چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۲۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 25 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
سفیر اتریش در ایران از سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به عنوان نخستین سفر اروپایی در دومین دوره ریاست جمهوری خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۵    
آخوندی درباره احتمال ورود هواپیماهای جدید که کار خرید آن قطعی شده است، گفت: بحث هایی در حال انجام است اما من همیشه علاقه مندم خبرهای انجام شده را بدهم نه خبرهای در دست انجام را، بنابراین باید صبر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۶    
به گفته مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، قدرت امروز ایران به حدی رسیده که اقتدار آن عامل بازدارندگی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۱    
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، هشتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی به ازای هر نفر 45500 تومان 26 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۰:۴۹    
وزیر امور خارجه ایران با تأکید بر لزوم تضمین منافع اقتصادی ایران در برجام، گفت باید در فرصتی کوتاه مشخص کرد که آیا کشورهای باقی مانده در برجام می توانند چنین تضمینی ارائه دهند یا نه.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۰:۳۷    
وزیر خارجه فرانسه با انتقاد از رویکردهای یکجانبه آمریکا، وضعیت در غرب آسیا را بسیار بحرانی توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۷    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با تاکید بر مبارزه علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ملت فلسطین به راهپیمایی های بازگشت ادامه می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۱    
معاون وزیر خارجه روسیه اظهارات نقل شده از وی در یک رسانه روس درباره لزوم امتیازدهی ایران برای حفظ برجام را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۱    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اعتراض به حوادث دیروز سرزمین های اشغالی نماینده خود در ایالات متحده آمریکا را فراخواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
تیم فوتبال استقلال تهران با هت تریک مامه تیام سنگالی با نتیجه 3 بر یک از سد ذوب آهن گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
کمیسون عالی انتخابات عراق نتایج انتخابات پارلمانی این کشور در استان های باقی مانده کرکوک و دهوک را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۹    
نشست مشترک مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه ایران و سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس درباره برجام بعد از خروج آمریکا در بروکسل آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
مردم یمن در همبستگی با ملت فلسطین با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا و اسراییل و زنده باد قدس"، عصر امروز سه شنبه ، تظاهرات گسترده ای در صنعا برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۸    
وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد تلفات ناشی از حملات صهیونیست ها به تظاهرات کنندگان فلسطینی در غزه به 63 شهید خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که آمریکا سیاست غیرمسئولانه ای در قبال مساله فلسطین در پیش گرفته است و رژیم صهیونیستی را به کشتار و جنایات وحشیانه تحریک می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۰    
عضو هیئت عالی نظارت بر برجام گفت: ایران حاضر نیست هیچ چیزی را به برجام اضافه و کم کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از دیدار با وزیران امور خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس تاکید کرده که تلاش این نهاد بر حفظ توافق هسته ای با ایران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۴    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش داده که رییس کمیسیون امور اقتصادی مجلس ایران در دیدار با رییس کمیته شورای فدراسیون روسیه گفته که ایران استفاده از پول دیجیتال را به عنوان راهی برای خارج شدن از نفوذ دلار ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۰    
اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم که هنگام پوشش "تظاهرات بازگشت" در غزه توسط نیروهای رژیم اشغالگر هدف قرار گرفت، این اتفاق را شرح داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۰    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن قدردانی از تهران و مسکو به خاطر موفقت این دور از مذاکرات آستانه، تأکید کرد که اخراج تروریستها از حمص و حماه برآیند دستاورهای ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۰    
صدر اعظم آلمان به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که برلین، پاریس و لندن به توافق با ایران پایبند خواهند بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۶    
وزیر امور خارجه بلژیک عصر روز سه شنبه بعد از دیدار با همتای ایرانی خود گفته، اتحادیه اروپا در حال جستجوی راه هایی برای حفاظت از شرکت های اروپایی فعال در ایران در برابر تحریم های آمریکا و تسهیل تجارت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۱    
وزارت خزانه داری آمریکا ولی ا.. سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران را به اتهام حمایت مالی از مقاومت اسلامی لبنان و سپاه قدس تحریم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۴    
ساموئل پس از رساندن فرزندانش به مدرسه، در راه برگشت تصادف کرده و به دلیل آسیب دیدگی زیاد و آتش سوزی خودرو فوت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۸    
کشورهای ضامن روند آستانه بر پایبندی به حاکمیت سوریه و استقلال و وحدت و تمامیت ارضی آن تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۱    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت برای بررسی حوادث غرب آسیا از این شورا خواست آنچه به ادعای وی خشونت های ایران است را محکوم کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با تأکید بر اینکه اساس مذاکره با اروپایی ها بر بی اعتمادی خواهد بود، گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۳    
دوربین شبکه العالم ظهر امروز سه شنبه اقدام یک پهپاد اسراییلی در پرتاب بمب های حاوی گاز بر سر تظاهرکنندگان فلسطینی در شهر البیره را رصد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۷    
شبکه خبری المیادین گزارش داده، پیتر فورد سفیر پیشین انگلیس در بحرین از سمت خود به عنوان مشاور خاندان آل خلیفه در اعتراض به حمایت منامه از رژیم صهیونیستی درباره رخدادهای اخیر در جولان اشغالی و تجاوز ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار امروز (سه شنبه) موگرینی با وزیر خارجه ایران در بروکسل را بسیار سازنده توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۳    
درگیری ها در فلسطین اشغالی میان نیروهای صهیونیست و فلسطینیان همچنان ادامه دارد و شمار تلفات ناشی از حملات وحشیانه صهیونیست ها تاکنون به 61 نفر رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۰    
دولت ترکیه در اعتراض به کشتار مردم غزه با عنصر نامطلوب خواندن سفیر رژیم صهیونیستی، از او خواست آنکارا را ترک کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۷    
نیروهای نظامی نیجریه به اتهام واهی قتل، رهبر جنبش اسلامی این کشور را به دادگاه ایالتی "کادونا" انتقال دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح استفساریه میزان افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال 97 خبر داده و گفته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای رایزنی درباره ادامه توافق هسته ای به بروکسل پایتخت بلژیک سفر کرده است، با دیدیه ریندزر همتای بلژیکی خود نیز دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه بر ادامه مشورت ها برای کمک به حل بحران سوریه و یافتن یک راه حل توافقی که بتواند اعتماد همه طرف ها را جلب کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۷    
انتقادهای نخست وزیر مجارستان از اقدامات مخرب بنیاد سوروس در این کشور، این گروه را مجبور کرده که از بوداپست خارج شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
حیدر العبادی در تماس تلفنی با مقتدی صدر پیروزی ائتلاف سائرون للإصلاح را در انتخابات پارلمانی عراق، تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۹    
182 نماینده مجلس در نامه ای به سران 3 قوه بر هوشیاری تمام عیار مسؤولان نظام در مقابل عداوت و کینه ورزی دولت آمریکا به ویژه جهالت اخیر رئیس جمهور ایالات متحده در خصوص خروج از برجام تأکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
وزیر امور خارجه روسیه گفته، آمریکا به سایر اعضای توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام فشار زیادی وارد می کند و به آنها اولتیماتوم داده است که باید روابط تجاری خود با تهران را متوقف کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
یگان موشکی ارتش یمن در پاسخ به حملات نظامی عربستان سعودی، یک پایگاه نظامی این کشور را هدف موشک بالستیک قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
بوریس جانسون در آستانه نشست روز سه شنبه در بروکسل گفت، در کنار فرانسه، آلمان و اتحادیه اروپا گزینه های موجود را برای پشتیبانی از تداوم معافیت ایران از تحریم بررسی می کنیم تا تضمین کنیم که تعهدات خود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۴    
صبح امروز سفیر 5 کشور با حضور در نهاد ریاست جمهوری استوارنامه های خود را تقدیم حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۴    
طبق اعلام واشنگتن، وزیر خارجه آمریکا در دیدار با وزیر خارجه امارات متحده عربی، از این کشور حاشیه خلیج فارس به دلیل حمایت از مواضع دونالد ترامپ علیه ایران قدردانی کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با وجود تحریم ها نیازهای دفاعی مان را تأمین می کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۰    
دادگاههای رژیم بحرین حکم لغو تابعیت 186 شهروند بحرینی را صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۲    
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای انجام یک عمل گوش به بیمارستان منتقل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
اولاف شولتس گفت: آنچه به ما امکان می دهد از خودمان دفاع کنیم و به حیاتمان ادامه دهیم، حق حاکمیت اتحادیه اروپاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
وزیر خارجه کشورمان گفت که در دیدارش با موگرینی درباره ضرورت اجرای کامل برجام توسط طرف های باقیمانده و تضمین بهره مندی ایران از منافع این توافق گفت وگو کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهوری روسیه در تماسی تلفنی با همتای فرانسوی خود درباره توافق هسته ای ایران رایزنی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
شرکت دانمارکی "تورم" (Torm) که در حوزه تأمین تانکرهای نفتی فعالیت می کند اعلام کرد، دریافت سفارش های جدید را از تهران متوقف کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
دولت قطر اقدامات نظامیان صهیونیست در کشتار جوانان فلسطینی در مرز غزه را تجاوزات وحشیانه توصیف و آن را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رییس سازمان جهانی بهداشت، نسبت به وقوع فاجعه انسانی در غزه هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
در گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره وضعیت فلسطین دو طرف درباره تشکیل نشست در سطح سران سازمان همکاری اسلامی توافق کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی همزمان با انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، موجی از اعتراضات کشورهای بین المللی و محافل بین المللی را برانگیخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی دولت ضمن محکومیت شدید جنایات غزه و انتقال خلاف قانون سفارت آمریکا به قدس گفت: از مجامع بین المللی انتظار می رود نسبت به این جنایات واکنش نشان دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نسبت به دولت نقدهای مفصلی داشته و داریم و در دیداری که به نمایندگی از طرف کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان با رئیس جمهور داشتم نقدهای سازنده، اصلاح گر و دلسوزانه را مطرح کردم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۵    
وزیر خارجه ایران در راستای گفت وگوهای برجامی بعد از خروج آمریکا از این توافق، دقایقی قبل با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۳    
معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس فلسفه وجودی سازمان های تشکیل شده پس ازجنگ جهانی را زیر سوال برده و در صورت عدم برخورد جدی و عدم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۲    
دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای، جنایات اخیر صهیونیستها که در سناریویی مشترک و تحریک کننده با دولت آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض عهدنامه ها و مقررات انسانی و بین المللی انجام گرفت، را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۲    
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: کشور در شرایط جدیدی قرار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۰    
رئیس جمهور کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت های خود از دولت و ملت لبنان برای مقاومت در برابر گروه های تروریستی و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۲    
سفارتخانه های آمریکا در طول تاریخ نقش خود را در تثبیت رفتارهای استعماری و استکباری ایالات متحده به خوبی ایفا کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
گمانه زنی ها درباره نام نخست وزیر برای تشکیل دولت آینده در محافل سیاسی عراق بالا گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۶    
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و وزیر خزانه داری آمریکا طی دیدار در فلسطین اشغالی، درباره پاره ای از سیاست های اقتصادی برای افزایش تحریم ها علیه ایران توافق کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۶    
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: کشورهای خائن منطقه که نام اسلام را یدک می کشند در ظلم آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم منطقه شریک اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۴    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت، همزمان با هفتادمین سالگرد اشغال سرزمین های فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
دیدار امشب دو تیم استقلال و ذوب آهن را می توان آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت این تیم اصفهانی دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
جنایات رژیم صهیونیستی با افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی و در غیاب بیشتر کشورهای جهان وسکوت کشورهای عربی و اسلامی همراه شد بدون اینکه قطعنامه های شورای امنیت طی 70 سال تاثیری داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
نمایندگان مجلس با فوری بررسی شدن طرح افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت موافقت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد به احتمال زیاد روز پنج شنبه اول ماه رمضان است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۸    
یک خبرگزاری روسی به نقل از یک گزارش دانشگاه جانز هاپکینز نوشت کره شمالی برخی ساختمان ها و تجهیزات سایت آزمایش اتمی اش را آغازکرده است و تخریب نهایی با حضور خبرنگاران خارجی در ماه جاری انجام می گیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۲    
رئیس دستگاه اطلاعات فرانسه که به قاهره سفر کرده است با رئیس جمهور مصر دیدار و درباره همکاری های امنیتی و اطلاعاتی دو کشور گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
با شهادت یک نوزاد دختر 8 ماهه فلسطینی ، تعدادی شهدای تظاهرات دوشنبه (دیروز) در مرز غزه به 59 نفر رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل انزجار خود را نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین ابراز کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از تلاویو به قدس مغایر با مصوبات شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل است اما آمریکایی ها از سال ها قبل تصمیم گرفتند که این نهادهای بین ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۸    
فرمانده نیروی دریایی آمریکا گفت: پس از خروج دونالد ترامپ از برجام رفتار ایران را در خلیج فارس تحت نظر گرفته ایم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۴    
وزرای خارجه ایران، آلمان، فرانسه و انگلیس در بروکسل با هدف حفظ برجام دیدار می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
کمیته عالی هماهنگی راهپیمائی های حق بازگشت از ادامه تظاهرات به شکل روزانه و به ویژه در روزهای جمعه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۳    
بر اساس بررسی داده های گمرکی، واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه آوریل در قیاس با مدت مشابه سال قبل، 12 ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۳    
صفحه نخست روزنامه های امروز 25 اردیبهشت کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۲۵    
انتقال سفارت امریکا ازتل اویو به قدس با 58 شهید و بیش از 2700 زخمی عملیاتی شد؛ دولت های عربی عموما سکوت کردند و سکوتشان هدیه دولتمردان سازشکار برای نتانیاهو به مناسبت انتقال سفارت بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۷    
دیپلمات های سازمان ملل می گویند که واشنگتن با درخواست تحقیقات مستقل سازمان ملل درباره جنایات رژیم صهیونیستی در مرز غزه مخالفت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۶:۱۹    
رئیس جمهور ترکیه در پی شهادت حدود 60 فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در مرز غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، دولتی تروریست و نسل کش است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۲:۵۳    
منابع وابسته به وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد تلفات ناشی از حملات صهیونیست ها به 58 شهید و 2771 زخمی افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۱:۱۸    
انفجار مین در 45 کیلومتری شرق قاهره به کشته شدن 4 کارگر منجر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۰:۵۳    
کمیسیون انتخابات عراق بامداد سه شنبه نتایج رای گیری در سایر استان های باقی مانده این کشور را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۰:۳۶    
ترکیه سفرای خود در واشنگتن و تل آویو را در همدردی با مردم فلسطین و اعتراض به انتقال سفارت واشنگتن به قدس فراخواند.