پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 4 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۶    
تلویزیون های تعاملی یا IPTV کلمات تازه ای ست که این روزها در رسانه ها درباره تلویزیون می شنویم. اما تلویزیون تعاملی یعنی چه و قرار است تلویزیون را به چه سمتی ببرد؟
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۵    
یکی از هواداران لیورپول از محمد صلاح بهترین بازیکن این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس خواستگاری کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۹    
نماینده جمهوری اسلامی ایران در نشست کمیته مقدماتی کنفرانس بازنگری در معاهده منع اشاعه هسته ای ( ان پی تی) تاکید کرد که آمریکا مسئول هرگونه پیامد ناشی از سیاست های گستاخانه علیه برجام خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۶    
سخنگوی دولت گفت: در سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی، 28 پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و 983 میلیارد تومان تصویب شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۷:۵۴    
یک وزیر اسرائیلی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا قصدی برای شرکت در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور عراق اعلام کرد که مواضعش در قبال بحران سوریه باعث شد که تعداد زیادی از کشورهای عربی علیه او موضع گیری کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۸    
وزیر خارجه عربستان سعودی می گوید که اگر آمریکا نیروهای خود را از قطر خارج کند، رژیم این کشور در کمتر از یک هفته ساقط خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده، در صورتی که از سامانه های روسی اس 300 علیه جنگنده های متجاوز این رژیم در سوریه استفاده شود، آن را نابود خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۷    
وزیر اقتصاد و دارایی در حمایت از تک نرخی شدن دلار گفته، این کار راه قاچاق کالا را به کشور بسته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۰    
نایب رییس اتاق بازرگانی چک با اشاره به اجرای طرح به سوی ایران در این اتاق از دو سال پیش تاکنون، بر ضرورت حرکت دو کشور به سوی حل مشکلات بانکی تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۸    
دبیر شورای امنیت ملی روسیه در دیدار شمخانی ضمن محکوم کردن بدعهدی آمریکا در اجرای تعهدات برجامی گفت: مسکو قاطعانه از حفظ و اجرای برجام حمایت می کند و معتقد است که ایران باید بدون هیچگونه مانعی از ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۲    
رییس جمهوری در واکنش به احتمال برهم زدن برجام از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، خاطرنشان کرده، ما برای به هم خوردن برجام برنامه داریم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۲    
رییس جمهوری با بیان اینکه بیشتر مشکلات کشور ریشه مالی و کمبود سرمایه دارد، گفت: گله های مردم حق است اما منابع و امکانات برای حل مشکلات موجود محدود است و ما توانمندی پاسخ به همه خواسته ها را نداریم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که دبیر کل حزب الله لبنان شهادت رئیس شورای عالی یمن را به رهبر این جنبش تسلیت گفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
خبرنگاری که چند روز پیش به امام هشتم توهین کرده بود در حین فرار از کشور بازداشت شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۵    
حیدر العبادی' نخست وزیر عراق اعلام کرد خواهان دخالت در امور داخلی سوریه نیستیم اما به حملات هوایی علیه داعش در خاک سوریه ادامه خواهیم داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۵    
سفیر سوریه در تهران از موضع رسمی کشورش در قبال ارسال نیروهای سعودی به سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهور فرانسه که به واشنگتن سفر کرده، بر اتحاد کشورش با آمریکا تأکید کرد و گفت دو کشور با هم با تروریسم و اشاعه تسلیحات کشتار جمعی مبارزه خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران معتقد است در دنیای به هم پیوسته کنونی، امنیت هیچ کشوری به هزینه دیگران تضمین نخواهد شد و می گوید ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۴    
درگیری های مسلحانه برای دومین روز میان مزدوران ائتلاف ضد یمن در مرکز شهر تعز ادامه دارد و تاکنون چند تن از طرفین در این درگیریها کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
وزرای خارجه ایران و نروژ در نیویورک با تاکید بر لزوم پایبندی اروپا و آمریکا و حمایت اروپا از برجام و تلاش برای حفظ این توافق ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس صلح پایدار سازمان ملل متحد با وزیر خارجه آلمان دیدار و گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۱    
وزیر امور خارجه تایلند با اشاره به نشست آتی رهبر کره شمالی و رئیس جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفته "تایلند آماده میزبانی از این مذاکرات است."
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در دیدار با همتای فرانسوی خود گفته که اگر ایرانی ها به هر دلیلی برنامه هسته ای خود را از سر بگیرند، با مشکلاتی به مراتب بزرگ تر از مشکلات قبل از برجام روبرو خواهند شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۳    
حزب الله در بیانیه ای جنایت وحشیانه ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی را که منجر به شهادت یکی از بارزترین رهبران شجاع یمن شد، محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷    
مقامات در دولت روسیه به رژیم صهیونیستی در خصوص عواقب فاجعه بار تلاش برای حمله به سامانه موشکی اس-300 سوریه هشدار دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل تاکید کرد که شهادت صالح الصماد، اراده ملت یمن و نیز فدرت و توانمندی این ملت برای تحقق پیروزی را به شکست نخواهد کشاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۹    
حکم قصاص راننده اتوبوس خیابان پاسداران و عامل شهادت سه مامور نیروی انتظامی، در دیوان عالی کشور تایید شده و هفته آینده برای اجرا به واحد اجرای احکام می رود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران شهادت صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن را تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۴    
یک مقام کویتی با اشاره به تلاش های این کشور برای آغاز گفت وگو با ایران گفته که ما خواهان گفت وگوی مشروط هستیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۹    
خبرنگار العالم در دمشق تاکید کرد که ارتش سوریه عملیات زمینی جدیدی برای کنترل شبکه تونل ها و خندق های منطقه الحجر الاسود در جنوب دمشق که محل استقرار گروههای تروریستی است، آغاز کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۴    
معاون توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اشاره به مشارکت خودرویی این سازمان و رنو فرانسه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۹    
یک تحلیگر مشهور آمریکایی در گفت و گویی اظهار داشت با توجه به این که تل آویو و عربستان برای حمله به ایران موشک بالستیک دارند، موشک های بالستیک ایران نیز سلاحی بازدارنده محسوب می شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۸    
فریدون آسرایی گفت: من تلاش کردم طوری در عرصه موسیقی حرکت کنم که در ورود خوانندگان متعدد و ترانه های بی شمار محو نشوم. طوری حرکت کرده ام که همواره در این عرصه ماندگار باشم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۸    
جریان عمل اسلامی بحرین درباره شهادت صالح الصماد وتداوم جنایت های ائتلاف متجاوز عربستان در یمن بیانیه ای صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد، مواضع خصمانه آمریکا علیه روسیه جایی برای کاهش تنش در روابط دوجانبه میان مسکو و واشنگتن باقی نگذاشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۸    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفته، با وجود فشارهای آمریکا، تاکنون بسیاری از شرکت ها و موسسه های مالی و بانکی اروپا به شبکه بانکی ایران وصل شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری با فرستاده سازمان ملل در سوریه گفت که مردم این کشور باید درباره آینده آن تصمیم بگیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: برخی کشورهای منطقه با فاصله گرفتن از رویکردهای عقلانی، سرمایه های ملی خود را برای کشتار همسایگانشان و تولید نفرت و خشونت به کار گرفته و در توهم دستیابی به امنیت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۰    
سفیر آلمان در تهران با تاکید بر اینکه تصمیم 12 می ترامپ درباره برجام برای واشنگتن خواهد بود نه اروپا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
روزنامه نگار برجسته لبنانی با تاکید بر اینکه ترور رئیس شورای عالی سیاسی یمن هیچ چیزی از قدرت انصار الله کم نمی کند، گفته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
وزیر خارجه ایران با تأکید بر حرکت به سمت همکاری و اعتمادسازی به جای دشمنی و خصومت از کشورهای حوزه خلیج فارس و سازمان ملل برای حمایت از ایده مجمع گفت وگوی منطقه ای دعوت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۸    
متجاوزان سعودی به منظوراعمال فشار بیشتر بر مردم یمن و اختلال در واردات مواد غذائی از بندر به سایر مناطق به بیش از 22 راه و پل میان استان الحدیده و دیگر استان ها حمله کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
خبرنگار العالم از شهادت 3 شهروند یمنی و زخمی شدن دو نفر دیگر در حمله عربستان به حفار میاه در بخش مجز خبرداد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: از میان هفت نفر کاندیدای منتخب اعضای شورای شهر تهران حسینی مکارم سرپرست فعلی شهرداری تهران بیشترین رأی را کسب کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
یک منبع نظامی وزارت دفاع یمن نیز تاکید کرد :سران و مقامات کشورهای متجاوز تا اخرین نفر بدانند که در امان نخواهند ماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۶    
شبکه العالم بخش هایی از یک ویدئو را یافته که اولین صحنه های تجمع شهروندان پس از هدف قرار گرفتن شهید صالح الصماد توسط جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی را در پنج شنبه گذشته نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به صادرات گاز از ایران به عراق، گفت: عراق تاکنون هزینه گازی که از ایران وارد کرده را پرداخت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تنبیه رژیم صهیونیستی قطعی است، گفت: طبیعتاً زمان، مکان و نحوه پاسخگویی به این اقدام شرورانه در اختیار و اراده جمهوری اسلامی خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۸    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم و دولت ایران مسیر توسعه کشور را قدرتمندانه ادامه خواهند داد ، اظهارداشت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: پیشنهاد دادیم که یک گروه و ائتلاف نظامی مشترک میان کشورهای اجلاس IONS تشکیل شود که اکثر کشورهایی که بنده شخصا با آنها دیدار خصوصی و دوجانبه داشتم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۴    
رویترز اعلام کرد: در پی بحث ها درباره برجام، ایران برای حفظ سهم خود از بازار احتمالا به خریداران نفتی تخفیف می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین مهمان نواز را تسلیت گفتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه (5 اردیبهشت) فردا آسمان کشور در غالب مناطق صاف خواهد بود، از ورود سامانه بارشی جدید در روز جمعه (7 اردیبهشت) به کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۸    
شبکه العالم به ویدئویی دست یافته که نحوه حمله ائتلاف متجاوز سعودی به افرادی که در صدد نجات الصماد و همراهان وی پس از ترور بودند را نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: تا زمانی که آمریکایی ها از تصمیم خود درباره قدس منصرف نشده اند، مذاکره با آنها مانند خودکشی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی شهادت صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن را به دولت و ملت یمن تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
رهبر عصائب اهل الحق عراق با تاکید بر اینکه در انتخابات پارلمانی این کشور، ائتلاف الفتح، اول خواهد شد اعلام کرد که هادی العامری گزینه این ائتلاف برای نخست وزیری خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
رژیم صهیونیستی از روسیه خواست نیروهای ارتش سوریه را به سامانه دفاع موشکی اس300 مجهز نکند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
کودکان هنرمند خوش هنر با رهبری آیدین بیات و به نمایندگی از ایران در هجدهمین فستیوال بین المللی موسیقی ژوتِم شهر پاریس، خوش درخشیدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
استفاده از انواعی از صمغ های چسبان توسط دندان پزشکان برای ترمیم دندان های آسیب دیده امری کم و بیش متداول است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۲    
ارتش آلمان با هدف افزایش توان نظامی، دفاعی خود لیستی از تسلیحات مورد نیاز تهیه کرده و قرار است مبلغی بالغ بر 450 میلیون یورو بودجه دریافت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
امشب سیاره ناهید در 3.4 درجه جنوب خوشه پروین قرار می گیرد که زمان مناسبی برای رصد و عکاسی از این جرم آسمانی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۸    
وزیر امور خارجه روسیه امروز سه شنبه گفت به رغم ادعاهای دونالد ترامپ، آمریکا با جدیت در حال بررسی تحکیم جایگاهش در کرانه شرقی رود فرات در سوریه است و قصد خروج از این کشور جنگ زده را ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
اتحادیه اروپا و سازمان ملل امروز در بروکسل میزبان برگزاری کنفرانس بین المللی در حمایت مالی برای حل بحران سوریه هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۶    
یک منبع امنیتی آمریکا می گوید هیچ دلیلی وجود ندارد که حمله با خودرو به مردم شهر تورنتو کانادا را یک تصادف ساده و بدون انگیزه تروریستی تلقی کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
نخست وزیر روسیه توافق ایجاد منطقه آزاد تجاری برای یک بازه زمانی 4 ساله میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا را امضا کرد- توافقی که اجرای آن نیازمند مقدمه چینی های قانونی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۴    
نیروهای یمنی با شلیک یک موشک بالستیک، نیرو های ائتلاف سعودی در استان تعز یمن را مورد هدف قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۸    
وزیر خارجه ایران امروز با همتای آلمانی خود در حاشیه اجلاس صلح پایدار در نیویورک دیدار و گفتگو خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: توافق هسته ای به شکل کنونی آن در راستای منافع آمریکا و جامعه بین الملل است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۲    
رئیس شرکت نظرسنجی آنار اعلام کرد که عبدالله گل در صورت نامزدی قابلیت کسب 48.5 درصد از آرای مردم ترکیه را دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۲    
اعضای شورای شهر تهران صبح امروز برای انتخاب هفت گزینه نهایی برای تصدی پست شهرداری تهران جلسه هم اندیشی تشکیل دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۰    
روزنامه آلمانی نوشت: کشورهای اروپایی و آمریکا توافق کردند، برجام حفظ شود وتغییری در آن ایجاد نشود ولی فشارها به ایران را به علت پیگیری برنامه موشکی و سیاست های منطقه ای افزایش دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۰    
کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد هیات های دو کره پس از چند دور مذاکرات فشرده، بر سر مسایل و موضوعات مهم مربوط به اجلاس سران به توافق رسیده و پروتکل نهایی را تدوین کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۴    
ترامپ علاوه بر 3 ازدواج پرحاشیه خود در دهه های گذشته با زنان زیادی روابط نامشروع داشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۲۴    
صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۵:۳۹    
عربستان سعودی ساعاتی پس از ارتکاب جنایت در استان حجه و تبدیل مراسم عروسی به عزا، بامداد سه شنبه منطقه عبس در همین استان را بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۴:۱۴    
اعضای کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به انتصاب مایک پامپئو به عنوان وزیر خارجه جدید این کشور رأی مثبت دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۳:۵۶    
وزیر امور خارجه ایران طی سخنانی در شورای روابط خارجی آمریکا با تأکید بر لزوم گفت وگو میان کشورهای غرب آسیا، گفت باید یک مجمع گفت وگوی منطقه ای ایجاد شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۲:۳۴    
منابع نظامی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک قاهرام2 به سمت محل تجمع مزدوان ائتلاف سعودی در شهرستان المخا استان تعز خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۲:۲۲    
پلیس شهر تورنتو کانادا اعلام کرد که در حمله یک خودرو به عابران در این شهر دستکم 9 تن کشته و 16 نفر دیگر زخمی شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۲:۱۰    
وزارت دفاع یمن در بیانیه ای اعلام کرد که ترور صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن جنایتی است که بدون پاسخ نخواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۱:۱۶    
عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در پاسخ به شهادت صالح الصماد اعلام کرد که عربستان و امارات آماده عملیات پاسخگویی یمنی ها به شهادت صالح الصماد باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۰:۴۶    
منابع یمنی فیلم لحظه شهادت صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حمله هوایی عربستان را منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۰:۳۴    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که همه باید برای پاسخ دادن به شهادت صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی این کشور توسط عربستان، همکاری کنند.