چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: خشکسالی و بارش کم باران به بیش از یک میلیون هکتار از مراتع استان بوشهر خسارت وارد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۶    
نگاه و تفکر ما به مقوله پاسداری حفظ و صیانت از حریم ولایت و پیروی از منویات ایشان در جهت منافع مردم بوده و باید بگوییم واژه پاسداری با یک شغل سازمانی و نظامیگری، موضوع کاملا متفاوتی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
آسایشگاه جانبازان تقریبا 20 سال قبل از انقلاب ساخته شده و اکنون وضعیت چندان خوبی ندارد به نحوی که به گفته کارشناسان غیرقابل سکونت است اما هنوز هم به عنوان محل نگهداری جانبازان استفاده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۸    
علی هادی از رزمندگان دفاع مقدس، برای بار دوم به جبهه اعزام شد و در عملیات خیبر شرکت کرد که در اسفندماه سال 62 در حین این عملیات، اسیر شد. به گفته خودش دقیقاً شش سال و شش ماه در اردوگاه موصل اسیر بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
مهدی شهید شد و من خوشحال هستم که به خواسته اش رسید. این اواخر هر کس مهدی را می دید می گفت، چقدر نورانی شده است.ما خودمان پذیرفته بودیم که مهدی برای ما نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
توکلی در نامه ای 11بندی به اسحاق جهانگیری با بیان اینکه این تصمیم باید زودتر از این ها گرفته می شد،گفت: اصلی ترین علت تاخیر در مهار بازار، حاکمیت تفکر نئولیبرالی بر اغلب مردان دولت است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
هدفگذاری نشر 27, بررسی کارنامه عملیاتی لشکر 27 در دوران دفاع مقدس است اما در بعضی از این موارد و موضوعات دوران دفاع مقدس قطعاً باید شفاف سازی هایی را انجام داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۸    
مستند قائم مقام که به ناگفته هایی از زندگی و فعالیت های سیاسی آیت الله منتظری می پردازد، از سیما پخش می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۳    
بیایید این بار نیز قدم رنجه نموده به منظور گره گشایی این مشکل که با زندگی بخش عمده ای از مردم منطقه در ارتباط است، با بسیج مدیران مرتبط مشکل را حل کنید که این خود عین تدبیر است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
مرور سخنان روحانی درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نوعی حرکت زیگزاگ و متناقض حکایت می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۳    
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بر توسعه کمی و کیفی برنامه های معارفی در صدا و سیمای استان بوشهر تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت هیئت های مذهبی گفت: هیئت های مذهبی بوشهر با کمترین امکانات کارهای بزرگی انجام می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
شهردار آب پخش گفت: شهر آب پخش از نقاط دیدنی و نگین سبز استان بوشهر است و باید توسعه زیرساخت های گردشگری آن مورد توجه قرار گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۲    
موضوع ارتقاء بزرگترین روستای استان بوشهر به شهر چند سالی است که با وعده های خوش نماینده های مجلس و نماینده عالی دولت در استان همراه شده که تاکنون این وعده ها عملی نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۶    
مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتی نیز گفت: نمایشگاه هفته مشاغل در 15 غرفه با معرفی مشاغل بومی و غیربومی از دوم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته پذیرای عموم مردم به ویژه دانش آموزان است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در نیم فصل دوم به هواداران در جم بدهکار بودیم و خوشحالم که سرانجام در نیم فصل دوم در جم پیروز شدیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۱    
فرماندار شهرستان دشتی از گشایش نمایشگاه معرفی مشاغل در 46 آموزشگاه شهرستان دشتی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۶    
رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای بوشهر گفت:با توجه به این که تقاطع غیرهم سطح بوشهر به شکل ناقص به بهره برداری رسیده، نیاز است که اشکالات آن به سرعت رفع شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۶    
از سری دیدارهای هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق شد تیم فوتبال نفت تهران را با سه گل شکست دهد تا سقوط این تیم به دسته پایین تر قطعی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۶    
سعید مرتضوی برای اجرای حکم به زندان اوین معرفی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۱    
دیدار برگشت پرسپولیس والجزیره امارات بازی خداحافظی مدافع جوان این تیم خواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۶    
اظهارات وحدت آفرین فرمانده کل ارتش در صفحات اول روزنامه های اصلاح طلب هیچ جایی نداشت و این اظهارات در اقدامی هماهنگ توسط زنجیره ای ها سانسور شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۶    
به گزارش گام نیوز یک کاربر فضای مجازی به اسم مجتهد در توییتر خود نوشت: هدف حمله شخص محمد بن سلمان بود. 7 تن از طرفین در این درگیری کشته شدند. مهاجمان گریخته اند ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۶    
آمارهای بانک مرکزی از رکوردزنی گرانی مسکن در سال 1396 خبر می دهد به طوری که گرانی مسکن 3برابر متوسط نرخ تورم، رشد کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۶    
معاونان و مدیران آموزش و پرورش استان کرمان طی نامه ای دسته جمعی استعفا دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۱    
شورای نگهبان تصریح کرد که همدلی بین نیروهای مسلح در روزهای اخیر به زیباترین شکل در کلام فرمانده کل ارتش هویدا شد و بدخواهان این نظام برآمده از خون شهدا را بیش از پیش ناامید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۱    
مدیرعامل ایران خودرو در مورد خودروی شخصی خود گفت: خودروی شخصی من یک ماکیسمای مدل 83 است که در زمان مدیریت شرکت سایپا خریده بودم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۱    
محسن رضایی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۶    
شاگردان آنتونیو کونته با برتری برابر ساوتهمپتون به دیدار نهایی جام حذفی انگلیس راه یافتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه کشورش برنامه جایگزینی برای برجام ندارد، از آمریکا خواست که در توافق هسته ای با ایران باقی بماند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۶    
سازمان نظارت بر رسانه های روسیه بخش هایی از موتور جستجوی گوگل را مسدود کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۶    
روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه ای ادعای مطرح شده از سوی یک مدعی در مورد وابستگی به دادستان کل کشور را تکذیب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۶    
هافبک پرسپولیس مذاکره با تیم سپاهان را تکذیب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۱    
در پایان هفته 29 لیگ برتر نفت تهرام هم به همراه سیاه جامگان سقوط کرد و ذوب اهن با برد ارزشمند مقابل پرسپولیس شانس نخست کسب نایب قهرمانی ماند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۶    
رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان ارتش تأکید کردند: از شما جوانان عزیز می خواهم همه ابتکارات، تلاشها و ظرفیت های انسانی خود را برای پیشبرد و اعتلاء ارتش بکار اندازید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اتهام زنی به ایران ، بار دیگر تهران را تهدید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
حکم شلاق و یک سال تبعید مهندس جوان که کارمند شرکت را آزار داده بود در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد و قطعی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در زمینه سلامت روان در کشور بی توجهیم، گفت: رسانه ها همه بیمارند و استثنا قائل نیستم و بیماری را پخش می کنند. چرا آمار طلاق بالاست چون رسانه، خانه و مدرسه درست عمل نمی کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۴    
تا دیروز و زمان انتخابات سلبریتی ها به عنوان هنرمند و افراد فرهیخته مورد توجه اصلاح طلبان بودند اما حالا که منتقد دولت شده اند روزنامه های اصلاح طلب آنان را افراد کم عمق فاقد شعور سیاسی توصیف می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۴    
جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام اینکه مدرک پیش دانشگاهی در طرح جریمه مشمولان غایب جزو دیپلم محسوب شده و مبلغ جریمه دیپلم را به خود اختصاص می دهد، درباره ابهامات موجود صحبت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۴    
به نظر می رسد برخی جریانات برای منافع حزبی خود و استفاده از اتوبان پرمخاطره تلگرام برای ضربه زدن به منافع مردم و انقلاب اسلامی در حال استفاده از تکنیک "دروغ بزرگ" با عنوان تلگرام غیر قابل فیلتر هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهوری ترکیه گفت در سفر به یک کشور خارجی در مورد انتخابات زودهنگام این کشور سخنرانی می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عاقبت بخیری سیاسی منوط به ولایت مداری است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس طی امروز و فردا کاملا مواج و طوفانی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی 30 درصد برداشت از منابع آب زیرزمینی و سطح زیرکشت در چارچوب حجم آب قابل برنامه ریزی بخش کشاورزی کاهش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: امسال همه جایگاه های سوخت سی ان جی استان بوشهر استانداردسازی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۹    
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان بوشهر تجلیل می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۴    
مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری دوره های تربیت و تعالی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر در مشهد خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۹    
مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتی گفت: در هفته معلم عملیات اجرایی دو باب مدرسه در شهرستان دشتی آغاز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۹    
یازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار با همکاری مشترک شرکت گاز استان بوشهر و منطقه 10 عملیات انتقال گاز ایران برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
صبح امروز عملیات اجرایی بوستان شهدای گمنام شهر بردستان با اعتبار اولیه هشت میلیارد ریال آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۹    
نزدیک شدن یک پهپاد اسباب بازی به قصر سلطنتی سعودی در ریاض، باعث تیراندازی های شدید در منطقه الخزامی شد؛ مسئله ای که شک ها را نسبت به نگرانی ریاض از احتمال وقوع کودتا برانگیخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
ضرورت اجرایی شدن طرح شناسه کالا، شناسه دار شدن 11 گروه کالایی است که از طریق واردات قانونی و یا تولیدات قانونی در کشور مورد استفاده قرار می گیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
یک کارشناس اقتصادی گفت: یکسان سازی نرخ ارز حداقل دو تا سه ماه دوام خواهد داشت و حتی دولت هم احتمالاً بر این اعتقاد نیست که این سیاست در درازمدت پایدار خواهد ماند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
یک مرد خشمگین در تبریز شب گذشته همسرش را با اسید سوزاند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
حدود 6 سال وعده دولت برای اجرای مسکن اجتماعی که رئیس کمیسیون عمران مجلس از تدوین طرح تامین مسکن اقشار ضعیف توسط نمایندگان خبر داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی در دوازده ماه سال 96، حاکی از آن است که در این مدت بیش از 128 تن انواع چکش و پتک به کشور وارد شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
روزنامه رسمی کره شمالی حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
ادامه درگیری های طالبان و داعش در مناطق شمالی افغانستان در ولایت های جوزجان و فاریاب از دو طرف تعدادی کشته و زخمی برجا گذاشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
احتمالا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پایان این هفته باز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
پروردگارا به آمرزش خود عزتم را کامل ساز، و مرا در زمره اصحاب یمین در آور، و در راه های ایمنان ببر، و در گروه رستگاران قرار ده، و مجالس صالحین را بوسیله من آباد ساز.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۵    
این نوع گلایه های رئیس جمهور تقریبا در دیگر سخنرانی ها نیز ذکر شده است و تازگی ندارد و نشان دهنده نارضایتی روحانی از برخی از مدیرانش است اما تاکنون عملکرد دولت نشان داده که بیشتر صبر و تجدید نظر با ...