چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۵۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 27 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۱    
شبکه ان.تی.وی اعلام کرد که دادستان کل شهر قونیه ترکیه قرار بازداشت 70 نظامی نیروهای مسلح این کشور را به اتهام 'همکاری با گروه گولن' صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر لزوم اعمال تحریم های اقتصادی بر رژیم صهیونیستی، گفت بعد از انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، در روابط آنکارا با تل آویو تجدید نظر می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۲    
یگان هایی از ارتش سوریه در جریان پاکسازی حومه جنوبی حماه به تعدادی از سنگرها و مقرهای نگهداری تجهیزات نظامی و مهمات تروریست ها دست یافتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۳    
روند مسدودسازی در اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران، پس از تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته ای، آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۹    
جنبش حماس در واکنش به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه تظاهرات کنندگان در غزه، با انتشار بیانیه ای مشارکت پرشور در راهپیمایی وفاداری به شهداء را که قرار است امروز (جمعه) برگزار شود، خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۱:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه با تکرار اتهامات علیه ایران مدعی شد این کشور عامل هر درگیری در منطقه غرب آسیا است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۰:۴۱    
وزیر خزانه داری آمریکا پس از اعلام تحریم هایی جدید علیه افراد و شرکت های دارای ارتباط با حزب الله لبنان، از عزم دولت ترامپ برای متلاشی کردن همه شبکه های مرتبط با بانک مرکزی ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۲    
وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر نوشت که خاورمیانه با مشکل مواجه شده و منطقه با انتخابی حیاتی مواجه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۲    
کرملین از دیدار روسای جمهور روسیه و سوریه در سوچی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۹    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را علیه حزب الله لبنان اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۶    
رئیس ائتلاف سائرون عراق با محوریت ایجاد ائتلاف بزرگ در پارلمان این کشور با رئیس جریان حکمت ملی دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه می گوید هم باید برجام را حفظ کرد و هم نمی توان شرکت های اروپایی را به تقابل با سعودی ها برای ماندن در ایران مجبور کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۰    
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در ارتباط با حوادث اخیر شهرستان کازرون اطلاعیه ای صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۸    
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرد امسال برای شرکت در یک کنفرانس به دوبی سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۳    
جلسه فوری وزرای خارجه اتحادیه عرب به درخواست عربستان برای بحث در خصوص اوضاع قدس و غزه آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۹    
در حالیکه که بیش از 3000 نفر در حملات اسراییل به غزه زخمی شده اند، نیروهای امنیتی این رژیم کامیون های حامل دارو برای کمک به مجروحین این حملات وحشیانه را روانه این منطقه کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۳    
حضرت آیت الله خامنه ای با طلب مغفرت از خداوند متعال برای شهدای روزهای اخیر فلسطین و همچنین با طلب استقامت بیشتر برای مبارزان راه حق ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۹    
سامح شکری وزیر امور خارجه مصر در نشست فوق العاده وزیران امور خارجه اتحادیه عرب برای بررسی اوضاع قدس و نوار غزه گفت: دلیل اصلی بحران، اشغال اراضی فلسطین توسط اسرائیل است و این موضوع باید پایان پذیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۵    
چند روز پس از انتخابات پارلمان لبنان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت، امروز به دیدار سعد الحریری نخست وزیر این کشور رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۸    
منابع نزدیک به حزب جنبش پنج ستاره ایتالیا روز پنجشنبه از توافق نهایی این حزب با اتحادیه شمال درباره تشکیل دولت جدید خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۶    
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفته این اتحادیه قصد دارد در برابر تحریم های آمریکا علیه ایران، قوانین موسوم به قوانین مقابله ای را فعال کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۰    
با یک برنامه ریزی دقیق و رعایت نکات ساده می توانید خودتان را با این تغییرات هماهنگ کنید، به راحتی روزه بگیرید و از مزایای معنوی این ماه بهره بیشتری ببرید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۸:۲۴    
محفل نورانی انس با قرآن کریم عصر امروز (پنجشنبه) در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۶    
آخوند به منظور دیدار با مقامات سوری و گفتگو درباره تقویت همکاری در بخش اقتصادی روز پنجشنبه وارد سوریه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۳    
سفیر ایران در لندن نوشت: در حالی که آمریکا تلاش می کند یک جو نامعلوم را برای شرکت های اروپایی به منظور کار با ایران ایجاد کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۳    
یک وزیر عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خواستار بازگشت سیاست ترور سران حماس شده و آن را تنها راه مقابله با خشونت ها در مرز غزه دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۳    
نخست وزیر انگلیس، صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه با صدور بیانیه ای مشترک خواستار حفظ برجام و در عین حال مقابله با برنامه موشکی ایران و فعالیت های منطقه ای ایران شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
حسین مرتضی در سوریه با شیخ نعیم قاسم درباره فهرست جدید تحریم های آمریکا علیه حزب الله، سوریه و قدس به گفتگو نشست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۸    
رئیس جمهور اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود به قدس شریف را تحریک آمیز و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را جنایتکارانه و برای جامعه جهانی تاسف برانگیز دانست و با اشاره به برگزاری ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۶    
رئیس جمهور فرانسه گفته اتحادیه اروپا فعالیت شرکت های خارجی در ایران را پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام تضمین می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۵    
آخرین رنکینگ تیم های ملی فوتبال امروز پنجشنبه از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که بر این اساس، تیم ملی فوتبال ایران بدون تغییر جایگاه در رده 36 جهان قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
تیم فوتبال استقلال در پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سومین تیمی است که در پاس های ارسالی دقت زیادی داشته است. نماینده ایران بعد از تیم های ژاپنی و عربستانی قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی بین المللی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حماس در جنگ روانی تظاهرات مرز غزه پیروز شده اما فرماندهی ارتش این اظهارات را نپذیرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا ضمن انتقاد از قوانین مهاجرتی این کشور، مهاجرانی که غیرقانونی و بدون سند در ایالات متحده حضور دارند را حیوان خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۲    
وزیر خارجه ایران با انتقاد از دنباله روی ریاض از اعمال تحریم های آمریکا علیه حزب الله، آن را مایه شرمساری برای عربستان سعودی دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
یک رسانه ژاپنی در گزارشی نوشت که آمریکا خواستار انتقال کلاهک های اتمی و موشک بالستیک قاره پیمای کره شمالی به خارج از این کشور است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۰    
یک پایگاه خبری روس اعلام کرد که نیروهای سوری در یک ایست و بازرسی در شمال شرق این کشور موفق شدند 60 نظامی فرانسوی را بازداشت کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم خروج سریع این رژیم از شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت باید آمریکا را هم به انجام این کار مجاب کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۴    
یکی از سرکردگان داعش توسط نیروهای آمریکایی در سوریه نجات یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۴    
ریاست جمهوری کره جنوبی گفت از تمام کانال های ارتباطی خود با آمریکا و کره شمالی استفاده می کند تا نقش میانجی برای برگزاری حتمی نشست میان واشنگتن و پیونگ یانگ را ایفا نماید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران در نشستی اقتصادی در آستانه ، موافقتنامه موقتی برای ایجاد یک منطقه آزاد تجاری امضا کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۶    
وزیر امور خارجه بحرین بار دیگر تلویحاً اسرائیل را به رسمیت شناخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۸    
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد این سازمان از تلاش های بروکسل برای حفظ توافق هسته ای با ایران حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۸    
یگان موشکی یمن یک موشک بالستیک به سوی پایگاه هوایی "العند" شلیک کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۹    
جنگنده های صهیونیستی پایگاه های نظامی "فلسطین" و "عسقلان" را در شمال باریکه غزه موشک باران کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۱    
خبر به گروگان گرفتن کارمندان کمیسیون انتخابات در استان کرکوک توسط مسئول تأمین امنیت کرکوک تکذیب شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۱    
پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی عربستان را در شهر مرزی منبه در استان صعده سرنگون کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۷:۵۱    
صفحه نخست روزنامه های امروز پنج شنبه 27 اردیبهشت کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۷:۴۵    
پس از ماجرای قصر خزامی حضور خبری و تصویری بن سلمان در رسانه ها به پایین ترین سطح خود در طول ولیعهدی رسیده است و این کمرنگ شدن حضور به قدری است که فرضیه کودتا بودن ماجرای خزامی را پررنگ می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۶:۴۶    
طبق گزارش منابع رسانه ای، سران اتحادیه اروپا درباره رویکرد مشترک به منظور نجات برجام توافق کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۵:۵۹    
کارشناس مسائل سیاسی و تحلیلگر مشهور جهان عرب در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت، ترامپ تمامی منطقه را به طرف جنگ می کشاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۴:۴۰    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در اظهارات خود در سازمان ملل با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۴    
نماینده مجلس عوام انگلیس با انتقاد از مواضع دولت انگلیس در قبال فجایع اسرائیل گفت: دیگر زمان آن نیست که فقط اعلام شود دو طرف خویشتنداری کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۲:۲۲    
دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری مشترک با رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرده که او و سازمان ملل از تلاش های اتحادیه اروپا برای نجات برجام حمایت می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۱:۳۳    
افسر سابق جنگ روانی امریکا گفت: ترامپ به دنبال نمایش سیاست های خصمانه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۰:۵۰    
نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد از تلاش های مثبت روسیه، قزاقستان، ترکیه و ایران برای حل بحران سوریه تشکر و ابراز امیدواری کرد مذاکرات آستانه موجب پیشبرد روند مذاکرات در ژنو شود.