پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۲۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 20 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در جنوب دمشق، امروز موفق شدند کنترل شهرک الجزیره واقع در شمال غرب الحجر الاسود را در دست گیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۹    
چند روز بعد از برگزاری انتخابات در مالزی، نجیب رزاق نخست وزیر سابق این کشور و همسرش به اتهام تخلف مالی ممنوع الخروج شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپا پس از خروج آمریکا از برجام در برابر یک آزمون مهم تاریخی قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
رهبر معظم انقلاب صبح امروز جمعه 21 اردیبشهت 97 در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خروج آمریکا از برجام، هیچ تاثیری بر بنیه دفاعی و اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت و نیروهای مسلح با قدرت از منافع ملی و تمامیت ارضی تا پای جان دفاع خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
کمبود ویتامین دی در افراد مختلف، آنقدر بالاست که سرمنشا بسیاری از بیماری ها را همین کمبود ویتامین D معرفی می کنند. بهترین منبع جذب این ویتامین را بشناسید تا بتوانید به سطح ایده آل ویتامین دی برسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه بدون نام بردن از آمریکا، گفت: اروپا نمی تواند اجازه دهد دیگر قدرت های بزرگ که دوست و متحد اروپا هم هستند، دیپلماسی و امنیت آن را تعیین کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۷    
پس از اقدام آمریکا در اعمال تحریم علیه 9 فرد و شرکت ایرانی توسط خزانه داری ایالات متحده، امارات متحده عربی هم این اقدام واشنگتن را تقلید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۳    
خبرگزاری کیودو به نقل از یک دیپلمات ارشد ایرانی نوشت: دیپلمات های ارشد ایران، انگلیس، آلمان، فرانسه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سه شنبه برای بحث درباره برجام، دیدار می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی از حملات متقابل بامداد پنج شنبه بین سوریه و رژیم صهیونیستی، از همه طرف ها خواست تا تنش ها را متوقف کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۳    
رسانه های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب به نقل از وزیر جنگ این رژیم اعلام کردند:بدون اجرای برنامه پنج ساله، اسرائیل آمادگی مقاومت در اوضاع بحرانی و در شرایط جنگ را ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه 'منافع تهران در برجام باید به طور دقیق و صریح، مشخص و تضمین شود'؛ از اتحادیه اروپایی، بویژه آلمان، فرانسه و انگلستان خواست در فرصت محدود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۲    
فرایند رای گیری از نیروهای مسلح، بیماران و زندانیان عراق در انتخابات که با استقبال گسترده مواجه بود، پایان یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
بهرام قاسمی پیرامون ادعاهای رئیس جمهور آمریکا و خروج آنها از برجام، اظهار داشت: ترامپ با تکرار ادعاهای وقیحانه و تاریخ گذشته و تکراری خود علیه ایران نشان داد که با وجود گذشت بیش از یکسال از انتخاب ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق گفت که فهرست انتخاباتی الفتح همه را غافلگیر خواهد کرد و این فهرست نقش بزرگی را ایفا می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۸    
وزارت بهداشت یمن با انتشار بیانیه ای از اینکه آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، جلاد و قربانی را با یکدیگر مساوی شمرده ابراز شگفتی و اعلام نمود که برای وی مایه شرمساری است که دلش برای قتل ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
صدراعظم آلمان در تماس با روحانی گفته که تا زمان پایبند ماندن ایران به تعهدات برجامی، اروپا هم متعهد خواهد ماند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۲    
خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه با صدور بیانیه ای تحریم های تازه ای علیه چند فرد و شرکت ایرانی اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۰    
3 مرد که گمان می رود مصری بوده اند، با چاقو به نمازگزاران حاضر در مسجد امام حسین (ع) دوربان حمله کردند و علاوه بر تلاش برای به آتش کشیدن مسجد، امام جماعت را به شهادت رساندن و 2 نفر دیگر مجروح کردند
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به حملات موشکی شب گذشته به جولان اشغالی واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۰    
زلزله 5 ریشتری دقایقی پیش سرخس در استان خراسان رضوی را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
شورای اروپا روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای ضمن ابراز تاسف از تصمیم یکجانبه دولت آمریکا مبنی بر خروج یکجانبه از توافق هسته ای ، بر حمایت قاطع خود از این توافق و ادامه لغو تحریم های ایران تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
وزارت کشور عراق اعلام کرد که پلیس استان نینوی موفق شده است 10 تن از سرکرده های خطرناک داعش را در شهر موصل بازداشت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا خبر داد که 5 نفر از سرکردگان داعش دستگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۹    
در پی پیروزی احزاب مخالف دولت مالزی به رهبری مهاتیر محمد، وی مامور تشکیل دولت جدید این کشور شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۸    
عراقی های مقیم خارج رای خود را برای انتخاب نمایندگانشان در مجلس نمایندگان جدید در صندوق های رای ریختند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۸    
رهبر آمریکا که مشاورش از پیگیری مدل لیبی برای کره شمالی می گوید و خودش هم به ادامه اعمال فشار حداکثری به کره شمالی معتقد است، یک ماه دیگر در سرزمینی بی طرف با کیم جونگ اون دیدار می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۶    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت ایستادگی در برابر یکجانبه گرایی دولت آمریکا،گفت: آمریکایی ها باید بدانند که به راحتی و بدون پرداخت هزینه نمی توانند از توافقات و تعهدات بین المللی خود خارج شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۳    
یک مسئول وزارت امورخارجه پاکستان اعلام کرد با وجود درخواست پاکستان از سازمان ملل، دخالت آمریکا سبب شد تا نام گروه تروریستی جماعت الاحرار در لیست سیاه شورای امنیت این سازمان افزوده نشود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۱    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی گفت وگوی تلفنی با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان مساله خروج آمریکا از برجام را مورد بررسی قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۷    
کاخ سفید حملات موشکی از سوریه به سوی جولان اشغالی را محکوم کرده و آن را تحریک آمیز توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۷    
در انتخابات سراسری مالزی نخست وزیر پیشین این کشور که تحت حمایت های عربستان سعودی بود، شکست خورد و ائتلاف مخالفان پیروز نهایی انتخابات شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
وزیر خارجه انگلیس در حمایت از ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی ایران را مسئول حمله به مواضع تل آویو معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۴    
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد ورود رژیم صهیونیستی به درگیری مستقیم با ارتش سوریه نشانه آغاز مرحله جدیدی از تجاوز علیه سوریه است که در آن دشمنان اصلی پس از شکست مزدورانشان وارد میدان شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۶    
در حالی که برخی تحلیلگران و کارشناس های صهیونیست مدعی هستند تبادل آتش بامداد پنجشنبه بین سوریه و رژیم صهیونیستی همان انتقام موعود ایران بود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۶    
صدر اعظم آلمان گفت اروپا دیگر نمی تواند به آمریکا برای محافظت از خودش اتکا کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۴    
وزیر امور خارجه رژیم بحرین با حمایت از حمله امروز رژیم صهیونیستی به سوریه، آن را دفاع از خود خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۴    
وزیر خارجه آلمان در گفت وگو با همتای روس خود تصریح کرد که یافتن راه حل برای ناآرامی های سوریه بدون روسیه امکانپذیر نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۸    
معاون وزیر خارجه روسیه که به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران دیدار و درباره آخرین تحولات در حوزه برجام گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۷    
چهارمین دور از انتخابات پارلمانی عراق در تهران امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 با رأی گیری از عراقی های مقیم تهران در محله دولت آباد آغاز شد، و تا فردا 21 اردیبهشت ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۵    
وزیر خارجه روسیه از طرف های باقیمانده در برجام خواست تا هر چه سریعتر اقداماتی را برای حفظ این توافق صورت دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۵    
فیصل المقداد قائم مقام وزیر امورخارجه سوریه امروز(پنجشنبه) و ساعاتی بعداز حمله های موشکی متقابل سوریه و رژیم صهیونیستی در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا تاکید کرد که کشور متبوعش برای مقابله با هرگونه حمله ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
ارتش سوریه در واکنش به حملات متجاوزانه ارتش رژیم صهیونیستی به خاک این کشور اعلام داشت: سامانه های پدافند هوایی سوریه با آمادگی بالا توانستند بخش عمده موشک های اسراییلی را سرنگون کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
مسئولان عراقی اعلام کردند که پنج نفر از سرکردگان گروه تروریستی داعش از جمله یکی از دستیاران ارشد ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد این گروه تروریستی را در عملیاتی پیچیده بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه خواستار کاهش تنش ها در منطقه خاور میانه [غرب آسیا] شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۴    
منابع میدانی می گویند، پدافند ارتش سوریه در درگیری بامداد پنجشنبه در جولان، هفتاد درصد موشکهای شلیک شده از جانب رژیم صهیونیستی ساقط شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
با تشدید غیرمستقیم اختلافات بین عربستان و امارات، دولت دست نشانده سعودی به ریاست عبدربه منصور هادی از امارات به خاطر حضورش در جزیره سقطری یمن به شورای امنیت شکایت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
شور تبلیغات هواداران نامزدهای چهارمین دوره انتخابات پارلمان و انتخابات شوراهای عراق در محله دولت آباد شهرری با نزدیک شدن به زمان انتخابات ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۶    
گروه های فلسطینی حملات بامداد امروز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را به شدت محکوم کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا تحریم های عظیم علیه ایران اعمال خواهد کرد، گفت که تحریم های جدید احتمالا هفته آینده اعلام خواهند شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
ماکسین واترز نماینده دمکرات ایالت کالیفرنیا روز چهارشنبه گفت که استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تنها گزینه دمکرات ها در برخورد با تصمیم وی برای خروج از توافق هسته ای ایران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۶    
شورای عالی انتخابات ترکیه 6 نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری این کشور را معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد مسکو آمادگی دارد تا علیرغم تحریم های آمریکا روابط خود با ایران را عمیق تر کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۹    
رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن در نخستین دیدارش با وزیر دفاع این کشور پس از حمله جنگنده های سعودی به دفتر ریاست جمهوری، در جریان برنامه تشدید حملات نیروهای یمنی علیه متجاوزان قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۳    
سفیر انگلیس در کویت ضمن اتهام زنی به ایران در رابطه با سوریه و یمن، اعلام کرد که لندن معتقد به ضرورت حفظ توافق هسته ای با تهران است اما باید با امور دیگر تقویت شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
پس از حملات شب گذشته در سوریه، پاریس و مسکو با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی خود در خصوص این وقایع خواستار کاهش تنش ها در این منطقه شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۷    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛ سامانه های دفاعی سوریه بیش از نیمی از موشکهای شلیک را سرنگون کردند
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۱    
رای دهندگان عراقی در حالی شنبه آینده نمایندگانشان در پارلمان چهارم را انتخاب می کنند که امنیت، فراهم کردن فرصتهای شغلی، و بهبود اقتصاد را در اولویت خود قرار می دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۳    
سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی برای انعکاس انتقال قریب الوقوع آن از تل آویو به قدس اشغالی -- که هفته آینده همزمان با روز نکبه رخ می دهد، ساختار حساب توییتر خود را دستخوش تغییر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۳    
مقامات ارشد رژیم صهیونیستی می گویند وزیر خارجه آمریکا در پیامی به ایران، تهدید کرده اگر کوچکترین آسیبی به اسرائیل برسد، واشنگتن نیز تهران را هدف حملات نظامی قرار می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
دونالد ترامپ با حضور در فرودگاهی در واشنگتن، از سه آمریکایی بازداشت شده در کره شمالی که به دنبال سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا آزاد شدند، استقبال کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۶    
عربستان سعودی طی نقشه کاملی با پشتیبانی مالی و تسلیحاتی از تروریست های گریخته از پیرامون دمشق به شمال سوریه، درصدد بازسازی تشکیلات آنهاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
اسد ضمن نمایش خواندن ادعای غربیها درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی خاطر نشان کرد که هر کس به صورت غیر قانونی وارد سوریه شود، دشمن این کشور است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۲    
آمریکا بار دیگر در حال حرکت به سوی منازعه با یک قدرت در خاورمیانه به ظن فعالیت آن کشور در حوزه سلاح های هسته ای و حمایت از تروریسم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به موشک باران دیشب اسرائیل از سوی سوریه و منتسب کردن آن به ایران ابراز امیدواری کرد که جدیدترین دور از درگیری ها با ایران در جبهه سوریه خاتمه یافته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
عضو دموکرات مجلس نمایندگان اعلام کرد استیضاح تنها گزینه ایست که دموکرات ها برای نشان دادن واکنشی مناسب به خروج دونالد ترامپ از توافق هسته ای ایران در اختیار دارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
دولت فدرال عراق، تدابیری امنیتی برای برگزاری انتخابات پارلمانی در روز شنبه آتی اندیشیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۰    
در پی حملات متقابل سوریه و رژیم اشغالگر اسراییلی، شب گذشته به یک شب موشکی بدل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی ضمن تکرار این ادعای اسرائیل که ایران در تبادل آتش بامداد پنج شنبه میان ارتش سوریه و صهیونیست ها دخیل است، اذعان کرد که اسرائیل همه راکت های سوریه را رهگیری نکرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
درحالی که تنها سه روز تا انتقال سفارت امریکا از تل اویو به قدس باقی مانده و فقط چهار روز با یوم النکبه به تعبیر فلسطینیان و هفتادمین سالگرد تاسیس اسراییل فاصله زمانی باقی است کام نتانیاهو با طعم موشک ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه اواخر روز چهارشنبه با محرم اینجه، اصلی ترین رقیب خود از حزب اپوزیسیون مردم جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری، دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح جزئیات مذاکرات ایران و دانمارک از سرمایه گذاری این کشور در زمینه تولید دارو و آمادگی ایران برای اعزام نیروی کار به این کشور خبرداد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با خروج آمریکا از برجام مشکلی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی نخواهیم داشت. تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) که در تاریخ 30 مرداد 96 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در یزد منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۶    
رهبر کره شمالی با بیان اینکه آزادی سه تبعه بازداشتی آمریکایی به درخواست واشنگتن انجام شده، دیدار با ترامپ را فرصتی تاریخی برای ساخت آینده ای خوب توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۰    
سامانه پدافند هوایی سوریه با حملات موشکی اسراییلی ها به مناطق پراکنده ای از خاک سوریه به مقابله برخاست و دهها موشک را سرنگون کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۴    
رأی گیری از نیروهای امنیتی داخل عراق و همچنین اتباع عراقی خارج این کشور برای انتخابات پارلمانی از صبح امروز آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۲    
ارتش صهیونیستی مدعی شده است که سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس حمله موشکی به پایگاه های این رژیم در جولان اشغالی را هدایت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۴    
به گفته مقامات آمریکایی، مایک پامپئو -- وزیر امور خارجه آمریکا -- روز پنجشنبه و بلافاصله پس از بازگشت از کره شمالی مذاکرات خود را با متحدان آمریکا در اروپا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۴    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی واکنش راکتی سوریه به تجاوز نظامی این رژیم را تجاوز ایرانی توصیف کرد و مدعی شد که این مسئله، دلیلی بر تلاش ایران برای استقرار در سوریه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۸    
روزنامه لا وانگوردیا در تحلیلی نوشت: تصمیم ترامپ برای خروج از برجام به دلیل حفظ سلطه نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه و جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های متعارف دوربرد است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۶    
رژیم صهیونیستی دستور بازگشایی پناهگاهها در شهرک کریات شمونه در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی را صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۰    
ارتش سوریه به صورت همزمان با آغاز حملات موشکی، مواضع و تحرکات تروریست ها در اوفانیا در استان مرزی قنیطره را زیر آتش گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۶:۵۳    
در پی شلیک ده ها موشک به مواضع ارتش اشغالگر از خاک سوریه، صهیونیست ها برخی از یگان های پدافند هوایی و سامانه های راداری ارتش سوریه و نیز مراکز تجاری و غیرنظامی سوریه را هدف قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۶:۳۹    
با پیروزی ائتلاف تحت رهبری ماهاتیر محمد در انتخابات، وی بار دیگر نخست وزیر مالزی خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۶:۲۶    
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد؛ سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست با موشک هایی که مراکز نظامی این رژیم را در داخل سرزمین های اشغالی هدف قرار داد مقابله کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۲:۴۳    
منابع خبری از شلیک بیش از 20 فروند موشک به مواضع نظامی صهیونیستها در جولان اشغالی خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۲:۳۳    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی تاکید کرد که دولت ترامپ هیچ طرح جایگزینی برای توافق هسته ای ایران ندارد.
  • ۱