پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۳۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 26 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۰    
وزارت اطلاعات در پی انتشار گزارش منتشر شده در برخی رسانه ها با عنوان " متن گزارش تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها " در نامه ای به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نکاتی را درباره این گزارش قید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۵    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد از سازمان همکاری اسلامی خواست اقدامات عملی برای تحت فشار گذاشتن رژیم صهیونیستی در توقف جنایات علیه فلسطینیان انجام دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۲    
شورای همکاری خلیج فارس به فاصله چند دقیقه از اعلام تحریم های آمریکا علیه جنبش حزب الله، چندین مقام این جنبش لبنانی را در لیست سیاه تروریستی قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۳    
رئیس جمهور مصر در واکنشی دیرهنگام در قبال مساله انتقال سفارت ایالات متحده از تل آویو به قدس اشغالی اعلام کرد که این اقدام آمریکا باعث بی ثباتی منطقه خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
زنگنه درباره مشتریان جدید نفتی گفت: بهتر است در این زمینه کمتر صحبت کنم؛ زیرا هر حرفی بزنم، به سراغ گزینه های ما می روند و (آن را) می سوزانند از آن ها نام نمی برم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۳    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نمایش های تبلیغاتی خود علیه ایران قطعاتی از یک پهپاد ادعایی را نمایش داد و مدعی شد که این قطعات مربوط به یک پهپاد ایرانی است که پس از ورود به ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل با متهم کردن ایران به ایجاد پایگاه در سوریه، گفت اگر ایران این فعالیت ها را متوقف نکند، باید با تبعات آن مواجه شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۵    
معاون نخست وزیر ترکیه از کارشکنی های مصر و رژیم صهیونیستی و عدم امکان استفاده از امکانات فرودگاهی آن ها برای انتقال مجروحان غزه به ترکیه جهت مداوا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۸    
قائم مقام نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اشاره به اظهارات نمایندگان آمریکا و انگلیس گفت: آنها برای توجیه سیاست های خصمانه خود در کشورهای دارای حاکمیت به باره سوریه به دروغ و ادعاهای واهی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۴    
معاون وزیر خارجه کره شمالی در بیانیه ای روز چهارشنبه از اظهارات مقام های آمریکایی انتقاد کرده و گفته که واشنگتن به دنبال تحمیل سرنوشت عراق و لیبی به کره شمالی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۸    
روزه داران تهرانی پس از نماز جمعه این هفته تظاهراتی در محکومیت انتقال سفارتخانه اسراییل به بیت المقدس برگزار خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۰    
در پی اقدامات خشونت بار خونین نظامیان رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان که به شهادت دهها فلسطینی منجر شد، لوگزامبورگ به نشانه اعتراض سفیر این رژیم را فراخواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه سفرای خود را از چهار کشور اروپایی که نمایندگانی را به مناسبت مراسم بازگشایی سفارت آمریکا در قدس اشغالی فرستاده بودند، فراخواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با سران قطر و سودان تحولات فلسطین در پرتو انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی را بررسی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۶    
کمیسیون عالی انتخابات عراق اعلام کرد که برخی از مراکز اخذ رأی نتایج انتخابات خود را به این کمیسیون ارسال نکرده به احتمال زیاد اعلام نهایی نتایج 2 روز طول بکشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۶    
نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دائمی به ریاست عربستان سعودی و حضور دبیرکل این اتحادیه به منظور بررسی پیآمدهای انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۰    
ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن اقدام غیرقانونی و گستاخانه دولت جنایتکار آمریکا در انتقال سفارتخانه شیطان بزرگ به شهر قبله اول مسلمین و همچنین جنایات رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام می کند از ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۴    
رئیس جمهور، کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در هفتادمین سالگرد اشغال فلسطین را فاجعه ای بزرگ و متاثر کننده دانست و تاکید کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی،حلول ماه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خدا و جاری شدن رحمات و برکات الهی را تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۵    
شرکت توتال اعلام کرد با احیای تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران امکان ادامه حضور در پروژه توسعه میدان گازی پارس جنوبی را نخواهد داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
کمیته اطلاعاتی سنا با رأی مثبت به هاسپل، او را برای تایید نهایی صلاحیت به صحن اصلی سنا معرفی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۳    
تیم فوتبال شانگهای SIPG چین که ستاره های نامدار برزیلی را در اختیار دارد، از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۵    
رهبر جریان صدر عراق و رئیس ائتلاف سائرون ،هرگونه دخالت نماینده آمریکا در امور عراق را تقبیح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
قطر امروز نیز مداخله فوری و قاطع شورای امنیت سازمان ملل برای حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوزات صهیونیست ها را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۳    
یک انتحاری با حمله به مراسم ختم در شهرستان الطارمیة عراق و انفجار کمربند انفجاری خود در این مراسم 7 نفر را به کام مرگ کشاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
دونالد تاسک رئیس شورای اروپا روز چهارشنبه در اظهاراتی بی سابقه رئیس جمهور آمریکا را دوستی بدتر از دشمن توصیف کرد و گفت تصمیمات او موجب شده که اروپا از این توهم که می تواند از آمریکا کمک بگیرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
رئیس جمهور چین در دیدار با هیاتی از کره شمالی گفت که از گفت وگو میان کره شمالی و آمریکا و از خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۹    
'محمد علی الحوثی' رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با تاکید بر حمایت از آرمان فلسطین، خطاب به متجاوزان به کشورش گفت: به جای جنگ علیه یمن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۹    
فرماندهی کل ارتش سوریه امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان پاکسازی 1200 کیلومتر مربع از حومه شمالی حمص و حومه جنوبی حماه را از لوث وجود تروریست ها در 65 ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۳    
یک جنبش فلسطینی با صدور بیانیه ای، سکوت برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان در قبال کشتارهای غزه و اقدام کشورهای مذکور در عادی سازی روابطشان با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
با حکم فرمانده معظم کل قوا سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۹    
حکم شهردار تهران، محمد علی افشانی امروز در جلسه ای در وزارت کشور توسط رحمانی فضلی وزیر کشور ابلاغ شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
العالم - مصر 'احمد محمود' دیپلمات سابق مصری در آستانه برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب برای بررسی اوضاع غزه وانتقال سفارت آمریکا به قدس ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
در بیانیه ستاد کل آمده است: شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی آغاز شده و در آینده ای که چندان دور نخواهد بود، براساس وعده الهی طومار رژیم اشغالگر قدس برای همیشه درهم خواهد پیچید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۰    
رئیس حزب دموکراتیک کردستان عراق با رئیس ائتلاف الفتح درباره جدیدترین تحولات مربوط به انتخابات گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
صدراعظم آلمان اعلام کرد که بدون نقش آفرینان منطقه ای از جمله ایران، روسیه و ترکیه نمی توان بحران سوریه را حل کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
ساکنین تل آویو با حمل پلاکاردهایی علیه سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی، در اعتراض به کشتار مردم غزه توسط نظامیان صهیونیست، تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۹    
کمیسیون امنیت و روابط خارجی کنیست(پارلمان) رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 2.5 میلیون صهیونیست در منازل غیر ایمن در برابر حملات موشکی زندگی می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۹    
رئیس بانک البلاد الاسلامی عراق در واکنش به بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا و قرار گرفتن در فهرست سیاه تحریم های این کشور علیه ایران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۶    
ارتش لیبی اعلام کرد که نیروهای ارتش در چند محور در شهر درنه واقع در شرق این کشور پیشروی کرده و چند پایگاه جدید در این شهر را تحت کنترل خود درآورده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۰    
رهبر کاتولیک های جهان ضمن محکوم کردن کشتار فلسطینیان در مرز غزه خواستار تلاش های هر چه بیشتر به منظور تحقق صلح و عدالت در منطقه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۹    
منابع آگاه اعلام کردند رئیس جمهوری آمریکا پیش از بازیهای المپیک به مشاوران خود دستور داده بود برای خارج کردن خانواده های نظامیان آمریکایی از کره آماده باشند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
صدراعظم آلمان از ادامه مذاکره با ایران و باقی ماندن در توافق هسته ای با این کشور استقبال کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در کنفرانسی مطبوعاتی که روز سه شنبه در مقر سازمان ملل برگزار شد، گفت: کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز نگرانی خود را در مورد تشدید عملیات نظامی بین ارتش میانمار ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
بطحائی در جمع خبرنگاران گفت: ما موافق تعطیلی دوهفته تعطیلات زمستانی مدارس هستیم و تلاش می کنیم آن را در سال جاری اجرایی کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
وزیر دادگستری گفت: ما از امروز از طریق سازمان تعزیرات و استفاده از همه ظرفیت های قانونی خود با احتکار کنندگان برخورد می کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
قاسم افشار گوینده توانمند و با سابقه صدا و سیما دار فانی را وداع گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۹    
رئیس جمهور با ابراز تاسف تأسف از سکوت کشورهای عربی و مسلمان در قبال جنایات صهیونیست ها، گفت: بیت المقدس را با بازی های سیاسی نمی توان از جمعیت یک میلیارد و 500 میلیونی مسلمانان جدا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
در ادامه تنش ها بین ترکیه و رژیم صهیونیستی، وزیر ارتباطات این رژیم گفت، زمان آن رسیده که با ترکیه هم مانند دیگر تروریست ها برخورد شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
رئیس هیئت مذاکره کنندگان معارض سوریه با اذعان با اشتباهات خود درباره به دست گیری سلاح در برابر دولت قانونی این کشور، بر لزوم راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه نشست بروکسل پایان کار نیست و چند هفته پرکاری پیش رو داریم، گفت: ما دنبال خیال بافی نیستیم که اروپا روابطش را با آمریکا به هم بزند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
کره جنوبی با وجود تهدید کره شمالی بر ادامه رزمایش میان سئول و واشنگتن تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید بر این باور است که ایالات متحده به دنبال انعقاد یک توافق تجاری با چین است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
نخست وزیر عراق بازگشت آرامش به کرکوک را منوط به بازشماری دستی آراء در این استان و تعامل عادلانه کمیساریای عالی انتخابات با شکایات ارائه شده، دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۹    
امارات و عربستان توافق کردند جزیره معروف سقطری در جنوب یمن به مدت پنج سال به عربستان واگذار شود و در مقابل ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس، ادعاهای صهیونیستی مبنی بر توافق برای توقف راهپیمایی های بازگشت در مقابل رفع محاصره غزه را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۵    
دادستانی کل مصر دیروز سه شنبه یک فعال حقوقی معروف را به نام "شادی الغزالی حرب" به اتهام فعالیت ضد امنیتی و تحریک مردم علیه نظام حاکم بازداشت کرد.پپ
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
ترکیه بعد از اخراج موقت سفیر رژیم صهیونیستی، امروز از کنسول این رژیم در استانبول خواست تا این کشور را برای مدتی ترک کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
وزش توفان تُند و بارانی در چندین ایالت شمال شرق آمریکا باعث محرومیت دهها میلیون نفر از خدمات حمل و نقل زمینی و هوایی و برق شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
'دیدبان حقوق بشر' سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی 'فیلق الرحمن' پس از خروج از 'غوطه شرقی' در حومه 'دمشق'، برای جذب نیروی جدید، ماهیانه 200 دلار می پردازد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
کارمندانی که پایین ترین پایه حقوقی را دریافت می کنند حقوقشان 20 درصد افزایش پیدا می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
برخی مسئولان نیجریه گزارش دادند که طی چند روز گذشته بیش از 120 نفر در شمال این کشور ربوده شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
تصاویری از شلیک موشک سامانه پدافند هوایی صیاد-2 منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۷    
منابع خبری سوری اعلام کردند که ارتش این کشور موفق شده است مهمترین مقر داعش در جنوب دمشق را به کنترل خود درآورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: واکنش های جهانی ناکامی آمریکا در خروج یک جانبه از برجام را نشان داد و اعمال تحریم های جدید برای جبران این ناکامی است
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اصلاحیه خود در قانون مبارزه با پولشویی معاملات و عملیات مشکوک در جرم پولشویی را تعریف کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از چند روز توقف عملیات جست وجوی پیکر جانباختگان ATR مجدد عملیات آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
کاخ سفید اعلام کرد که در حال آماده سازی مقدمات دیدار برنامه ریزی شده میان رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی است و پیونگ یانگ نیز لغو این نشست را رسما به واشنگتن ابلاغ نکرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۹    
احمد العوینی از شهدای روز نکبه در غزه در پیامی از مردم ایران و فرماندهان نظامی ایران خواسته بود که بیش از پیش به حمایت تسلیحاتی و مالی از ملت فلسطین بپردازند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۵    
یکی از یکشنبه های ماه فوریه بود که یک هواپیمای دوموتوره ی مسافربری ایران در کوه های زاگرس سقوط کرد. تمامی 65 مسافر و خدمه آن هواپیما جان خود را از دست دادند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
جنگنده های سعودی شهرستان مرزی سحار در استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۵    
شانس عبادی برای تکیه زدن برکرسی نخست وزیری چقدر است؟ طیف های پیروز چه نگاهی به ائتلاف با دیگران دارند؟
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۵    
دانشمندان چینی موفق شدند با کشفیات جدید خود دانسته های بیشتری درباره ساختار آب کسب کنند که پیشرفت نادری در دنیا محسوب می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۹    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل ضمن تبریک برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی ⁧عراق⁩، بر استمرار روابط راهبردی ایران و عراق در جهت تحکیم روابط دو ملت تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۷    
صفحه نخست روزنامه های امروز 27 اردیبهشت کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۷:۴۷    
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در بیانیه ای در واکنش به اظهارات بی اساس نیکی هیلی، آمریکا را شریک اصلی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در 70 سال گذشته و خونریزی های اخیر در غزه برشمرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۹    
نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران، 1+4 و نماینده اتحادیه اروپا هفته آینده در سطح مدیران سیاسی و معاونان وزرای خارجه و بدون آمریکا در وین برگزار خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۶:۴۸    
کره شمالی در اعتراض به رزمایش آمریکا و کره جنوبی ، مذاکرات هیات بلند پایه سیاسی با کره جنوبی که قرار بود امروز چهارشنبه در سطح وزیران برگزار شود را لغو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۲:۱۸    
کره شمالی به امریکا درباره سرنوشت نشست با ترامپ هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۲:۰۶    
ائتلاف ها و جریان های سیاسی مختلف عراق پس از اعلام نتایج، کرسی های متعددی را در پارلمان به دست آوردند که ائتلاف سائرون به ریاست مقتدی صدر بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۴    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از دیدار با ظریف و وزرای خارجه سه کشور اروپایی طرح های مد نظر برای حفظ منافع اقتصادی ایران در برجام را برشمرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۰:۴۳    
نشست مشترک وزرای خارجه ایران و سه کشور اروپایی و با حضور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برجام پس از خروج آمریکا دقایقی قبل پایان یافت.