سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 2 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۳    
جورج بوش پدر در مراسم ختم همسرش باربارا بوش جوراب های عجیبی به پا داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۳    
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال به خداحافظی دروازه بان جوان آبی پوشان واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۳:۱۳    
سازمان مدیریت بحران کشور، اخطاریه ای بسیار مهم درباره استانهای هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و خوزستان صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: در ازای موافقت کره شمالی با توقف برنامه های هسته ای و بالستیک خود، امتیازی به پیونگ یانگ نداده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۳    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان می گوید با تل آویو درباره نحوه مقابله با فعالیت های ایران اختلاف نظر دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۵    
رییس جمهوری فرانسه اظهار کرد، کشورش، آمریکا و سایر هم پیمانان آن باید پس از شکست گروه تروریستی داعش بمانند و سوریه ای جدید بسازند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۵    
خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امورخارجه بحرین که کشورش به همراه عربستان، امارات و مصر، 15 خردادماه 96، قطر را به اتهام تروریسم تحریم کرده اند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به مصاحبه اخیر محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، مدعی وجود تناقض بین رفتار و کردار ایرانیان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
وزیر خارجه ترکیه برای شرکت در نشستی در سازمان ملل متحد به آمریکا رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با شبکه العالم گفت: امروز تقریبا 10 سال از آغاز اجلاس IONS می گذرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۲    
دادگاه کیفری قاهره 2833 تن از رهبران گروه اخوان المسلمین و طرف های همپیمان با این گروه را به مدت سه سال در فهرست "تروریسم" قرار داد. در میان این افراد، نام محمد مرسی نیز به چشم می خورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: مهمترین چالش کشور مسائل اقتصادی است که ان شاءالله با همدلی، همفکری و تفاهم بین قوا و تفاهم و همدلی بین حاکمیت و مردم ان شاءالله مشکلات حل می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: قیمت طرح ترافیک در سال 97 برای مردم ارزان تر شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۴    
رییس جمهوری گفت: مردم عزیز به طور کامل مطمئن باشند از لحاظ نیاز ارزی مردم در واردات و در زمینه خدماتی که مردم نیاز به ارز دارند، دولت ارز لازم را در اختیار دارد و در اختیار مردم خواهد گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۰    
مالک تلگرام در اقدامی که می توان آن را دعوت به نافرمانی مدنی در روسیه تلقی کرد، از شهروندان روس خواست در حمایت از آنچه وی اینترنت آزاد خوانده ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
یک رسانه صهیونیستی از ارسال پیام جدید مسکو به تل آویو مبنی بر عزم روسیه برای تجهیز سوریه به سامانه دفاع موشکی اس-300 خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۲    
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر پرسپولیس به پیروزی رسید تا با کسب سه امتیاز حساس، به رده دوم جدول صعود کند و استقلال با شکست پیکان، به نایب قهرمانی امیدوار ماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۰    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس عنوان کرد رمز حل همه مشکلات اتحاد است و می توان فارغ از نگرش های سیاسی دست به دست هم داد و با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور بر مشکلات ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۶    
حمله انتحاری صبح یکشنبه به نمازگزاران موجب شهادت و مجروحیت تعدادی از آنها در یکی از شهرهای نیجریه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهوری فرانسه در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز آمریکا گفت که از ایالات متحده آمریکامی خواهد در توافق هسته ای با ایران بماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
در جنایتی که امروز در شهر مکه در عربستان رخ داد و جامعه سعودی را شوک زده کرد ، پدری سه فرزندش را در مقابل چشمان مادرشان با استفاده از چاقو کشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
نشست مشترک دولت، مجلس و دستگاه قضایی بعدازظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که خروج آمریکا از برجام منجر به انزوای این کشور در جامعه بین الملل خواهد شد ، گفت: آمریکا هیچگاه ایده تغییر نظام در ایران را کنار نگذاشته، اما این یک توهم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
منابع محلی از کشف گوری جمعی در پایتخت سابق خلافت خودخوانده داعش با حدود 200 جسد خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مسؤولیت فرماندهان در حفظ سلامت انسان ها مسؤولیتی واقعی و اولویت دار است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۱    
سازمان هواپیمایی غیرنظامی امارات امروز از مزاحمت جنگنده های قطری برای یک فروند هواپیمای غیرنظامی امارات در حین عبور از حریم هوایی بحرین خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
براساس بخشنامه ای که بانک مرکزی ابلاغ کرده است معامله ارزهای رمزنگاری شده (ارزهای مجازی) ممنوع شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۷    
نیمه شب گذشته بود که تیراندازی در کاخ ولیعهد سعودی در محله الخزامی در ریاض پایتخت عربستان به داغ ترین اخبار روز جهان تبدیل شد و هشتگ تیراندازی در الخزامی فهرست پر بازدیدترین مطلب در شبکه های اجتماعی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۶    
منابع خبری از بازداشت رهبر مخالفان دولت ارمنستان که اعتراض ها علیه دولت را هدایت کرده بود، خبر می دهند با این حال پلیس این خبر را تکذیب کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۸    
شرکت هواپیمایی روسی' پابدا' که در صدر فروشندگان بلیت ارزان قیمت در روسیه است، قصد دارد در هواپیماهای خود صندلی های ویژه برای مسافران سرپایی نصب کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۲    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت حمله تروریستی امروز (یکشنبه) در کابل که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از مردم بیگناه افغانستان شد، آن را اقدامی جنایتکارانه و غیرانسانی خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۰    
وزارت کشور عربستان دستورات جدیدی را در پی حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ سلطنتی صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۸    
همین چند روز پیش بود که عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان در نشست خبری مشترک با انتونی گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد از آمادگی کشورش برای حضور نظامی در سوریه تحت حمایت آمریکا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۱    
مجتهد، افشاگر اخبار آل سعود، در صفحه شخصی خود در توییتر جزئیاتی را درباره تیراندازی دیشب نزدیک کاخ سلطنتی در ریاض منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۱    
صهیونیست ها می گویند تیم وابسته به حماس را در کرانه باختری بازداشت و یک خودرو و چند دستگاه رایانه را نیز مصادره کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۳    
دیدار برگشت پرسپولیس والجزیره امارات بازی خداحافظی مدافع جوان این تیم خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۸    
نمایشگاه بین المللی کاریکاتور با حضور افراد برجسته ای در بروکسل پایتخت بلژیک برگزار شد که خشم و نگرانی لابی صهیونیستی را به دنبال داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۱    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی تلاش های کاخ سفید برای براندازی نظام ایران را توهم خواند و گفت دولت آمریکا ایران را با دیکتاتورهای هم پیمانش در منطقه اشتباه گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۷    
روسیه مرکز مقابله با تحریم های آمریکا ایجاد می کند که کار نظارت بر تحریم های این کشور و پاسخگویی به آن را برعهده خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۱    
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که از هر پیشنهادی برای صلح جدی وفراگیر دراین کشور استقبال می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۹    
یگان هایی از ارتش سوریه با ضربات هماهنگ ،پایگاه های تروریست ها و استحکامات آنان را در منطقه الحجر الاسود در جنوب دمشق هدف قرار می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۸    
به دنبال بمباران موشکی ارتش و کمیته های مردمی در الحزم، یک انبار سلاح در یکی از پایگاه های متجاوزان منهدم شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اتهام زنی به ایران ، بار دیگر تهران را تهدید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در هفته جاری به منظور شرکت و سخنرانی در نهمین نشست مقامات عالی رتبه امنیتی کشورهای مختلف از پنج قاره جهان به سوچی روسیه سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
مریلا زارعی در حاشیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از دست دادن به میهمان خارجی امتناع کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد در رابطه با جزئیات دستگیری سعید مرتضوی دادستان سابق استان تهران از اعزام وی به تهران خبرداد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تأکید کرد که ترور فادی البطش پژوهشگر فلسطینی پرده از چهره حقیقی و تروریستی رژیم صهیونیستی برداشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
اسامی 28 گزینه و نامزد موردنظر شورای اسلامی شهر تهران برای تصدی پست شهرداری پایتخت اعلام شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
از شمال تا جنوب دمشق صحنه حرکت اتوبوس ها و تانک هاست که بیانگر پیروزی های ارتش سوریه درمقابله با تروریست هاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
با توجه به سیاست های کلی نظام در زمینه مسائل ارزی، باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی خود را به جای دلار با یورو ثبت خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۷    
مقامات افغانستان امروز (یکشنبه) از حمله ای انتخاری به یک مرکز ثبت نام رای دهندگان در کابل خبر دادند. در این حمله دست کم چهار نفر جان خود را از دست دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
ناسا یک ایستگاه فضایی جدید تاسیس خواهد کرد که در سال 2025 راه اندازی می شود و برای ارسال فضانوردان به مریخ مورد استفاده قرار می گیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) دستگیر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در 18 استان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
برخی مشترکان همراه اول از صبح امروز با اختلال در تماس و همچنین قطع اینترنت مواجه بودند؛ این اپراتور از برطرف شدن مشکلات ارتباطی برخی مناطق تا ظهر امروز خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهوری مصر، در گفت وگوی تلفنی با همتای فرانسوی اش، ابراز نگرانی کرده که تنش در سوریه بعد از تجاوز مثلث غربی به این کشور تشدید می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
احتمالا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پایان این هفته باز می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۵    
درحالی که پس ازقتل عام فلسطینیان در نوارغزه و کرانه باختری در خلال جمعه های متوالی موسوم به خشم و همچنین در هفته های اخیر در تظاهرات اعتراضی موسوم به مسیرات العوده بطور متوسط روزانه پنج فلسطینی شهید ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه محکومیت تصمیم ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۱    
یک زن ژاپنی که با 117 سال سن به عنوان مسن ترین فرد جهان شناخته می شد و بیش از 160 فرزند و نواده داشت، در بیمارستانی در این کشور درگذشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۵    
پرتابگر دیسک ایران در رقابت های لس آنجلس با پرتابی به طول 66.24 قهرمان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۵:۵۶    
احمد زاهد حمیدی معاون نخست وزیر و وزیر کشور مالزی اظهار کرد: قاتلان استاد فلسطینی دانشگاه کوالالامپور مالزی به یک سرویس اطلاعاتی خارجی مرتبط بوده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۴:۰۷    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را به عنوان مسئول ترور فادی البطش دانشمند فلسطینی و استاد دانشگاه کوالالامپور در مالزی معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۳:۳۷    
شب آشفته شاه پیر عربستان و ولی عهد جوان سعودی با انتشار خبرهای ضد و نقیض فعالان درباره حادثه وقوع تیراندازی شروع شد؛ حادثه ای که می رفت تا به وقوع یک نوع کودتا در این کشور تبدیل شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۱:۲۹    
خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام سعودی گزارش داد که ملک سلمان هنگام حادثه تیراندازی در کاخ العوجا حضور نداشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۰:۵۲    
سخنگوی پلیس ریاض ضمن اعتراف به وقوع تیراندازی در محله الخزامی در شهر ریاض مدعی شد که علت حادثه تیراندازی، مشاهده "هلی شات" بر فراز کاخ الخزامی بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۰:۲۲    
برخی منابع سعودی از تلاش برای ترور محمد بن سلمان فرزند شاه سعودی در حادثه تیراندازی در ریاض خبر دادند.