پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۱:۴۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 11 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۷:۳۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر به عنوان رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) انتخاب شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیام خود به مناسبت شهادت رئیس شورای عالی سیاسی انصار الله یمن، نوشت: شهادت شهدایی چون صالح صماد، اراده ملّت یمن را برای مقاومت، تا پیروزی کامل استوارتر می نماید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۸    
رئیس جمهور فرانسه در جمع خبرنگاران از تصمیمی که رئیس جمهور آمریکا قرار است در ضرب الاجل 12 می (22 اریبهشت ماه) درباره برجام اتخاذ کند، ابراز بی اطلاعی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران سه شنبه شب 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۲    
تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما در فرانسه که بر اثر خشونت پلیس این کشور مجروح شده بود لحظاتی قبل به به کما رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۸    
یک روز پس از تهدید کمیسیون اتحادیه اروپا مبنی بر اقدام متقابل تجاری، دونالد ترامپ موعد افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم را یک ماه به تعویق انداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۶    
جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای ادعاها و اتهامات وزیر امور خارجه مراکش را مبنی بر حمایت این جنبش از جبهه پولیساریا و آموزش عناصر آن به طور کلی تکذیب کرد و افزود تاسف بار است که مراکش به علت فشارهای ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۲    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه، با استقبال از اقدام مغرب در قطع روابط دیپلماتیک با ایران، اعلام کرد که امارات از مغرب حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۴    
کره شمالی چند روز پس از سفر محرمانه پامپئو به پیونگ یانگ، سه زندانی آمریکایی را به هتلی در حومه پایتخت این کشور منتقل کرده و گمان می رود که آنها را برای آزادی پس از دیدار رهبر کره و ترامپ آماده کرده ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
دادگاهی در آمریکا در حکمی غیابی و بدون ارائه مستندات، ایران را به پرداخت بیش از 6 میلیارد دلار به خانواده های قربانیان کشته شده در حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۷    
رئیس جمهوری آمریکا گزارش رسانه های این کشور درخصوص تهیه پرسش هایی از سوی رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده برای پرسیدن از رئیس جمهوری را به باد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۹    
رئیس اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا در واکنش به بیانیه دروغین کاخ سفید درخصوص برنامه هسته ای ایران، آن را نشان از تلاش دولت این کشور برای وارونه نمایی حقایق با هدف توجیه خروج از برجام دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۳    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن به اظهارات خصمانه عربستان و امارات واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۹    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در واکنش به اظهارات شب گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره توان هسته ای ایران گفت: در بین دشمنان امت اسلامی و مقاومت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
دبیر کل حزب الله لبنان در همایش انتخاباتی منطقه البقاع و بعلبک از طریق ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
به دنبال 2 حمله انتحاری به مسجدی در شمال شرقی نیجریه و یک بازار دست کم بیست تن کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۷    
دولت مراکش با متهم کردن ایران به حمایت از گروه جبهه پولیساریو ، اعلام کرد روابط دیپلماتیک خود را با تهران قطع کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه گفت: آمریکایی ها مدعی هستند که دنبال ثبات در منطقه هستند اما در دوره ترامپ به صورت علنی از واژه دوشیدن استفاده و منابع مالی کشور های حوزه خلیج فارس دوشیده می شود تا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
دادستان تهران توجه رسانه ها را به سه موضوع مهم معطوف کرده و گفته، دشمنان در سه محور بی اعتمادی، ناامیدی و ناکارآمدی نظام سرمایه گذاری می کنند تا مردم را نسبت به مسؤولین ناامید ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای کمک به روستاها یکی از طرح ها اجرای طرح اشتغال روستاییان است، گفت: رهبر معظم انقلاب پیگیر اجرای طرح اشتغال روستاییان هستند و در این زمینه حساسیت دارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به ادعاهای بی پایه و اساس نتانیاهو و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۴    
کردهای سوریه می گویند، فرانسه و آمریکا قصد دارند یک پایگاه نظامی مشترک در منبج در شمال سوریه تأسیس کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۴    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در بیانیه ای آورده است: هر گونه سیاست گذاری در حوزه فضای مجازی باید هوشمندانه، متکی بر تجربیات جهانی و با رعایت ملاحظات، واقعیات ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۴    
مدیر کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان از مقابله اطلاعاتی با حدود 18 سرویس اطلاعاتی منطقه ای و فرامنطقه ای و انهدام شبکه های جاسوسی سرویس های اطلاعاتی بیگانه در این استان با مجاهدت های جهادی سربازان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۵    
در حالی که کارشناسان مسائل نظامی، از جمله کارشناسان صهیونیست به ناتوانی رژیم اشغالگر قدس در اقدام نظامی علیه ایران اعتراف کرده اند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گفت به دنبال جنگ با ایران نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۳    
وزیر امور خارجه ایران به اظهارات متناقض وزیر امور خارجه جدید آمریکا در سفر اخیر وی به غرب آسیا درباره توافق هسته ای ایران واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۹    
کره جنوبی از سازمان ملل خواست بر روند تعطیلی سایت آزمایش اتمی کره شمالی و برقراری صلح در شبه جزیره کره نظارت داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرده، افکار عمومی دنیا بی اساس بودن اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نتیجه ای از نمایش جدید خود علیه برجام نمی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی، در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران تأکید کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نامه های متعدد به سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دستورالعملی 11ماده ای را به آنها ابلاغ کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
شهر سیدی بوزید که آغازگر انقلاب تونس بود تمایل چندانی به انتخابات داخلی تونس که این روزها شاهد تبلیغات آن است،ندارد .
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عوامل قدرت ملی ما نسبت به عوامل قدرت ملی عربستان برتری دارد و عربستان ظرفیت ایجاد تهدید علیه ایران ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
رسانه های ترکیه از مصدومیت شدید مدافع ملی پوش پرتغالی بشیکتاش در جریان دربی حساس استانبول و دوری طولانی مدت این بازیکن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
به مناسبت اعیاد فرخنده ی شعبانیه و در آستانه ی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
با بسته شدن مراکز فرماندهی زمینی نیروهای مشترک ائتلاف در عراق، عملیات نظامی اصلی علیه گروه تروریستی داعش در این کشور پایان یافته و مسئولیت ها به مقر اصلی عملیات عزم راسخ منتقل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایجاد امنیت و رفاه برای مردم، وظیفه ذاتی سپاه است، گفت: سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
بیست و سومین دوره نشست های شورای ملی فلسطین در مقر تشکیلات خودگردان در شهر رام الله آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
در آینده ای نه چندان دور تنها چیزی که برای تشخیص انواع بیماری ها نیاز خواهد بود یک گوشی هوشمند، یک اپلیکیشن و یک کارت نشانگر به اندازه یک کارت اعتباری خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۷    
روزنامه هاآرتص نوشت که نمایش تبلیغاتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای مخفی ایران چیز جدیدی نبود و نتوانست کسی را قانع کند که ایران برجام را نقض کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
رسانه های متجاوز سعودی از هلاکت 65 افسر و سرباز سعودی در ماه آوریل با گلوله ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های مرزی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۵    
وزیر ارتباطات در پاسخ به شایعه استعفای خود گفت: اعلام نظرات کارشناسی لزوما به معنای استعفا نیست. چالشهای فیلترینگ را مستند و مستدل اعلام کرده ایم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
مرحله نخست توافق خروج تروریستها از اردوگاه یرموک در جنوب دمشق در حال اجراست و تا کنون 200 تروریست از این اردوگاه خارج شده اند و قرار است هزار و 500 نفر نیز از شهرکهای فوعه و کفریا خارج شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۸    
مراسم افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که پیش از این قرار بود با حضور رئیس جمهور افتتاح شود امروز بدون حضور وی آغاز خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۵    
محمدجواد آذری جهرمی در پی فیلتر شدن شبانه تلگرام در توئیتر به این موضوع واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۵    
قوهای سپید مادرید به پرواز به فینال ورزشگاه کیف نزدیک شده اند اما غول های باواریا با تمام وجود آماده به هم زدن این برنامه پرواز هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۸    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد: به زودی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی بخاطر جنایاتی که مرتکب شده اند، به دیوان کیفری بین المللی خواهیم رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
در تازه ترین بیانیه کاخ سفید درباره ادعاهای بنیامین نتانیاهو درباره فعالیت هسته ای ایران ، کاخ سفید از طرح این اتهام به آرامی عقب نشینی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
به مناسبت فرارسیدن جشن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با حضور اقشار مختلف مردم از کشورهای مختلف جهان در شهر کربلای معلی برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۳    
سند ادعایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اثبات فعالیتهای مخفیانه تهران در حوزه تسلیحات هسته ای، در سال 2005 بنا به حکم آژانس بین المللی انرژی اتمی مختومه و فاقد اعتبار شناخته شده بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۱    
بمب های هوشمند قاصد با بهره گیری از سیستم هدایت اپتیکی دقت بالایی در اثابت به هدف دارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
ساعاتی پیش بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت (پایه آمریکا) برای تحویل در ماه ژوئن با 11 سنت افزایش (معادل 0.2 درصد) به 68 دلار و 68 سنت رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۳    
پمپئو، مدعی شد بسته به اصطلاح اطلاعاتی که بنیامین نتانیاهو بر ضد ایران منتشر کرده است صحت دارد
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۱    
اواخر یکشنبه شب ریف حمای جنوبی مرکز استقرار تیپ47 ، یک مرکز مطالعاتی در این منطقه و همچنین مناطق نزدیک به فرودگاه حلب موشک باران شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۰۹    
صفحه نخست روزنامه های کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۶:۵۸    
کاخ سفید در بیانیه ای با تایید نمایش مضحک نتانیاهو با اسناد بی پایه، گفت: این شواهد با آنچه ایالات متحده از مدت ها پیش می دانست، منطبق است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۶:۴۰    
وزیر دفاع آمریکا هرچند برجام را توافقی دارای ساز و کار نظارتی کارآمد توصیف کرد، اما گفت بخش هایی از این توافق باید اصلاح شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۶:۳۴    
بنا بر اعلام کرملین، رئیس جمهور روسیه به نتانیاهو گفته مسکو برجام را مایه ثبات و امنیت بین الملل می داند و معتقد است که همه باید به آن پایبند بمانند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۸    
پارلمان رژیم صهیونیستی با تصویب طرحی این اختیار را به نخست وزیر این رژیم داد که بدون دریافت مجوز از کابینه، علیه یک کشور اعلام جنگ کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۱:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران نمایش مضحک اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران را دست و پا زدن های بی حاصل ورشکسته ای دروغ پرداز و رسوا خواند که جز دروغ پراکنی و دغل کاری کالا و متاعی برای عرضه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۱:۲۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دوشنبه شب در واکنش به نمایش تبلیغاتی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران، گفت: تل آویو هیچ مدرکی که نشان دهد ایران برجام را نقض کرده ...