شنبه ۲۶ خردادساعت ۲۲:۳۲Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 27 آذر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آذر 1396 صاحب نیوز 2 آذر 1396 صاحب نیوز 3 آذر 1396 صاحب نیوز 4 آذر 1396 صاحب نیوز 5 آذر 1396 صاحب نیوز 6 آذر 1396 صاحب نیوز 7 آذر 1396 صاحب نیوز 8 آذر 1396 صاحب نیوز 9 آذر 1396 صاحب نیوز 10 آذر 1396 صاحب نیوز 11 آذر 1396 صاحب نیوز 12 آذر 1396 صاحب نیوز 13 آذر 1396 صاحب نیوز 14 آذر 1396 صاحب نیوز 15 آذر 1396 صاحب نیوز 16 آذر 1396 صاحب نیوز 17 آذر 1396 صاحب نیوز 18 آذر 1396 صاحب نیوز 19 آذر 1396 صاحب نیوز 20 آذر 1396 صاحب نیوز 21 آذر 1396 صاحب نیوز 22 آذر 1396 صاحب نیوز 23 آذر 1396 صاحب نیوز 24 آذر 1396 صاحب نیوز 25 آذر 1396 صاحب نیوز 26 آذر 1396 صاحب نیوز 27 آذر 1396 صاحب نیوز 28 آذر 1396 صاحب نیوز 29 آذر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۳    
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر و میمه، گفت: مریم فریور مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شاهین شهر، در نخستین جشنواره ملی فراتر از مهارت، رتبه دوم پژوهشگر برتر مهارتی کشور را کسب کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
استاد حوزه علمیه اصفهان، گفت: طلاب الگوهای رفتاری و عملی جامعه هستند، پس باید تحول و اصلاح را در ابتدا از خود شروع کنند اما وظیفه اصلی طلاب و روحانیت این است که حقایق دین را به دیگران و به افکار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۹    
در آستانه بلندترین شب سال و طبق روال همه ساله، قیمت آجیل، خشکبار و میوه جات یکبار دیگر افزایش پیدا کرد. آن هم در شرایطی که مردم از رکود اقتصادی و بیکاری و هزینه های بالا مستاصل شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۴    
رئیس اداره کتابخانه پژوهشکده الهیات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مجموعه کتابخانه های تبلیغات اسلامی اصفهان شامل 55 هزار جلد کتاب فارسی و عربی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۹    
دبیر همایش مادران چشم به راه ، گفت: مادران شهدای جاویدالاثر آران و بیدگل، در آستانه روز حماسه و ایثار این شهرستان، تجلیل می شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۴    
سلسله نشست های ماهانه جوانی فصل رویش در آذرماه جاری، به موضوع الگوپذیری درانتخاب های جوانی اختصاص یافته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۴    
بهارستان باید از حالت خوابگاهی خارج شود، اصفهان، میزبان مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور شد، دولت به تعهد خود در قبال حمل و نقل شهرضا عمل نکرده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۹    
21کانکس به همت اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر در ادامه کمک های نوع دوستانه مردم شهرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۱۹    
معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: شرایط نامساعد اقلیمی و استمرار خشکسالی در 10 سال اخیر کشاورزی را در معرض نابودی قرار داده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۴    
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس پیش دبستان و دبستان شش ناحیه آموزش و پرورش اصفهان برخوار، شاهین شهر، نجف آباد، خمینی شهر، فلاورجان، پیربکران، فولادشهر و زرین شهر، فردا تعطیل خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۹    
شهبازی شهردار هرند گفت: شهر هرند در شرق اصفهان چون قطبی درخشنده در حمل و نقل؛ سهم بسزایی را در بهبود کمیت و کیفیت حمل و نقل استان اصفهان ایفا می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۹    
فرماندار اصفهان گفت: به علت بروز برخی معضلات اجتماعی امروزه کودک آزاری در کشور ما نیز مشهود است و باید دستگاه های ذیربط زمینه پیشگیری از این مهم را به وجود آورند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۴    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه به عنوان قشر فرهیخته جامعه هستند و سعی کنند، این ضعف فرهنگی را در جامعه جبران کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۹    
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دهاقان گفت: تمامی حمل و نقل های دریایی، ریلی و هوایی وابسته به رانندگان عزیزی است که تا مقصد اصلی امانتدار جامعه هستند و به مسئولیت اجتماعی خویش خالصانه پاسخگو بوده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۹    
جشن تکلیف 250 دانش آموز پسر بن رودی با حضور محمد حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونان در سالن اداره آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۴    
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال اصفهان قدردانی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۴    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا 26 واحد پژوهشی و تحقیقاتی وجود داشت که تاکنون شش واحد از این تعداد به شرکت دانش بنیان تبدیل شده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۴    
وحدت حوزه و دانشگاه می تواند زمینه ساز بستری برای اسلامی و انقلابی شدن قشر تحصیل کرده جامعه باشد؛ چه بسا دانشگاهیانی که با مسائل و موضوعات دینی آشنا نیستند که با ورود به مسائل حوزوی و فقهی می توانند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۴    
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان، گفت: مسابقات صحرانوردی آقایان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۴    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان گفت: فاصله روستاها در بخش باغ بهادران از مرکز این بخش بسیار زیاد است و به همین خاطر درصدد ساخت یک اورژانس پیش بیمارستانی در باغ بهادران هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۹    
نشست مشترک رؤسای هیئت های دو و میدانی استان های کشور در اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۴    
عضو شورای شهر کوهپایه گفت: مسئولان باید به مشکلات و انتظارات بازنشستگان آگاه بوده و در بسیاری از این موارد پیگیری های خود را اغاز کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۴    
گروه آزاد طبیعت گرد و کوه پیما سیل خوانسار، پیش از ظهر امروز با پیمودن کوه های اطراف روستاهای سنگ سفید و لایجند یاد و خاطره جمعی از کوهنوردان خراسانی کشورمان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۴    
مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن اصفهان، گفت: پس از بازدید معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور از روستای ابیانه نطنز در هفته گذشته و با توجه به اهمیت بافت تاریخی این روستا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۹    
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان، گفت: دو مرکز اسکان اضطراری با گنجایش 200 نفر در طرح امداد زمستانه اردستان، پیش بینی شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۹    
صدها فلسطینی در حمایت از قدس، تظاهرات گسترده ای را در مسجدالاقصی برگزار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۴    
نیروهای جبهه مقاومت سوریه موفق شدند، حمله گسترده تروریست های جبهه النصره را در شمال استان حماه دفع کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۴    
کارشناس ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی، گفت: ادبیات غنی ما می تواند بسیاری از نقاط مبهم در ذهن پرسشگر جوانان ما را روشن کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۴    
مراسم جشن تکلیف 120 دانش آموز دختر بخش بن رود و شهر ورزنه، از مدارس فاطمه الزهرا، شهید محمدی، شهید اسماعیلی و آیت الله مدرس، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، در برنامه ریزی سالانه این وزارتخانه وجود دارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۴    
مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل، گفت: اجازه برداشت شش هزار لیتر آب از 244 حلقه چاه در شهرستان صادر شده است، اما در حال حاضر دو برابر این میزان برداشت می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۹    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، گفت: همایش روز وحدت حوزه و دانشگاه، امسال با حضور مدیر حوزه علمیه اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از استادان دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
رسانه های کاشان به جای پرداختن به مجادلات بی حاصل سیاسی، به شفافیت اداری شهر کمک کرده و از مخاطبان خود بخواهند در صورتی که گزارش موثقی از تخلفات اداری در دست دارند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۴    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: 35 مورد حریق و حادثه در هفته سوم آذرماه سال جاری در کاشان به وقوع پیوست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۹    
فرمانده بسیج و ناحیه سپاه گلپایگان، با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است، گفت: فتنه از اول انقلاب بوده و اکنون نیز همچنان هست و وظیفه ما نیز روشنگری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: فعالیت هایی که در شهرستان صورت می گیرد باید با موقعیت ها و فرهنگ مردم سنخیت داشته باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۹    
رییس مرکز بهداشت شهرضا، گفت: اپیدمی آنفلوانزای فصلی از آذر ماه سال جاری آغاز شده و احتمالا تا دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۴    
خلبان ایدن مصطفی حمید خلبانی عراقی بود که از دستور بمباران شیمیایی حلبچه سرپیچی کرد و به دستور صدام اعدام شد. او قبل از اعدامش گفت: آیا ملت ایران سال های بعد از من یاد می کنند؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴    
امام جمعه دستگرد برخوار، گفت: وعده پروردگار درباره انفاق این است که اگر شما اضافه مالتان را در راه خدا انفاق کردید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۹    
شهردار شهرضا، گفت: بر اساس قانون باید شهرداری، مردم و دولت هر یک به نسبت مساوی یک سوم از هزینه حمل و نقل اتوبوسرانی را تأمین کنند اما از آنجا که دولت به تعهدهای خود در این زمینه عمل نکرده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۹    
تحلیلگران سیاسی، ترس از کاهش محبوبیت اجتماعی را دلیل این اقدام حامیان پیشین روحانی می دانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۴    
نمایشگاه عکاسی جشنواره سفیران شهر، در گالری سینما فرهنگ خمینی شهر افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۴    
مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان برخوار با حضور استاد دانشمند در محسن آباد برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۴    
چشمم به موتور سه چرخ او که افتاد، دلم هُری فرو ریخت. انگار در و دیوار منزل شهید با من حرف می زدند و آهنگ غم می نواختند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۴    
اگر ما درآمد مادران در سه سال اول زندگی فرزندانشان را در یک کفه ترازو قرار دهیم و هزینه های پرداختی توسط کودک ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۹    
دبیر هیأت ورزش های جانبازان و معلولان استان اصفهان، گفت: 15 نماینده اعزامی از اصفهان در قالب کاروان خلیج فارس در مسابقات پاراآسیایی امارات، 15 مدال شامل هشت مدال طلا ...