چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۳۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 29 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۰    
یک منبع سیاسی آگاه، روز شنبه، از مهم ترین اسامی نامزدهای تصدی سمت نخست وزیری دولت آینده عراق خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۶:۳۸    
سفیر آمریکا در آلمان می گوید شرکت های اروپایی باید بین تجارت با آمریکا و تجارت با ایران یکی را انتخاب کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۲    
واشنگتن پست نوشته ترامپ با خروج از توافق هسته ای، ایران را به یک مظلوم و قربانی تبدیل و اتحاد جهانی در برابر تحریم ها را نابود کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
اصلاحات مربوط به دفترچه پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر شده و داوطلبان تا فردا مهلت دارند با توجه به اصلاحات برای ثبت نام اقدام کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۷:۴۴    
نیروهای امنیتی ترکیه گفته اند که گزارش هایی در خصوص طرح ترور رجب طیب اردوغان در جریان سفر وی به کشورهای بالکان دریافت کرده و برای مقابله با آن وارد عمل شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۲:۰۳    
برخی مسئولان عراقی معتقدند که نشست سفرای اردن، ترکیه، عربستان و کویت با رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف سائرون ، با همکاری و ایفای نقش رژیم سعودی صورت گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۱:۲۸    
نیروهای یمنی یک فروند موشک بالستیک بدر1 را به سمت پایگاه خمیس مشیط واقع در جنوب غربی عربستان شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۰:۳۷    
رئیس سابق سازمان اطلاعات رژیم آل سعود، تشکیل کمپین ضد سعودی به ویژه علیه محمد بن سلمان را از جهات مختلف بررسی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۰:۲۵    
یک عضو سابق پارلمان عراق می گوید ائتلاف های الفتح، النصر و دولة القانون به زودی برای تشکیل کابینه با هم هم پیمان می شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۳    
تیراندازی در مراسم فارغ التحصیلی مدرسه ای در آمریکا منجر به کشته شدن یک زن شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
یکی از حامیان ترامپ با پرچم آمریکا و اسلحه در محل تیراندازی تگزاس حضور یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۴    
یک مقام نظامی ارتش سوریه وجود هرگونه توافق آتش بس میان ارتش و گروه تروریستی داعش در الحجر الاسود در حومه جنوبی شهر دمشق را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور 29 اردیبهشت را یادآور صحنه هایی دانست که زنان و جوانان شکوه آفرین آن بودند و با تاکید بر اینکه بزرگترین آرمان 29 اردیبهشت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
جمهوریخواهان سنا خواستار آن هستند که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به انتقاد از کنگره برای ناتوانی در انجام امور پایان دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
انتشار تصویری جدید از ولی عهد سعودی سابق نشان می دهد که او همچنان در حصر خانگی بوده و تحت مراقبت شدید است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
امارات در تلاش برای حفظ سودان در ائتلاف علیه یمن، از طرح جدید این کشور در خاک سودان در خصوص توزیع مواد غذایی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۱    
ابراهیم الجعفری وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دنبال غارت ثروت های منطقه و زیر پا گذاشتن کرامت ملت هاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۴    
کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه ای پس از دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و کمیسیونر انرژی اروپا از تداوم اجرای توافق هسته ای حمایت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۲    
اتیوپی امروز پس از نشست وزرای خارجه و آب و روسای دستگاه های اطلاعاتی سه کشور مصر، سودان و اتیوپی، حل اختلافات این کشورها درباره سد النهضه را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۲    
خبرگزاری آلمان از وقوع تیراندازی در جنوب غرب این کشور و کشته شدن 2 نفر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد: اتحادیه اروپا برای پرداخت مستقیم پول نفت ایران به بانک مرکزی این کشور به منظور دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران تلاش می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
یک رسانه آلمانی در گزارشی از تصمیمات و برنامه های اتحادیه اروپا برای آمادگی به منظور جنگ تجاری و مناقشات تعرفه ای با آمریکا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
ایتالیایی ها و فلسطینیان مقیم این کشور در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، مقابل سفارت آمریکا در شهر رم، دست به تظاهرات زدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
منابعی در ریاست جمهوری سوریه اعلام کردند که اظهارات اخیر رئیس جمهوری روسیه شامل نیروهای ایرانی و روسی نمی شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در واکنش به "توقف فعالیت شرکت کشتیرانی مرسک در بنادر ایران" و آنچه "تهدید برگشت تحریم ها پیش روی فعالان صنعت دریایی و بندری" خوانده می شود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۱    
پایگاه اینترنتی عربی 21، رهبر حزب جنبش ملی گرای ترکیه به علت موضع گیری نکردن عربستان، امارات و مصر در قبال جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی، از آنها به شدت انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۹    
مدیر دفتر العالم در بغداد از تحرکاتی در پشت پرده انتخابات عراق به رهبری نوری مالکی برای تشکیل بزرگترین فراکسیون پارلمانی پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی تهران از این منطقه پدافندی بازدید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
شورای ملی "تظاهرات بازگشت و شکست محاصره" با صدور بیانیه ای عموم مردم فلسطین را به شرکت در تظاهرات روز جمعه با عنوان "به راهمان ادامه می دهیم به رغم محاصره" در روز 25 می 2018 فراخواند
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۸    
به دنبال تهدیدات آمریکا مبنی بر کاهش نفت ایران، میانگین قیمت نفت خام سبک کشورمان در هفته منتهی به 11 ماه مه (21 اردیبهشت ماه) با سه دلار و 2 سنت افزایش به 73 دلار و 79 سنت برای هر بشکه رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور قانون سخت و زیان آور بودن شغل آتش نشانی و موافقت نامه ایران و ارمنستان برای احداث نیروگاه بر رود ارس را به وزارتخانه های تعاون ونیرو ابلاغ کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفته، اروپایی ها مکانیزم هایی را برای مقابله با تحریم های آمریکا در نظر گرفته اند که تا یک ماه دیگر که تحریم های آمریکا شروع به اجرایی شدن می کند، برقرار شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
ارتش پاکستان با اجرای عملیات در منطقه کرم ایجنسی از مناطق قبایلی این کشور موفق شد 3 سرکرده تروریست ها را که در کشتن مردم پاراچنار دست داشتند دستگیر کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
رویترز گزارش داده، میگل آریاس کانیته کمیسیونر انرژی اروپا امروز (شنبه) به مقام های عالی رتبه ایرانی اطمینان خاطر خواهد داد که اتحادیه اروپا به رغم خروج آمریکا از توافق هسته ای ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا با بیان اینکه این اتحادیه در مقابل آمریکا و مخالفت های آن خواهد ایستاد، گفت: در تلاش برای حفظ همکاری های اقتصادی با ایران هستیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: این اقدام آمریکا حاکی از برداشت صحیح مسئولان ارشد نظام بود که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۴    
خبر سرقت از دفتر حقوقی ریاست جمهوری کشورمان در لاهه مورد تایید قرار گرفته اما درباره کم و کیف آن تاکنون ابهام وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
مقتدا صدر، رهبر جریان صدر در عراق با سفرای ترکیه، اردن، عربستان، سوریه و کویت دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲    
کره جنوبی اعلام کرد نمی تواند شاهد پیمان شکنی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درخصوص توافق هسته ای باشد بنابراین خود را برای مواجهه با شرایط جدید و حراست از تعاملات تجاری با ایران آماده می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا که در راس هیاتی به تهران سفر کرده است با علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خطیب و معلّم اخلاقی حجة الاسلام حاج سیدمهدی طباطبائی را تسلیت گفتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
بعد از گذشت 25 سال، همزمان با فروکش کردن تنش ها میان لندن- بوئنوس آیرس، وزیر خارجه انگلیس با هدف شرکت در نشست وزرای خارجه G20، عازم آرژانتین می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با ابراز تاسف از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در کوبا، با دولت و مردم این کشور و خانوده های داغدار ابراز همدردی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
مرکز شفافیت دریایی آسیا واقع در واشنگتن می گوید ارتش چین برای نخستین بار بمب افکن های دوربرد H-6K را در جزیره مورد مناقشه وودی واقع در دریای چین جنوبی فرود آورده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
یک فلسطینی کهنسال که روز دوشنبه گذشته در تظاهرات میلیونی بازگشت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی مجروح شده بود، دیشب به شهادت رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
شورای حقوق بشر سازمان ملل به تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نقض حقوق فلسطینی ها در این منطقه رای داد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا در حالی که حمایت های واشنگتن از حملات ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی علیه یمن ادامه دارد، در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از لزوم حل سیاسی این بحران سخن گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی استاندار ننگرهار افغانستان اعلام کرد که 3 انفجار ساعت 12 شب گذشته در زمین کریکت و آغاز مسابقات ماه رمضان در این استان 8 کشته و 43 زخمی برجای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن درباره تغییر مسیر پرواز مورد نظر بمب افکن های آمریکایی بی 52 به توافق رسیدند تا آنها بر فراز شبه جزیره کره پرواز نکنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
به دنبال اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل به اتخاذ تصمیم برای آغاز تحقیقات بین المللی درباره جنایات این رژیم در غزه – که از زمان آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در 30 مارس گذشته رقم خورد- تعدادی از سیاست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
اندیشکده چتم هاوس نوشت: آمریکا فقط دونالد ترامپ نیست و اتحادیه اروپا باید برای تحقق آرزوی کسب استقلال راهبردی از توافق هسته ای با ایران دفاع کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
برایند اخبار منتشر شده در روزهای اخیر نشان می دهد که علی رغم خروج آمریکا از برجام، خودروسازان فرانسوی در ایران مانده و به همکاری با خودروسازان ایرانی ادامه خواهند داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
کمیسر بودجه اتحادیه اروپا به رغم اعلام تحریم های واشنگتن علیه تهران از آغاز قریب الوقوع یک سرمایه گذاری بانکی در ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مواد اولیه 6 داروی نوترکیب برای درمان سرطان و ام اس شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
حملات راکتی که به وقوع انفجارهای پیاپی در ورزشگاه شهر جلال آباد افغانستان منجر شد، 8 کشته و حدود 50 مجروح بر جای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس کمیته هسته ای مجلس آخرین اخبار از طرح مجلس برای الزام دولت به غنی سازی 190 هزار سو اروانیوم را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۱    
رجب طیب اردوغان خواستار اعزام نیروهای صلح بان به سرزمین های اشغالی فلسطین شد و گفت: کشتار مسلمانان که قربانی ترور رژیم اسرائیل می شوند، باید متوقف شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۹    
نیروهای امنیتی ایالت جامو و کشمیر در آستانه سفر 'نارندرا مودی' نخست وزیر هند به این ایالت به حالت آماده باش کامل در آمدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش می گوید با سازمان میراث فرهنگی و سایر سازمان ها توافقات خود برای طرح تعطیلی زمستانی مدارس را انجام داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
سفیر ایتالیا در روسیه با اشاره به روابط خوب رم با تهران و مسکو، پیشنهاد میانجیگری کشورش را با آمریکا برای حفظ برجام داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۵    
مقام های چین و آمریکا اگرچه اعلام کردند در مساله حل اختلافات تجاری رایزنی مثبت، سازنده و ثمربخش داشته اند اما همواره دو کشور بر سر مازاد تجاری چین در برابر آمریکا و راه های حل این مساله ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۸    
عضو تیم آمریکا در مذاکرات هسته ای می گوید ترامپ به دنبال ایجاد ائتلافی شبیه آن چیزی است که پیش از امضای برجام علیه ایران شکل گرفته بود اما او و اطرافیانش در محاسبات اشتباه می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۲    
دروازه بان استقلال با فرد نزدیک امیر قلعه نویی تماس گرفته و می خواهد از استقلال جدا شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی ائتلاف الفتح عراق گفت وگوهای میان مقتدی صدر و عمار حکیم را تحرکی مثبت به نفع عراق دانسته و خاطرنشان کرده، وضعیت کشور با توجه به تردیدافکنی گسترده درباره روند انتخابات پیچیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۸    
پکن به دنبال درگیری های مسلحانه اخیر در مرز چین و میانمار، خواستار آتش بس فوری و خودداری گروه های از درگیری شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۷:۵۶    
چند ساعت پس از تیراندازی در دبیرستانی در ایالت تگزاس آمریکا که 10 کشته به دنبال داشت، در حادثه مشابهی در ایالت جورجیا یک نفر جان خود را از دست داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۷:۴۴    
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که وزیر خارجه آمریکا قصد دارد راهبردی جدید را در قبال ایران اعلام کند که خواستار دخالت کشورهای بیشتری در مذاکره برای توافقی جدید با تهران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۷:۳۸    
صدها معترض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، عصر جمعه به وقت محلی در میدان تایمز منهتن نیویورک تجمع کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۷:۳۸    
آیا اروپا به روند حقوقی مقابله با تحریم ها آنچنان که انتظار می رود عمل خواهد کرد؟
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۷:۳۲    
چین به آمریکا اخطار کرد که حق ندارد به بهانه های مختلف و با زیر پا گذاشتن اصل یک چین و طرفداری از انشعاب طلبان تایوانی در امور داخلی این کشور مداخله کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۷:۱۵    
صفحه نخست روزنامه های امروز شنبه 29 اردیبهشت کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۶:۴۰    
مقامات عربستان سعودی هفت نفر شامل 4 مرد و 3 زن را به اتهام "ارتباط با نهادهای خارجی و حمایت مالی از دشمنان این کشور" بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۶:۲۱    
دومای روسیه لایحه تحریم آمریکا و متحدانش را تصویب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۳:۱۶    
ستاد انتخابات وزارت کشور عراق، دقایقی پیش (بامداد شنبه) نتایج نهایی انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۳:۱۶    
رییس جمهور روسیه قول داده با هرگونه تلاش آمریکا برای متوقف کردن پروژه انتقال گاز روسیه به آلمان مخالفت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۲:۳۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در اجلاس فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی در استانبول، عازم تهران شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۲:۱۵    
سازمان همکاری اسلامی در بیانیه پایانی خود خواستار اتخاذ اقداماتی شد که مانع از انتقال سفارت سایر کشورهای به قدس اشغالی می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۰:۳۹    
پادشاه اردن در نشست افتتاحیه سران سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد؛ کشورهای عربی باید اقدامات فوری را برای حمایت از مقاومت و پایداری ملت فلسطین در پیش گیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۵    
مراسم ازدواج شاهزاده هری نوه الیزابت دوم ملکه انگلیس زیر سایه نگرانی های شدید امنیتی و با اجرای محدودیت ها و اقدامات ویژه برای تامین امنیت برگزار می شود.