پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۰۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 8 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۷    
اپلیکیشن سروش زمینه اثاث کشی آسان از تلگرام به این پیام رسان را با خلق ربات انتقال اطلاعات فراهم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۸    
در حالی که کمتر از یک هفته به انتخابات پارلمانی 2018 عراق باقی مانده محله دولت آباد تهران رنگ و بوی کاملا سیاسی به خود گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
جلسه رسیدگی به اتهامات اولین متهم از پرونده عملیات تروریستی حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به صورت علنی آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۴    
وزیر امور خارجه روسیه درباره نشست سه جانبه روز شنبه با همتایان ایرانی و ترکیه ای خود گفت: مسکو ، تهران و آنکارا بر غیرقابل پذیرش بودن تلاش ها برای تجزیه سوریه تأکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۲    
تلویزیون سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور بر مناطق القدم و العسالی و الجوره در جنوب دمشق سیطره یافتند و تروریست های داعش را در حجر الاسود و اردوگاه الیرموک تحت محاصره درآوردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۴    
چین از استقرار یک موشک میانبرد پیشرفته که قادر است اهداف حیاتی آمریکا را در جزیره گوام هدف قرار دهد، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۸    
یک مقام ارشد آمریکایی می گوید مذاکرات وزیر خارجه آمریکا با رهبران سعودی و صهیونیست، بر سر نحوه مقابله با تهدیدات ایران خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۶    
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین عصر شنبه اعلام کرد: شمار شهدای فلسطینی راهپیمایی بزرگ بازگشت که نخستین مورد آن از 30 مارس (10 فروردین) برگزار شد، به 44 تن رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۰    
رئیس مجلس لبنان در برنامه بدون مرز گفت: نقشه های نفاق برانگیز اسرائیل و هم پیمانانش با هوشیاری و مقاومت مردم لبنان در هم شکسته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۴    
پدافند هوایی ارتش یمن و انصارالله یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی را در جیزان واقع در جنوب غربی عربستان هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۲    
یک منبع نزدیک به شیخ زکزاکی گفت: دولت نیجریه اعلام کرده است در صورتی که شیخ زکزاکی از آرمان های خود دست بردارد، وی را آزاد می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۴    
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا هم اکنون وارد پایتخت عربستان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
روزنامه جروزالم پست در گزارشی به نقل از یک تاجر اروپایی از تلاش عربستان برای خرید برخی سامانه های ضد موشکی رژیم صهیونیستی خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۲    
یک سناتور آمریکایی گفت که دونالد ترامپ شایسته دریافت جایزه صلح نوبل است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۴    
یک فعال توئیتری معروف در عربستان سعودی، جزئیاتی جدید از حادثه پرماجرای تیراندازی در ریاض، فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۱    
اهالی شرق عربستان به مناسبت شهادت صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن به دست سعودی ها، در منطقه شیعه نشین الاحساء مراسم یادبود برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۱    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ایران با دقت رفتار آمریکا و اروپا را در قبال برجام رصد می کند و هر زمان به این نتیجه برسد که منافع پیش بینی شده در توافق برای ملت ایران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۱    
دستیار وزیر دادگستری، امور اسلامی و اوقاف بحرین اقدام به هجوم لفظی و هتاکی علیه علمای برجسته شیعه این کشور کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا از مشخص شدن زمان و محل دیدارش با رهبر کره شمالی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۹    
نخست وزیر عراق طی نطقی در کرکوک ضمن تاکید بر اینکه همه اقوام عراقی در آزادسازی شهرهای عراق از چنگ داعش شریک بودند، کرکوک را متعلق به همه اقوام عراقی دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت که اهالی باریکه غزه با بدترین وضعیت کمبود دارو و تجهیزات پزشکی از یازده سال پیش مواجه شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵    
همسر رئیس جمهوری فرانسه پس از بازگشت از سفر به آمریکا در مصاحبه ای از برخی محدودیت های همتای آمریکایی خود سخن گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۳    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: مایک پمپئو وزیر امور خارجه جدید آمریکا امروز شنبه سفری سه روزه را به عربستان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری آناتولی ترکیه از ورود یگان های ویژه فرانسوی به پایگاه آمریکایی درمنطقه رمیلان دراستان الحسکه در شمال شرق سوریه با هدف حمایت از نیروهای کُرد درآن منطقه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۰    
ارتش سوریه در عملیاتی با هدف قرار دادن مقر تروریست های گروهک هیئة تحریر الشام در استان حمص، 2 تن از سرکرده های این گروهک را کشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۴    
برانکو به ویدئو جنجالی مسلمان پس از قهرمانی پرسپولیس واکنش داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۴    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش باران، وزش باد شدید و احتمال سیلابی شدن مسیل ها در 16 استان کشور طی سه روز آینده خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
وزیر خارجه ترکیه در جریان نشست سه جانیه وزرای خارجه ترکیه، روسیه و ایران خواستار پایبندی آمریکا به تعهداتش در شمال سوریه شد و تاکید کرد که تروریسم در سوریه و ازجمله در ادلب باید ریشه کن شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه، به عنوان ضامنان رعایت رژیم آتش بس در سوریه، در دومین نشست خود در مسکو دربارۀ تحولات وضعیت سوریه و مناطق پیرامون این کشور و تأثیر آن بر صلح و امنیت منطقه بحث ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه همه باید بپذیرند که نمی توان اهداف نظامی را پشت میز مذاکره به نتیجه رساند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۵    
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود منطقه الماذنیه را در جنوب دمشق به کنترل کامل خود درآورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۳    
دو جلد کلام الله مجیدِ اهدایی از سوی رهبر انقلاب اسلامی، به دو خانواده شهید روستای فردوی قم تقدیم شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری سه جانبه با همتایان ایرانی و ترکیه ای خود تصریح کرد که تلاش ها برای برقراری صلح در دمشق نباید با پیش شرط استعفای دولت سوریه همراه باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
یک ساختمان بلند مرتبه معرف به برج ترامپ امروز شنبه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان طعمه حریق شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهور پیشین ترکیه اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نامزد نخواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۵    
روزنامه 'رای الیوم' چاپ لندن نوشت: عملیات جنگ علیه یمن موسوم به 'طوفان قاطعیت'، دارای کمترین قاطعیت و بیشترین هزینه برای عربستان بوده که همزمان مواجهه با کم کاری مصر ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
فصل هفدهم رقابتهای لیگ برتر درحالی به پایان رسید که در نیم فصل دوم تیم ذوب آهن عنوان نخست را در جدول به خود اختصاص داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
در ادامه حملات تروریستی روز شنبه در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان دو نفر از شیعیان (جامعه هزاره) این شهر دراثر این حملات از سوی تروریست ها کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز (شنبه) پیش از نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه، به صورت دوجانبه در مسکو به رایزنی پرداختند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۲    
یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که ملت این کشور همیشه سربلند بوده است و باقی خواهد ماند و تن به ذلت و خواری نخواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۸    
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله اعلام کرده که این حزب تنها زمانی حاضر است سلاح خود را به زمین بگذارد که رژیم صهیونیستی نابود شده باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۶    
وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد سفر دوره ای مایک پمپئو به منطقه خاورمیانه از امروز(شنبه) آغاز خواهد شد و وی برای انجام رایزنی های دوجانبه و مهم منطقه ای به ترتیب عازم ریاض ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۷    
گزارش کمیسیون بررسی سانحه سقوط هواپیمای شرکت آسمان نهایی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۲    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب برخی شایعات اعلام کرده که اسنپ هیچ ربطی به سپاه ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفته، ارزش محصولات صادراتی شرکت های دانش بنیان در پایان سال گذشته به 450 میلیون دلار رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۴    
ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست سه جانبه با حضور همتایان روس و ترکیه ای خود در مسکو به سر می برد، با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، 8 فروند موشک بالستیک به سوی تاسیسات حیاتی عربستان در جازان شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
یک شهروند انگلیسی از شیئی عجیبی فیلم گرفته که هنگام رعد و برق از آسمان سقوط کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
تشییع کنندگان پیکر شهید صالح الصماد رئیس پیشین شورای سیاسی عالی یمن در واکنش به حملات هوایی عربستان شعارهای کوبنده سردادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۵    
جبهة النصره در پی بالا گرفتن موج ترورهای درون گروهی تروریست ها در استان ادلب سوریه وضعیت فوق العاده و ممنوعیت آمدوشد شبانه اعمال کرده و همزمان گروه های مسلح یکدیگر را متهم می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
وزیر دفاع آمریکا گفت در صورتی که کره شمالی خروج سربازان ایالات متحده از شبه جزیره کره را به عنوان بخشی از فرایند دستیابی به توافق صلح خواستار شود، با متحدانمان در این باره گفتگو می کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پیکره آینده جهان براساس فناوری بلاک چین (زنجیره بلوکی) است، برگشت به عقب در برابر ارز دیجیتال را بی معنا دانسته و گفته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در ایران آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۰    
مجلس اعلای اسلامی عراق جنایتهای وحشیانه ائتلاف عربی - سعودی علیه یمن را به شدت محکوم کرد و از سازمان ملل خواست اقداماتی برای جلوگیری از این حملات داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از صحبت کردن در خصوص اینکه آیا از نیروی نظامی علیه ایران استفاده خواهد کرد یا خیر، امتناع کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷    
هزاران یمنی امروز در شهر صنعا برای شرکت در مراسم خاکسپاری شهید صالح علی الصماد حاضر شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه از شرق باریکه غزه سنگ به سوی نظامیان صهیونیستِ مستقر در آن سوی مرزهای غزه پرتاب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۱    
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین یک فروند لنج باری غرق شده در حوالی جزیره خارگ از مرگ حتمی نجات یافتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۱    
یک مقام سازمان ملل اعلام کرد که در پی درگیری های تازه طی هفته های اخیر، میان ارتش میانمار و شورشیان قومی در شمال این کشور ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در واکنشی احساسی به خداحافظی اینیستا، پیامی را برای او منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره برجام موشکی گفته است، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با انقلاب اسلامی در تقابل رو درو است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
دانشمندان آلمانی در تلاش برای ابداع نسل جدیدی از کلمات عبور هستند که در قالب روش های محافظت فیزیکی طبقه بندی نمی شوند و با استفاده از مواد شیمیایی راه دسترسی به اطلاعات را هموار می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۶    
تاکید معاون اول رییس جمهوری گفت: به وعده های رییس جمهوری و دولت باور داریم و اگر ضعفی وجود دارد به معنای خلف وعده نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۱    
کمیته امور اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا پس از تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا و ادعای تبانی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ با مسکو اعلام کرد که هیچ مدرکی درباره تبانی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
سفیر آمریکا در یمن طی اظهاراتی تهدید آمیز به انصارالله یمن، از این جنبش خواسته است در صورتی که حملات موشکی نیروهای یمنی به عربستان سعودی متوقف شود ائتلاف متجاوز نیز به حملات به الحدیده پایان می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۴    
یک تحلیلگر مسائل نظامی در روزنامه عبری زبان هاآرتص ادعا کرد که روسیه در حال جنگی برای تضعیف جایگاه آمریکاست که حامی استراتژیک اساسی برای اسرائیل است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
کره شمالی و کره جنوبی قرار گذاشتند در سال جاری میلادی پایان رسمی حالت جنگ بین دو کشور را اعلام کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
مردم یمن امروز شنبه پیکر شهید صالح علی الصماد رئیس پیشین شورای سیاسی اعلای این کشور را تشییع می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
نماینده جمهوریخواه پنسیلوانیا در کنگره آمریکا، در حالیکه بررسی درباره تخلف اخلاقی او ادامه داشت، از سمت خود استعفا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
با شهید شدن یک مجروح دیگر، شمار شهدای هفته پنجم راهپیمایی بازگشت در غزه فلسطین به چهار نفر افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۸    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نسبت به دیدار تاریخی رهبران دو کره و تلاش برای خلع سلاح شبه جزیره کره واکنش نشان داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۹    
رئیس مرکز ملی فرش ایران، از هند به عنوان مهمترین رقیب فرش دستباف ایران نام برده و خاطرنشان کرده، این کشور شانه به شانه ایران در بازار جهانی فرش دستباف حرکت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفت: از دیدار تاریخی بین رهبران کره شمالی و کره جنوبی خشنود شدم ولی من اشتباهات دولت های قبلی در برخورد با ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۷    
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش این کمیسیون پیرامون عملکرد دستگاه ها در خصوص زلزله سال قبل کرمانشاه تهیه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته که واشنگتن و متحدانش باید شرایطی را مهیا کنند که ایران از پیروزی بر داعش در سوریه سود نبرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فصل جدید و تاریخی تنش زدایی در شبه جزیره کره، باید هوشیارانه، به صورت دوجانبه و بدون دخالت و تحریک کشورهای فرامنطقه ای تداوم یابد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست سه جانبه وزیران خارجه ایران، روسیه و ترکیه عازم مسکو شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۱    
دبیرکل اتحادیه عرب با انتشار بیانیه ای ادامه نقض قوانین و رفتار وحشیانه نظامیان صهیونیست در سرکوب فلسطینیان شرکت کننده در راهپیمایی بزرگ بازگشت در غزه را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۲۹    
جنگنده های متجاوز عربستان منطقه الحصبه شهر صنعاء یمن را بمباران کردند و منطقه العطفین این شهر نیز در سه مرحله بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۱    
صفحه نخست روزنامه های کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۱    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به بهانه نفوذ ایران در منطقه صحبت از خروج از برجام و یا تغییر آن را می کند، او سعی دارد با ایجاد تنش در منطقه توافق هسته ای را عاملی برای نفوذ ایران نشان دهد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۶:۴۶    
صدراعظم آلمان گفت، در گفتگو با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به موضوعاتی چون ایران، اوضاع اوکراین و تحریم های آمریکا علیه روسیه پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۶:۴۰    
مدیر کل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: نرخ سود بانک ها برای سپرده ارزی یورو بین نیم تا 6 درصد است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۶:۲۲    
وزارت امور خارجه ترکیه کاردار آلمان را به دلیل خودداری این کشور از بازگرداندن صالح مسلم از روسای سابق حزب اتحاد دموکراتیک احضار کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۲:۱۲    
تلویزیون آلمان گفت؛ اروپایی ها در حال رفت و آمد مداوم به کاخ سفید هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۰:۵۴    
هواپیمای جاسوسی اسرائیل نوار غزه را با دو فروند موشک هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۰:۵۴    
سیل در سومالی موجب آواره شدن بیش از 427 هزار نفر از ساکنان مناطق مختلف این کشور شد.
  • ۱