پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۳۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 23 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس اسلامی با حضور نمایندگان 22 کشور در تهران آغاز به کار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۵    
دکتر حسن روحانی درگفت وگو با نخست وزیر ارمنستان با اشاره به ضرورت استفاده ازتوانمندی ها وظرفیت های تهران وایروان در راستای توسعه و تحکیم مناسبات ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۶    
تجمعات نظامیان سعودی و مزدوران آنان در جیزان عربستان هدف حملات موشکی و توپخانه های یمن قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۸    
اتحادیه اروپا روز یکشنبه در بیانیه ای انتخابات عراق را گامی مهم به جلو برای ساختن دمکراسی در عراق دانست و تاکید کرد که اتحادیه اروپا شریک نیرومند عراق باقی خواهد ماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۴    
آیین نامه اجرایی قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، به تصویب رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۴    
دادستان تهران با اعلام رد مال در پرونده امیر منصور آریا، از بازداشت هفت متهم پرونده ارزی و صدور دو کیفرخواست نیز خبر داده و در عین حال گفته که برای 470 متهم اغتشاشات دی ماه و اسفند سال 96 کیفرخواست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه سه انفجار تروریستی در سه کلیسای شهر سورابایای اندونزی که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن شد، را محکوم و با دولت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۴    
وزارت امور خارجه ایران در بیانیه ای به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین با تاکید بر حمایت از آرمان فلسطین، ملت ها و دولت های اسلامی را به هوشیاری در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای تفرقه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۴    
وزیر خارجه قطر گفته که در صورت پایان بحران، روابط دوحه با عربستان، امارات، بحرین و مصر، مانند قبل نخواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۳    
رئیس جمهور، حفظ برجام بدون آمریکا را امکان پذیر اما بدون حضور و تامین منافع ایران، آن را غیرممکن خواند و با تاکید بر نقش مهم اتحادیه اروپایی در این مقطع حساس ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه گفت ایران برای حفظ روابط تجاری با اروپایی ها باید دستکم اتباع آمریکایی بازداشت شده در ایران را آزاد کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همکاری های مشترک دفاعی و امنیتی میان ایران و افغانستان در امر مبارزه با گروه های تروریستی را ضروری دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۰    
پس از آن که مردم عراق در نخستین انتخابات پس از شکست تروریست های وهابی صهیونیستی داعش شرکت کردند و رای خود را به صندوق انداختند این سوال مطرح می شود که چه ساز و کار قانونی برای تعیین نخست وزیر جدید و ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۲    
مشاور امنیت ملی ترامپ می گوید شرکت های فعال در ایران ممکن است در معرض تحریم ایالات متحده قرار بگیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب لایحه موافقتنامه سرویس های هوایی دوجانبه بین جمهوری اسلامی ایران و کویت خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۶    
رژیم صهیونیستی پس از تشکیل در سال 1948 به نابودی و تخریب اکثر روستاهای واقع در غرب قدس مبادرت ورزید و از مهم ترین این روستاها می توان به المالحه، دیر یاسین، عین کارم، لفته و القسطل اشاره کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۰    
شهرک نشینان صهیونیست عصر امروز تحت حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجدالاقصی شده و به دلیل انتقال قریب الوقوع سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، رقص و پایکوبی کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران به عنوان قهرمانی قاره بزرگ دست یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان، فهرست 35 نفره ایران برای رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه از سوی سرمربی پرتغالی اعلام شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل اداره همکاری های بین المللی وزارت اقتصاد و تجارت قطر با بیان اینکه کشورش مایل به افزایش همکاری های اقتصادی با ایران است ، گفته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۹    
وزیر امور خارجه شامگاه یکشنبه پیش از ترک پکن به مقصد مسکو، نشست سه ساعته خود با وزیر امور خارجه چین را بسیار دوستانه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۶    
رئیس رژیم صهیونیستی در اظهارنظری ایران را کماکان تهدیدی علیه موجودیت تل آویو نامید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ترامپ با خروج از برجام ثابت کرد که آمریکا غیر قابل اعتماد است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای سیریسنا رئیس جمهوری سریلانکا با اشاره به روابط فرهنگی و تاریخی میان دو کشور و همچنین کشورهای منطقه شبه قاره ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۱    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (یکشنبه) به منظور رایزنی و تبادل نظر درباره برجام با مقامات چین، به پکن سفر کرده بود، این کشور را به مقصد مسکو ترک کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۹    
معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرده، با توجه به شرایط ویژه ماه مبارک رمضان و برنامه های خاصی که مردم در ماه ضیافت الهی دارند، لازم است اقلام و کالاها با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار عموم باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
گروه ها و احزاب مختلف فلسطینی مردم فلسطین را به مشارکت و حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ بازگشت از فردا دعوت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۱    
حماس در آستانه هفتادمین سالگرد فاجعه اشغال فلسطین، با صدور بیانیه ای از مردم خواست به صورت گسترده در راهپیمایی های بازگشت شرکت کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۳    
در حالی که فقط یک روز به زمان انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی باقی مانده، رژیم صهیونیستی نظامیان بسیار زیادی در این شهر مستقر کرده و قدس شبیه پادگان نظامی شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
یک شهرک نشین صهیونیست به خبرنگار شبکه تلویزیون المیادین در قدس یورش برد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
یک منبع آگاه اردنی از تماس های کشورش با دولت عراق برای تحویل متهم اصلی جنایت سوزاندن معاذ الکساسبه خلبان اردنی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
برخی مناطق عراق پیش از پایان اعلام نتایج آراء شاهد تنش های امنیتی بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
هیات اعزامی دونالد ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس، وارد فرودگاه بن گوریون در سرزمین های اشغالی شد؛ هیاتی که ریاست آنرا قائم مقام وزیر خارجه آمریکا بر عهده دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
در پی نقض عهد و خروج غیرقانونی آمریکا از برجام، مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه ای این اقدام را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
رئیس جمهور گفت:اساس سیاست جمهوری اسلامی ایران در روابط خارجی ، بر مبنای صلح، امنیت و تعامل سازنده با جهان است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
رئیس جمهور کشورمان، گفت: پنج کشوری که در برجام با ما همراه بودند، اگر به طرف ایرانی تضمین دهند، این توافق علی رغم میل آمریکا و رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۸    
وزرای امور خارجه ایران و چین در پکن درباره برجام پس از خروج آمریکا به رایزنی نشستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
روزنامه های وابسته به عربستان سعودی و امارات و برخی سیاستمداران عربی و غربی مدعی مداخله ایران در اوضاع داخلی کشور عراق هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۰    
کمیساریای عالی انتخابات، زمان اعلام نتایج رسمی انتخابات را فردا (دوشنبه) اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۶    
ادعای ترامپ درباره افزایش چهل درصدی بودجه نظامی ایران بعد از توافق هسته ای با واکنش رسانه های مختلف مواجه شد. این رسانه ها چنین ادعایی را گمراه کننده و فاقد اعتبار توصیف کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا، چهار یادداشت تفاهم همکاری مشترک و یک برنامه مبادلات فرهنگی میان مقامات دو کشور به امضا رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
اغلب کشورهای اروپایی که برای مراسم افتتاحیه سفارت آمریکا در قدس در روز دوشنبه(فردا) دعوت شده اند، ضمن بی اعتنایی به دعوت، این مراسم را تحریم کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
نخست وزیر عراق در واکنش به برخی اعترا ض ها و ناآرامی ها در کرکوک و سلیمانیه، از نیروهای امنیتی حاضر در این مناطق خواست تا با بی طرفی امنیت را برقرار کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
یک پایگاه اطلاع رسانی یهودی گزارش کرد که سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در زمانیکه ریاست یک سازمان غیرانتفاعی را برعهده داشت، مبالغ زیادی به سازمانهای تروریستی کمک کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۶    
روزنامه آمریکائی"فارین پالیسی" در گزارشی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شکلی جدی در صدد حمله نظامی به ایران بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۰    
فرمانده سپاه گفت: ظرفیت ها و توانمندی های زیادی در کشور داریم اما با یک غفلت استراتژیک نیز مواجهیم و آن این است که از سوی مسئولین بخوبی به توانمندی داخل توجه نمی شود و بجای داخل، نگاه ها به بیرون است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
معاون اول قوه قضاییه از صدور حکم بدوی دادگاه متهمان پرونده حمله به مجلس و حرم امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: حکم پرونده صادر شده و چون قطعی نیست از بیان جزییات معذورم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
رسانه های فرانسوی اعلام کردند که گروه تروریستی وهابی داعش مسئولیت حمله با چاقو در پاریس را بر عهده گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره با صدور بیانیه ای چند بندی از مردم فلسطین دعوت کرد همزمان با انتقال سفارت آمریکا به قدس و نیز یوم النکبه به صورت گسترده دست به راهپیمایی بزنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۴    
سلاح تک تیرانداز طاهر ساخت جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
سعودی ها به همراه هم پیمانان خودشان پروژه جدایی از AFC را کلید زدند و فدراسیون من درآوردی به نام جنوب غرب آسیا به وجود آوردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۸    
افشانی، با رأی اعضای شورای شهر تهران، به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
نخست وزیر عراق از کمیساریای عالی انتخابات این کشور خواست تا اقدامات فوری برای بررسی شکایتهای دریافتی و همچنین اعلام نتایج انتخابات پارلمانی اتخاذ کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
ظریف در بدو ورود به فرودگاه پکن مورداستقبال مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت خارجه چین قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۸    
وقوع یک انفجار در مقابل بیمارستانی در استان ادلب سوریه به کشته شدن 12 نفر و زخمی شدن 25 تَن دیگر انجامید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۶    
وزیر امور خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد که پارلمان جدید عراق بتواند خیلی فوری یک دولت فراگیر که پاسخگوی نیاز تمام مردم عراق باشد را تشکیل دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۵    
تصمیم ترامپ برای از بین بردن توافق هسته ای ایران، در مرحله اجرا، چیزی بجز یک حمله بزرگ به حاکمیت ملی دیگران به خصوص اروپا نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۶:۴۵    
وزیر خارجه آلمان با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام، مذاکرات با ایران را سخت تر کرده است، گفت محافظت از شرکت های آلمانی در برابر تحریم های آمریکا علیه ایران، دشوار است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۲۶    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود تاکید کرد که شدیدا درباره وضعیت غرب آسیا نگران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۲۰    
چند عامل انتحاری به سه کلیسا در دومین شهر بزرگ اندونزی حمله کردند و با منفجر کردن خود، دستکم دو نفر را کشتند و 13 نفر دیگر را نیز زخمی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۶:۲۳    
مرد شماره دو جریان المستقبل شنبه شب از سمتش به عنوان مدیر دفتر سعد الحریری نخست وزیر لبنان استعفا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۳:۵۱    
اختلاف بر سر نتایج اولیه آرا در کردستان عراق به درگیری کشید و برخی احزاب خواستار بازشماری دستی آرا شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۳:۰۰    
رسانه های فرانسوی اعلام کردند که گروه تروریستی وهابی داعش مسئولیت حمله با چاقو در پاریس را بر عهده گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۲:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا از رهبر کره شمالی به دلیل تعهد به نابودی سایت هسته ای کشورش تقدیر و تشکر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۲:۰۰    
مشاور رسانه ای پیشین رئیس جمهور فعلی آمریکا مدعی شد که جان کری در پاریس با یک هیأت سه نفره ایرانی دیدار کرده و درباره ترامپ نیز صحبت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۱:۴۸    
رئیس جمهوری یونان در هشتمین همایش 'وضعیت اجتماعی در اروپا'، گفت که تندروی و عدم همبستگی و سخت گیری اقتصادی سه خطر جدی جامعه امروز اروپاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۵۳    
کمیته انتخابات عراق میزان مشارکت مردم در انتخابات پارلمانی این کشور را 44.52 درصد اعلام کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۳    
منابع محلی بامداد یکشنبه از حمله یک فرد مسلح به چاقو در پاریس پایتخت فرانسه خبر می دهند.