چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۲۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 7 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
بانک مرکزی دستور العمل نحوه تامین مابه التفاوت ارز مورد نیاز کالاهای اساسی، دارو و کاغذ را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۷    
سران دو کشور کره جنوبی و شمالی در پایان دیدار خود بیانیه مشترکی را منتشر کردند و در آن مهمترین مفاد مورد توافق خود را تصریح کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۷:۴۷    
سازمان امنیتی روسیه، فعالیت چهار تن از عناصر داعش را که برای اقدامات تروریستی در مسکو آماده می شدند، خنثی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۶:۱۶    
در سفر ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به پکن و دیدار با ژنرال وی فنگ وزیردفاع چین، توافقنامه همکاری های نظامی میان دو کشور به امضا رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۱:۵۴    
وزیر امور خارجه روسیه بار دیگر حملات آمریکا، انگلیس و فرانسه را به سوریه ناقض قوانین بین المللی دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی توهین آمیز، ایران را منشا ناآرامی های منطقه دانست و گفت باید مطمئن شویم که ایران هرگز حتی به دستیابی به سلاح هسته ای هم نزدیک نمی شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۲    
یک خودرو با ورود به میان جمعیت عابران پیاده مقابل مسجدی در شهر بیرمنگام، حداقل 2 نفر را مصدوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۷    
وزیر خارجه جدید آمریکا اولین کنفرانس خبری را بعد از انتصاب به این سمت برگزار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۱    
صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیش از شهادت خود طرحی ملی ارائه داد که بر تقویت نظام و قانون برای ایجاد دولت مستقل یمن و فعال سازی نهادها و مبارزه با فساد مبتنی بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۱    
"ابراهیم الشامی " فرمانده نیروی هوایی یمن در اظهارات مطبوعاتی خود گفت: جنگنده ای که شهید صالح الصماد را ترور کرد آمریکایی و مدل " ام کیو 9 " بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خبرنگاران ابتدا که آمدم فکر می کردند من دیوانه ام!
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۲۵    
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که یک گروه از تروریستها را بازداشت کرده است که فعالیت هایشان را با عوامل خود در سوریه از طریق اپلیکیشن تلگرام هماهنگ می کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۶    
داور بازی برگشت بانوی پیر و کهکشانی ها به سخت شدن زندگی شخصی اش پس از قضاوت مصاف این دو تیم در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعتراف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۷    
عناصر گروه تروریستی بوکوحرام در حمله به شهری در شمال نیجریه 4 نفر را به قتل رساندند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۷    
شرکت هواپیماسازی بوئینگ برای آمادگی جهت به حداقل رساندن تبعات خروج قریب الوقوع آمریکا از توافق هسته ای ایران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۲    
ارتش ترکیه و تروریست های وابسته به آن (ارتش آزاد) در شهر عفرین سوریه منع آمد و شد اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۲    
شماری از شهروندان فلسطینی در پنجمین جمعه پیاپی تظاهرات مسلامت آمیز حق بازگشت که با شعار جمعه جوانان انقلابی همراه بود، زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: امروز نسل نوجوان فلسطینی وارد مبازرات شده اند و از شهادت و مجروحیت و اسارت هراسی ندارند و با تمام قدرت در راه آرمان فلسطین ایستادگی می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۲    
مقامات چینی گزارش دادند؛ براثر حمله یک مهاجم چاقو به دست به مدرسه ای در چین 7 نفر کشته و 19 نفر دیگر مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۶    
ارتش سوریه و هم پیمانانش پس از درهم شکستن استحکامات تروریست ها، توانستند در چندین محور از منطقه الجوره ، العسالی و حجرالاسود واقع در جنوب دمشق پیشروی کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۵    
ظهر امروز یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیستی در شرق البریج زخمی شد و ده ها نفر نیز به دنبال شلیک گلوله های گازی به سوی تظاهرکنندگان مسالمت جو در شرق خانیونس دچار خفگی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۸    
با خروج آخرین گروه افراد مسلح مخالف با توافق سازش از منطقه قلمون شرقی در ریف دمشق ،اهالی منطقه الرحیبه ،جیرود و الناصریه از عادی شدن روال زندگی در این مناطق ابراز خرسندی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
وزیر امور خارجه روسیه به نشست تاریخی سران کره شمالی و کره جنوبی واکنش نشان داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اعمال ممنوعیت تردد از کرج به سمت چالوس خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
در پی بارندگی های شدید و جاری شدن سیل یک گروه 25 نفره که مشغول یک دوره آموزش آمادگی برای خدمت در ارتش اسرائیل بودند در جنوب فلسطین اشغالی در محاصره سیلاب قرار گرفتند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
معاون رییس جمهوری و نخست وزیر سابق عراق در پیامی برای رهبر انصار الله یمن با محکومیت تجاوز نظامی ائتلاف سعودی علیه ملت مظلوم یمن، شهادت رییس مجلس عالی سیاسی یمن را تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۳    
گروهی از شیمیدان های آمریکایی یک نوع جدید پلاستیک ابداع کرده اند که به گفته آنها از لحاظ تئوری بی نهایت قابل بازیافت است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۵    
صبح امروز رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی در منطقه حائل نظامی با یکدیگر دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۹    
نخست وزیر عراق در نطقی انتخاباتی در اربیل برای هواداران ائتلاف نصر تاکید کرده، ما اجازه نمی دهیم عراق به جنوب و شمال تقسیم شود و تمام عراق امروز یکپارچه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۳    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: که "رژیم اسراییل" باید مساله استفاده بی رویه از فشار در غزه را حل نماید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۹    
سران دو کره با امضای توافقنامه مشترک اعلام کردند که به دنبال ایجاد صلح دائمی و پایدار در شبه جزیره کره هستند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
تل آویو تصمیم دارد نام شهرک ترامپ را بر روی ناحیه ای قرار دهد که سفارتخانه های کشورهای مختلف در قدس اشغالی در آنجا ساخته خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۷    
فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" پس از گذراندن دوره درمان خود در پاریس به لیبی بازگشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۸    
شیخ ابراهیم الزکزاکی رهبر جنبش اسلامی در نیجریه که در این کشور زندانی است، گفت که عربستان سعودی، هزینه اجرای جنایت زاریا توسط ارتش نیجریه را پرداخت و این نظام، مزدور آمریکا و انگلستان است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۹    
جوانان فلسطینی از ساعات اولیه صبح امروز (جمعه) برای شرکت در پنجمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت تحت عنوان "جمعه جوانان انقلابی" به طور گسترده راهی مناطق مرزی باریکه غزه شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۳    
ارتش سوریه یا هواپیمای جنگی و توپخانه مواضع گروه های تروریستی در منطقه میان حجر الاسود، العسالی و الماذنیه در القدم در جنوب دمشق را در هم کوبید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۳    
ایالات متحده ابراز امیدواری کرده است که مذاکرات بین رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی موجب پیشرفت در دستیابی به صلح و رفاه شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اینکه رژیم صهیونیستی فکر کند با چند ترقه بازی در پیرامون خود می تواند ملت ایران را در دستیابی به اهدافش بازدارد، سخت در اشتباه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۱    
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر خواستار گفت وگوی مستقیم آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با ایران شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۱    
جوانان فلسطینی صبح جمعه توانستند تور فلزی نصب شده در شرق جبالیا در شمال غزه را در آستانه "جمعه جوانان انقلابی" قطع کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۲    
وزیر کشور با اشاره به این که با تغییر نسل و تغییر فناوری رو برو هستیم به تشریح الزامات مواجهه با این شرایط پرداخته و گفته، اگر می خواهیم حکومت کنیم بدون برقراری ارتباط با نسل جدید نمی توانیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۲    
جنبش انصارالله از راز جدید عملیاتی که منجر به شهادت صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن شده است، پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
الکساندر شولگین نماینده روسیه در سازمان منع تکثیر سلاح شیمیایی در کنفرانس مطبوعاتی در هلند جهت افشای دروغ بودن "نمایش شیمیایی" در دومای سوریه گفت که از ابتدا مشخص بود "افراد مسلح" طرحی برای دوما ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۷    
سه روز پیش گروههای تروریستی در استان حلب و ادلب از توافق آتش بس دائمی فیما بین خود خبر دادند ولی با این وجود، این روزها در استان ادلب سرکردگان گروههای تروریستی ترور می شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در سفر به کردستان عراق گفت که تمام اختلافات میان طرف های کشور در چارچوب قانون اساسی قابل حل است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
ستاد تبلیغات جنگ یمن فیلمی از خنثی شدن پیشروی مزدوران آل سعود و انهدام خودروهایشان در شمال پایگاه خالد در تعز را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۹    
رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی برای نخستین بار پس از جنگ میان دو کره در منطقه حائل نظامی با یکدیگر دیدار کردند، تا بتوانند راهی برای کاهش تنش های طولانی مدت بیابند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۵    
دبیر کنگره سوچی با اشاره به کاهش حمایت های خارجی از ائتلاف معارضان سوری، تأکید کرد که دیگر اثری از این ائتلاف نمانده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که جیمز متیس ضمن استقبال از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پنتاگون، درباره ایران و مسائل منطقه بحث و تبادل نظر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
مراسم تشییع پیکر شهید صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن فردا صبح در میدان السبعین شهر صنعاء برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۹    
کره جنوبی و آمریکا امروز (جمعه) به مناسبت برگزاری اجلاس سران دو کره که اقدامی بی نظیر در تاریخ روابط دو کشور پس از جنگ سال 1953 میلادی است، رزمایش مشترک سالانه خود را متوقف کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۳    
درهای مراکز رأی گیری به روی لبنانی های مقیم 6 کشور عربی از صبح امروز (جمعه) باز و مرحله اول روند أخذ رأی انتخابات پارلمانی این کشور آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۴    
صبح امروز رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی در منطقه حائل نظامی با یکدیگر دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۴    
اسرائیل مدعی است بجز آمریکا ده کشور دیگر برای انتقال سفارتخانه هایشان از تل آویو به قدس اعلام امادگی کرده اند، انتقال سفارت آمریکا در یوم النکبه برگزار خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۴    
خبرهای رسیده از یمن حاکی است که طی 24 ساعت گذشته جنگنده های عربستان سعودی 32 نوبت مناطق مختلف یمن را بمباران کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۷    
وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای با محکوم کردن ترور صالح الصماد تأکید کرد که پروژه عربستان در یمن قطعاً شکست خواهد خورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۱    
ائتلاف بین المللی علیه داعش به سرکردگی آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرده که شمار قربانیان غیر نظامی در حملات این ائتلاف به سوریه و عراق به 883 تن رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۷    
اجلاس سران دو کره دقایقی پیش با حضور "مون جائه این" رییس جمهور کره جنوبی و "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در بخش کره جنوبی روستای مرزی "پانمونجوم" موسوم به خانه صلح آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۱    
کاخ سفید برای نخستین بار تصویر کیم جون اون رهبر کره شمالی و مایک پامپئو که دیروز با رای سنا به عنوان وزیر خارجه امریکا انتخاب شد، منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۶:۲۷    
رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی برای نخستین بار پس از جنگ میان دو کره در منطقه حائل نظامی با یکدیگر دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۶:۱۵    
مجلس نمایندگان آمریکا طرحی که ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کند را به تصویب رساند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۳:۱۳    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل بر حق حاکمیت کشورش بر بلندیهای اشغالی جولان تاکید کرد .
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۲:۱۶    
نماینده اتحادیه اروپا در آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد که توافق هسته ای برجام را نمی توان و نباید تغییر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۱:۳۳    
نمایندگان مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه علی رغم مخالفت گروه های ضدجنگ صلاحیت مایک پامپئو به عنوان وزیر خارجه این کشور را تأیید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۱:۱۰    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را عامل بی ثباتی در منطقه دانست و از شورای امنیت خواست تا به سیاست مستثنی بودن این رژیم خاتمه دهد.