پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۱۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 19 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
وزارت خارجه قزاقستان تأیید کرد، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه نیز قرار است در دور نهم مذاکرات صلح سوریه در آستانه شرکت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۹    
رییس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی از طرح دو فوریتی الزام دولت به اجرای قانون اقدام متناسب و متقابل در واکنش به خروج آمریکا از برجام خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تمرین مشترک امداد و نجات دریایی با مشارکت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش عمان در تنگه هرمز برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۷:۴۴    
شبکه خبری بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد: مشتریان عمده نفت خام ایران برابر تحریم نفتی تهران از سوی آمریکا خواهند ایستاد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۹    
وزیر امور خارجه عربستان در مصاحبه ای گفت که اگر تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای تلاش کند عربستان نیز به سوی دستیابی به این سلاح گام بر خواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۲    
رئیس دفتر حماس در نوار غزه از مخالفت این جنبش با برخی میانجیگری ها برای توقف راهپیمایی های بازگشت پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه جزئیات دیدارش با رهبر کره شمالی تا سه روز دیگر اعلام می شود، لغو این دیدار در هر زمانی را محتمل دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۲    
وزیر خارجه در تماسهای تلفنی جداگانه همتایان بریتانیایی و فرانسوی بر ضرورت ارائه تضمین توسط دیگر طرفهای برجام برای دستیابی ایران به منافعش از این توافق تاکید کرد و ترافق شد دیدارهای فشرده کارشناسی و ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود 30 میلیون تن ظرفیت در بنادر حاشیه دریای خزر ایران ایجاد شده، اما عملکرد فعلی این بنادر شش میلیون تن در سال است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت آمریکا مذاکره با کشورهای اروپایی درباره آنچه به ادعای وی رفتارهای مخرب ایران است را ادامه خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
رئیس کمیسیون اروپا با لحنی تند به تصمیم آمریکا برای خروج از برجام حمله کرد و گفت که این کشور با وحشی گری به روابط چندجانبه و همکاری های دوستانه پشت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۳    
دبیر ستاد حقوق بشر ایران در واکنش به خارج شدن آمریکا از برجام گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر هیچ گونه الزام حقوقی و قانونی برای رعایت برجام ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۳    
رئیس جمهور نقض عهدهای مکرر آمریکا از ابتدای توافق مهم برجام را سرشکستگی تاریخی برای دولت این کشور برشمرد و تاکید کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۱    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک از نوع بدر به مقر اطلاعات و جنگ الکترونیک سعودی در استان نجران شلیک کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی تهدیدآمیز، گفت اگر ایران برنامه هسته ای خود را آغاز کند، با تبعات وخیمی مواجه می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی لبنان را به نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان این کشور تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
دولت اردن بر خلاف عربستان و امارات که سریعا از خروج آمریکا از برجام استقبال کردند، بر همکاری و گفت وگوی ایران با همه طرف ها تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
در پی اعلام خروج دولت آمریکا از برجام، راهپیمایی مردم ایران جمعه این هفته در سراسر کشور برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه این کشور خواهان حفظ برجام است، از همتای ایرانی اش خواست تهران به طور کامل به این توافق پایبند بماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی بد عهدی آمریکا و خروج از برجام در بیانیه ای تاکید کرد: برجام گرچه یک توافق کامل و پر منفعت برای ایران نبود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۲    
محمد حسن فدایی فرد سفیر ایران در اسپانیا، روز چهارشنبه در مقاله ای در روزنامه اکسپانسیون اسپانیا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را تنها مسئول پیامدهای خروج از برجام قلمداد نمود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۶    
با اعلام نتایج رسمی پارلمان لبنان توسط وزارت کشور، نحوه ائتلاف ها و اعضای آن در پارلمان آینده روشن شد. کارشناسان از دوگانه شیعی حزب الله-امل به عنوان برنده اول این انتخابات یاد می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۲    
گزارش یک موسسه دولتی در انگلیس نشان می دهد استثمار و برده داری علیه کارگران خارجی در همه شهرهای این کشور وجود دارد و دستمزدهایی پایین تر از حداقل تصویب شده به کارگران خارجی پرداخت می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۴    
لحظاتی قبل (چهارشنبه 19 اردیبهشت 97) صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی با انتشار کلیپی، بخشی از دیدار سید حسن نصرالله با رهبرانقلاب را منتشر کرد
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور روسیه بار دیگر به تکرار ادعاهای همیشگی علیه ایران پرداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۹    
سفیر ایران در فرانسه اتهامات شب گذشته ترامپ علیه کشورمان را سراسر دروغ و نفاق خواند و گفت: اینک نوبت کشورهای اروپایی عضو برجام است تا در عمل میزان تعهد خود به این توافق را اثبات کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۹    
شماری از دانشجویان دانشگاه های تهران عصر امروز در اعتراض به خروج برجام از سوی آمریکا در مقابل لانه جاسوسی سابق این کشور تجمع کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت که خروج از برجام، اعتبار آمریکا را در سطح جهان متزلزل می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
بیش از 80 زن برای نامزدی در انتخابات لبنان نام نویسی کرده بودند و فقط شش نفر موفق به کسب جواز ورود به پارلمان شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۱    
ترامپ در توییتر نوشت: کره شمالی 3 زندانی آمریکایی را آزاد کرد. به نوشته رییس جمهور آمریکا، این سه شهروند با وزیر خارجه آمریکا برمی گردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۲    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به پیش بینی عهدشکنی آمریکا از سوی مقام معظم رهبری گفت: این پیمان شکنی آمریکا نشان داد؛ نظر ایشان از سایر نظرات، دقیق تر بوده است و از همه بهتر، سیاست را می فهمند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۸    
سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره پایتخت مصر سه شنبه شب مراسم مقدماتی هفتادمین سالگرد اشغال فلسطین را که سالگرد نکبت نامیده می شود، جشن گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
وزارت خارجه سلطان نشین عمان روز چهارشنبه در واکنش به تصمیم آمریکا برای خروج از برجام، در بیانیه ای اعلام کرد : به اعتقاد مسقط انتخاب گزینه تقابل و رویارویی به نفع هیچ یک از دو کشور ایران و آمریکا نیست
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۶    
معاون وزیر دفاع روسیه تأکید کرد که مسکو پس از خروج واشنگتن از توافق هسته ای ایران همچنان به قطعنامه شورای امنیت درباره برجام پایبند خواهد ماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه برجام بدون آمریکا کارایی بالاتری دارد، گفت: این تصمیم هیچ گونه نگرانی در ایران ایجاد نکرده، همه چیز در کننرل بانک مرکزی و حاکمیت است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۴    
آژانس بین المللی انرژی اتمی با رد ادعاهای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تلاش ایران برای رسیدن به سلاح هسته ای، تاکید کرد تعهدات ذیل برجام توسط ایران اجرا شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۴    
دبیرکل اتحادیه عرب تأکید کرد که برجام نیازمند بازنگری است تا عملکرد هسته ای ایران و سیاست های آن در منطقه تحت کنترل قرار گیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۸    
روزنامه رای الیوم در واکنش به خروج آمریکا از توافق هسته ای نوشت: رئیس جمهوری آمریکا خواسته رژیم صهیونیستی را عملی کرد و به ابزاری برای تحقق اهداف این رژیم علیه ایران تبدیل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۸    
بسیاری از دانشجویان دانشگاههای تهران با برگزاری تجمع و آتش زدن متن برجام و پرچم آمریکا اعتراض خود را به نقض عهد آمریکا و اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نشان دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۲    
صدراعظم آلمان اعلام کرد که تمام تلاش ها پیگیری می شود تا توافق هسته ای با ایران حفظ شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرده، اقدامات موثر و قابل توجهی از سوی کارگروه تشکیل شده در بانک مرکزی برای شناسایی تامین نیازهای واقعی مردم انجام شده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۲    
نیروهای یمنی با خنثی کردن عملیات پیشروی مزدوران سعودی در منطقه البرح در غرب استان تعز بیش از 38 مزدور را به هلاکت رساندند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
یگان موشکی یمن از اصابت موشک های بالستیک شلیک شده از یمن به اهداف تعیین شده در ریاض خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۴    
نمایندگان مجلس در نامه ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: تحت هیچ شرایطی به دشمنان کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت ایران سوء استفاده کرده و خواسته های نامشروع خود را به کشور تحمیل کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۴    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد گه آمریکا با خروج از توافق هسته ای ایران در نهایت شکست را متحمل خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل رسانه ای وزارت خارجه قطر در واکنش به خروج آمریکا از برجام ، تاکید کرد که همه به جز چند کشور با اقدام آمریکا در خروج از برجام با منطق، حکمت و خویشتنداری برخورد کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: دیشب شنیدید رئیس جمهور آمریکا حرف های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از 10 دروغ در حرف های او بود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۹    
اتحادیه اروپا اعلام کرد تا زمانی که تهران به تعهداتش در قالب توافق هسته ای پایبند باشد، اعضای آن نیز به برجام متعهد می مانند و می کوشند تحریم های ایران همچنان لغوشده باقی بماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۴    
شاهدان عینی از شنیدن شدن صدای حداقل چهار انفجار در آسمان پایتخت عربستان سعودی خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۶    
رهبر انقلاب به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با حضور در دانشگاه فرهنگیان، در دو دیدار جداگانه سخنرانی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
رسوایی اخلاقی دیگری، گروه تروریستی و تکفیری داعش را بدنام تر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به خروج آمریکا از برجام، بیانیه ای منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۹    
خبرگزاری ها از وقوع سه انفجار پیاپی در کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۴    
رئیس کل محاکم انقلاب استان تهران گفت: با توجه به اعلام ختم رسیدگی به پرونده 8 نفر داعشی دادگاه حداکثر ظرف یک هفته حکم مناسب را صادر خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
وزیر خارجه اسبق انگلیس گفته، تصمیم رئیس جمهوری آمریکا به خروج این کشور از توافق هسته ای با ایران، خطرناک و فاقد توجیه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
وزیر کشور در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: ما ملت مستحکمی هستیم و شرایط و امکاناتی که داریم ما را برای هرگونه پاسخگویی آماده کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
دو تن از مدیران انجمن کنترل تسلیحات ضمن تقبیح اقدامات غیرمسوولانه رئیس جمهوری آمریکا در قبال برجام، از سایر امضا کنندگان این توافقنامه هسته ای خواستند بدون حضور آمریکا به اجرای آن ادامه دهند و مانع ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۴    
نیویورک تایمز در سرمقاله روز سه شنبه خود نوشته، آقای ترامپ؛ توافق بهترت کجاست؟ آیا سایر توافق های قبلی را هم که بر هم زدی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از نشست هیات دولت از برگزاری جلسه ای با رئیس جمهور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۴    
لودریان اعلام کرد که امروز روسای جمهور ایران و فرانسه درباره توافق هسته ای ایران صحبت می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۹    
پرسش پیش روی اروپا این است که آیا می تواند راهکار مؤثرتری برای حفاظت از تعاملات تجاری شرکت های اروپایی با ایران در تقابل با تحریم های آمریکا بیابد یا خیر.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۴    
وزارت خارجه ترکیه در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام با انتشار بیانیه ای اعلام کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل پارگی رباط مدت ها از میادین دور خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۶    
فرمانده کل سپاه گفت: روشن است که اروپایی ها بین ایران و آمریکا نمی توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به آمریکا هستند و سرنوشت برجام روشن است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۹    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: پاسخ به اقدامات ترامپ همان پاسخ 40 سال اخیر است؛ همان وحدت و انسجام.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۹    
اگر عربستان و امارات میلیاردی هم هزینه می کردند نمی توانستند اینگونه جو را در کنفدراسیون فوتبال آسیا به ضرر فوتبال ایران کنند اما به لطف همین خودی ها، حالا آنها می توانند بگویند دیدید حق با ما بود؟!
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۸    
مردم مالزی امروز چهارشنبه به پای صندوق های رأی رفتند تا نمایندگان پارلمان را انتخاب کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۲    
پس از خروج دونالد ترامپ از توافق هسته ای آن هم علی رغم هشدارهای متحدان اروپایی، آمریکا احتمالاً برای تشدید اقدامات ضدایرانی خود باید با تهدید انزوای بیشتری روبرو شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
فرمانده کل ارتش گفت: از اول هم معتقد بودم که بزرگترین خسارت برجام، مشروعیت بخشیدن به نشستن پشت یک میز و مذاکره با امریکایی هاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
خبرگزاری رسمی چین در تحلیلی خاطرنشان کرده، بسیاری بر این باورند تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای خارج کردن این کشور از برجام تهدیدی برای صلح است .
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
دبیرکل سازمان ملل در پی تصمیم آمریکا به خروج از برجام از تمامی کشورها خواست که از این توافق هسته ای ایران و 1+5 حمایت کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
طبق برنامه سررسید تحویل سکه های پیش فروش 26 اردیبهشت ماه بود اما با تصمیم بانک مرکزی قرار شد یک هفته زودتر و از 19 اردیبهشت سکه ها توزیع شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: برجام مطلوب ملت ما نبود و چیزی نبود که آن را بپذیریم اما برای اتمام حجت برای جهان، ملت آن را پذیرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که به نظر می رسد آقای ترامپ از کفایت عقلانی برای حل و فصل مسائل برخوردار نیست، خاطرنشان کرده ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۹    
دستپاچگی های ترامپ این روزها در برخورد با ایران قابل درک است امریکا هم در منطقه از دست ایران عاجز شده و هم از منطق ایران در رابطه با این حضور.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۹    
وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به نماینده دیده بان حقوق بشر دستور داده ظرف دو هفته اراضی اشغالی را ترک کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۶    
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس نمایندگان در واکنش به خروج آمریکا از برجام پرچم این کشور را آتش زدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
بئاتریس فیهن برنده نوبل صلح 2017 در واکنش به تصمیم تراتمپ گفته که خروج آمریکا از برجام اقدامی احمقانه بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۳    
در صورت اجرایی شدن تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از برجام و اعمال مجدد تحریم ها بر ضد ایران، دو شرکت بوئینگ و ایرباس متحمل ضرر می شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۵    
شماری از مقام ها و دولت های عربی سه شنبه شب پس از اعلام ترامپ برای خروج از برجام، همسو با رژیم صهیونیستی از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا استقبال کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۹    
صبح امروز و در پی خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران، بهای جهانی نفت بیش از 2 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح در 3 و نیم سال گذشته رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۹    
دبیرکل بحرینی شورای بحران زده همکاری خلیج فارس که نهاد متبوع وی طی یک سال اخیر با تنش بی سابقه ای در میان اعضای خود روبرو بوده است، خروج آمریکا از توافق هسته ای را اقدامی شجاعانه خواند.
  • ۱