چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۴۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 9 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۲    
تیم ملی فوتبال ایران در سید 1 جام ملت های آسیا قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
نرخ انواع سکه امروز در بازار تهران افزایش یافت و قیمت سکه تمام بهار طرح جدید به یک میلیون و 914 هزار تومان رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
رئیس پلیس فتای ناجا جزئیاتی از عدم همکاری تلگرام در ماجرای شناسایی عاملان حملات تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۷:۱۶    
معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه که در چارچوب گفت و گوهای دوره ای میان لندن و تهران وارد ایران شده است با انتشار پیامی در توییتر از ملاقات خود با عباس عراقچی و رایزنی درباره برجام و گسترش ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری ملی لبنان امروز (یکشنبه) گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی نهاد دلی شهروند لبنانی را که شب گذشته ربود، آزاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۹    
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در جریان دیدار با رئیس جمهور کره جنوبی گفته در صورت اتمام رسمی جنگ با آمریکا هیچ دلیلی برای تولید سلاح هسته ای ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۳    
امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت) حدود 25 خانواده سوری که گروه های تروریستی آنان را آواره کرده بودند به منازل خود در روستای الرقه نزدیک منطقه العورغرب شهر حمص بازگشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
آتش سوزی گسترده در شهر جده چندین زخمی بر جای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
به گزارش خبرنگار العالم در استان الحدیده در غرب یمن، ارسال کمک های بشردوستانه و امدادرسانی از طریق بندر الحدیده، فقط توانسته پاسخگوی 14 درصد از نیازهای فعلی ساکنان باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده که محمد بن سلمان در دیدار با سران سازمان های یهودی آمریکا تشکیلات خودگردان فلسطین را عامل شکست مذاکرات سازش معرفی کرده و گفته مسئله فلسطین جزء اولویت های ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۹    
ارتش سوریه توانست در الحجرالاسود در جنوب دمشق پیشروی کرده و پس از درگیری های خشونت آمیز با گروه های تروریستی بر پمپ بنزین الفلاحین و مناطق اطراف آن تسلط یابد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۳    
وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار اطلاعات جدیدی در مورد دیدارش با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، ادعا کرده که فرصتی واقعی برای پیونگ یانگ و واشنگتن به منظور دستیابی به توافق برای پایان دادن به برنامه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری رسمی سوریه "سانا " جزئیاتی درباره توافق دولت سوریه و گروه های تروریستی به جز گروه داعش در مناطق یلدا،ببیلا و بیت سحم واقع در جنوب دمشق ارائه داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرنگار العالم در یمن به نقل از یک منبع نظامی از حمله غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به پایگاه السدیس در نجران در جنوب عربستان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۶    
وزیر خارجه مصر با بیان "بحران یمن راه حل نظامی ندارد"، بر آمادگی کشورش برای کمک به حل سیاسی این بحران تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
رئیس سابق دفتر سیاسی حماس گفت: دشمن اشغالگر صهیونیستی می تواند جان ما را بگیرد ولی نمی تواند اصول، ارزش ها و مقاومت ما را نابود کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
وزرای خارجه سه کشور ضامن روند آستانه یعنی روسیه ایران و ترکیه، در مسکو راهکارهای سیاسی حل بحران سوریه را بررسی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۴    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی، تاکید کردند که مصمم هستند روابط تهران – پاریس را در راستای منافع مشترک دو ملت ، در همه عرصه های مورد علاقه ، تحکیم بخشیده و تقویت کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۴    
یکی از وزیران رژیم صهیونیستی در سخنانی خواهان اتخاذ رویکرد تند علیه ایران و تشکیل جبهه عربی، غربی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۳    
وزارت کشور بحرین، علمای برجسته این کشور را به خاطر درخواست لغو احکام اعدام شهروندان تهدید به برخورد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۷    
نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه در تماس های تلفنی جداگانه با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه درباره اهمیت حفظ برجام گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۹    
چهره شاخص ورزش ایران در رشته رزمی MMA که با شکست عنوان داران جهانی به شهرت رسیده، اعلام آمادگی کرده مقابل کشتی کج کارهای عربستانی در هر کجای دنیا که بگویند مبارزه کند تا نشان دهد ایرانی ها چگونه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۳    
جعفری دولت آبادی از درخواست دادسرای تهران از پلیس بین الملل برای دستگیری و استرداد سرکرده گروهک ری استارت خبر داده و گفته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۷    
سایت 'الخلیج الجدید' اعلام کرد که دولت سعودی قصد دارد یک سقف متحرک بر روی خانه کعبه بنا کند؛ اقدامی که خشم و نگرانی بسیاری از مسلمانان را برانگیخته و آن را ضربه ای به هویت تاریخی این مکان مقدس دانسته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
کاربران شبکه های اجتماعی ، در حال دست به دست کردن ویدئویی هستند که جسد صدام را 12 سال پس از مرگش سالم نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۳    
مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه در دومین مرحله از سفر منطقه ای خود، وارد فلسطین اشغالی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۷    
مدیرکل اطلاعات استان کردستان از نفوذ به عمق استراتژیک گروه های تکفیری، انهدام 12 باند قاچاق اسلحه و دستگیری 29 نفر در پرونده سوءاستفاده از کارت های بازرگانی مرزنشینان کردستانی خبر داده که تاکنون بالغ ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۱    
وزیر خارجه آمریکا برای رایزنی درباره ایران و دیگر موضوعات، وارد فلسطین اشغالی شد تا پس از رایزنی و دیدار با مقام های عربستان سعودی، به دیدار مقام های رژیم صهیونیستی برود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۶    
ارتش سوریه با گروه های مسلح در منطقه یلدا، ببیلا و بیت سحم نزدیک به منطقه اردوگاه یرموک و الحجر الاسود به توافق رسیدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۶    
ایمیل افشاشده سفیر امارات در آمریکا نشان می دهد ولی عهد سعودی قصد داشته آنچه او آن را جنگ نیابتی با ایران در یمن می داند، به لبنان منتقل کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۴    
دانشگاه مصری الازهر درخواست شماری از چهره های فرانسوی مبنی بر حذف آیاتی از قرآن کریم که به زعم آنان به کشتار فرمان می دهند را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
شهردار لندن گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سفرش به لندن باید رسما از بازنشر پیام ضد اسلامی گروه راست افراطی اول بریتانیا عذرخواهی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی قوه قضاییه بازداشت آقای "ع.ع" به اتهام امنیتی را تایید و از بیان جزییات این پرونده خودداری کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
برخی منابع فلسطینی از تیراندازی به سوی جوانی به ادعای حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۱    
تلگرام که از صبح امروز دچار اختلالی جهانی شده بود، دقایقی قبل وصل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اعلام کرده، امروز قادریم هرگونه فعالیت و تحرک دشمنان را در فراسوی مرزهای کشور رصد کنیم و در تامین لایه های دفاعی خود منتظر سلاح خاصی نیستیم و خود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۳    
وزیر خارجه آمریکا در سفر به عربستان سعودی با وزیر خارجه این کشور در یک کنفرانس خبری مشترک حضور یافت و به خروج از برجام تهدید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۴    
منابع رسانه ای غربی از دیدار وزیر خارجه آمریکا با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی خبر دادند؛ دیداری که گفته می شود 10 دقیقه به طول انجامید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۴    
با اعلام فدراسیون فوتبال، کرانچار سرمربی تیم امید شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۸    
کمیته مسابقات ساعت برگزاری فینال جام حذفی را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
رئیس جنبش النهضه تونس اعلام کرد که این جنبش هرگز اجازه بازگشت رژیم دیکتاتوری به این کشور را نخواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۶    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن اعلام کرده است که شنبه آینده برای مذاکره با رهبران انصارالله و سایر مقامات یمنی عازم صنعاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۰    
جلسه رسیدگی به اتهامات اولین متهم از پرونده عملیات تروریستی حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به صورت علنی برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد، جنگ افروزان در منطقه غرب آسیا از ادامه بحران ها خسته شده اند و تحولات به نقطه جوش رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح از هیچ دشمنی واهمه ندارند، گفت: امروز هر چه دشمنان فریاد می زنند ملت عزیزمان با شجاعت و اقتدار محکم ایستاده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی برای آینده کشور است، گفت: ما باید با کمک هم و امید به آینده ایران را آبادتر بسازیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۰    
مجتهد یکی از برجسته ترین کاربران سعودی توییتر از اعمال تغییرات امنیتی توسط محمد بن سلمان ولی عهد سعودی از زمان انتصاب در پست جدیدش در اواسط سال گذشته خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۴    
از نیمه شب گذشته(به وقت بیروت) مرحله دوم رای گیری از لبنانی های مقیم خارج آغاز شده است؛ تحولی که برای اولین بار در تاریخ این کشور روی می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۲    
نهال بلوطی که در جریان سفر رئیس جمهوری فرانسه به آمریکا در حیاط کاخ سفید کاشته و به عنوان هدیه ای به رئیس جمهوری این کشور اعلام شد، ناپدید شده است
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
رییس جمهوری از هفت کارگر نمونه ملی، پنج واحد کار نمونه ملی و سه گروه کاری نمونه ملی با اهدای لوح و جایزه تقدیر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور مصر برای پایان هرچه سریعتر عملیات نظامی در استان سینا که با همکاری پلیس و ارتش این کشور از فوریه گذشته در حال اجراست متعهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۳    
افراد مسلح طی دو روز گذشته دستکم 43 غیرنظامی از جمله افراد سالخورده و کودکان را در مرز مالی و نیجر به قتل رساندند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
پایگاه گلوبال فایر پاور فهرست برترین ارتش های جهان را در سال 2018 به روز رسانی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۳    
رسانه های آمریکایی می گویند که وزارت دادگستری این کشور 3 نفر را به اتهام دور زدن تحریم ها علیه ایران بازداشت کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۳    
متخصصان و کارکنان فنی پایگاه شکاری شهید لشکری یک فروند هواپیمای F-4 را اورهال (بازآماد) کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۶    
جنجال بر سر نامزد معرفی شده از سوی دونالد ترامپ برای وزارت امور کهنه سربازان بالا گرفته و ترامپ از یک سناتور دموکرات منتقد خواسته به علت آنچه "افترا و تهمت دروغ" خوانده شده، استعفا دهد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
رسانه های جنگی یمن، بخش هائی از صحنه شلیک 8 موشک بالستیکی بدر 1 به مراکز اقتصادی و مهم استان جیزان در جنوب عربستان را منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
بریان هوک رییس بخش سیاست گذاری وزارت خارجه آمریکا گفته که توافق هسته ای ایران یک تعهد سیاسی توسط یک دولتی بوده که دیگر بر سرکار نیست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
هیاتی از شورای امنیت سازمان ملل متحد روز شنبه برای بازدید از وضعیت بیش از 700 هزار مسلمان روهینگیا که از میانمار گریخته بودند، وارد بنگلادش شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا در نخستین سفر خارجی خود با این پیام ساده وارد ریاض شد: دیگر بس است!
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۹    
ناتو گام اول برای منزوی کردن تدریجی روسیه در عرصه سوریه برداشته که در وهله اول، با تلاش های فعلی برای اعمال فشار بر ایران تکمیل می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۱    
معاون وزیر نفت با بعید دانستن ساخت خط لوله انتفال گاز تاپی (از ترکمنستان به هند)، گفت: به ترکمنستان اعلام کرده ایم که آماده سواپ (معاوضه) گاز این کشور به پاکستان هستیم که نیازی به سرمایه گذاری زیادی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۷    
دبیر مطبوعاتی کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی امروز یکشنبه اعلام کرد کره شمالی قرار است ماه آینده سایت هسته ای ' پیونگ ری' خود را تعطیل کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۱    
تارنمای عکاظ عربستان بامداد یکشنبه گزارش کرد، یک گروه از نیروهای نظامی این کشور دیروز (شنبه) برای شرکت در رزمایش ای اف ای اس 2018 وارد ازمیر ترکیه شد
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۹    
وزیر امور خارجه آمریکا درخصوص دیدار خود با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفت: وی آماده برای تدوین نقشه راهی بود که دستیابی به وضعیت خلع سلاح را میسر کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۴    
منابع امنیتی عربستان از کشته شدن 6 نفر از نظامیان سعودی در جنوب عربستان و مرز یمن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۶:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، بار دیگر توافق هسته ای ایران را بسیار بد و زیان بار توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۲    
ناو هواپیمابر یو اس اس هری اس ترومن آمریکا وارد دریای مدیترانه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۳:۳۰    
مشاور سیاسی ارشد وزیر خارجه آمریکا گفت که به اروپایی ها برای اعمال تحریم علیه اشخاص و نهادهای مرتبط با برنامه موشکی ایران، فشار می آورند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۱:۵۷    
نظامیان صهیونیست با ورود به مزارع شبعا در جنوب این کشور، یک شهروند لبنانی را ربوده و به فلسطین اشغالی منتقل کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۹    
ولی عهد عربستان سعودی در سفر اخیر خود به آمریکا، در دیدار با شخصیت های سینمایی اسرائیلی-آمریکایی گفت دیگر زمان آن رسیده است که عربستان سعودی تغییراتی در روابط خود با رژیم صهیونیستی ایجاد کند.