چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۳۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 18 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس به هر میزانی که مصلحت اقتضا کند آماده تصویب بودجه برای حمایت از سیاست های موشکی و برنامه های دفاعی کشور است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۰    
وزارت خارجه سوریه اقدام دولت آمریکا در قبال برجام را به شدت محکوم و با جمهوری اسلامی ایران اعلام همبستگی کامل کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۷:۳۸    
یک دندانپزشک گفت: استفاده طولانی مدت از خمیردندان های سفید کننده به دلیل اثر سایندگی این خمیردندان ها توصیه نمی شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۲۶    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید که تحریم ها علیه ایران بعد از دوره های 90 و 180 روزه کاهش تدریجی فعالیت های مرتبط با ایران آغاز خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۶    
اروپایی ها می گویند برجام برای امنیت دنیا لازم است و به همین خاطر از آن دفاع می کنند ولی سران رژیم های عربی و صهیونیستی علاوه بر استقبال از تصمیم ترامپ، از جهانیان خواسته اند که از آمریکا الگو بگیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور فرانسه از تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته ای ابراز تاسف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
وزارت خارجه روسیه به خروج آمریکا از برجام واکنش نشان داد و آن را تهدید کننده امنیت بین المللی دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری پس از سخنان ترامپ درباره توافق هسته ای ایران گفت:برجام یکی از دستاوردهای بزرگ دیپلماسی بین المللی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام تصریح کاری بود که از زمان توافق انجام داده بود، تاکید کرد: آمریکا هرگز به تعهداتش در برابر ملت ایران عمل نکرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش پس از اعلام خروج آمریکا از برجام گفت که تصمیم ترامپ شجاعانه و صحیح بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه تصمیم خود را درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یا توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهوری لبنان در اولین سخنرانی خود بعد از انتخابات پارلمانی، از قانون تناسبی انتخابات حمایت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۴    
هئیت نمایندگی روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که تلاش می کند تا خروج آمریکا از برجام حداقل اثرهای منفی را داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در روزی که ارتش را از بیم انتقام موشکی ایران در حالت آماده باش قرار داده، سخنرانی خود را هم لغو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی درگذشتِ حجت الاسلام آقای حاج شیخ اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز را تسلیت گفتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۴    
یک خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا از توافق هسته ای خارج خواهد شد و به شرکت ها فرصت خواهد داد تا طی شش ماه به تدریج تجارت با ایران را کاهش دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۳    
در حالی که یک روز از پیروزی مقاومت در لبنان می گذرد، ترامپ امشب را برای اعلام تصمیم جدیدش در خصوص برجام انتخاب کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۶    
ساعتی پس از اعلام خبر مذاکره تلفنی روسای جمهور آمریکا و فرانسه در خصوص برجام، کاخ الیزه این گزارش رسانه های آمریکا را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۶    
رییس جمهوری آمریکا از جان کری وزیر امور خارجه پیشین این کشور خواست از مذاکرات هسته ای فاصله بگیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۴    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم های دست نشانده شان در منطقه بدانند که ملت ایران خود را برای خطرناکترین سناریوهای تهدید آماده کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۸    
مشاور ولی عهد ابوظبی در ادامه بالا گرفتن اختلافات و درگیری با دولت مستعفی یمن در جنوب این کشور، این دولت را به اخوانی شدن متهم کرد و آن را فاسد خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۶    
گروه های تروریستی در منطقه شمال استان حمص، براساس توافق با ارتش سوریه موشک هایی را که قطر سال 2014 برای این گروه ها ارسال کرده بود، به دولت سوریه تحویل دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۴    
جنگنده های سعودی امروز چهار بار به بخش صرواح در استان مارب یمن حمله کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۲    
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع که در جریان جزئیات مکالمه تلفنی ترامپ و ماکرون بوده گزارش داد که رئیس جمهوری آمریکا به رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده که قصد دارد از برجام خارج شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۴    
موضوعی که پس از اعلام نتایج لبنان بیشترین سر و صدا را به پا کرد کاهش کرسی های جریان المستقبل و کسب تقریبا تمام کرسی های مختص شیعه پارلمان توسط حزب الله و امل بود اما هیچ کدام نتوانستند اکثریت مطلق دو ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۰    
اتحادیه اروپا از دیدار معاون موگرینی و نمایندگان تروئیکای اروپایی با عباس عراقچی در زمینه برجام و تلاش برای متقاعد کردن ایران برای باقی ماندن در برجام در صورت خروج آمریکا از توافق خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۸    
وزیر امور خارجه ایران گفت: اگر ترامپ برجام را به هم بزند، در شرایط بدتری مجبور خواهد شد حقوق مردم ایران را بپذیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۲    
منابع آگاه روز سه شنبه گفته اند رئیس جمهور آمریکا تعلیق تحریم هایی علیه ایران که پس از اجرای برجام رفع شده بودند را تمدید نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۴۰    
زنان عراقی با انگیره های زیادی که مهم ترین آن موفقیت درزمینه ها و تخصصات مختلف است و برای پر رنگ شدن حضور سیاسی ا شان در پارلمان، حضور گسترده ای در انتخابات پارلمانی عراق داشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۲    
اتحادیه اروپا می گوید در صورت تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام قصد دارد از شرکت هایش در برابر تحریم ها محافظت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی روایت جدیدی از شروط ایران برای پذیرش مذاکره با آمریکا در برجام را مطرح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۱    
دادستان کل کشور گفت: از حدود یک سال و نیم پیش بحث تلگرام در شورای عالی فضای مجازی مطرح بود. اکثر اعضا موافق بستن بودند اما رییس شورا به دلایلی موافق انسداد نبود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۷    
دومای روسیه به تعیین مجدد دیمیتری مدودف به عنوان نخست وزیر این کشور رای مثبت داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعیین حداقل و حداکثر حقوق کارمندان در سال 97 از سوی دولت هیچ اشکال قانونی ندارد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۹    
یک مقام ارشد ایرانی در گفت وگو با خبرگزاری رویترز تأکید کرده است که ایران هیچ محدودیت تازه ای فراتر از تعهداتش در برجام را نمی پذیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۵    
پس از اعلام دیدار رهبران چین و کره شمالی ، ترامپ در توئیتی از گفتگوی قریب الوقوع خود با شی جینپینگ خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۲    
سرخپوشان امیدوارند تا پنجره نقل وانتقالات برای آنها باز شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۴    
روزنامه 'القدس العربی' به نقل از 'احمد الکبیسی' استاد دانشگاه بغداد در عراق نوشت: 'ابوبکر البغدادی' سرکرده گروه ترویستی داعش دانشجوی من بود که همیشه آخر کلاس می نشست و یکی از تنبل ترین شاگردان بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۸    
رسانه های رژیم صهیونیستی تأکید کردند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره توافقنامه هسته ای ایران اطلاع پیدا کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۲    
در حالی ائتلاف مقاومت و حزب الله در انتخابات پارلمانی لبنان توانسته (بر اساس نتایج اولیه) پیروز شود که این مسئله در رسانه های رژیم صهیونیستی بازتاب های مختلفی داشته است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اگر آمریکا مقابله با ایران را کلید بزند، منفعل نخواهیم بود، اشتباه بزرگ تر اروپایی ها را همراهی با راهبرد ترامپ در گرفتن امتیازات بیشتر از ایران از مسیر برجام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۰    
جنوب دمشق به خاطر پیشروی ارتش سوریه در محورهای الحجرالاسود، شاهد تحولات سریعی است که با فرار افراد مسلح از درگیری ها از مناطق یلدا، ببیلا و بیت سحم به سوی شمال سوریه همراه است .
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۴    
برخی احزاب همسو با ائتلاف سعودی در یمن، از ریاض خواستند تا جهت خارج کردن نیروهای اماراتی از جزیره سقطری وارد عمل شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۴    
کابینه عربستان سعودی ضمن تکرار ادعاهای پیشین خود علیه ایران، خواستار مقابله با آنچه ریاض آن را دخالت های ایران در امور داخلی کشورهای دیگر می خواند، شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۴    
حجت الاسلام احد آزادی خواه از تهیه و تدوین نامه نمایندگان مجلس به سران قوا درباره ضرورت وحدت مسئولان برای مقابله با تهدیدات خارجی و رفع مشکلات داخلی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۲    
نظامی صهیونیست که به سر یک فلسطینی مجروح شلیک کرده بود، بعد از گذراندن نیمی از محکومیت سبک حبس، آزاد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران قصد دارد سلاح های خطرناکی را به سوریه بفرستد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۶    
رهبر کره شمالی گفت که اگر دنیا از سیاست های خصمانه خود خودداری کند، پیونگ یانگ دیگر به سلاح اتمی نیاز ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۴    
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی مجلس گفت: کلیات طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه با نصف به علاوه یک رای از سوی هیت رئیسه تصویب شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۸    
رهبر کره شمالی و رئیس جمهور چین روزهای هفتم و هشتم ماه می با یکدیگر در شمال چین دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۰    
اعضای شورای شهر تهران از میان چهار کاندیدای باقیمانده برای تصدی پست شهرداری تهران، افشانی و حسینی مکارم را به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی سپاه گفت: سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد زیرا از جنس مردم است و ما نمی توانیم نظاره گر باشیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته، وضع ارزی کشور خوب و بنا به اعلام صندوق بین المللی پول ذخایر ارزی ایران از 95 میلیارد دلار به 108 میلیارد دلار افزایش یافته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
کاخ ریاست جمهوری روسیه هشدار داد، هرگونه تغییر در توافق هسته ای ایران (برجام) پیامدهای منفی خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
چندی پیش حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از رهبر انقلاب اسلامی درخواست می کند که در یکی از جلسات درس خارج فقه ایشان حضور یابد تا درباره ی ضرورت توجه به تفسیر قرآن در حوزه های علمیه و مهجوریت قرآن در ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: خوزستان در برابر تهدیدات داخلی، خارجی و نرم آمادگی خوبی دارد و همه موضوعات مانند قاچاق، تهدیدات فضای مجازی، توطئه افکنی رسانه های بیگانه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
روزنامه النشره لبنان از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در شهر صهیونیست نشین نهاریا واقع در فلسطین اشغالی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۳    
هیات عالی و مستقل انتخابات تونس گفت: جنبش النهضه توانست در بیشتر ستادهای شماری از استان های تونس مانند توزر، تطاوین، مدنین، القیروان، منوبه و بنزرت اکثریت آرا را به دست آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۵    
تارنمای شبکه خبری آروتز شوا نوشته، یسرائیل کاتز وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده که ترامپ از توافق هسته ای با ایران خارج خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
روزنامه "رای الیوم" خطاب به سران عرب نوشته، شما بندگان آمریکا هر چه دارید و ندارید از پول نفت گرفته تا زمین خود را به پای آمریکا ریخته اید ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۱    
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته، در قراردادهای منعقد شده خودرویی با شرکت های خارجی، بندی با صراحت مشخص کرده که هیچ تحریم یا محدودیت جدیدی نمی تواند در همکاری های دوجانبه تاثیر داشته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۹    
جابجایی مدارهای زمین در طول سالیان مختلف به اثبات رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه نفت در ایران، هیچ وقت یک مسئله اقتصادی نبوده؛ بلکه همیشه مسئله ای سیاسی بوده است تصریح کرد: بعد از آن نفت مسئله ای اقتصادی و بعد مسائل دیگر اجتماعی را در کنار خود داشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۷    
علی واعظ، تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکایی گروه بین المللی بحران در امور ایران تصویری از سنگ قبر نمادین برجام در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۳    
متوسط شاخص های جهانی سهام به ویژه در بخش انرژی به دنبال آخرین توییت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیرامون اعلام تصمیمش درباره توافق هسته ای ایران در روز سه شنبه (امروز)، افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
وزارت خارجه مصر در بیانیه ای برگزاری موفق انتخابات پارلمانی لبنان را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: واکنش تهران در قبال تصمیم قریب الوقوع دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج احتمالی از برجام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی از دیدارهای انجام شده دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با اشاره به بازی پرسپولیس و الجزیره امارات ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
به عقیده معاون وزیر خارجه روسیه، اگر آمریکا پایبندی خود به توافق هسته ای با ایران را تایید کند، امکان حفظ برجام به شکل فعلی آن وجود خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
حماس خبر برخی رسانه های رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه این جنبش پیشنهاد آتش بس طولانی مدت داده، تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۷    
شایعات درباره سفر رهبر کره شمالی به چین به منظور تحکیم روابط با این متحد سنتی پیش از نشست با رئیس جمهوری آمریکا تشدید شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به فهرستی از تهدیدهای مختلف زیست محیطی، اجتماعی و بین المللی که کشورمان با آن روبروست، گفته، حل مسایل و چالش های کشور نیازمند همدلی و هم اندیشی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
وزیر امور خارجه انگلیس گفت: ترامپ در صورت حل اختلافات خود با کره شمالی و ایران ،لایق دریافت جایزه صلح نوبل است
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی موافقت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
وزیر خارجه رژیم سعودی در پستی توئیتری با تکرار ادعاهای سابق خود ایران و حوثی های یمن را تروریست خطاب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۳    
استاد دانشگاه آمریکایی جورج تاون طی محاسباتی اعلام کرده که در صورت حمله هسته ای روسیه به آمریکا در اولین ضربه، 131 شهر آمریکا نابود خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
رییس جمهوری از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد و در جریان گزارش مدیران و مهندسین در خصوص آخرین دستاوردها و فناوری های روز متخصصین کشورمان در حوزه صنعت نفت و گاز قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که اخیرا به همراه همسرش میزبان یک ضیافت شام با شینزو آبه بود، در اقدامی توهین آمیز برای او در ظرفی به شکل یک کفش دسر گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۴    
رئیس مجلس گفت: آراء روز گذشته ملت لبنان نتیجه رذالت های آمریکا و صهیونیست در منطقه بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۸    
"راب مَلی،" یکی از مذاکره کنندگان اسبق آمریکا در مبحث توافق هسته ای و مدیر اجرایی "گروه بین المللی بحران" معتقد است ایران و اروپا باید برای حفظ برجام در زمان خروج آمریکا از آن تلاش کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۲    
رسانه های سعودی از هلاکت 6 تن از مزدوران و زخمی شدن 2 تن دیگر با گلوله های ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های مرزی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۲    
یکی از روزنامه های آلمانی با اشاره به افزایش حجم مبادلات تجاری بین ایران و اروپا بعد از برجام، به تحلیل پیامدهای اقتصادی خروج ترامپ از این توافق برای اتحادیه اروپا و به ویژه آلمان پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۰    
انتخابات پارلمانی لبنان علی رغم همه تهدیدات ،تضییقات و تحریم ها با موفقیت برگزار شد، اینک براحتی میتوان ازنقطه عطفی جدید در تاریخ لبنان سخن گفت نقطه عطفی که تقسیم بندی های سابق چهارده مارسی وهشت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۸    
دادستان کل نیویورک به دنبال اتهاماتی مبنی بر رسوایی اخلاقی و آزار جنسی چندین زن مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۹    
مشاور محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی که تحلیلگران آن را به عنوان یکی از نظریه پردازان اصلی امارات می دانند، بامداد امروز (سه شنبه) و در ادامه جنگ لفظی میان مقام های اماراتی و دولت مستعفی یمن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۰    
چین و کره جنوبی برای نخستین بار در دو سال گذشته پس از تیرگی روابط دو طرف به دنبال استقرار سامانه دفاعی موشکی پیشرفته آمریکا در خاک کره، گفت و گوهای دفاعی برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۷:۴۷    
هدر نوئرت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در واکنش به اظهارات اخیر رودی جولیانی وکیل رئیس جمهوری این کشور علیه ایران ...
  • ۱