنوان عضو استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۵    
شهردار نطنز، گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر نطنز، تفاهم نامه ای بین شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز تنظیم و امضا شده است و به زودی با همکاری کوهنوردان بازسازی و مرمت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۵    
نذرسقا و بوی اردیبهشت عنوان دو کتابی است که به همت خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان در زمستان امسال رونمایی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: اعلام پایتختی قدس، اثبات نوکری ترامپ برای اسرائیل است، زیرا لابی صهیونیست است که مخارج دولت ترامپ را تامین می کند و همین کار مقدمه نابودی دولت اوست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شهرضا، گفت: به موجب طرح توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی به کارآفرینانی که قصد ایجاد و یا توسعه مشاغل در مناطق روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۵    
چند روز پیش شرکت عمران فولادشهر در ابتکاری نمادین اعلام کرد که شهرجدیدفولادشهر باتمامی شهرهای جدیدسراسرکشور اعلام خواهرخواندگی کرد که همین موضوع اعتراض کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۰    
ارتحال تأثر برانگیز حاج علی بدیعی و خانواده او در مسیر بازگشت از امدادرسانی به مناطق زلزله زده، ما را در بهت و حیرت فرو برد. او مرد مسجد و روضه و امداد بود و جان خود را در همین جاده از دست داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۵    
نهادهای حوزوی اصفهان، همچون مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و برادران و مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه، در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان حضور و مشارکت فعالی دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۰    
برای دومین بار است که خانواده ای در شهرستان دهاقان، در کمتر از یکماه متهم محکوم به قصاص نفس را بخشیده و از اجرای حکم قصاص می گذرند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۵    
شهردار دولت آباد برخوار، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با برنامه ریزی شهرداری برای اجرای برنامه های فرهنگی در شهر دولت آباد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۰    
امام جمعه شهرستان دهاقان، گفت: مردم دهاقان بمنظور دعا برای نزول باران الهی دوشنبه با حرکت از حسینیه اعظم و با بجا آوردن آداب نماز استسقاء، نماز باران می خوانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۵    
دادستان برخوار در جلسه با مدیران، مربیان و معاونان پرورشی مدارس با اشاره به چند نمونه از پرونده های موجود در دادگستری مبنی بر وجود آسیب های اجتماعی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۳۵    
اگر امروز محور مقاومت می تواند، هدف های خود را در خاک سوریه و عراق یا هر کجای دنیا در مقابل تروریست ها پیش ببرد به این دلیل است که، منطق کشور ایران در صحنه های بین المللی گفتگو و یا سازش نبوده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۱۵    
به مناسبت افتخارآفرینی سهراب مرادی، در مسابقات جهانی وزنه برداری، جشن افتخار در لنجان برگزار خواهد شد.