پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۲۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 17 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۴    
سازمان هواشناسی اعلام کرد از روز سه شنبه بارندگی در بسیاری مناطق کشور تشدید خواهد شد و شاهد شرایط توفانی در برخی مناطق کشور خواهیم بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۰    
رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت از برگزاری مراسم دومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت صبح روز یکشنبه 23 اردیبهشت در سالن اجلاس سران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۳:۵۹    
سفیر و نماینده دائم چین در سازمان ملل در وین با بیان این که خروج احتمالی آمریکا از برجام سیگنال خوبی به جامعه بین المللی ارسال نمی کند ، تصریح کرد: اقدام آمریکا مشخص نیست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۲:۳۳    
کارشناس هسته ای و مدیر اجرایی انجمن کنترل تسلیحات در واشنگتن در واکنش به اعلام تصمیم ترامپ در روز سه شنبه می گوید تصمیم به تمدید تحریم ها از 12 ماه مه، نقض ایالات متحده از برجام است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری اش در توئیتر نوشت فردا (سه شنبه) تصمیم خود درباره برجام را اعلام خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۸    
وزارت بهداشت یمن با انتشار بیانیه ای بمباران محله ای در صنعا که دهها هزار نفر در آن ساکنند و ساختمان ریاست جمهوری که صدها نفر پرسنل و صدها مراجعه کننده شامل زنان و سالمندان دارد را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
پاراگوئه به تبعیت از آمریکا و گواتمالا سفارتش را از تل آویو به قدس منتقل می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۲    
وزیر کشور لبنان گفت: شمارش آرا در برخی از مناطق همچنان ادامه دارد و نتایجی که هم اکنون اعلام می شود با احتساب این موضوع است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
رسانه ها از تیراندازی بین پلیس و یک فرد مسلح در شهر آکسفورد انگلیس خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۳    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت که در مساله ظلم به مردم مظلوم فلسطین، امتحان انسانیت پس می دهیم و بدون تردید آینده انسانیت در این امتحان رقم خواهد خورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۸    
رئیس جمهور منتخب روسیه سوار بر خودروی جدید کارتژ که ساخت روسیه می باشد، جهت شرکت در مراسم تحلیف، از ساختمان اول قصر کرملین به قصر بزرگ کرملین رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۲    
نیروهای یمنی عصر امروز چهار فروند موشک را به سمت محل استقرار نظامیان ائتلاف سعودی در اردوگاه فرضه نهم واقع در شرق صنعاء شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تبریک به دولت و ملت بزرگ لبنان برای حضور پرشور خود در انتخابات مجلس لبنان، این حماسه را یک پیروزی بزرگ برای همه ملت لبنان از طوایف و جریان های مختلف سیاسی دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۸    
رزمایش ناتو با عنوان سپر دریا 2018 با شرکت نیروهائی از 7 کشور عضو این سازمان در دریای سیاه آغاز شد و تا 2 روز آینده ادامه خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۲    
اهالی جزیره اشغال شده سقطری امروز با اهتزار پرچم های یمن، تظاهراتی را علیه اشغال نظامی این جزیره یمنی توسط امارات برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: چنانچه دشمن نسبت به منافع ما تجاوز اندکی صورت دهد ، جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب پاسخ مناسب را خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۴    
سید حسن نصرالله در سخنرانی خود یک روز پس از پایان انتخابات گفت: انتخابات تمام شد و یک واقعیت ملی در لبنان وجود دارد آن هم این است که کسی نمی تواند دیگری را در لبنان حذف کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۴    
وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد که در شرایط کنونی هیچ طرح جایگزینی برای برجام وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی صفحه ویژه ای را به زبان عربی و در فیسبوک برای مخاطبان عراقی راه اندازی کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در اواخر سال گذشته به بهره برداری رسید و هم اکنون تولید بنزین این پالایشگاه به 22 میلیون لیتر رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
دادگاه جنایی الجیزه امروز طی حکمی 9 متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش در منطقه عین شمس را به حبس ابد محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۱    
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام هرچه بیشتر در کشور به ویژه در مقطع کنونی، ضمن ارائه برخی توضیحات حقوقی درباره دستور قضایی مسدودسازی پیام رسان تلگرام از همه مسؤولان خواست از طرح مطالب ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
وزیر خارجه انگلیس در آمریکا، با بیان اینکه بزرگترین ضعف برجام، بند غروب آن در سال 2025 است، گفت که از نظر لندن می توان بدون از بین بردن توافق، این ضعف را برطرف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
نخست وزیر لبنان تاکید کرد: شکاف هایی در جریان المستقبل وجود دارد که مسئولین آن بازخواست می شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
سران لندن پس از رایزنی های رهبران فرانسه و آلمان با رییس جمهوری آمریکا، بخت خود را برای متقاعد ساختن ترامپ به ماندن در توافق هسته ای می آزمایند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
رئیس جمهور روسیه مجددا دیمیتری مدودوف را به عنوان نخست وزیر به دومای این کشور معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر این که زیرساخت های اقتصادی کشور برای افزایش قیمت مسکن مهیا نیست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
منابع ارتش یمن در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری العالم گفت که اخبار منتشره از سوی رسانه های آل سعود درباره سیطره نیروهای سعودی و مزدورانشان بر مواضعی در استان صعده در شمال یمن دروغ بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۲    
وزیر امور خارجه گفت: قطعا اقدام آمریکا در نقض برجام با واکنش شدید از سوی ایران روبه رو می شود و این واکنش برای آمریکا اصلا خوشایند نخواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
وزیر خارجه فرانسه با اشاره به بیانیه مشترک سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس خبر داد، صرف نظر از تصمیم آمریکا به برجام پایبند می مانند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست مشترک اعضای این کمیسیون با تیم ارزی دولت این هفته برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
رئیس پارلمان لبنان ضمن اعلام اینکه باید از نتایج انتخابات پارلمانی درس گرفت، افزود: دولت جدید باید فورا تشکیل شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس مجلس گفت: مسلماً هم دولت و هم مجلس در حال تلاش هستند اما به هر حال باید یک تصمیم گیری ویژه ای برای ساماندهی بازار ارز اتفاق بیفتد تا کمترین خسارت را مردم ببینند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
ولادیمیر پوتین بعنوان رئیس جمهور روسیه سوگند یاد کرد تا برای یک دوره 6 ساله به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
استانی که حدود 30 میلیون زائر و گردشگر دارد، نباید بیکار داشته باشد/در اینترنت و پیام رسانها نیز مانند سایر بخشها مشکل هست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۳    
جنگنده های سعودی دفتر ریاست جمهوری در صنعاء را بمباران و چندین شهروند یمنی را قربانی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد اگر ایران از خاک سوریه برای حمله به اسرائیل استفاده کند، تل آویو می تواند رئیس جمهور سوریه را ترور کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
خبرنگار شبکه العالم در لبنان گزارش داد که پیروزی حزب الله و جنبش امل در انتخابات پارلمانی لبنان تقریباً قطعی شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
با اعلام نتایج اولیه و غیررسمی انتخابات لبنان، چندین نکته مهم در خصوص این نتایج قابل توضیح است که در رأس آن شکست محسوس رقیب حزب الله یعنی جریان المستقبل قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۶    
به گفته یک اقتصاددان، شرایط حاکم بر بازارهای انرژی حکایت از آن دارد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا احتمالاً از توافق هسته ای خارج خواهد شد و تحریم های ایران را باز خواهد گرداند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۸    
یک مسئول پلیس نیجریه از کشته شدن دستکم 45 نفر در حمله مسلحانه به یک روستا در شمال این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان حج و زیارت در سفری به عربستان به منظور بررسی وضعیت اجرایی حج 97، با اشاره به اینکه طرح توسعه مسجدالنبی(ص) کاملاً بلاتکلیف است به تشریح تغییرات قبرستان بقیع پرداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور آلمان ضمن انتقاد از سیاست های رئیس جمهور آمریکا و تاثیر منفی که رویکرد وی در روابط آمریکا با اروپا دارد از اقدام سران آلمان و فرانسه در پرداختن به توافق هسته ای با ایران حمایت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح جامع دیپلماسی اقتصادی در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد تا حوزه های اقتصادی ما بتوانند اساسی ترین مأموریت هایشان را از طریق وزارت خارجه پیگیری کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۶    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به پیشتازی حزب الله در نتایج اولیه انتخابات پارلمانی لبنان، گفت انتظار این نتیجه را داشتند و اسرائیل بین حزب الله و دولت لبنان تفاوتی قائل نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس گزارش ها و بررسی ها، مساله حادی در استان وجود ندارد و در ابعاد مسوولیت نیروهای مسلح در حوزه دفاع و امنیت، وضعیت مناسب است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
اکنون ترکیه در ورطه آزمایش مربوط به پایبندی به تعهدات خود قرار می گیرد که سوال اینجاست؛ آیا ترکیه به این تعهدات پایبند خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی امروز (دوشنبه) به نقل از چندین منبع دیپلماتیک گزارش داد، نشست میان رهبران ایالات متحده آمریکا و کره شمالی به احتمال زیاد در سنگاپور برگزار خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
شامگاه یکشنبه (16 اردیبهشت ماه) فرودگاه شهید بهشتی اصفهان میزبان دو پرواز فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) به دلیل شرایط نامساعد جوی تهران بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
وزیر خارجه عراق در کنفرانس مطبوعاتی با همتای اردنی خود بر ضرورت تشکیل کمیته امنیتی مشترک با این کشور به منظور کنترل بر مرزها و ممانعت از نفوذ تروریست ها تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۰    
در حمله جنگنده های ائتلاف عربی به منزلی در استان الحدیده یمن، یک کودک یمنی شهید شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
وزیر امور خارجه با اشاره به مذاکره با جان کری پیرامون برجام، گفت: آمریکا تنها یک دولت مستقر در کاخ سفید نیست، در آمریکا مجموعه ای از افکار عمومی، گروه های لابی، فشار و مطالعاتی سیاستی را پیش می برند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
وزیر کشور لبنان گفت میزان مشارکت مردم لبنان در انتخابات پارلمانی به 49 درصد رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۴    
فرانسه دیگر خواستار کناره گیری بی قیدوشرط بشار اسد نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۶    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گفت: زلزله بامداد امروز دوشنبه در یاسوج، سی سخت و چیتاب تا ساعت پنج صبح 82 مصدوم بر جا گذاشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۸    
کیم دِریک گفت: ترامپ به می گفته است هنوز تصمیم نهایی درباره توافق هسته ای اتخاذ نشده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۲    
تشدید بحران اقتصادی ونزوئلا و نگرانی ها درباره اعمال تحریم هایی از سوی آمریکا بر ضد ایران مهمترین عوامل افزایش بهای جهانی نفت عنوان شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۲    
نتایج اولیه و غیررسمی انتخابات پارلمانی لبنان نشان می دهد که حزب الله و متحدانش توانسته اند رای بالایی را کسب کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۶    
جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، مناطقی را در صنعا پایتخت یمن بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۰    
وزیر خارجه انگلیس در یادداشتی در نیویورک تایمز از رئیس جمهور آمریکا خواست توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) را لغو نکند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۷:۲۶    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران گفت: سرنوشت برجام که دستآورد بزرگ دیپلماسی در عرصه بین المللی است، در نتیجه رفتارهای زورمدارانه و بدعهدی های دولت ترامپ در معرض خطر و نابودی قرار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۶:۴۵    
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ انتخابات لبنان، تسلط حزب الله بر این کشور را تقویت می کند و در مقابل آمریکا را در تنگنا قرار می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۶:۱۸    
زلزله 4.8 ریشتری بامداد امروز در کهکیلویه و بویراحمد موجب زخمی شدن 30 نفر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۶:۱۲    
نتایج شمارش اولیه آرای انتخابات شهرداری ها در تونس از پیروزی جنبش النهضه حکایت دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۶:۱۲    
صدای انفجار شدید در قائمشهر باعث رعب و وحشت مردم شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۶:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه و پیش از موعد تصمیم گیری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد حفظ توافق هسته ای سال 2015 میان ایران و قدرت های جهانی یا خروج از آن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۲:۴۵    
رئیس جمهور آلمان در زمینه تغییر شگرف در روابط کشورهای دو سوی اقیانوس اطلس ابراز نگرانی کرد و گفت؛ برلین باید مسئولیت بین المللی خود را در جایگاه بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا درک کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۶    
سخنگوی ارتش عراق جزئیات حمله هوایی عراق به مواضع گروه تروریستی داعش را در خاک سوریه تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۴    
شبکه تلویزیونی المیادین، از پیشتازی فهرست انتخاباتی جنبش مقاومت لبنان و هم پیماناش در حوزه بعبدا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
رئیس سابق موساد اذعان کرد که ایران به برجام پایبند بوده است و آمریکا باید به برجام پایبند باقی بماند.