پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۳۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 30 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۱    
روزه گرفتن برای سلامت افراد سالم نه تنها ضرر ندارد که مفید هم هست چرا که معده و روده دائماً در حال مصرف دارو، غذا و ... هستند و اگر به آن ها استراحت دهیم یقیناً برای سلامتی مفید است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۶    
سعید محقق بازیگر پیشکسوت اصفهانی درگذشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۹    
ده ها هزار نفر از مردم مغرب در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی روز یکشنبه در خیابان های شهر دارالبیضا تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۲    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: نتیجه واقعی انتخابات عراق، رای مردم به استقلال، امنیت و حفظ تمامیت ارضی و "نه" به اشغالگری بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۶    
روسیه در اقدامی برای حفظ از ذخایر غنی نفت و گاز خود در قطب شمال و تثبیت موقعیت نظامی، نخستین نیروگاه شناور هسته ای جهان را رونمایی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۵    
وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای از شهادت 112 نفر در غزه و زخمی شدن بیش از 13 هزار نفر از ماه مارس گذشته تاکنون خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۳    
یک دستگاه جرثقیل دیگر در محوطه مسجدالحرام واقع در مکه مکرمه سقوط کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۷    
در مرحله پس از انتخابات عراق و مشخص شدن نتایج شمارش آراء صندوق های رای، تلاش برای تشکیل بزرگترین فراکسیون در پارلمان آغاز شده تا شخصی را به عنوان نخست وزیر اعلام نموده و سپس کابینه تشکیل شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۱    
رژیم صهیونیستی لیست جدید فرماندهان تحت پیگرد گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در نوار غزه را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۳    
یکی از شوک های بزرگی که کی روش به فوتبال ایران وارد کرد، خط زدن غفوری مدافع راست و آماده تیم استقلال بود که به نظر می رسید بازیکن ثابت ایران در جام جهانی باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۳    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست رییس جمهور، راهکارهای اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار را با هدف احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری مورد بررسی قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۱    
یک منبع نظامی یمنی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی در استان حجه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۹    
سی و یکمین جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبردار با حضور معاون اول قوه قصاییه برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۳    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از کشته شدن یک نیروی نظامی این کشور در تیراندازی نیروهای ارمنستان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۳    
خبرگزاری رویترز یکشنبه گزارش داد: سه منبع اتحادیه اروپا، ادعای بررسی پیشنهاد کمک مالی به ایران در برابر دریافت امتیاز از تهران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه درباره هیچ موضوعی فراتر از برجام مذاکره نمی کنیم، انتشار اخبار مربوط به ارائه بسته پیشنهادی جدید به ایران را بی ربط و انحرافی با هدف فضاسازی منفی خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۹    
روزنامه "واشنگتن پست" آمریکا گزارش داد که "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش زنده و فعال است و یک "ماموریت سری" را اداره می نماید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران ورزش و تیم ملی فوتبال گفت: هر زمان در بخش ورزش نیاز به حمایت رئیس جمهور بوده، به فوریت انجام گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۷    
دیپلماسی رهبران اتحادیه اروپا در روزهای اخیر برای حفظ توافق هسته ای شدت گرفته است. از یک سو صدر اعظم آلمان با هدف گفت وگو با رئیس جمهوری روسیه راه مسکو را در پیش گرفته و در طرف دیگر مسئول انرژی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۱    
خبرگزاری بحرین گزارش داد که محکومین به اعدام در این کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان از انجام شعائر دینی منع شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار زنجیره ای چند توییت به شدت از تیم تحقیق درباره تبانی احتمالی او با روسیه و کشورهای عربی انتقاد کرد و گفت این تحقیقات باید متوقف شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۹    
دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین با انتشار بیانیه ای خطاب به رژیم اشغالگر صهیونیستی بر ضرورت تشکیل کمیته تفحص برای تحقیق در جنایت علیه ملت فلسطین به ویژه در غزه تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۷    
در پی مخالفت رژیم صهیونیستی با تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره حوادث غزه، جنبش حماس بیانیه ای صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۹    
در آستانه عزیمت تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه، رییس جمهور با بازیکنان تیم ملی فوتبال، کادر فنی و مسوولان فدراسیون دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۹    
سپهبد ستاد فهد بن ترکی بن عبدالعزیز فرمانده نیروهای مشترک سعودی برای اولین بار مشکل با نیروهای سودانی شرکت کننده در چارچوب نیروهای ائتلاف عربی در یمن را افشا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۷    
وزیر امور خارجه گفت: با خروج آمریکا از برجام انتظارات افکار عمومی از اتحادیه اروپا برای حفظ دستاوردهای برجام افزایش یافته است و در شرایط کنونی حمایت سیاسی اروپا از برجام کافی نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۸    
خبرنگار العلم در عراق گزارش داد که نیروهای عراقی یک تروریست داعش را در مرز عراق و سوریه بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۵    
رسانه های صهیونیستی گزارش داده اند که رئیس تشکیلات خودگردان که امروز در بیمارستان بستری شده، به ذات الریه مبتلا شده و به سختی نفس می کشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۹    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تاکید براینکه ما هیچ مذاکره غیر برجامی با اروپایی ها نداریم، گفت: کمیسیون مشترک برجام جمعه این هفته بدون حضور آمریکا و به درخواست ایران در وین تشکیل می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۳    
تیم ملی روسیه پرافتخارترین تیم تاریخ والیبال جهان، نهمین رقیب ایران در لیگ ملت های والیبال است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
کمیسر انرژی اتحادیه اروپا با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۷    
سازمان ثبت احوال ابتدای سال آماری درباره طلاق ارائه کرد که بعد از اصلاح آمار اولیه مشخص شد وضعیت طلاق در کشور بحرانی نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۰    
رسانه سعودی مدعی شد که دبیرکل سازمان ملل در یک گزارش، از دولت لبنان خواسته که همه تدابیر لازم را برای جلوگیری از تداوم دستیابی حزب الله به تسلیحات اتخاذ کند .
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۸    
حضرت آیةالله خامنه ای به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور مبلغی معادل 4 میلیارد ریال اختصاص دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۶    
صدها شهرک نشین امروز یک شنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیستی وارد محوطه مسجد الاقصی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۰    
محققان امنیتی شرکت مک آفی از شناسایی یک حمله هکری منحصر به فرد به فروشگاه اینترنتی گوگل موسوم به پلی استور خبر داده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفته، ارتباط بانک های مرکزی اروپا با بانک مرکزی ایران ادامه دارد و روند مذاکرات با اتحادیه اروپا در آینده وضعیت روشن تری برای تصمیم گیری در اختیار مسئولان قرار خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۵    
وزیر دارایی فرانسه امروز ضمن مخالفت با یکه تازی اقتصادی آمریکا خبر از احتمال جبران زیان شرکت های اروپایی هدف تحریم های ضد ایرانی واشنگتن داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۵    
همزمان با انتشار اخباری مبنی بر اینکه داعش در حال تخلیه مناطق تحت اشغال خود در حومه جنوبی دمشق است، خبرنگار العالم این خبر را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۳    
عضو هیئت عالی نظارت بر برجام گفت: امیدواریم مسئولان دولتی ما در مذاکرات خود بتوانند تضمین های لازم را بگیرند والا به طرفی که حرف های متناقض می زند، نمی شود، اعتماد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۷    
فهرست 24 نفره بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی استانبول اعلام شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۷    
سفیر روسیه در لبنان تأکید کرد از نظر این کشور حضور ایران در سوریه، مشکلی ندارد و مسکو با دیگر متحدان سوریه از جمله تهران و حزب الله مشغول مبارزه با تروریسم در سوریه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۵    
وزیر اقتصاد فرانسه گفت: کشورش می کوشد به راهکاری دست یابد تا اتحادیه اروپا زیان های شرکت هایی را که با ایران همکاری می کنند را جبران کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۹    
به نظر می رسد لیست بازیکنان خروجی پرسپولیس شامل بازیکنانی باشد که نتوانستند رضایت سرمربی این تیم را جلب کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین گاف توییتری خود، نام همسرش را با اشتباه و با غلط املایی نوشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی خبرداده که از روز دوشنبه (فردا) سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می شود که مناطق زیادی را در بر خواهد گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در واکنش به سلب تابعیت جمعی از شهروندان معارض این کشور تأکید کرد که دولت بحرین می خواهد مجازات سلب تابعیت به یک مجازات عادی تبدیل شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
روسای جمهور آمریکا و کره جنوبی طی گفت وگوی تلفنی توافق کردند همکاری دوجانبه را در رابطه با مسئله کره شمالی افزایش دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید که اقدام ترامپ در خروج آمریکا از برجام نه تنها در بیت المقدس که در پایخت های عربی نیز با تمجید روبه رو شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
جنبش حماس از حرکت اهالی مناطق اشغال شده در سال 48 به خصوص در شهر حیفا در حمایت از هموطنان خود در غزه و محکوم کردن جنایات پیوسته رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص خروج از توافق هسته ای ایران و اعمال مجدد تحریم های تهران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
ولیعهد جوان و جویای نام عربستان سعودی که همواره حضوری مداوم در رسانه های این کشور داشته، به طرز عجیبی از حدود یک ماه پیش ناپدید شده و هیچ خبری از او در دست نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی برجام با حضور وزیر خارجه برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
پرسپولیس هرجور که هست می خواهد در فصل نقل و انتقالات فعالیت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۱    
نماینده ویژه رییس جمهوری چین در گفت و گوهای اقتصادی پکن و واشنگتن گفته که رایزنی اقتصادی و تجاری چین و آمریکا مثبت، عملی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۱    
یک روزنامه آلمانی روز یکشنبه (امروز ) نوشت دیپلمات های اروپایی، روس و چینی قصد دارند با مذاکره بر سر یک توافق جدید، در ازای پیشنهاد اعطای امتیازات مالی به ایران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۴    
خبرگزاری اتیوپی به دنبال ابهام های ایجاد شده در خصوص غیبت طولانی مدت ولی عهد سعودی در انظار عمومی، در حالی با انتشار خبری مدعی دیدار نخست وزیر این کشور با ولی عهد سعودی شده که خبرگزاری عربستان خبری ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام های ارزان قیمت به عتبات با هزینه 800 تا 900 هزار تومان از ارائه تسهیلات 500 هزار تومانی برای متقاضیان این سفر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۸    
آمریکا با تحریم اخیر حزب الله در حقیقت لبنانیها را تحریم کرد زیرا مردم لبنان به مقاومت رای دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۲    
خبرگزاری رویترز گزارش داد، هند و اتحادیه اروپا در اقدامی تلافی جویانه فهرستی از کالاهای آمریکایی را به سازمان تجارت جهانی ارائه داده و درصدد اعمال تعرفه های گمرکی سنگین بر آن ها هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۷:۰۸    
رهبر جریان صدر عراق و نخست وزیر این کشور شنبه شب در بغداد با یکدیگر دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۳:۵۵    
سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق و رئیس ائتلاف انتخاباتی الحکمه بر ضرورت تشکیل دولت اکثریت ملی در این کشور تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۱:۵۷    
عربستان سعودی از ابتدای ماه مبارک رمضان شماری از فعالان فضای مجازی و مخالفان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به اتهام جاسوسی و افشای اطلاعات محرمانه بازداشت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۰:۴۹    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی افشاگرانه و جنجالی، جزئیات تازه ای از روابط پشت پرده تیم ترامپ و امارات و عربستان منتشر کرده و نوشته است که این روابط در مورد توجه بازرس ویژه پرونده مداخله دولت های ...