پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۴۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 16 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت شرایط تردد کاروان های زیارتی ایران در عتبات عالیات را همزمان با برگزاری انتخابات عراق تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۰    
برانکو اعلام کرد با پرسپولیس فقط توافق کرده و هنوز قراردادی با این تیم به امضا نرسانده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۴    
هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به چهل و پنجمین نشست شورای وزیران امور خارجه سازمان کنفرانس اسلامی از سیاست دولت عربستان سعودی دایر بر انحراف این سازمان در مسیر اهداف سیاست خارجی مغرضانه این کشور ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۴    
محمود حجتی وزیر کشاورزی طی نامه ای رسمی به شورای اسلامی شهر تهران انصراف قطعی خود از نامزدی شهرداری تهران را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۲    
ترکیه با بازگرداندن 28 تن ذخایر طلای خود از بانک مرکزی آمریکا تلاش می کند از وابستگی خود به دلار بکاهد و همچنان از آمریکا فاصله بگیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۷    
قائم مقام وزیر خارجه سوئد با دستیار ارشد وزیر خارجه کشورماندر امور ویژه سیاسی دیدار و گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تراز مثبت ارزی ایران و مازاد 40 میلیارد دلاری گفته، این اطمینان را می دهیم که بانک مرکزی نیاز واقعی مردم و فعالان اقتصادی به ارز را تامین خواهدکرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۳    
منابع یمنی از شلیک همزمان چندین موشک بالستیک به مواضع اقتصادی رژیم سعودی در نجران خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۷    
نماینده مجلس عراق و عضو ائتلاف دولت قانون از وجود معامله سیاسی به رهبری عربستان سعودی برای وارد کردن "داعش های سیاسی" به پارلمان جدید عراق خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوئدی خود، مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تهدیدهای ضدبرجامی رییس جمهوری آمریکا را شرح داد و گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۲    
کره شمالی تهدید شدید اللحنی را علیه رئیس جمهوری آمریکا مطرح کرده و به وی هشدار داده است که باید قبل از دیدار با رهبر کره شمالی، از زبان تهدید و اعمال فشار دست بردارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۰    
مقام ارشد صهیونیستی گفت که هنوز تل آویو از تصمیم نهایی دونالد ترامپ برای ماندن یا خروج از برجام آگاه نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۴    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت که مقاومت مردم فلسطین وارد نبردی فراگیر با صهیونیست ها شده است و ضربات سختی به دشمن وارد و در نهایت پرچم پیروزی و آزادی سرزمین فلسطین را به اهتزاز ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
براساس افشاگری یک منبع عرب ، گروهک منافقین ماهانه 82 میلیون دلار از دولت سعودی کمک مالی دریافت می کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۲    
مهلت رأی گیری در انتخابات پارلمانی لبنان پایان یافت و شمارش آرا آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۶    
در خصوص وجود ابهامات علمی گزارش های مورد استناد درخصوص حمله شیمیایی در دومای سوریه، فرهنگستان علوم پزشکی ایران روز شنبه (15 اردیبهشت ماه) نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشت و خواستار مشخص شدن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور لبنان از مردم این کشور خواست تا قبل از پایان مهلت برگزاری انتخابات پارلمانی به پای صندوق رای بیایند و مشارکت بیشتری داشته باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۲    
وکیل رییس جمهور آمریکا در نشست گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن به صورت نمادین برجام را پاره کرد و آب دهان بر روی آن انداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۴    
انتخابات مجلس نمایندگان لبنان امروز یکشنبه آغاز شد ولی قانون انتخاباتی جدید این کشور به علت تفاوتش با قانون قبلی موافقان و مخالفانی دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۲    
خانواده های شهیدان رضا مرادی و رضا امامی، از شهدای ناجا در اغتشاشات بهمن سال گذشته در تهران امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۴    
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک فلسطینی در تیراندازی نظامیان اشغالگر در شرق شهر خان یونس در نوار غزه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۸    
یکی از فرماندهان گروه تروریستی احرارالشام با تسلیم خود به تیپ فلسطینی قدس در حلب، به نیروهای هم پیمان ارتش سوریه پیوست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح با آمادگی بالای خود پاسخگوی هرگونه تهدید و تجاوز دشمنان ایران اسلامی هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۷:۳۶    
معاون وزیر نفت گفته، تصمیم احتمالی آمریکا درباره خروج از توافق هسته ای برجام بر خرید نفت مشتریان سنتی ایران تاثیری نمی گذارد و برخی شرکت ها قرارداد بلندمدت خود را تا 2 سال تمدید کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۴    
معاون اول رئیس جمهوری گفته، اخبار بدون مبنا و بی اساس درخصوص خرید و فروش ارز در بازار غیر رسمی منتشر می شود که منبع آن، مبهم و نامشخص است و نباید به این اطلاعات غیرصحیح اتکا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۸    
وزیر نفت با تاکید بر اینکه ایران کشوری نیست که بتوان آن را در بازار جهانی نفت و انرژی نادیده گرفت، گفته، بازار جهانی نفت باید غیرسیاسی باشد زیرا دخالت ها سبب اختلال در روند کار آن می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
جراحی زیبایی اگر چه مدتی است که در ایران تقریبا امری پذیرفته شده است، اما اقدام کلینیک های دامپزشکی برای جراحی زیبایی حیوانات خانگی از موارد نادری است که در این گزارش سوژه های عجیب جراحی های زیبایی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۴    
گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد شش نیروی این گردانها که به شهادت رسیدند در حال اجرای یک ماموریت امنیتی بودند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
رسانه حکومتی کره شمالی نوشت آمریکا اذهان عمومی را منحرف کرده و مدعی شده پیونگ یانگ به دلیل تحریم های آمریکا خلع سلاح اتمی را پذیرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۲    
از هواپیما گرفته تا میدان نفت، درحالی که دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- خارج کردن واشینگتن از توافق هسته ای ایران را با قدرت های جهانی بررسی می کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
وبسایت بلومبرگ در مطلبی به بررسی شرایط حاکم بر بازار نفت در صورت بازگشت احتمالی تحریم های ایران پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه، برقراری امنیت در خلیج فارس و کل منطقه را منوط به خروج بیگانگان، به ویژه امریکا دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت این رژیم به دنبال تقابل با ایران نیست اما اگر چنین چیزی نیاز باشداکنون بهتر از آینده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۱    
فرایند رای گیری درمناطق مختلف لبنان برای انتخاب پارلمان جدید برای اولین بار طی یک دهه اخیر آغازشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
مسئول رسانه ای حزب الله گفت: حزب الله لبنان، از مهم ترین احزاب این کشور با آغاز انتخابات لبنان ، نظرات خود را درباره آن ارائه داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۸    
وزیر امور خارجه با اشاره به دو یادداشت اعتراضی به دولت افغانستان و دعوت از وزیر این کشور به وزیر خارجه درباره ی پرداخت حقابه ی جمهوری اسلامی ایران از رودخانه هیرمند و حریررود گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۲    
فرماندهی ارتش موسوم به "ارتش ملی لیبی" اعلام کرد، این ارتش به صورت کامل شهر درنه را به منظور حمله به آن و بیرون راندن تروریست ها از آن محاصره کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۶    
تاکنون هیچ گونه اثری از پیکر6 مسافر سقوط هواپیمای آسمان به ثبت نرسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۶    
تبلیغات انتخابات داخلی تونس پس از سه هفته فعالیت، به پایان رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۴    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکایی ها مجبور هستند از غرب آسیا عقب نشینی کنند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۲    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز پارلمان با طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مخالفت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۶    
همکاری انگلیس با عربستان سعودی تنها به فروش تسلیحات ختم نمی شود بلکه بر اساس یک توافق سرّی میان لندن و ریاض، انگلیس متعهد است همواره نیروهایی برای آموزش نظامیان سعودی به عربستان بفرستد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
استاندار سقطری اقدامات امارات در این جزیره را محکوم کرد و از دولت مستعفی یمن برای مشروعیت بخشیدن به اشغالگری امارات در کشور، انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز بارش در 15 استان کشور شدید می شود، از تداوم بارش ها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۹    
فدراسیون فوتبال به کیروش پیشنهاد تمدید قرارداد تا پایان جام ملت های 2019 داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
نصر الشمری از دولت خواست ضمن اجرای اشدّ مجازات در حق افرادی که دستشان به خون ملت عراق آغشته است، مانع از کاندیداتوری آنان در انتخابات شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهور گفت: اگر آمریکا از برجام خارج شود، بزودی دچار پشیمانی تاریخی می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به عملیات کشورش در شمال سوریه در اظهاراتی اعلام کرد: 4406 تروریست از آغاز عملیات شاخه زیتون در عفرین سوریه خنثی (محاصره یا بازداشت و یا کشته) شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۴    
انتخابات پارلمانی لبنان امروز در 15 حوزه انتخاباتی و در قالب 77 لیست انجام خواهد شد و بیش از 900 نامزد با یکدیگر رقابت می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دادگاهی در آمریکا در صدور رای غیابی و سیاسی علیه ایران را به شدت محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۷    
اطلاعات رسمی منتشرشده از سوی وزارت کشور عربستان نشان می دهد این کشور 2305 نفر را بیش از 6 ماه بدون محاکمه در حبس نگاه داشته است. همچنین از بازداشت برخی از آن ها بیش از یک دهه می گذرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۱    
نظامیان ارتش عراق در عملیاتی گسترده در استان صلاح الدین یک انبار بزرگ تسلیحات تکفیریهای داعش را کشف کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
روحانی گفت: در سفر به خراسان رضوی پیگیر روند اجرا و تکمیل طرح هایی خواهیم بود که در سفر قبلی به استان اجرای آنها آغاز شده تا اگر مشکلی در مسیر اتمام آنها وجود دارد، برطرف گردد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
رئیس مجلس عراق بر ضرورت حفظ وحدت پس از انتخابات از طریق تفاهم با دیگر فهرست ها تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
فرانسه اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره حملات تروریستی پاریس را محکوم کرد و خواهان احترام وی به قربانیان این حادثه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
سرلشکر باقری به منظور بازدید از یگانهای نیروهای مسلح مستقر در استان خوزستان و مراکز فرهنگی و یادمانی دفاع مقدس صبح امروز(یکشنبه) وارد اهواز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب دمشق، پس از آزادسازی جنوب منطقه الحجر الاسود، به عملیات خود در شمال و عمق این منطقه ادامه می دهد و همین مسئله مقدمات پایان حضور تروریستها را فراهم می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
یکی از کاندیداهای شهرداری تهران برنامه های خود را در صحن علنی ارائه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به احتمال خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران گفت: برجام که میان کشورهای آمریکا، روسیه، چین و اتحادیه اروپا با ایران به دست آمد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۲    
جلسه علنی مجلس با دستور کار گزارش کمیسیون قضایی درخصوص لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و رد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم و همچنین سوال از وزیر امور خارجه آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که مشارکت حزب الله در درگیری کنونی در سوریه، به قضیه ای در سطح خاورمیانه تبدیل شده است و این جنبش اکنون نمی تواند به تنهایی تصمیم به خروج از سوریه بگیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۲    
سرمربی تیم ملی به بستری شدن، استاد سابقش واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۵    
دستیاران ترامپ برای انتشار اخبار منفی در خصوص اعضای آمریکایی تیم مذاکره کننده با ایران در زمان زمامداری اوباما، از خدمات یک آژانس جاسوسی خصوصی اسرائیلی بهره بردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۵۹    
مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو از تغییر شیوه تعیین قیمت دارو در کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم قیمت داروهای تولید داخل منطقی تر خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۵۹    
در حالیکه برخی کشورهای منطقه راه حل پایان بحران و جنگ در یمن را گفت و گوهای سیاسی می دانند، برخی دیگر از کشورها از جمله آمریکا، با پیاده کردن نیروی نظامی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۶:۵۲    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد، اطرافیان جان مک کین به کاخ سفید اعلام کرده اند که طبق برنامه هایشان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به مراسم خاکسپاری این سناتور جمهوریخواه دعوت نمی شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۶:۲۸    
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت ورود هماهنگ نشده یک جنگنده روسی به حریم هوایی جولان اشغالی، آنها را بر آن داشته بود که این جنگنده را ساقط کنند اما تغییر مسیر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۶:۱۵    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس به منظور گفت وگو با مقام های ارشد دولت آمریکا و متقاعد کردن آن کشور برای ماندن در برجام راهی واشنگتن می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۴:۰۶    
رودی جولیانی عضو تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا و مشاور امنیت سایبری رئیس جمهوراین کشور طی سخنرانی در همایش منافقین در واشنگتن، ضمن تاکید بر لزوم خروج واشنگتن از توافق هسته ای ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۲:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر بریتانیا در تماس تلفنی بر لزوم ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی و خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۲:۲۰    
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که انفجار در مرکز غزه و شهادت 6 نفر از اعضای گردان های عزالدین القسام، کار رژیم صهیونیستی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۱:۵۴    
تردیدی نیست که انتخابات پارلمانی که قرار است امروز در لبنان برگزار شود، دستاورد بزرگی برای این کشور به شمار می آید، اما از لحاظ شکل و مضمون تفاوت های زیادی با انتخابات سال های گذشته دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۰:۱۴    
مردم لبنان پس از گذشت 9 سال به پای صندوق های رای باز می گردند و بدین ترتیب بیست و سومین مجلس پارلمانی لبنان تشکیل می شود.