پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۱:۲۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 12 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۸    
روزنامه واشنگتن پست با بررسی همه اظهارات دونالد ترامپ در مدت حضورش در کاخ سفید اعلام کرد او در 466 روز بیش از 3000 ادعای دروغین مطرح کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۴    
شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در اقدامی بی سابقه، پس از نمایش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه فعالیت های هسته ای ایران به منظور رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از برجام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۷    
نیروی هوایی ارتش آمریکا شامگاه چهارشنبه اعلام کرد، سقوط یک فروند هواپیمای هواپیمای ترابری نظامی C-130 این کشور در ایالت جرجیا واقع در جنوب شرقی آمریکا دستکم دو کشته برجا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۷    
بر اساس تازه ترین گزارش سازمان بهداشت جهانی، 92 درصد از جمعیت حهان از تنفس هوای استاندارد و سالم محروم هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
سفیر ایران در انگلیس در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان گفت: در صورتی که آمریکا از برجام خارج شود، توافقی باقی نمی ماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
ارتش سوریه در پیشروی های خود در جنوب شهر دمشق و ریف شمالی استان حمص، چندمین بار تجهیزات و سلاح های ساخت رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۸    
یک مقام دولتی چین تاکید کرد کشورش تسلیم تهدیدات تجاری آمریکا نخواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۲    
رئیس کمیسیون سیاست گذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) اعلام کرد که احتمال برخورد روسیه و آمریکا در دو نقطه جهان وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
یک فروند هواپیمای نظامی C-130 آمریکا نزدیک فرودگاه بین المللی ساوانا هیلتون هید سقوط کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
وزیر دفاع سودان گفت: ابعاد مثبت و منفی ادامه حضور ارتش سودان در یمن را ارزیابی و بررسی می کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
بازداشت ولید بن طلال میلیارد سعودی در هتل ریتز کارلتون و سپس آزادی او بر اساس معامله مالی با محمد بن سلمان نکاتی در خود جا داده است که یکی پس از دیگری فاش می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
العالم - سوریه به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه یگان های ارتش سوریه همچنان مواضع تروریست ها را در منطقه حجر الاسود هدف قرار می دهد و عرصه را بر آنها تنگ کرده است. ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس فدرال آلمان (بوندستاگ) روز چهارشنبه با انتقاد شدید از ادعاهای جدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
صدراعظم آلمان روز چهارشنبه خواستار حفظ توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 شد اما گفت چارچوب مذاکرات این توافق بایستی گسترش پیدا کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۲    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه بعد از صحبت با دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا گفت در صورتی که برجام تغییر نکند ترامپ از آن خارج می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
براساس توافق به دست آمده بین ارتش سوریه و عناصر ترریستی در استان حمص، ریف شمالی این استان عاری از سلاح و تروریست ها خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۹    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد حمایت از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 در میان آمریکایی ها به بالاترین حد رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۷    
رئیس پارلمان ارمنستان اعلام کرد که قرار است این نهاد روز هشتم ماه می درباره انتخاب نخست وزیر جدید تصمیم گیری کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۱    
دادگاه عالی عراق بعد از بازجویی از یکی از افراد نزدیک به سرکرده گروه تروریستی داعش، اعلام کرد که فرد مذکور اعتراف کرده که با البغدادی مرتباً دیدار داشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با حضور صدها تن از مسلمانان و شیعیان هلند در شهر لاهه برگزار شد .
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۲    
صدوسی و یکمین شماره نشریه خط حزب الله منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۲    
وزارت امور خارجه سوریه خواستار پایان حضور خصمانه و تجاوزگرانه نظامیان آمریکایی ودیگر نیروهای خارجی را که به طور غیر قانونی در سوریه حضور دارند شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۹    
منابع قضایی در تونس از شناسایی عواملی خبر دادند که دو سال پیش یک عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را ترور کرده بودند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را متهم به یهود ستیزی و انکار هولوکاست کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
رئیس پیشین موساد با بیان اینکه خروج آمریکا از توافق هسته ای اشتباه است، تاکید کرد شو تبلیغاتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشان دهنده نقض برجام نبود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۳    
طبق اعلام رسانه ها، صدراعظم اتریش برای نخستین بار از زمان تصدی این سمت، خردادماه به سرزمین اشغالی سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۱    
عملیات تخلیه و خروج عناصر وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره از محله های جنوبی دمشق و اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک عملا پایان یافته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۳    
مشاور وزیر امور خارجه ایران نسبت به ادعای مغرب علیه ایران واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای تیم خبری صدا و سیما در پاریس اقدام پلیس فرانسه را نکوهش کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
نماینده ایران در نشست NPT گفت: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق غیر قابل انکار کشورهای عضو NPT می باشد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
یک رسانه صهیونیستی نوشت که دولت آمریکا تصمیم گرفته است تا زمانیکه تمامی کشورهای غرب آسیا موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته اند، کسی حق ندارد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۵    
العالم - عربستان سعودی مقامات عربستان سعودی اعلام کردند که قصد دارند استفاده از آژیرهای خطر را مجددا آغاز کنند. ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در گفت وگو با یکی از روزنامه های آلمان از حفظ توافق هسته ای با ایران به منظور صلح در منطقه حمایت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در خصوص آینده برجام تاکید کرد با توجه به اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی چندین بار پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید کرده است همه طرف ها باید برای حفظ این توافق ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
دفتر سازمان ملل و ساختمان کمیته انتخابات لیبی در طرابلس مورد حمله تروریستی قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
ارتش سوریه و متحدانش به عملیات ضد تروریستی خود در منطقه الحجر الاسود در جنوب دمشق ادامه می دهند و همچنان پیشروی می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اظهارات منتسب به وزیر خارجه مغرب در زمینه همکاری سفارت ایران در الجزایر با جبهه پولیساریو را شدیداً تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی دولت و معاون رئیس جمهوری گفته است، آماده متفاوت شدن شرایط کشور پس از خروج دولت آمریکا از برجام هستیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۷    
سید حسین موسویان عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای و پژوهشگر دانشگاه پرینستون آمریکا در مقاله ای در خبرگزاری رویترز نوشته، زورگویی غرب به ایران در مساله برجام، نتیجه عکس خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
یک هیئت از اندیشکده یهودی امنیت ملی آمریکا روز گذشته با رئیس جمهور مصر دیدار و مسائل مربوط به فلسطین و بحرانهای منطقه را بررسی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
میزان صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران در ماه آوریل به رغم تهدیدهای آمریکا برای اعمال تحریم های جدید رکورد زد و به 2.87 میلیون بشکه در روز رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۹    
ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که این کشور در پی پیمان صلح با کره شمالی قصدی برای اخراج نظامیان آمریکایی از خاک خود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۷    
وزارت خارجه قطر در واکنش به تصمیم رباط برای قطع روابط با تهران، همبستگی خود را با کشور پادشاهی مغرب در آنچه محافظت از تمامیت و وحدت اراضی این کشور خواند، اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۱    
پزشک سابق ترامپ اعلام کرد که گواهی پزشکی تائیدیه سلامت وی در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 توسط خود او نوشته شده بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
پلیس فرانسه از دستگیری بیش از 200 تن در پاریس در پی تظاهرات روز کارگر خبر داد. این افراد با پوشاندن صورت خود اقدام به آسیب به اموال عمومی کرده بودند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۶    
رهبر اپوزیسیون ارمنستان پس از ناکامی در کسب کرسی نخست وزیری طرفداران خود را به نافرمانی مدنی فراخواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۶    
درهای سی ویکمین نمایشگاه کتاب، دقایقی پیش به روی مشتاقان کتابخوانی باز شد و در حالی که گمان می رفت روز نخست نمایشگاه به دلیل همزمانی با نیمه شعبان و تعطیلات آخر هفته، مراجعه چشمگیری نداشته باشد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۴    
خبرها از خسارات زلزله 5.2 ریشتری صبج امروز (چهارشنبه) در شهر سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای اطراف از جمله یاسوج از مجروح شدن 14 نفر حکایت دارد که بیشتر آنها دانش آموز هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
یک نشریه هنگ کنگی امروز چهارشنبه نوشت اتهاماتی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه اتمی ایران مطرح کرده بی اساس و واهی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
ساکیان از دوستان شهاب مظفری گفت: شهاب مظفری ساعت 12 شب گذشته بر اثر عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نمایش رسانه ای اخیر، تصاویری متناقض از موشک های ایرانی و نام و مشخصات آنها نمایش داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۹    
زلزله 5.2 ریشتری سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۰    
عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان ادعای دخالت ایران در امور داخلی دیگر کشورها به بهانه حمایت ایران از جبهه پولیساریو در مراکش دوباره اتهامات بی اساس خود علیه کشورمان را تکرار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۶    
پس از امارات، عربستان سعودی و بحرین نیز از قطع روابط مغرب با ایران استقبال کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۸    
دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی به پایان رسید اما در نهایت شاگردان زیدان به فینال این پیکارها راهی کیف اوکراین شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۳    
جبهه پولیساریو روز سه شنبه (دیروز) در پی تصمیم مغرب برای قطع رابطه با ایران با ادعای کمک تهران به نیروهای این جبهه، این اتهام را ساختگی و دروغ خواند و اعلام کرد این جبهه با ایران همکاری ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۶:۵۴    
سایت خبری مشهور عربی، نمایش خیمه شب بازی نتانیاهو برضد برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را به سخره گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۶:۴۲    
کاردار جمهوری اسلامی ایران در فرانسه بر بالین خبرنگار و تصویربردار مجروح خبرگزاری صداوسیما در پاریس حاضر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۶:۱۷    
رسانه انگلیسی گزارش داد که یک جنگنده روسی روز سه شنبه یک هواپیمای جاسوسی P-8 نیروی دریایی آمریکا را بر فراز دریای بالتیک رهگیری کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۶:۰۶    
در مراسی از دو تن از فرماندهان حشد الشعبی عراق در مسجد مقدس جمکران تقدیر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۲:۲۱    
نیروهای امنیتی و لباس شخصی فرانسه به طور غیر رسمی از خبرنگار مجروح صداوسیما در پاریس بازجویی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا گفت؛ احتمالا در چند روز آینده تاریخ و محل دیدار با رهبر کره شمالی اعلام خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۴    
اوضاع در بیمارستان اوپیتال پاریس که خبرنگار و تصویربردار مجروح دفتر خبری صداوسیما به آنجا منتقل شده اند به شدت امنیتی است و نیروهای امنیتی فرانسه ملاقات با مجروحان سرکوب خونین تظاهرات کارگران پاریس ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۲    
بر اساس اطلاعات اولیه دولت سوریه با گروه های تروریستی به توافق رسیده است تا این گروه ها از مناطق بین حومه جنوبی حمص و حومه شمالی حماه خارج شوند.